7.2 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Desarticulen dos punts de venda de droga i detenen a quatre persones en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a quatre persones, dos dones de 31 i 47 anys i dos hòmens de 45 i 49, respectivament, com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública i tràfic de drogues i ha desarticulat dos punts de venda de drogues en dos cases de Castellar i el barri de Russafa de València.

 

El total de les substàncies intervingudes ascendix a 59 plantes de marihuana, 59 grams d’heroïna, 48 pastilles d’haixix, 241 grams de cocaïna en roca i 71 bossetes d’un gram. De la mateixa manera, els investigadors han confiscat 5.195 euros en efectiu, quatre reflectors de 600w, un filtre cilíndric, un extractor d’aire, tres transformadors, set bombetes de 600w i altres utensilis com bàscules, bolses termosellades i filferro.

 

Nivell de vida estrany

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els agents de què un home, presumptament, estava venent drogues en Castellar, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat. Per a verificar estos fets, els agents van comprovar que un dels arrestats, al costat de la seua parella, venia droga al llarg del dia en els voltants de sa casa.

 

 

Els agents policials desplegats en la zona van observar que el sospitós es desplaçava en un cotxe d’alta gamma per a efectuar l’intercanvi o telefonava directament als seus clients per a que acudiren a la casa. Una volta obtingudes les proves, els agents van sol·licitar un manament d’entrada i registre per a accedir dins.

Després d’algunes gestions, van obtindre indicis i proves que evidenciaven que el nivell de vida d’un dels presumptes autors no era conforme amb la seua situació econòmica.

 

Detenció en Russafa

D’altra banda, la Policia Nacional ha desarticulat un altre punt de venda de droga en el districte de Russafa de València, que s’ha saldat amb la detenció d’una dona de 47 anys. El grup de Policia Judicial va iniciar una sèrie de perquisicions, gràcies a les que ha comprovart com hi havia una considerable afluència de persones en una casa, aparentment sense relació entre elles.

 

Des de principis de setembre, els agents van observar un numerós tràfic de persones, algunes d’elles conegudes pels policies, que accedien dins de la casa, en la que estaven poc temps. Algunes d’elles van ser interceptades a l’eixida, a on els agents van comprovar que portaven drogues.

 

Els detinguts, tres d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.