Puig advertix que «la situació és encara complicada a pesar del «lleu descens»

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha advertit este divendres que, «encara que queden 15 dies pràcticament» amb les actuals restriccions en vigor, «és evident que hui dia la situació encara és molt complicada» en el territori valencià a pesar del «lleu descens» registrat, pel que ha demanat que no hi haja «cap relaxació».

 

Puig o ha manifestat, en declaracions als mitjans durant una visita a Torrent, en l’Horta (València), preguntat per la possibilitat d’alleujar algunes restriccions. Puig ha remarcat que les actuals restriccions estan previstes fins al 15 de febrer i ha advertit que el territori es troba en un «moment molt àlgid de la pandèmia, si bé està en un procés de lleu descens, però que encara és molt lleu».

 

«Continuarem avaluant la situació i encara ens queden 15 dies pràcticament, però és evident que hui dia la situació encara és molt complicada i, per tant, cap relaxació. Jo crec que això ho té interioritzada la immensa majoria de la ciutadania», ha subratllat.

 

El president ha assenyalat que «hem de conscienciar-nos que els caps de setmana són de ser en les nostres cases o d’eixir amb una persona més» i que «no podem fer allò que ens agrada. Ho farem en uns mesos, però ara toca a cada un assumir la seua responsabilitat», ha insistit.
 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

FGV i la UPV unixen forces per a restaurar dos tramvies històrics de València

Ferrocarrils de la Generalitat Valenciana i la Universitat Politècnica de València col·laboren en la restauració de dos tramvies de principis del segle XX, secundant-se en l'experiència prèvia d'FGV en conservació patrimonial.

L’Hospital d’Elx estrena control remot per a administrar quimioteràpia i immunoteràpia

L'Hospital General Universitari d'Elx ha implantat un sistema intel·ligent de monitoratge i control remot per a l'administració de quimioteràpia i immunoteràpia, que permet supervisar en temps real cada fase del tractament oncològic.

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.