El Regne Unit alerta de possibles atemptats gihadistes a Espanya

Dispositivo antiterrorista en los alrededores de la Sagrada Familia

Dispositiu antiterrorista als voltants de la Sagrada Família | Arxiu

 

El Ministeri de Relacions Exteriors de Regne Unit, més conegut com el ‘Foreign and Commonwealth Office’ ha alertat als seus ciutadans que tinguen previst visitar el nostre país de la possibilitat que se puguen passar atemptats terroristes en aquests dies.

  

  

Coincidint amb les vacances de Setmana Santa i les seues celebracions de caràcter religiós, el ministeri anglès ha enviat una alerta on assegura que és probable que «els terroristes intenten dur a terme atacs a Espanya».

  

  

«Els atacs poden ser indiscriminats, incloent els llocs que visiten els estrangers», asseguren a l’apartat d”avisos de viatges’ de la seua pàgina web, afegint que «les autoritats espanyoles estan prenent mesurades per protegir als visitants, però hauràs d’estar atent i seguir les instruccions de les autoritats locals».

 

 

Aviso del Foreign Office de Reino Unido sobre la alerta terrorista en España

Avís del Foreign Office de Regne Unit sobre l’alerta terrorista a Espanya | FOREING OFFICE
Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.

Corberán assumix la superioritat de l’Atlètic després de la derrota del València a Mestalla

Carlos Corberán reconeix que el València no va aconseguir el partit que buscava davant l'Atlètic, que es va imposar per 0-2 a Mestalla i va ser superior en joc i ocasions.

Aemet amplia l’avís groc a l’interior de València per fortes pluges, graníssol i vent

Aemet amplia l'avís groc a tot l'interior de la província de València per pluges intenses de fins a 20 l/m² en una hora, que poden anar acompanyades de graníssol i ratxes de vent molt forts.

El Llevant queda pendent de les proves mèdiques de Carlos Álvarez, Iván Romero i Tunde

Carlos Álvarez, Iván Romero i Kareem Tunde van acabar lesionats en la golejada encaixada pel Llevant davant el Vila-real i estan pendents de proves mèdiques per a conéixer l'abast de les seues malalties.

L’Atlètic perdona al València en una primera part plena d’ocasions a Mestalla

L'Atlètic de Madrid firma una primera part molt superior a Mestalla, amb clares ocasions de Mendoza, Nahuel Molina i Rayane Belaid, però el dol arriba 0-0 al descans després d'un esglai de Ramazani al pal.

Marcelino celebra la classificació del Vila-real per a la Champions i ajorna la decisió sobre el seu futur

Marcelino destaca la brillant classificació matemàtica del Vila-real per a la pròxima Champions després del 5-1 al Llevant i assegura que el seu futur es decidirà en breu.

Mestalla homenatja a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla va rendir un emotiu homenatge a Pepe Claramunt abans del València-Atlètic de Madrid, en l'arrancada del Any Claramunt amb motiu del seu 80 aniversari.

Mestalla torna a rendir-se a Pepe Claramunt en l’inici del Any Claramunt

Mestalla homenatja de nou a Pepe Claramunt, històric capità del València, amb el servici d'honor davant l'Atlètic de Madrid i l'arrancada del Any Claramunt pel seu 80 aniversari.