Quatre membres d’una mateixa família detinguts per vendre droga en sa casa en Torrent

 

Agents de la Policia Nacional han desmantellat en Torrent, en la comarca de l’Horta (València), un punt de venda de droga ‘a la menuda’ i han detingut a quatre persones de la mateixa família, un
matrimoni i els seus dos fills
, un d’ells menor d’edat. En el registre s’han intervingut 57 dosi de marihuana, quatre grams de cocaïna i 128 bolses de tancament hermètic.

 

Les investigacions es van iniciar en juliol, en tindre coneixement els agents que una família resident en un cèntric carrer de la localitat de Torrent es podria estar dedicant a la venda de drogues possiblement cocaïna i marihuana, i que la majoria dels seus compradors eren menors d’edat.

 

Els agents han fet una extensa investigació en la que van comprovar que efectivament des d’esta casa es distribuïa droga i que un dels fills del matrimoni, un xic de 15 anys, passava la droga a altres menors en els voltants de la casa, mentres altres compradors pujaven a comprar-la.

 

Finalment esta setmana s’ha fet una entrada i registre en la casa, en la que s’ha detingut al matrimoni i els dos fills com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues i s’han intervingut 57 dosis de marihuana, quatre grams de cocaïna i 128 bolses de tancament hermètic.

 

Es continuen amb les investigacions ja que durant estes, els agents han tingut coneixement que els sospitosos podrien haver amenaçat i insultat a alguns veïns de la finca, arribant a escopir a un d’ells. Els detinguts, sense antecedents policials, tres han quedat en llibertat mentres que la mare ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Un estudi a Alacant revela que el tàlem dona forma als circuits visuals en el cervell en creixement

Una investigació de l'Institut de Neurociències CSIC-UMH mostra en ratolins que l'activitat pròpia del tàlem és decisiva per a organitzar els circuits visuals durant el desenvolupament.

El nou coet Miura 9 de PLD Space impulsarà Espanya a la vanguarda espacial

Pedro Sánchez ha visitat la fàbrica il·licitana de PLD Space i ha assegurat que el futur coet Miura 9 col·locarà Espanya a la vanguarda de la indústria espacial europea i mundial. L’empresa, amb més de 550 treballadors, ha aconseguit també un contracte clau de l’ESA per al projecte Miura 5.

Compromís i PSPV reclamen una alternativa per a les 800 persones del vell circuit de F1

Compromís i PSPV han demanat que es paralitze el PAI de l’antic circuit de Fórmula 1 de València fins que les 800 persones que hi viuen tinguen una alternativa social digna i amb garanties judicials.

Detinguts uns pares a València per emportar-se la seua bebé tutelada de l’hospital

La Policia Nacional ha detingut a València uns pares i l’avi de una bebé acabada de nàixer per emportar-se-la de l’hospital, malgrat que la menuda anava a quedar tutelada per la Conselleria de Serveis Socials.

València emprendrà accions legals pels responsables de l’incendi d’El Saler

L’Ajuntament de València acordarà este divendres iniciar accions judicials pels possibles responsables de l’incendi forestal d’El Saler i la seua alcaldessa reclama endurir les penes als piròmans a nivell estatal.

Les noves empreses en la Comunitat Valenciana creixen un 14,9 % al juliol i arriben a 1.549

La Comunitat Valenciana ha registrat al juliol 1.549 noves societats mercantils, un increment anual del 14,9 %, el tercer més alt d’Espanya, mentres les dissolucions han arribat a 139.

Els viatgers del transport urbà pugen un 3 % en la Comunitat Valenciana al juliol

El transport urbà per autobús i metro en la Comunitat Valenciana ha crescut un 3 % al juliol, fins als 16,9 milions de viatgers, segons l’INE. A Espanya, el transport públic també augmenta, tot i la caiguda del ferrocarril de llarga distància.

Detingut a Torrevella un fugititu reclamat per homicidi a Alemanya

La Guàrdia Civil ha detingut en una urbanització de Torrevella un home de 43 anys, de nacionalitat romanesa, reclamat a Alemanya per un possible homicidi i amb ordres judicials pendents a Espanya.