El Regne Unit alerta de possibles atemptats gihadistes a Espanya

Dispositivo antiterrorista en los alrededores de la Sagrada Familia

Dispositiu antiterrorista als voltants de la Sagrada Família | Arxiu

 

El Ministeri de Relacions Exteriors de Regne Unit, més conegut com el ‘Foreign and Commonwealth Office’ ha alertat als seus ciutadans que tinguen previst visitar el nostre país de la possibilitat que se puguen passar atemptats terroristes en aquests dies.

  

  

Coincidint amb les vacances de Setmana Santa i les seues celebracions de caràcter religiós, el ministeri anglès ha enviat una alerta on assegura que és probable que «els terroristes intenten dur a terme atacs a Espanya».

  

  

«Els atacs poden ser indiscriminats, incloent els llocs que visiten els estrangers», asseguren a l’apartat d”avisos de viatges’ de la seua pàgina web, afegint que «les autoritats espanyoles estan prenent mesurades per protegir als visitants, però hauràs d’estar atent i seguir les instruccions de les autoritats locals».

 

 

Aviso del Foreign Office de Reino Unido sobre la alerta terrorista en España

Avís del Foreign Office de Regne Unit sobre l’alerta terrorista a Espanya | FOREING OFFICE
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Wizz Air reforçarà en 2026 les seues rutes a València i obrirà una connexió directa amb Torí

Wizz Air incrementarà un 43% la seua capacitat de places en l'aeroport de València en 2026 i llançarà una nova ruta directa amb Torí a partir d'octubre, reforçant la connexió amb el mercat italià.

L’atur juvenil baixa en la Comunitat Valenciana al 28,59% però seguix per damunt de la mitjana

La taxa de desocupació entre els menors de 25 anys en la Comunitat Valenciana descendix 0,63 punts en el primer trimestre de 2026 i se situa en el 28,59%, encara quatre punts per damunt de la mitjana nacional.

La Comunitat Valenciana destruïx 8.900 ocupacions i suma 41.200 aturats en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana va perdre 8.900 ocupats i va elevar el nombre d'aturats en 41.200 persones en el primer trimestre de l'any, amb una taxa d'atur del 11,75%, per damunt de la mitjana nacional.

Intervals nuvolosos i descens de les màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta una jornada amb intervals nuvolosos, possibles ruixats dispersos en el sud i un descens de les màximes a l'interior, mentres el litoral manté els valors tèrmics.

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.