Puig advertix que «la situació és encara complicada a pesar del «lleu descens»

 

El president de la Generalitat, Ximo Puig, ha advertit este divendres que, «encara que queden 15 dies pràcticament» amb les actuals restriccions en vigor, «és evident que hui dia la situació encara és molt complicada» en el territori valencià a pesar del «lleu descens» registrat, pel que ha demanat que no hi haja «cap relaxació».

 

Puig o ha manifestat, en declaracions als mitjans durant una visita a Torrent, en l’Horta (València), preguntat per la possibilitat d’alleujar algunes restriccions. Puig ha remarcat que les actuals restriccions estan previstes fins al 15 de febrer i ha advertit que el territori es troba en un «moment molt àlgid de la pandèmia, si bé està en un procés de lleu descens, però que encara és molt lleu».

 

«Continuarem avaluant la situació i encara ens queden 15 dies pràcticament, però és evident que hui dia la situació encara és molt complicada i, per tant, cap relaxació. Jo crec que això ho té interioritzada la immensa majoria de la ciutadania», ha subratllat.

 

El president ha assenyalat que «hem de conscienciar-nos que els caps de setmana són de ser en les nostres cases o d’eixir amb una persona més» i que «no podem fer allò que ens agrada. Ho farem en uns mesos, però ara toca a cada un assumir la seua responsabilitat», ha insistit.
 

Últimes notícies

El Gómez Ulla prepara visites segures per als 13 aïllats per hantavirus després de donar de nou negatiu

L'Hospital Gómez Ulla organitza visites escalonades i controlades per als 13 contactes de hantavirus, que han tornat a donar negatiu, mentres l'únic cas positiu evoluciona de manera favorable.

Aagesen veu fonamental que l’ex alt càrrec investigat per l’àudio de Aemet rendisca comptes

Sara Aagesen considera fonamental que el exsubsecretario de Justícia valencià rendisca comptes per la filtració de l'àudio manipulat de Aemet durant la dana de 2024 a València.

Diana Morant reivindica el seu doble paper de ministra i candidata a la Generalitat Valenciana

Diana Morant defén que el seu càrrec de ministra reforça, i no resta, la seua candidatura a la Generalitat Valenciana i reivindica que la seua prioritat és presidir el govern autonòmic.

Scariolo reivindica al Reial Madrid abans de la Final Four malgrat les baixes de Tavares i Len

Sergio Scariolo afronta la Final Four de l'Eurolliga a Atenes amb il·lusió i recalca que el Reial Madrid sempre competix, malgrat les importants baixes de Walter Tavares i Alex Len en el joc interior.

La ZAS de Russafa entra en vigor mentres València analitza el recurs de les discoteques

La Zona Acústicament Saturada de Russafa s'aplicarà des de demà amb límits a l'hostaleria, mentres l'Ajuntament estudia el recurs de les discoteques del carrer Tomasos.

Educació i sindicats encaren una tercera reunió clau en el sèptim dia de vaga docent

Educació i sindicats inicien la seua tercera reunió per a intentar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat públic no universitari en la Comunitat Valenciana, que complix set dies.

Teatre Magnètic impulsa el pensament crític enfront de les pseudociències en el CCCC

El Centre del Carme presenta Teatre Magnètic, primera mostra a València de Pablo Helguera, que usa el mesmerisme per a qüestionar les pseudociències i reforçar el pensament crític.

La defensa de Pradas reforça davant el CGPJ la seua queixa per l’actuació de la jutgessa en la causa de la dana

La defensa de la exconsellera Salomé Pradas ha presentat un nou escrit al CGPJ en el qual denuncia la falta d'avanços en la seua queixa per la instrucció de la causa de la dana i amplia els seus retrets a la magistrada.