9.3 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Puig advertix que «la situació és encara complicada a pesar del «lleu descens»

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha advertit este divendres que, «encara que queden 15 dies pràcticament» amb les actuals restriccions en vigor, «és evident que hui dia la situació encara és molt complicada» en el territori valencià a pesar del «lleu descens» registrat, pel que ha demanat que no hi haja «cap relaxació».

 

Puig o ha manifestat, en declaracions als mitjans durant una visita a Torrent, en l’Horta (València), preguntat per la possibilitat d’alleujar algunes restriccions. Puig ha remarcat que les actuals restriccions estan previstes fins al 15 de febrer i ha advertit que el territori es troba en un «moment molt àlgid de la pandèmia, si bé està en un procés de lleu descens, però que encara és molt lleu».

 

«Continuarem avaluant la situació i encara ens queden 15 dies pràcticament, però és evident que hui dia la situació encara és molt complicada i, per tant, cap relaxació. Jo crec que això ho té interioritzada la immensa majoria de la ciutadania», ha subratllat.

 

El president ha assenyalat que «hem de conscienciar-nos que els caps de setmana són de ser en les nostres cases o d’eixir amb una persona més» i que «no podem fer allò que ens agrada. Ho farem en uns mesos, però ara toca a cada un assumir la seua responsabilitat», ha insistit.
 

Últimes notícies

Basset espera tancar este dilluns la seua declaració sobre la dana

José Miguel Basset, ex inspector cap del Consorci Provincial de Bombers, ha représ el seu testimoniatge en el Jutjat de Catarroja i confia a finalitzar hui. La sessió es reprén després de quasi huit hores de preguntes el divendres.

Roberto Bautista cau davant Shang i s’acomiada en la primera ronda d’Austràlia

L'espanyol va perdre en quatre sets (6-4, 6-7(2), 6-4 i 6-0) en 2h56 després d'una baixada física en el tram final. Shang va avançar i espera rival en segona ronda.

Cancel·lat l’AVE València-Sevilla després de l’accident de Adamuz

L'accident ferroviari de Adamuz, amb almenys 39 morts, ha obligat a cancel·lar este dilluns l'únic AVE diari entre València i Sevilla. La circulació seguix interrompuda en la zona.

La tragèdia ferroviària de Adamuz ha suspés les agendes oficials en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana ha suspés la majoria d'actes públics després de l'accident ferroviari de Adamuz, amb minuts de silenci a les 12 hores a València i Alacant.

Basset espera concloure este dilluns la seua declaració sobre la DANA i ‘tancar este episodi’

Basset reprén la seua compareixença com a testimoni en Instrucció 3 de Catarroja després de quasi huit hores de preguntes el divendres. Confia a 'tancar este episodi'.

La tragèdia ferroviària de Adamuz suspén les agendes oficials en la Comunitat Valenciana

La majoria d'actes públics de Generalitat, Delegació del Govern i Ajuntament de València ha quedat suspesa després del sinistre en Adamuz, amb almenys 39 morts. A les 12 es guardarà un minut de silenci davant l'Ajuntament en resposta a la convocatòria de la FEMP.

La borrasca Harry deixarà hui pluges fortes a Castelló i neu a l’interior

El pas de la borrasca Harry intensificarà esta vesprada la pluja en el nord de Castelló i deixarà nevades significatives a l'interior a partir de 1.000-1.400 m. El dimarts les precipitacions es generalitzaran i el vent del nord refermarà en el litoral.

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.