La regidoria d’Ocupació de Vinaròs, amb els programes EMCORD i EMCORP afavorix la contractació de huit persones desocupades

 

La regidoria d’Ocupació, mitjançant l’Agència de Desenvolupament Local, gestiona el programa d’iniciativa social EMCORD i EMCORP que ha permés la contractació de vuit persones majors de 30 anys i en desocupació de llarga durada. Maria Cano, regidora d’Hisenda, Indústria i Ocupació ha explicat que, amb estes iniciatives de foment de l’ocupació, s’afavorix la contractació de persones desocupades amb dificultats per a reincorporar-se al mercat laboral, millorant les seues competències professionals i la seua empleabilitat.

Dins del programa EMCORD, per a desocupats de llarga durada, s’han contractat un conductor i un peó d’obra per a la Brigada Municipal, i dos conserges per a la Biblioteca Municipal i Instal·lacions Esportives Municipals. Per al programa EMCORP, per a persones desocupades majors de 30 anys, s’han contractat un tècnic informàtic per al departament d’Informàtica i tres auxiliars administratius, per a l’Arxiu Municipal, Serveis Socials i Urbanisme. Les contractacions, a jornada completa i amb una durada de 6 mesos i 17 dies, són possibles gràcies a una subvenció per un import de 123.790’63€ de la Generalitat Valenciana i finançat amb fons procedents del Servici Públic d’Ocupació Estatal (SEPE).

Últimes notícies

Morant reclama que el Consell atenga les demandes del professorat valencià

La ministra Diana Morant ha instat el Consell a escoltar el professorat valencià i ha criticat la denominada policia patriòtica educativa durant l’acte d’obertura del curs universitari 2026-2027 a la Universitat Jaume I.

Més de 50 menors que van arribar a Ceuta ja viuen amb les seues famílies a la Península

Un total de 54 menors migrants no acompanyats que van entrar a Ceuta a finals de juliol ja s’han reagrupat amb les seues famílies a la Península, mentre que altres 300 expedients continuen en tràmit, segons ha explicat la ministra d’Infància i Joventut, Sira Rego, en una visita a Sagunt.

La nova Llei Valenciana de la Ciència es vol aprovar abans que acabe la legislatura

Juanfran Pérez Llorca anuncia que el Consell tramitarà la nova Llei Valenciana de la Ciència, la Innovació i l’Emprenedoria Científica amb la intenció d’aprovar-la abans que acabe l’actual legislatura. El president destaca també més finançament, beques i mesures per a reforçar el sistema universitari i la R+D+i a la Comunitat Valenciana.

El sector teatral valencià exigix una resposta urgent pel tancament del Principal

Avetid reclama a la Generalitat i a la Diputació de València una resposta institucional urgent i coordinada davant l’impacte del tancament indefinit del Teatre Principal per motius de seguretat.

Sendra assegura que Polo va descartar avisar per la possible ruptura de Forata

El secretari autonòmic Francisco Javier Sendra ha relatat davant la jutgessa que el president de la CHJ, Miguel Polo, va rebaixar en minuts l avís de risc inminent de ruptura de la presa de Forata i va descartar alertar la població, mentres el dispositiu d Emergències afrontava la DANA del 29 d octubre de 2024.

Morant promet intervindre el mercat del lloguer i limitar els preus a la Comunitat Valenciana

Diana Morant defensa a Castelló la intervenció del mercat de l’habitatge i el topall dels preus, i es compromet a aplicar-ho a la Comunitat Valenciana si presideix la Generalitat.

Pau Navarro veu al Villarreal en creixement amb Íñigo Pérez a la banqueta

El defensa del Villarreal Pau Navarro assegura que l’equip creu plenament en la proposta d’Íñigo Pérez i que es va adaptant a poc a poc, després de sumar dues victòries seguides en LALIGA EA SPORTS.

8,8 milions més per a obres en cinc col·legis de València i Castelló

Educació ha aprovat un increment de 8,8 milions d’euros per a obres en cinc centres escolars de Xirivella, Mislata, Tavernes de la Valldigna, la Vall d’Uixó i Almassora, dins del Pla Edificant, fins a arribar a quasi 39 milions d’inversió total.