Un radar multa un ciclista per excés de velocitat en la CV-310 a Nàquera

Un ciclista ha sigut multat per un radar degut a un excés de velocitat en la baixada de l’Oronet en la CV-310 a Nàquera, al Camp de Túria. L’esportista circulava a 59 km/hora en l’anomenada carretera quan un radar mòbil el va caçar a tal velocitat en un tram limitat a 50 km/hora. Així li ho va notificar una patrulla de Trànsit uns metres després amb la consegüent multa: una quantitat de 100 euros, però que no li va llevar punts del carnet de conduir, ja que conduïa una bicicleta. Sorprén, si més no, aquesta notícia perquè sovint oblidem que les bicicletes estan subjectes també a les limitacions de velocitat establertes pel codi de circulació.

 

La notícia ha sigut molt sonada en xarxes socials i en els fòrums ciclistes, on no ha estat excempta de polèmica, ja que hi ha tant gent a favor, com gent en contra. Molts es pregunten inclús si per a evitar casos com aquest, seria necessari instal·lar velocímetres en les bicicletes per tal que el desconeixement no impedisca complir la norma. A pesar de tot, no és el primer cas de multa a un ciclista per excés de velocitat; el passat mes d’abril un altre esportista va ser caçat a 77 km/h en la carretera de Barx a Gandia.

Últimes notícies

Chiva tanca la piscina municipal per fems a l’aigua en plena onada de calor

L’Ajuntament de Chiva ha tancat dimecres i dijous la piscina municipal després de detectar fems flotant i revisa la qualitat de l’aigua abans de reobrir.

Elx es convertix en capital del curt amb 71 projeccions i un homenatge a Kiti Mánver

El Festival Internacional de Cine Independiente de Elche celebra del 10 al 17 de juliol la seua 49a edició amb 71 curtmetratges de 63 països i un homenatge a l’actriu Kiti Mánver, que rebrà la Palmera de Plata.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del València CF i número 15 a LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer futbolista japonés en el primer equip del València CF i el quinzé del seu país a jugar a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. La seua llarga vinculació contractual li pot permetre convertir-se en un dels nipons amb més partits en la lliga espanyola.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del Valencia i ja és el quinzé de LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer japonés a jugar al primer equip masculí del Valencia CF i el quinzé futbolista nipó a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. El club li ha fet un contracte per cinc temporades, fet que li pot permetre situar-se entre els japonesos amb més partits en la competició.

Catalá nega que ningú li comunicara el missatge d’alerta abans de la DANA a València

María José Catalá ha afirmat davant la jutgessa que investiga la DANA que ningú li va comunicar que s’estava preparant un missatge d’alerta a la població. La batlessa ha detallat les decisions que va prendre el 29 d’octubre de 2024 i la informació que va rebre d’Interior i de la Delegació del Govern.

Així és la tercera equipació del València CF: rosa i roig Torino per a la temporada 2026-27

El València CF ha presentat la tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny trencador que combina el color rosa amb el roig Torino, molt vinculat a la història del club.

Nova tercera equipació del Valencia CF: combinació atrevida de rosa i roig torino

El Valencia CF ha presentat la seua tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny innovador que combina el rosa amb el roig torino, color històric del club.

L’Albufera de València fa un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

La candidatura de l’Albufera per a ser declarada Reserva de la Biosfera per la Unesco ha rebut l’informe favorable del Consell Científic del Programa MaB, que avala els seus valors i marca recomanacions per a reforçar-la.