11.4 C
València
Dissabte, 10 gener, 2026

Desarticulen dos punts de venda de droga i detenen a quatre persones en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a quatre persones, dos dones de 31 i 47 anys i dos hòmens de 45 i 49, respectivament, com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública i tràfic de drogues i ha desarticulat dos punts de venda de drogues en dos cases de Castellar i el barri de Russafa de València.

 

El total de les substàncies intervingudes ascendix a 59 plantes de marihuana, 59 grams d’heroïna, 48 pastilles d’haixix, 241 grams de cocaïna en roca i 71 bossetes d’un gram. De la mateixa manera, els investigadors han confiscat 5.195 euros en efectiu, quatre reflectors de 600w, un filtre cilíndric, un extractor d’aire, tres transformadors, set bombetes de 600w i altres utensilis com bàscules, bolses termosellades i filferro.

 

Nivell de vida estrany

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els agents de què un home, presumptament, estava venent drogues en Castellar, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat. Per a verificar estos fets, els agents van comprovar que un dels arrestats, al costat de la seua parella, venia droga al llarg del dia en els voltants de sa casa.

 

 

Els agents policials desplegats en la zona van observar que el sospitós es desplaçava en un cotxe d’alta gamma per a efectuar l’intercanvi o telefonava directament als seus clients per a que acudiren a la casa. Una volta obtingudes les proves, els agents van sol·licitar un manament d’entrada i registre per a accedir dins.

Després d’algunes gestions, van obtindre indicis i proves que evidenciaven que el nivell de vida d’un dels presumptes autors no era conforme amb la seua situació econòmica.

 

Detenció en Russafa

D’altra banda, la Policia Nacional ha desarticulat un altre punt de venda de droga en el districte de Russafa de València, que s’ha saldat amb la detenció d’una dona de 47 anys. El grup de Policia Judicial va iniciar una sèrie de perquisicions, gràcies a les que ha comprovart com hi havia una considerable afluència de persones en una casa, aparentment sense relació entre elles.

 

Des de principis de setembre, els agents van observar un numerós tràfic de persones, algunes d’elles conegudes pels policies, que accedien dins de la casa, en la que estaven poc temps. Algunes d’elles van ser interceptades a l’eixida, a on els agents van comprovar que portaven drogues.

 

Els detinguts, tres d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

70-76: El València s’apaga i cedix l’invicte del Roig Arena davant un Unicaja guiat per Audige

Unicaja es va emportar un triomf de prestigi en el Roig Arena (70-76) amb un Audige determinant i un València penalitzat pel seu desencert exterior. Va ser la primera derrota local en el nou pavelló en la acb.

Moleiro i Gerard Moreno desmunten a l’Alabés amb un 3-1

El Vila-real es va imposar 3-1 a l'Alabés després d'una primera part embossada. Moleiro va obrir el marcador i va assistir a Mikautadze; Gerard Moreno va firmar el segon.

Moleiro i Gerard Moreno lideren el 3-1 del Vila-real davant l’Alabés

El Vila-real s'imposa 3-1 a l'Alabés en La Ceràmica amb un gol i una assistència de Moleiro i l'impacte immediat de Gerard Moreno. Mikautadze va tancar el compte i Toni Martínez va maquillar el marcador.

L’Ajuntament d’Alberic trasllada a la Guàrdia Civil conductes d’assetjament a menors en xarxes

L'Ajuntament d'Alberic ha informat la Guàrdia Civil i als centres educatius de conductes en xarxes que afecten menors. Advertix de possibles conseqüències legals i demana implicació familiar.

Les mares dels menors del naufragi d’Indonèsia han tornat a Espanya

Les mares dels menors afectats han tornat a Espanya després del naufragi en Komodo, mentres el pare del xiquet desaparegut roman a Indonèsia i la busca oficial s'ha tancat.

El Vila-real s’imposa a l’Alabés amb un 3-1 després d’una gran segona part

Una gran arrancada de la segona mitat va donar la victòria al Vila-real. Moleiro va firmar un gol i una assistència i Gerard Moreno també va marcar.

El Llevant s’agarra a este efecte Castro davant un Espanyol en ratxa fora

El Llevant busca la seua primera victòria a casa amb Castro davant un Espanyol que enllaça tres triomfs seguits a domicili i vol oblidar el 0-2 del derbi. Competixen en el Ciutat de València el diumenge a les 16.15 amb objectius distints però urgències clares.

El Govern amplia les ajudes per la dana per a protegir els municipis enfront d’inundacions

L'Orde TMD/1586/2025, publicada en el BOE, modifica la TMD/101/2025 i permet usar fons per a prevenció i adaptació. La gestió passa al Comissionat especial.