La regidoria d’Ocupació de Vinaròs, amb els programes EMCORD i EMCORP afavorix la contractació de huit persones desocupades

 

La regidoria d’Ocupació, mitjançant l’Agència de Desenvolupament Local, gestiona el programa d’iniciativa social EMCORD i EMCORP que ha permés la contractació de vuit persones majors de 30 anys i en desocupació de llarga durada. Maria Cano, regidora d’Hisenda, Indústria i Ocupació ha explicat que, amb estes iniciatives de foment de l’ocupació, s’afavorix la contractació de persones desocupades amb dificultats per a reincorporar-se al mercat laboral, millorant les seues competències professionals i la seua empleabilitat.

Dins del programa EMCORD, per a desocupats de llarga durada, s’han contractat un conductor i un peó d’obra per a la Brigada Municipal, i dos conserges per a la Biblioteca Municipal i Instal·lacions Esportives Municipals. Per al programa EMCORP, per a persones desocupades majors de 30 anys, s’han contractat un tècnic informàtic per al departament d’Informàtica i tres auxiliars administratius, per a l’Arxiu Municipal, Serveis Socials i Urbanisme. Les contractacions, a jornada completa i amb una durada de 6 mesos i 17 dies, són possibles gràcies a una subvenció per un import de 123.790’63€ de la Generalitat Valenciana i finançat amb fons procedents del Servici Públic d’Ocupació Estatal (SEPE).

Últimes notícies

Detingut a Torrent un home per agredir i amenaçar a la seua parella embarassada

La Policia Nacional ha detingut a Torrent a un home de 28 anys per presumptes maltractaments físics i psicològics a la seua parella, a la qual hauria agredit durant l'embaràs i després del naixement del bebé.

Detingut a Oliva un jove per agredir a un vianant per a robar-li una cadena d’or

Un jove de 18 anys ha sigut detingut a Oliva acusat de colpejar en la cara a un vianant per a arrabassar-li una cadena d'or. La Guàrdia Civil ho va identificar gràcies a testimonis i va recuperar la joia sostreta.

‘El meu pare és un Millennial’, el llibre que acosta a la generació Alfa a la vida sense mòbil

‘El meu pare és un Millennial’ és una novel·la juvenil del professor Jorge Morcillo que explica a la generació Alfa com era créixer en els 90 i 2000 sense mòbils ni Internet per a millorar el diàleg amb els seus pares.

Possibles ruixats este dissabte a l’interior de Castelló i València i baixada de les màximes

El dissabte es presenta amb cel poc nuvolós en la Comunitat Valenciana, augment de núvols a la vesprada i possibles ruixats a l'interior de Castelló i València, amb descens de les màximes en el nord i el litoral central.

Mor un copilot i el pilot resulta ferit molt greu en el Rallye de la Ceràmica a Castelló

Un greu accident en el segon tram del Rallye de la Ceràmica, en la carretera entre L'Alcora i Onda, causa la mort del copilot Samuel Ortiz i deixa molt greu al seu germà i pilot, Jordi.

El Festival dels Arts baixarà el volum nocturn a 80 decibels per a reduir el soroll

El Festival dels Arts limitarà el so nocturn a 80 decibels, deu menys que el màxim municipal, i instal·larà pantalles i limitadors acústics per a minimitzar l'impacte en els veïns.

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.