Anuncios

La regidoria d’Ocupació de Vinaròs, amb els programes EMCORD i EMCORP afavorix la contractació de huit persones desocupades

 

La regidoria d’Ocupació, mitjançant l’Agència de Desenvolupament Local, gestiona el programa d’iniciativa social EMCORD i EMCORP que ha permés la contractació de vuit persones majors de 30 anys i en desocupació de llarga durada. Maria Cano, regidora d’Hisenda, Indústria i Ocupació ha explicat que, amb estes iniciatives de foment de l’ocupació, s’afavorix la contractació de persones desocupades amb dificultats per a reincorporar-se al mercat laboral, millorant les seues competències professionals i la seua empleabilitat.

Dins del programa EMCORD, per a desocupats de llarga durada, s’han contractat un conductor i un peó d’obra per a la Brigada Municipal, i dos conserges per a la Biblioteca Municipal i Instal·lacions Esportives Municipals. Per al programa EMCORP, per a persones desocupades majors de 30 anys, s’han contractat un tècnic informàtic per al departament d’Informàtica i tres auxiliars administratius, per a l’Arxiu Municipal, Serveis Socials i Urbanisme. Les contractacions, a jornada completa i amb una durada de 6 mesos i 17 dies, són possibles gràcies a una subvenció per un import de 123.790’63€ de la Generalitat Valenciana i finançat amb fons procedents del Servici Públic d’Ocupació Estatal (SEPE).

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana frega els 2,7 milions de passatgers aeris internacionals fins a març, un 8,8% més

La Comunitat Valenciana va rebre prop de 2,7 milions de passatgers aeris internacionals en el primer trimestre de 2026, un 8,8% més que un any abans, amb un fort impuls al març i un context de creixement general del turisme a Espanya.

La cap de Protecció Civil afirma que va proposar l’És-Alert hora i mitja abans del seu enviament

La responsable de Protecció Civil en la Comunitat Valenciana va declarar davant la jutgessa que va intentar suggerir l'enviament del Es-Alert a les 18.29 hores el dia de la dana, però l'avís massiu no es va llançar fins a les 20.11.

Alacant mou fitxa per a mantindre l’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'Ajuntament d'Alacant ha iniciat les negociacions perquè The Ocean Race continue eixint des del seu port després de 2027, secundat per la Generalitat i la Diputació, i reforçant la seua aposta per la innovació i la sostenibilitat marina.

Morant acusa el Consell d’ocultar dades sobre derivacions sanitàries a la privada

Diana Morant critica la falta de transparència del Consell sobre els diners destinats a derivar pacients a la sanitat privada i sosté que eixos recursos millorarien la sanitat pública.

Les Corts fixen el 28 d’abril per a la compareixença dels consellers per la dana

La comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts reprendrà la seua activitat el 28 d'abril després de dos mesos d'aturada, amb la compareixença de sindicats policials, un tècnic de la presa de Buseo i tres consellers del Consell.

Detingut a Cullera per una plantació de marihuana i galls presumptament usats en baralles

Un home de 29 anys ha sigut detingut a Cullera com a presumpte responsable d'una plantació de marihuana i d'una granja de galls amb lesions compatibles amb baralles, a més de diverses infraccions administratives.

Yerai Cortés reivindica un flamenc popular i cru en el seu nou disc Popular

Yerai Cortés presenta Popular, un àlbum en el qual reivindica un flamenc cru, pròxim al poble i marcat per un procés creatiu distint després d'una greu lesió a la mà.

Tallada l’A-3 a Honrubia per la col·lisió i incendi de dos camions

L'autovia A-3 roman tallada a Honrubia (Conca) en sentit Madrid després de la col·lisió i posterior incendi de dos camions, amb els dos conductors ferits i desviaments habilitats.