18.4 C
València
Dimecres, 18 febrer, 2026

Quatre guàrdies civils ingressats després d’extingir un incendi en un habitatge de Sant Vicent


La Guàrdia Civil d’Alacant va extingir un incendi produït en un habitatge de Sant Vicent del Raspeig i va rescatar als habitants, una dona de 83 anys i dos menors de 12 i 9 anys. Es va procedir a més al desallotjament de l’edifici, albergant en aqueix moment a 20 persones.

A causa de l’auxili i labors d’extinció, quatre components de la Guàrdia Civil van haver de ser ingressats en observació.

El divendres 22 d’abril, al voltant de les 14.00 hores, els agents del Lloc Principal de la Guàrdia Civil de Sant Vicent van ser alertats sobre un incendi que s’estava produint en un habitatge pròxim a l’aquarterament. Ràpidament, la patrulla uniformada i altres quatre components que es trobaven de servei van acudir al lloc.

Els agents, a causa de la gran densitat de fum que eixia per les finestres del quart pis, no van dubtar a derrocar la porta per a accedir a l’interior i rescatar als seus habitants: una dona de 83 anys i dos menors de 12 i 9 anys, els quals afortunadament no van patir danys personals.

Proveïts d’extintors, van sufocar l’incendi, el qual s’havia declarat per una paella al foc que posteriorment es va propagar per la campana extractora de la cuina. Tot seguit, van arribar els bombers a l’habitatge, els qui van assegurar l’incendi i van extraure el fum de l’edifici.

A causa de la gran densitat de fum ocasionat i el risc d’explosió en trobar-se diverses bombones de gas exposades a una gran quantitat de calor, els agents mobilitzats van procedir al desallotjament de tots els habitants del bloc de cases de quatre plantes, sent aquestes 20 persones que han resultat il·leses íntegrament.

A conseqüència de les labors d’extinció, quatre dels sis guàrdies civils que van participar en el succés van haver de ser ingressats en la Clínica Vistahermosa i en el Centre Hospitalari Perpetu Socors d’Alacant per inhalació de fum de caràcter lleu. Després de passar la nit en observació, van ser donats d’alta al llarg del matí del 23 d’abril.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingut l’exmarit i pare de les víctimes com a presumpte autor del doble crim de Xilxes

L'exmarit i pare de la dona i la xiqueta trobades mortes a Xilxes ha sigut detingut com a presumpte autor. La investigació seguix oberta per a determinar si és violència de gènere.

Pérez Llorca defén la gestió del Consell en les vivendes públiques d’Alacant i l’oposició exigix dimissions

En la seua primera sessió de control, Pérez Llorca ha reivindicat la política útil i ha detallat mesures davant les irregularitats en adjudicacions a Alacant, mentres PSPV i Compromís reclamen cessaments i eleccions.

Pérez Llorca anuncia 80.000 euros per als familiars de les víctimes mortals de la DANA

El president de la Generalitat ha anunciat una ajuda directa de 80.000 euros destinada als familiars de les persones mortes per la DANA del 29 d'octubre de 2024 a València. El compromís s'ha fet públic en la primera sessió de control de la legislatura per al cap del Consell.

Bernabé defén que denunciar la violència masclista és clau i té conseqüències

La secretària d'Igualtat del PSOE ha demanat no fer un pas arrere i ha subratllat que denunciar és la clau perquè activa respostes institucionals. Ha recolzat l'actuació d'Interior en el cas del número dos de la Policia i ha retret al PP la seua posició.

Tres obrers han resultat ferits després de la solsida parcial d’un edifici en El Saler

Tres obrers han resultat ferits en quedar atrapats per la solsida parcial de l'ampit d'una terrassa en un edifici en obres del Saler. Van ser rescatats amb mesures de seguretat i traslladats a diferents hospitals.

Puente xifra en 1.470 milions les obres mobilitzades per a millorar la Rodalia valenciana

Transports ha xifrat en 1.470 milions les actuacions ja mobilitzades per a modernitzar la Rodalia valenciana i ha reafirmat el Pla de Rodalia, que frega 1.900 milions. Adif i Renfe han detallat obres, compres de trens i millores en estacions, amb incidències temporals pels treballs en marxa.

Presó provisional per al detingut per assassinar a la seua exparella en un centre de salut de Benicàssim

Un jutjat ha acordat la presó provisional, comunicada i sense fiança, per a l'home detingut per l'assassinat de la seua exparella en el centre de salut de Benicàssim. Igualtat va confirmar que es tracta d'un crim masclista i no constaven denúncies prèvies.

La Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana arranca amb consens i col·laboració

La nova Comissió Mixta per a la reconstrucció després de la dana del 29 d'octubre de 2024 naix amb voluntat de coordinació entre administracions i un pla de treball definit.