Quatre guàrdies civils ingressats després d’extingir un incendi en un habitatge de Sant Vicent


La Guàrdia Civil d’Alacant va extingir un incendi produït en un habitatge de Sant Vicent del Raspeig i va rescatar als habitants, una dona de 83 anys i dos menors de 12 i 9 anys. Es va procedir a més al desallotjament de l’edifici, albergant en aqueix moment a 20 persones.

A causa de l’auxili i labors d’extinció, quatre components de la Guàrdia Civil van haver de ser ingressats en observació.

El divendres 22 d’abril, al voltant de les 14.00 hores, els agents del Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Sant Vicent van ser alertats sobre un incendi que s’estava produint en un habitatge pròxim a l’aquarterament. Ràpidament, la patrulla uniformada i altres quatre components que es trobaven de servei van acudir al lloc.

Els agents, a causa de la gran densitat de fum que eixia per les finestres del quart pis, no van dubtar a derrocar la porta per a accedir a l’interior i rescatar als seus habitants: una dona de 83 anys i dos menors de 12 i 9 anys, els quals afortunadament no van patir danys personals.

Proveïts d’extintors, van sufocar l’incendi, el qual s’havia declarat per una paella al foc que posteriorment es va propagar per la campana extractora de la cuina. Tot seguit, van arribar els bombers a l’habitatge, els qui van assegurar l’incendi i van extraure el fum de l’edifici.

A causa de la gran densitat de fum ocasionat i el risc d’explosió en trobar-se diverses bombones de gas exposades a una gran quantitat de calor, els agents mobilitzats van procedir al desallotjament de tots els habitants del bloc de cases de quatre plantes, sent aquestes 20 persones que han resultat il·leses íntegrament.

A conseqüència de les labors d’extinció, quatre dels sis guàrdies civils que van participar en el succés van haver de ser ingressats en la Clínica Vistahermosa i en el Centre Hospitalari Perpetu Socors d’Alacant per inhalació de fum de caràcter lleu. Després de passar la nit en observació, van ser donats d’alta al llarg del matí del 23 d’abril.

Últimes notícies

L’Espanyol goleja el Llevant en l’estrena de la Lliga 2026-27

L’Espanyol ha debutat en la Lliga 2026-27 amb un contundent 3-0 contra el Llevant al RCDE Stadium, amb doblet de Roberto Fernández i un gol final de Dolan. El partit també ha deixat el debut del jove Marc Santos, que amb 15 anys s’ha convertit en el futbolista més jove de la història del club granota.

Fortes tempestes deixen fins a 62 l/m² a Castellfort en poques hores

Les fortes tempestes d’este diumenge han deixat fins a 62 litres per metre quadrat a Castellfort i han activat l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per intensitat de pluja, calamarsa i ratxes fortes de vent.

Compte arrere de 200 dies per a l’Europeu de pista curta a València

La fi de l’Europeu de Birmingham dona pas a un compte arrere de 200 dies per al Campionat d’Europa de pista curta de 2027 al Velòdrom Lluís Puig, que l’Ajuntament de València ja està adaptant amb obres i millores tècniques.

Corbalán afronta la Euroliga amb el València Basket com el gran repte de la seua carrera

L’escorta argentí Gonzalo Corbalán ha arribat a València per a incorporar-se al València Basket i ha assegurat que jugar la Euroliga i defensar el títol de la Lliga ACB és un repte molt gran en la seua trajectòria professional.

Arriaga es queda fora de la llista del Llevant i obri la porta a Bardeli i Manu Sánchez

Kevin Arriaga s ha quedat fora de la llista del Llevant davant l Espanyol i podria eixir prompte cap a l AEK d Atenes, fet que ha obert plaça per a Manu Sánchez i Enzo Bardeli.

Altea encapçala les màximes amb 38,3 graus en un diumenge de calor intensa

Altea ha registrat este diumenge la temperatura més alta de la Comunitat Valenciana, amb 38,3 graus, seguida per Callosa d'en Sarrià i diverses localitats de València i Castelló. Les capitals de província s'han mantingut per davall dels 34 graus, segons Avamet i Aemet.

Jóvens amb discapacitat intel·lectual d’Alacant i Castelló tindran formació per a l’ocupació a la universitat

Les universitats d’Alacant i Castelló participaran en un programa de la Fundació ONCE i el Fons Social Europeu Plus per a formar jóvens amb discapacitat intel·lectual i millorar-ne l’ocupabilitat de cara al curs 2025-26.

Metrovalencia guanya usuaris en juliol mentre el TRAM d’Alacant retrocedix

Metrovalencia ha transportat 6,6 milions de persones en juliol, un 6,22 % més que en 2025, mentres que el TRAM d’Alacant ha baixat fins a 1,7 milions, un 2,48 % menys. El TRAM de Castelló ha crescut un 9,63 % fins als 242.180 viatgers.