La regidoria d’Ocupació de Vinaròs, amb els programes EMCORD i EMCORP afavorix la contractació de huit persones desocupades

 

La regidoria d’Ocupació, mitjançant l’Agència de Desenvolupament Local, gestiona el programa d’iniciativa social EMCORD i EMCORP que ha permés la contractació de vuit persones majors de 30 anys i en desocupació de llarga durada. Maria Cano, regidora d’Hisenda, Indústria i Ocupació ha explicat que, amb estes iniciatives de foment de l’ocupació, s’afavorix la contractació de persones desocupades amb dificultats per a reincorporar-se al mercat laboral, millorant les seues competències professionals i la seua empleabilitat.

Dins del programa EMCORD, per a desocupats de llarga durada, s’han contractat un conductor i un peó d’obra per a la Brigada Municipal, i dos conserges per a la Biblioteca Municipal i Instal·lacions Esportives Municipals. Per al programa EMCORP, per a persones desocupades majors de 30 anys, s’han contractat un tècnic informàtic per al departament d’Informàtica i tres auxiliars administratius, per a l’Arxiu Municipal, Serveis Socials i Urbanisme. Les contractacions, a jornada completa i amb una durada de 6 mesos i 17 dies, són possibles gràcies a una subvenció per un import de 123.790’63€ de la Generalitat Valenciana i finançat amb fons procedents del Servici Públic d’Ocupació Estatal (SEPE).

Últimes notícies

Intervals nuvolosos i pujada de temperatures a l’interior de València este dimarts

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts 11 d’agost una jornada amb intervals nuvolosos i temperatures estables, amb un ascens de les màximes a l’interior de la província de València, on podran registrar-se valors significativament alts.

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.