Desarticulen dos punts de venda de droga i detenen a quatre persones en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a quatre persones, dos dones de 31 i 47 anys i dos hòmens de 45 i 49, respectivament, com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública i tràfic de drogues i ha desarticulat dos punts de venda de drogues en dos cases de Castellar i el barri de Russafa de València.

 

El total de les substàncies intervingudes ascendix a 59 plantes de marihuana, 59 grams d’heroïna, 48 pastilles d’haixix, 241 grams de cocaïna en roca i 71 bossetes d’un gram. De la mateixa manera, els investigadors han confiscat 5.195 euros en efectiu, quatre reflectors de 600w, un filtre cilíndric, un extractor d’aire, tres transformadors, set bombetes de 600w i altres utensilis com bàscules, bolses termosellades i filferro.

 

Nivell de vida estrany

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els agents de què un home, presumptament, estava venent drogues en Castellar, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat. Per a verificar estos fets, els agents van comprovar que un dels arrestats, al costat de la seua parella, venia droga al llarg del dia en els voltants de sa casa.

 

 

Els agents policials desplegats en la zona van observar que el sospitós es desplaçava en un cotxe d’alta gamma per a efectuar l’intercanvi o telefonava directament als seus clients per a que acudiren a la casa. Una volta obtingudes les proves, els agents van sol·licitar un manament d’entrada i registre per a accedir dins.

Després d’algunes gestions, van obtindre indicis i proves que evidenciaven que el nivell de vida d’un dels presumptes autors no era conforme amb la seua situació econòmica.

 

Detenció en Russafa

D’altra banda, la Policia Nacional ha desarticulat un altre punt de venda de droga en el districte de Russafa de València, que s’ha saldat amb la detenció d’una dona de 47 anys. El grup de Policia Judicial va iniciar una sèrie de perquisicions, gràcies a les que ha comprovart com hi havia una considerable afluència de persones en una casa, aparentment sense relació entre elles.

 

Des de principis de setembre, els agents van observar un numerós tràfic de persones, algunes d’elles conegudes pels policies, que accedien dins de la casa, en la que estaven poc temps. Algunes d’elles van ser interceptades a l’eixida, a on els agents van comprovar que portaven drogues.

 

Els detinguts, tres d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Divendres amb ruixats i tempestes intenses en l’est i sud-est peninsular

La jornada del divendres estarà marcada per ruixats i tempestes localment fortes en l'est i sud-est peninsular, amb graníssol en zones de serra i contrastos tèrmics entre el litoral i l'interior.

Morant acusa el Consell de desoir als docents i reivindica el model educatiu socialista

Diana Morant es compromet davant els sindicats educatius valencians a defendre les seues reivindicacions i critica a la Generalitat per no dialogar ni destinar recursos suficients a l'educació.

Els sindicats de docents formalitzen una vaga indefinida a partir de l’11 de maig

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT registren una vaga indefinida docent des de l'11 de maig i preparen mobilitzacions mentres exigixen propostes concretes al Consell.

PP i Vox perfilen la seua llista de compareixents per a la comissió sobre les VPP d’Alacant

PP i Vox registren les seues propostes de treball per a la comissió que investiga l'adjudicació irregular de vivendes de protecció pública a Alacant, amb desenes de càrrecs polítics i tècnics cridats a declarar.

Gandia presenta la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny

Gandia ha presentat la 51 edició del seu concurs internacional de fideuà, que se celebrarà el 10 de juny en el Moll dels Borja i repartirà premis econòmics i guardons especials.

El PP exigix al PSPV una rectificació per al·lusions al nazisme en Les Corts

El PPCV reclama al síndic del PSPV en Les Corts que es disculpe per unes al·lusions al nazisme durant el debat sobre la prioritat nacional, que els populars consideren un insult al seu partit i als seus votants.

Presó provisional per a tres detinguts pel crim de l’empresari Jesús Tavira

La jutgessa envia a presó provisional sense fiança a tres dels quatre detinguts pel crim de l'empresari alacantí Jesús Tavira, el cadàver del qual va aparéixer enterrat en un pou en Bacarot. La investigació continua en un jutjat distint per al quart investigat, ja implicat en la causa per la desaparició.

La 61 Fira del Llibre de València obri amb xifres rècord i més activitats en Vivers

La 61 Fira del Llibre de València obri als Jardins de Vivers amb 105 expositors, més de 200 activitats i 1.800 firmes, consolidada com a gran cita cultural valenciana.