14.2 C
València
Dissabte, 22 novembre, 2025

Un radar multa un ciclista per excés de velocitat en la CV-310 a Nàquera

Un ciclista ha sigut multat per un radar degut a un excés de velocitat en la baixada de l’Oronet en la CV-310 a Nàquera, al Camp de Túria. L’esportista circulava a 59 km/hora en l’anomenada carretera quan un radar mòbil el va caçar a tal velocitat en un tram limitat a 50 km/hora. Així li ho va notificar una patrulla de Trànsit uns metres després amb la consegüent multa: una quantitat de 100 euros, però que no li va llevar punts del carnet de conduir, ja que conduïa una bicicleta. Sorprén, si més no, aquesta notícia perquè sovint oblidem que les bicicletes estan subjectes també a les limitacions de velocitat establertes pel codi de circulació.

 

La notícia ha sigut molt sonada en xarxes socials i en els fòrums ciclistes, on no ha estat excempta de polèmica, ja que hi ha tant gent a favor, com gent en contra. Molts es pregunten inclús si per a evitar casos com aquest, seria necessari instal·lar velocímetres en les bicicletes per tal que el desconeixement no impedisca complir la norma. A pesar de tot, no és el primer cas de multa a un ciclista per excés de velocitat; el passat mes d’abril un altre esportista va ser caçat a 77 km/h en la carretera de Barx a Gandia.

Últimes notícies

Antoñito Molina plena el Roig Arena de València amb la seua gira Em Promet

Antoñito Molina ha convertit el Roig Arena en una celebració col·lectiva amb una de les últimes parades de la seua gira Em Promet, amb entrades esgotades i un repertori corejat.

València escenifica un rescat en altura en la Setmana de Prevenció d’Incendis

L'Ajuntament ha realitzat un simulacre de rescat en altura dins de la XX Setmana de la Prevenció d'Incendis. El cap de setmana inclou demostracions, unitat canina i tallers.

Torrons Picó fa nevar a Múrcia i complix el somni d’un xiquet de 7 anys

La firma de Xixona va organitzar una nevada festiva en Torreagüera per a anunciar al guanyador del seu concurs de redacció Tot és possible per Nadal. El premi inclou un lot de torrons i 2.000 euros en material per al col·legi del menor.

Les mínimes continuen baixant: quasi -5 °C a Ademuz i sota zero a l’interior

Les mínimes han descendit de nou en la Comunitat Valenciana, amb el valor més baix a Ademuz (-4,8 °C) i diversos municipis de l'interior sota zero.

El València rep al Girona, en alerta per la derrota a Granada i el triomf del rival davant el Barça

El líder de la Lliga Endesa rep al Girona amb la lliçó de Granada encara recent i l'avís del recent triomf gironí davant el Barça. Arriba reforçat per una victòria exigent en l'Eurolliga davant Estrella Roja.

Una exposició a Quart de Poblet homenatja dones silenciades i represaliades

La mostra 'Dones empresonades, entre moltes altres' reunix 28 obres a la Casa de Cultura de Quart de Poblet i s'emmarca en les accions del 25N.

Alacant, primer ‘lloc de memòria democràtica’ valencià pel seu paper com a bastió republicà en 1939

Alacant és des d'este dissabte el primer punt de la Comunitat Valenciana declarat com a 'lloc de memòria democràtica'. La distinció reconeix la seua condició d'últim bastió republicà i activa accions de senyalització i difusió en el Mercat Central, el port i la tomba de Miguel Hernández

El Llevant encadena per segona vegada tres derrotes seguides i toca fons

L'equip granota cau 1-0 a Mestalla, encadena per segona vegada tres derrotes i suma 1 de 15. És penúltim amb nou punts i podria quedar a quatre de la salvació.