Desarticulen dos punts de venda de droga i detenen a quatre persones en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a quatre persones, dos dones de 31 i 47 anys i dos hòmens de 45 i 49, respectivament, com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública i tràfic de drogues i ha desarticulat dos punts de venda de drogues en dos cases de Castellar i el barri de Russafa de València.

 

El total de les substàncies intervingudes ascendix a 59 plantes de marihuana, 59 grams d’heroïna, 48 pastilles d’haixix, 241 grams de cocaïna en roca i 71 bossetes d’un gram. De la mateixa manera, els investigadors han confiscat 5.195 euros en efectiu, quatre reflectors de 600w, un filtre cilíndric, un extractor d’aire, tres transformadors, set bombetes de 600w i altres utensilis com bàscules, bolses termosellades i filferro.

 

Nivell de vida estrany

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els agents de què un home, presumptament, estava venent drogues en Castellar, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat. Per a verificar estos fets, els agents van comprovar que un dels arrestats, al costat de la seua parella, venia droga al llarg del dia en els voltants de sa casa.

 

 

Els agents policials desplegats en la zona van observar que el sospitós es desplaçava en un cotxe d’alta gamma per a efectuar l’intercanvi o telefonava directament als seus clients per a que acudiren a la casa. Una volta obtingudes les proves, els agents van sol·licitar un manament d’entrada i registre per a accedir dins.

Després d’algunes gestions, van obtindre indicis i proves que evidenciaven que el nivell de vida d’un dels presumptes autors no era conforme amb la seua situació econòmica.

 

Detenció en Russafa

D’altra banda, la Policia Nacional ha desarticulat un altre punt de venda de droga en el districte de Russafa de València, que s’ha saldat amb la detenció d’una dona de 47 anys. El grup de Policia Judicial va iniciar una sèrie de perquisicions, gràcies a les que ha comprovart com hi havia una considerable afluència de persones en una casa, aparentment sense relació entre elles.

 

Des de principis de setembre, els agents van observar un numerós tràfic de persones, algunes d’elles conegudes pels policies, que accedien dins de la casa, en la que estaven poc temps. Algunes d’elles van ser interceptades a l’eixida, a on els agents van comprovar que portaven drogues.

 

Els detinguts, tres d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Policia investiga si un cadàver trobat a Alacant és de l’empresari vinculat al cas Sala

La Policia Nacional analitza si el cadàver trobat en una vivenda de la partida de Bacarot correspon a Jesús Tavira, empresari desaparegut i relacionat amb la investigació per l'assassinat de la viuda de Vicente Sala en 2016.

Nunn amarga al València Basket en un final d’infart en l’Eurolliga

Kendrick Nunn, autor de 21 punts, va decidir el primer partit de quarts d'Eurolliga amb un tir lliure a dos segons del final que va deixar sense premi la remuntada del València Basket davant el Panathinaikos.

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.