11.9 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Desarticulen dos punts de venda de droga i detenen a quatre persones en València

 

Agents de la Policia Nacional han detingut a quatre persones, dos dones de 31 i 47 anys i dos hòmens de 45 i 49, respectivament, com a presumptes autors d’un delicte contra la salut pública i tràfic de drogues i ha desarticulat dos punts de venda de drogues en dos cases de Castellar i el barri de Russafa de València.

 

El total de les substàncies intervingudes ascendix a 59 plantes de marihuana, 59 grams d’heroïna, 48 pastilles d’haixix, 241 grams de cocaïna en roca i 71 bossetes d’un gram. De la mateixa manera, els investigadors han confiscat 5.195 euros en efectiu, quatre reflectors de 600w, un filtre cilíndric, un extractor d’aire, tres transformadors, set bombetes de 600w i altres utensilis com bàscules, bolses termosellades i filferro.

 

Nivell de vida estrany

Les investigacions es van iniciar en tindre coneixement els agents de què un home, presumptament, estava venent drogues en Castellar, segons ha informat la Policia Nacional en un comunicat. Per a verificar estos fets, els agents van comprovar que un dels arrestats, al costat de la seua parella, venia droga al llarg del dia en els voltants de sa casa.

 

 

Els agents policials desplegats en la zona van observar que el sospitós es desplaçava en un cotxe d’alta gamma per a efectuar l’intercanvi o telefonava directament als seus clients per a que acudiren a la casa. Una volta obtingudes les proves, els agents van sol·licitar un manament d’entrada i registre per a accedir dins.

Després d’algunes gestions, van obtindre indicis i proves que evidenciaven que el nivell de vida d’un dels presumptes autors no era conforme amb la seua situació econòmica.

 

Detenció en Russafa

D’altra banda, la Policia Nacional ha desarticulat un altre punt de venda de droga en el districte de Russafa de València, que s’ha saldat amb la detenció d’una dona de 47 anys. El grup de Policia Judicial va iniciar una sèrie de perquisicions, gràcies a les que ha comprovart com hi havia una considerable afluència de persones en una casa, aparentment sense relació entre elles.

 

Des de principis de setembre, els agents van observar un numerós tràfic de persones, algunes d’elles conegudes pels policies, que accedien dins de la casa, en la que estaven poc temps. Algunes d’elles van ser interceptades a l’eixida, a on els agents van comprovar que portaven drogues.

 

Els detinguts, tres d’ells amb antecedents policials, han passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Dimitix la regidor d’Urbanisme d’Alacant després de ser adjudicatària d’una vivenda pública

Rocío Gómez ha anunciat la seua dimissió un dia després de conéixer-se que va ser adjudicatària d'una vivenda pública a la Platja de Sant Joan; el cas està sota investigació per possibles irregularitats.

Marcelino va assegurar que el dol davant Osasuna serà de ritme alt, intensitat i dificultat

El tècnic del Vila-real va assegurar este divendres que el xoc a Pamplona exigirà la millor versió, va subratllar la fortalesa local d'Osasuna i va confirmar diverses baixes.

El Consell insta el Govern a activar la clàusula de salvaguarda per a cítrics de Sud-àfrica

Comerç i Agricultura han remés un informe conjunt perquè l'Executiu sol·licite a Brussel·les l'activació de la salvaguarda. Assenyalen una caiguda del 24% en les exportacions de Castelló i demanen vigilància des d'octubre.

El Consell sosté que no hi ha risc de menor recaptació amb la rebaixa fiscal

Barrachina ha defés que la rebaixa fiscal no minvarà els ingressos en ampliar els límits de deduccions de l'IRPF amb retroactivitat a 1 de gener de 2025. També ha explicat el seu rebuig al decret òmnibus que inclou l'exempció d'ajudes per la DANA per mesclar matèries.

Pérez Llorca destaca l’impuls del Consell al progrés d’Ontinyent amb obres i servicis

El president Juanfran Pérez Llorca ha reafirmat el compromís de la Generalitat amb projectes clau a Ontinyent: hospital, Palacio de Justícia, Facultat de Veterinària i desdoblament de la CV-60. També s'impulsen corredors verds després de la dana.

Pérez Llorca demana que la Comissió Mixta de la DANA siga l’inici d’un enteniment

El president ha reclamat que la comissió que coordina la reconstrucció després de la DANA servisca per a superar la confrontació i centrar-se en la seguretat de les zones afectades. Ha admés que arriba molt tard i que potser hi ha assumptes sense solució.

Pérez Llorca demana al Govern explicacions i que rectifique per les indemnitzacions a víctimes de la DANA

El president ha exigit explicacions i una rectificació perquè les víctimes de la DANA no siguen tractades com de segona. A més, ha rebutjat la proposta de finançament autonòmic pel seu impacte fiscal en la Comunitat Valenciana.

El Consell acusa a Sánchez de tracte desigual: 72.000 a víctimes de la DANA a València enfront de 210.000 en Adamuz

Miguel Barrachina ha denunciat que les víctimes de la DANA en la Comunitat Valenciana han rebut 72.000 euros enfront dels 210.000 de l'accident ferroviari de Adamuz. També ha retret retards i ha demanat igualtat de tracte.