12.4 C
València
Diumenge, 14 desembre, 2025

Un radar multa un ciclista per excés de velocitat en la CV-310 a Nàquera

Un ciclista ha sigut multat per un radar degut a un excés de velocitat en la baixada de l’Oronet en la CV-310 a Nàquera, al Camp de Túria. L’esportista circulava a 59 km/hora en l’anomenada carretera quan un radar mòbil el va caçar a tal velocitat en un tram limitat a 50 km/hora. Així li ho va notificar una patrulla de Trànsit uns metres després amb la consegüent multa: una quantitat de 100 euros, però que no li va llevar punts del carnet de conduir, ja que conduïa una bicicleta. Sorprén, si més no, aquesta notícia perquè sovint oblidem que les bicicletes estan subjectes també a les limitacions de velocitat establertes pel codi de circulació.

 

La notícia ha sigut molt sonada en xarxes socials i en els fòrums ciclistes, on no ha estat excempta de polèmica, ja que hi ha tant gent a favor, com gent en contra. Molts es pregunten inclús si per a evitar casos com aquest, seria necessari instal·lar velocímetres en les bicicletes per tal que el desconeixement no impedisca complir la norma. A pesar de tot, no és el primer cas de multa a un ciclista per excés de velocitat; el passat mes d’abril un altre esportista va ser caçat a 77 km/h en la carretera de Barx a Gandia.

Últimes notícies

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Les pluges continuen amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València, amb tempestes encara en la mar. Persistixen avisos roig i taronja i risc de ruixats molt intensos en les pròximes hores

Emergències manté les alertes per pluges intenses i demana extremar la precaució

Es mantenen les alertes per pluges amb nivell roig en el litoral de València. Emergències demana evitar zones inundables.

Municipis de la zona zero de la dana suspenen les classes este dilluns per les pluges

Diversos municipis han decidit suspendre les classes este dilluns per les alertes de pluges. València ho farà parcialment i la UPV i la UV suspendran al matí.

Pluges persistents i d’intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València

Aemet ha informat que continua plovent amb persistència i intensitat moderada en el sud de Castelló i el nord de València. Es mantenen avisos rojos i taronges i no es descarta que algunes tempestes marítimes aconseguisquen la costa amb ruixats molt intensos.

Rescat a Vila-real: bombers evacuen en embarcació a una parella bloquejada per la pluja

Dos dotacions i una unitat de comandament han acudit al carrer del Riu per a auxiliar a un home i una dona el vehicle de la qual havia quedat immobilitzat per l'aigua. El Consorci ha atés a més incidències a Borriol i Nules.

Castelló manté les classes del dilluns i activa el protocol en la Marjalería

L'Ajuntament ha mantingut l'activitat lectiva prevista per al dilluns malgrat l'alerta taronja per pluges i ha activat el protocol en la Marjalería. La reunió del Cecopal ha incorporat mesures preventives com el tancament de la Pineda del Grau.

La Universitat de València suspén les classes presencials este dilluns fins a les 15.00

La UV ha declarat el nivell d'emergència 2 i ha suspés la docència presencial este dilluns fins a les 15.00. Les classes passen a format en línia quan siga possible.

Emergències manté l’alerta roja per pluges en el litoral de València i demana evitar zones inundables

Es mantenen els avisos per pluges intenses en el litoral de València. Aemet preveu rebaixar a taronja a partir de les 06.00, però persistixen riscos per zones.