8.8 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Quatre homes entren a furtar a la tenda Apple al centre de València

En la matinada del dilluns 11 de desembre, quatre homes encaputxats assaltaren la tenda Apple del carrer Colom al centre de València. Els assaltants furtaren vora 50 telèfons iPhone, després de trencar la porta d'entrada de cristall, a colps. Els telèfons estan valorats en més de 25.000 euros, tot i que estos no podran vendre-los, ja que es tractaven de mòbils d'exposició, i estan inutilitzats de fàbrica.

Assalt de matinada

A la una i mitja de la matinada del dilluns, va ser l'assalt a la coneguda tenda del centre de València, que destaca pel seu alt preu de tots els seus productes. Els quatre homes que utilitzaven un Renault Megane de color roig, pujaren a la vorera i ràpidament trencaren la porta de cristall d'accés a la tenda. Els delinqüents buidaren les primeres quatre taules de la tenda, en tallar els cables de seguretat que els mantenien ancorats.

Les primeres alarmes

Un taxista que passava en eixe mateix moment pel carrer Colom, i una netejadora que treballava en un edifici pròxim a la tenda Apple, donaren l'alarma a la Policia Nacional i Local, que ràpidament es mobilitzaren al lloc dels fets. Cal recordar que els productes no podran ser venuts, ja que Apple els desactiva per evitar que siguen furtats i puguen traure profit.

  

  

Els assaltants van ser vistos per última vegada a l'A-3 a l'altura d'Utiel, a més de 200 quilòmetres hora segons la Guàrdia Civil. La investigació es troba ara mateix, en mans de la Policia Nacional que pensa en la hipòtesi que podria tractar-se d'un grup mobilitzat des de Madrid, per realitzar només este atracament.

Últimes notícies

Alacant viu el seu Nadal més plujós en quasi un segle amb fins a 30 l/m²

La ciutat ha viscut el seu dia de Nadal més plujós en quasi un segle. La pluja feble i persistent ha deixat 28 l/m² en l'observatori i més de 30 a la Vega Baixa.

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.