15.2 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Un radar multa un ciclista per excés de velocitat en la CV-310 a Nàquera

Un ciclista ha sigut multat per un radar degut a un excés de velocitat en la baixada de l’Oronet en la CV-310 a Nàquera, al Camp de Túria. L’esportista circulava a 59 km/hora en l’anomenada carretera quan un radar mòbil el va caçar a tal velocitat en un tram limitat a 50 km/hora. Així li ho va notificar una patrulla de Trànsit uns metres després amb la consegüent multa: una quantitat de 100 euros, però que no li va llevar punts del carnet de conduir, ja que conduïa una bicicleta. Sorprén, si més no, aquesta notícia perquè sovint oblidem que les bicicletes estan subjectes també a les limitacions de velocitat establertes pel codi de circulació.

 

La notícia ha sigut molt sonada en xarxes socials i en els fòrums ciclistes, on no ha estat excempta de polèmica, ja que hi ha tant gent a favor, com gent en contra. Molts es pregunten inclús si per a evitar casos com aquest, seria necessari instal·lar velocímetres en les bicicletes per tal que el desconeixement no impedisca complir la norma. A pesar de tot, no és el primer cas de multa a un ciclista per excés de velocitat; el passat mes d’abril un altre esportista va ser caçat a 77 km/h en la carretera de Barx a Gandia.

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.