8.2 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Calcinats quatre cotxes i una moto en tres incendis en Burjassot, Buñol i la Font de la Figuera

 

Els efectius del Consorci Provincial de Bombers de València han actuat este dissabte en tres incendis de vehicles que han sigut registrats en els municipis de Burjassot, Buñol i Font de la Figuera.

 

El primer foc s’ha iniciat sobre les 3.15 hores de la matinada de dissabte en el carrer del General Prim de Burjassot, en la comarca de l’Horta Nord (València), a on les flames han cremat dos cotxes i una moto.

 

Ja pel matí, cap a les 10.30 hores, el Parc de Bombers de Chiva ha intervingut en l’incendi d’un cotxe en Buñol, en la Foia de Bunyol (València), a on a demés s’han hagut de llevar els matolls del voltant per a evitar la propagació del foc.

 

Pràcticament a la mateixa hora, el Parc de Bombers Voluntaris de Vallada ha intervingut en l’incendi d’un altre cotxe en la Font de la Figuera, en la Costera (València), a on també s’ha procedit a netejar la calçada.

Últimes notícies

Alacant atén 87 persones sense llar en dos nits amb el dispositiu per fred

El dispositiu especial activat per l'Ajuntament ha donat recer a 87 persones durant les nits del 5 i 6 de gener en el CAUS. La mesura seguirà en principi fins al dijous i pot prolongar-se si persistixen les baixes temperatures.

Aena planteja una pujada moderada de tarifes i avisa d’aeroports al límit com Alacant

Aena proposarà un augment moderat de les tarifes en el DAURA III (2027-2031), menor que en 2026, per a sostindre inversions i costos creixents. Lucena advertix d'aeroports prop de la seua capacitat, com Alacant, i defén mantindre el 'pay out' amb finançament combinat.

Torrent obri la passarel·la del CEIP Joan XXIII i avança en la reconstrucció postdana

Torrent ha posat en marxa la nova passarel·la per als vianants que restablix l'accés al CEIP Joan XXIII i la connexió amb el barri del Xenillet després de la DANA.

El cos trobat a Indonèsia és el de Mateo, de 9 anys; continua la busca de Quique

La família confirma que el cos recuperat a Indonèsia correspon a Mateo, de 9 anys. Els equips han représ la busca de Quique, de 10, després del naufragi en Komodo.

El festival Zevra confirma a Anuel AA com a cap de cartell al juliol

L'artista porto-riqueny tornarà a Cullera per a liderar el quint aniversari de Zevra entre el 24 i el 27 de juliol. L'organització planteja el seu retorn com a ocasió de redempció després d'una gira recent marcada per polèmiques.

Les mínimes baixen de zero en la Comunitat Valenciana i toquen -7,1 a Ademuz

Les mínimes han caigut per davall de zero en nombrosos punts, amb un registre de -7,1 a Ademuz. L'interior ha encadenat gelades enfront de valors positius en la costa.

Desarticulada la major xarxa de metamfetamina a Europa amb droga oculta en marbre

La Policia Nacional, amb suport de la DEA, ha desarticulat la major xarxa europea de metamfetamina, que ocultava la droga en roques i escultures de marbre importades de Mèxic. L'operació deixa nou detinguts, un búnquer amb quasi 3 milions d'euros i múltiples confiscacions.

Detingut a San Fulgencio un escapolit del Regne Unit condemnat per agressió sexual

La Policia Nacional ha arrestat a San Fulgencio a un home reclamat pel Regne Unit, condemnat a cadena perpètua per agressió sexual. L'Audiència Nacional assumix els tràmits d'extradició.