Quatre membres d’una mateixa família detinguts per vendre droga en sa casa en Torrent

 

Agents de la Policia Nacional han desmantellat en Torrent, en la comarca de l’Horta (València), un punt de venda de droga ‘a la menuda’ i han detingut a quatre persones de la mateixa família, un
matrimoni i els seus dos fills
, un d’ells menor d’edat. En el registre s’han intervingut 57 dosi de marihuana, quatre grams de cocaïna i 128 bolses de tancament hermètic.

 

Les investigacions es van iniciar en juliol, en tindre coneixement els agents que una família resident en un cèntric carrer de la localitat de Torrent es podria estar dedicant a la venda de drogues possiblement cocaïna i marihuana, i que la majoria dels seus compradors eren menors d’edat.

 

Els agents han fet una extensa investigació en la que van comprovar que efectivament des d’esta casa es distribuïa droga i que un dels fills del matrimoni, un xic de 15 anys, passava la droga a altres menors en els voltants de la casa, mentres altres compradors pujaven a comprar-la.

 

Finalment esta setmana s’ha fet una entrada i registre en la casa, en la que s’ha detingut al matrimoni i els dos fills com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues i s’han intervingut 57 dosis de marihuana, quatre grams de cocaïna i 128 bolses de tancament hermètic.

 

Es continuen amb les investigacions ja que durant estes, els agents han tingut coneixement que els sospitosos podrien haver amenaçat i insultat a alguns veïns de la finca, arribant a escopir a un d’ells. Els detinguts, sense antecedents policials, tres han quedat en llibertat mentres que la mare ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.

Xabi López-Arostegui trenca el seu contracte i deixa el Valencia Basket després de cinc temporades

L’aler basc Xabi López-Arostegui ha acordat amb el Valencia Basket la rescissió del contracte fins a 2027 i se’n va del club després de cinc temporades i 253 partits.

Castelló reforça la seguretat a les platges amb un dron de socorrisme este estiu

Castelló ha activat des de l’1 de juliol un dron de socorrisme per a reforçar la vigilància i accelerar la resposta davant emergències en les platges durant els mesos de màxima afluència.