Puig advertix que «la situació és encara complicada a pesar del «lleu descens»

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha advertit este divendres que, «encara que queden 15 dies pràcticament» amb les actuals restriccions en vigor, «és evident que hui dia la situació encara és molt complicada» en el territori valencià a pesar del «lleu descens» registrat, pel que ha demanat que no hi haja «cap relaxació».

 

Puig o ha manifestat, en declaracions als mitjans durant una visita a Torrent, en l’Horta (València), preguntat per la possibilitat d’alleujar algunes restriccions. Puig ha remarcat que les actuals restriccions estan previstes fins al 15 de febrer i ha advertit que el territori es troba en un «moment molt àlgid de la pandèmia, si bé està en un procés de lleu descens, però que encara és molt lleu».

 

«Continuarem avaluant la situació i encara ens queden 15 dies pràcticament, però és evident que hui dia la situació encara és molt complicada i, per tant, cap relaxació. Jo crec que això ho té interioritzada la immensa majoria de la ciutadania», ha subratllat.

 

El president ha assenyalat que «hem de conscienciar-nos que els caps de setmana són de ser en les nostres cases o d’eixir amb una persona més» i que «no podem fer allò que ens agrada. Ho farem en uns mesos, però ara toca a cada un assumir la seua responsabilitat», ha insistit.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.