16.6 C
València
Divendres, 13 febrer, 2026

Quatre membres d’una mateixa família detinguts per vendre droga en sa casa en Torrent

 

Agents de la Policia Nacional han desmantellat en Torrent, en la comarca de l’Horta (València), un punt de venda de droga ‘a la menuda’ i han detingut a quatre persones de la mateixa família, un
matrimoni i els seus dos fills
, un d’ells menor d’edat. En el registre s’han intervingut 57 dosi de marihuana, quatre grams de cocaïna i 128 bolses de tancament hermètic.

 

Les investigacions es van iniciar en juliol, en tindre coneixement els agents que una família resident en un cèntric carrer de la localitat de Torrent es podria estar dedicant a la venda de drogues possiblement cocaïna i marihuana, i que la majoria dels seus compradors eren menors d’edat.

 

Els agents han fet una extensa investigació en la que van comprovar que efectivament des d’esta casa es distribuïa droga i que un dels fills del matrimoni, un xic de 15 anys, passava la droga a altres menors en els voltants de la casa, mentres altres compradors pujaven a comprar-la.

 

Finalment esta setmana s’ha fet una entrada i registre en la casa, en la que s’ha detingut al matrimoni i els dos fills com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues i s’han intervingut 57 dosis de marihuana, quatre grams de cocaïna i 128 bolses de tancament hermètic.

 

Es continuen amb les investigacions ja que durant estes, els agents han tingut coneixement que els sospitosos podrien haver amenaçat i insultat a alguns veïns de la finca, arribant a escopir a un d’ells. Els detinguts, sense antecedents policials, tres han quedat en llibertat mentres que la mare ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta roja a Castelló: Emergències emet un nou avís per ratxes de més de 140 km/h

La Generalitat ha emés un nou avís especial i s'ha activat l'alerta roja per vent en tota la província de Castelló, amb risc extrem. Des de la mitjanit i durant el dissabte s'esperen ratxes que poden superar els 140 km/h i fenòmens costaners en el litoral.

Morant acusa a Pérez Llorca d’encobrir assetjadors i li retrau el cas de l’alcalde de Jérica

La líder del PSPV-PSOE ha sostingut que Pérez Llorca encobrix als assetjadors i no ha demanat l'acta ni reprovat a l'alcalde de Jérica. També ha estés les seues crítiques a Alacant i a Mazón.

L’alerta per vent tanca parcs i suspén mercats i Carnestoltes en la Comunitat Valenciana

Els avisos taronja i roig per ratxes fortes per al dissabte han provocat tancaments preventius i la cancel·lació de mercats i actes de Carnestoltes en diverses ciutats.

La FFCV suspén tots els partits del dissabte en la Comunitat per vent

La FFCV ha informat de la suspensió de tots els partits de futbol i futbol sala del dissabte 14 de febrer per les alertes d'AEMET per vent. La federació també revisarà possibles tancaments municipals que afecten la vesprada del divendres i al diumenge.

Dos detinguts a Castelló per adhesius racistes en comerços de magrebins

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens i investigat a un altre a Borriana per col·locar adhesius amb lemes racistes en comerços de magrebins. Després d'analitzar denúncies similars, els jutjats de Vila-real han decretat la llibertat amb càrrecs per als arrestats.

Alerta roja a Castelló per ratxes de més de 140 km/h i avís especial d’Emergències

Emergències ha emés un avís especial per temporal de vent amb alerta roja en tota la província de Castelló. El dissabte es preveuen ratxes que poden superar els 140 km/h i es demana extremar la precaució, també en actes de Carnestoltes.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi de l’Arenal

Autoritats i veïns han guardat un minut de silenci després de l'incendi en un bloc de l'Arenal que va deixar dos morts i desenes de desallotjats. L'ajuntament ha decretat dol oficial i ha activat suport als afectats.

Desarticulada una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats: 10 detinguts i 17 investigats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que traficava internacionalment amb gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en deu províncies. El grup introduïa material des de la Xina a través del Marroc i Turquia, va comercialitzar més de 15 tones i va evitar quotes i impostos per uns 500.000 euros.