La regidoria d’Ocupació de Vinaròs, amb els programes EMCORD i EMCORP afavorix la contractació de huit persones desocupades

 

La regidoria d’Ocupació, mitjançant l’Agència de Desenvolupament Local, gestiona el programa d’iniciativa social EMCORD i EMCORP que ha permés la contractació de vuit persones majors de 30 anys i en desocupació de llarga durada. Maria Cano, regidora d’Hisenda, Indústria i Ocupació ha explicat que, amb estes iniciatives de foment de l’ocupació, s’afavorix la contractació de persones desocupades amb dificultats per a reincorporar-se al mercat laboral, millorant les seues competències professionals i la seua empleabilitat.

Dins del programa EMCORD, per a desocupats de llarga durada, s’han contractat un conductor i un peó d’obra per a la Brigada Municipal, i dos conserges per a la Biblioteca Municipal i Instal·lacions Esportives Municipals. Per al programa EMCORP, per a persones desocupades majors de 30 anys, s’han contractat un tècnic informàtic per al departament d’Informàtica i tres auxiliars administratius, per a l’Arxiu Municipal, Serveis Socials i Urbanisme. Les contractacions, a jornada completa i amb una durada de 6 mesos i 17 dies, són possibles gràcies a una subvenció per un import de 123.790’63€ de la Generalitat Valenciana i finançat amb fons procedents del Servici Públic d’Ocupació Estatal (SEPE).

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.