Quatre guàrdies civils ingressats després d’extingir un incendi en un habitatge de Sant Vicent


La Guàrdia Civil d’Alacant va extingir un incendi produït en un habitatge de Sant Vicent del Raspeig i va rescatar als habitants, una dona de 83 anys i dos menors de 12 i 9 anys. Es va procedir a més al desallotjament de l’edifici, albergant en aqueix moment a 20 persones.

A causa de l’auxili i labors d’extinció, quatre components de la Guàrdia Civil van haver de ser ingressats en observació.

El divendres 22 d’abril, al voltant de les 14.00 hores, els agents del Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Sant Vicent van ser alertats sobre un incendi que s’estava produint en un habitatge pròxim a l’aquarterament. Ràpidament, la patrulla uniformada i altres quatre components que es trobaven de servei van acudir al lloc.

Els agents, a causa de la gran densitat de fum que eixia per les finestres del quart pis, no van dubtar a derrocar la porta per a accedir a l’interior i rescatar als seus habitants: una dona de 83 anys i dos menors de 12 i 9 anys, els quals afortunadament no van patir danys personals.

Proveïts d’extintors, van sufocar l’incendi, el qual s’havia declarat per una paella al foc que posteriorment es va propagar per la campana extractora de la cuina. Tot seguit, van arribar els bombers a l’habitatge, els qui van assegurar l’incendi i van extraure el fum de l’edifici.

A causa de la gran densitat de fum ocasionat i el risc d’explosió en trobar-se diverses bombones de gas exposades a una gran quantitat de calor, els agents mobilitzats van procedir al desallotjament de tots els habitants del bloc de cases de quatre plantes, sent aquestes 20 persones que han resultat il·leses íntegrament.

A conseqüència de les labors d’extinció, quatre dels sis guàrdies civils que van participar en el succés van haver de ser ingressats en la Clínica Vistahermosa i en el Centre Hospitalari Perpetu Socors d’Alacant per inhalació de fum de caràcter lleu. Després de passar la nit en observació, van ser donats d’alta al llarg del matí del 23 d’abril.

Últimes notícies

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.