La regidoria d’Ocupació de Vinaròs, amb els programes EMCORD i EMCORP afavorix la contractació de huit persones desocupades

 

La regidoria d’Ocupació, mitjançant l’Agència de Desenvolupament Local, gestiona el programa d’iniciativa social EMCORD i EMCORP que ha permés la contractació de vuit persones majors de 30 anys i en desocupació de llarga durada. Maria Cano, regidora d’Hisenda, Indústria i Ocupació ha explicat que, amb estes iniciatives de foment de l’ocupació, s’afavorix la contractació de persones desocupades amb dificultats per a reincorporar-se al mercat laboral, millorant les seues competències professionals i la seua empleabilitat.

Dins del programa EMCORD, per a desocupats de llarga durada, s’han contractat un conductor i un peó d’obra per a la Brigada Municipal, i dos conserges per a la Biblioteca Municipal i Instal·lacions Esportives Municipals. Per al programa EMCORP, per a persones desocupades majors de 30 anys, s’han contractat un tècnic informàtic per al departament d’Informàtica i tres auxiliars administratius, per a l’Arxiu Municipal, Serveis Socials i Urbanisme. Les contractacions, a jornada completa i amb una durada de 6 mesos i 17 dies, són possibles gràcies a una subvenció per un import de 123.790’63€ de la Generalitat Valenciana i finançat amb fons procedents del Servici Públic d’Ocupació Estatal (SEPE).

Últimes notícies

Judici a Castelló per bulo de pederàstia del cas Bar España difós durant vint anys

La Secció Penal de la Plaça 3 del Tribunal d'Instància de Castelló jutjarà entre el 16 i el 26 d'octubre sis acusats de difondre durant dècades el bulo del suposat cas de pederàstia del Bar España de Benicarló, pel qual es reclamen 2,4 milions d'euros d'indemnització.

SOS Hostaleria carrega contra la vaga general de l’11 de novembre per «política»

SOS Hostaleria rebutja la vaga general de l’11 de novembre, que qualifica de mobilització política que danyarà sobretot autònoms i xicotetes empreses del sector.

Compromís acusa Catalá d’encendre el 9 d’Octubre per la protesta per la vivenda

Compromís acusa l’alcaldessa de València, María José Catalá, de voler encendre l’ambient del 9 d’Octubre usant l’acampada per la vivenda, i li retreu que no busque solucions al problema d’accés a una vivenda digna.

Pérez Llorca donarà comptes en Les Corts sobre la dana i la ‘prioritat nacional’

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, respondrà dimecres que ve en el ple de Les Corts preguntes dels síndics sobre la gestió de la dana del 2024 i l’aplicació de la ‘prioritat nacional’ en la Comunitat Valenciana.

Sònia Valiente transforma la tragèdia del Hindenburg en un ‘thriller’ sobre soledat i poder

La novel·la ‘El vuelo de la fortuna’, de la valenciana Sònia Valiente, recrea l’últim viatge del Hindenburg per abordar la soledat, l’ambició i els límits del poder i del progrés tecnològic.

El PSPV atribueix a les seues al·legacions i als veïns el fre a un nou hotel al vell cine Imperial del Cabanyal

El PSPV-PSOE assegura que les al·legacions del seu grup i de l’Associació de Veïns del Cabanyal-Canyamelar han impedit, de moment, la llicència d’un hotel de 27 habitacions al vell cine Imperial. El portaveu Borja Sanjuan alerta que el govern municipal estudia canviar les normes urbanístiques i reclama prioritzar vivendes assequibles davant la pressió turística.

València es queda sense mascletà del 9 d’Octubre per l’acampada per la vivenda

L’Ajuntament de València ha anunciat que la mascletà del 9 d’Octubre a la plaça ha quedat suspesa per decisió de la Delegació del Govern, davant l’acampada de més de 1.500 persones pel dret a la vivenda. La resta d’actes continuen previstos i el consistori estudia possibles accions judicials.

El Tribunal de les Aigües, reafirmat com a símbol viu de la identitat valenciana

Juanfran Pérez Llorca ha destacat el Tribunal de les Aigües com a llegat viu de la Comunitat Valenciana, model universal de governança i símbol d’identitat valenciana, en rebre la blusa de síndic d’honor i la medalla de plata de la institució.