Quatre membres d’una mateixa família detinguts per vendre droga en sa casa en Torrent

 

Agents de la Policia Nacional han desmantellat en Torrent, en la comarca de l’Horta (València), un punt de venda de droga ‘a la menuda’ i han detingut a quatre persones de la mateixa família, un
matrimoni i els seus dos fills
, un d’ells menor d’edat. En el registre s’han intervingut 57 dosi de marihuana, quatre grams de cocaïna i 128 bolses de tancament hermètic.

 

Les investigacions es van iniciar en juliol, en tindre coneixement els agents que una família resident en un cèntric carrer de la localitat de Torrent es podria estar dedicant a la venda de drogues possiblement cocaïna i marihuana, i que la majoria dels seus compradors eren menors d’edat.

 

Els agents han fet una extensa investigació en la que van comprovar que efectivament des d’esta casa es distribuïa droga i que un dels fills del matrimoni, un xic de 15 anys, passava la droga a altres menors en els voltants de la casa, mentres altres compradors pujaven a comprar-la.

 

Finalment esta setmana s’ha fet una entrada i registre en la casa, en la que s’ha detingut al matrimoni i els dos fills com a presumptes autors d’un delicte de tràfic de drogues i s’han intervingut 57 dosis de marihuana, quatre grams de cocaïna i 128 bolses de tancament hermètic.

 

Es continuen amb les investigacions ja que durant estes, els agents han tingut coneixement que els sospitosos podrien haver amenaçat i insultat a alguns veïns de la finca, arribant a escopir a un d’ells. Els detinguts, sense antecedents policials, tres han quedat en llibertat mentres que la mare ha passat a disposició judicial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.

El Consell ha aprovat a València el primer Enclavament Tecnològic Urbà de la Comunitat

El Consell ha aprovat la classificació definitiva del '46 València Mediterranean Tech Hub', una àrea de 74.000 m² en la Marina, amb avantatges fiscals i tràmits àgils. L'enclavament busca concentrar empreses i talent per a atraure inversió i reforçar la innovació i la sostenibilitat.

Mor un ciclista de 65 anys després d’una caiguda a Benissa

Un home de 65 anys ha mort este divendres després de caure mentres circulava pel Camí Vella de Xaló, en una partida de Benissa. El SAMU ha intentat reanimar-lo sense èxit.

El Consell anima a les dones a triar-se cada dia en la seua campanya del 8M

La Generalitat va presentar la campanya del 8M Tria't cada dia, que promou l'amor propi com a base de la igualtat. L'acte enllaça amb els Premis Isabel Ferrer i una agenda cultural al març.

El Palau de Justícia de Llíria estarà llest a mitat de març i donarà servici a 41 municipis

La nova seu judicial de Llíria estarà operativa a mitjan març després d'una inversió de 19,1 milions, amb trasllat des del dilluns. Atendrà 41 municipis i a 186.300 veïns amb espais preparats per a créixer.