Quatre membres d’una mateixa família detinguts per vendre droga en sa casa en Torrent

 

Agents de la Policia Nacional han desmantellat en Torrent, en la comarca de l’Horta (València), un punt de venda de droga ‘a la menuda’ i han detingut a quatre persones de la mateixa família, un
matrimoni i els seus dos fills
, un d’ells menor d’edat. En el registre s’han intervingut 57 dosi de marihuana, quatre grams de cocaïna i 128 bolses de tancament hermètic.

 

Les investigacions es van iniciar en juliol, en tindre coneixement els agents que una família resident en un cèntric carrer de la localitat de Torrent es podria estar dedicant a la venda de drogues possiblement cocaïna i marihuana, i que la majoria dels seus compradors eren menors d’edat.

 

Els agents han fet una extensa investigació en la que van comprovar que efectivament des d’esta casa es distribuïa droga i que un dels fills del matrimoni, un xic de 15 anys, passava la droga a altres menors en els voltants de la casa, mentres altres compradors pujaven a comprar-la.

 

Finalment esta setmana s’ha fet una entrada i registre en la casa, en la que s’ha detingut al matrimoni i els dos fills com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues i s’han intervingut 57 dosis de marihuana, quatre grams de cocaïna i 128 bolses de tancament hermètic.

 

Es continuen amb les investigacions ja que durant estes, els agents han tingut coneixement que els sospitosos podrien haver amenaçat i insultat a alguns veïns de la finca, arribant a escopir a un d’ells. Els detinguts, sense antecedents policials, tres han quedat en llibertat mentres que la mare ha passat a disposició judicial.

Últimes notícies

Trenta mitjans aeris es bolquen en l’incendi de la Vall d’Uixó després de cremar 6.500 hectàrees

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó ha calcinat 6.500 hectàrees des de dissabte i este dilluns compta amb 30 mitjans aeris, en un dia d’alt risc d’incendis a tota la Comunitat Valenciana.

Oratge estable i lleuger descens de temperatures a l’interior d’Alacant

La última setmana de juliol comença en la Comunitat Valenciana amb cels poc nuvolosos o rasos i un lleuger descens de les màximes a l’interior d’Alacant, mentre que en zones de València i Castelló pujaran lleugerament.

Tercer dia d’incendi a la Vall d’Uixó amb 6.500 hectàrees calcinades i 80.000 persones afectades

L’incendi forestal de la Vall d’Uixó enceta el tercer dia actiu amb 6.500 hectàrees calcinades, 16.000 persones evacuades i 64.000 confinades a tres municipis.

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.