11.8 C
València
Dimecres, 25 febrer, 2026

Renfe ofereix 20.000 places addicionals en trens Mitja Distància per acudir al Rototom Sunsplash

 

Renfe augmentarà amb 20.000 places addicionals l’oferta als trens de Mitja Distància, amb origen i destinació Benicàssim per facilitar el trasllat el Festival Rototom Sunsplash des de demà dimecres i fins al pròxim 23 d’agost, segons ha informat la companyia en un comunicat.

  

Així, els trens de Mitja Distància que circulen pel Corredor Mediterrani, Barcelona-Tortosa-Benicàssim-València, duplicaran la seua capacitat pel que fa a la seua oferta habitual. Així mateix, la companyia programarà el dijous 23 d’agost la circulació de dos trens especials de rodalies entre València i Benicàssim.  

 

El Rototom Sunsplash aglutina un cartell d’allò «més atractiu en el que a música reagge es referix» amb «grups i artistes reconeguts en l’esfera internacional» i el tren, «a més de font d’inspiració en multitud de temes musicals, s’ha convertit en el mitjà de transport ideal per accedir a les actuacions del Festival», segons han destacat les mateixes fonts.

Dispositiu de movilitat ampliat a Benicàssim

Per facilitar la mobilitat dels assistents, en esta edició s’han habilitat fins a 700 places més d’aparcament públic i gratuït per poder deixar a prop els vehicles i s’han millorat també els accessos al pàrquing de persones amb discapacitat.

   

D’altra banda, s’ha mantingut el dispositiu restringit de mobilitat per la zona de la N-340, per on solament podran accedir els membres de producció, personal, proveïdors, músics i autobús. La resta hauran de dirigir-se als pàrquings habilitats a la zona oest.

Nivell de seguretat al màxim 

  

Davant notícies publicades que els terroristes de les Rambles van fixar com a possibles objectius festivals de Barcelona i Benicàssim, l’alcaldessa Susana Marqués ha posat l’accent en el compromís de la seguretat amb els assistents. «Per descomptat, no podem dir que no va a passar res amb una seguretat del cent per cent, però sí podem garantir que el dispositiu de seguretat està pensat per actuar amb màxima eficàcia en qualsevol situació», ha dit.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Els bombers de València superen 1.100 servicis per vent en menys de dos mesos

El Consorci ha atés 1.110 actuacions per ratxes i objectes desplaçats en un període molt curt, quasi el triple de la mitjana anual. La cadena de huit borrasques ha forçat reforços operatius.

Rescatats quinze migrants d’una pastera a cinc quilòmetres de la costa alacantina

Salvament Marítim ha rescatat a quinze hòmens que viatjaven en una pastera a uns cinc quilòmetres d'Arenals del Sol. Van arribar al port d'Alacant i van ser atesos per Creu Roja.

Una bandera ucraïnesa de 100 metres recorre Alacant en el quart aniversari de la guerra

Una bandera d'Ucraïna de 100 metres ha encapçalat una marxa pacífica a Alacant, amb lectura de manifest i lemes contra l'oblit. La província concentra el 17% de la diàspora a Espanya.

La Generalitat amplia al 20% l’aval de vivenda i eleva a 30 milions el programa de l’IVF

El Consell reforça el programa de l'IVF fins a 30 milions i eleva l'aval al 20% perquè jóvens de 18 a 45 anys accedisquen a finançament del 100% en la seua primera vivenda. La nova convocatòria amplia el preu màxim a 311.000 € i flexibilitza l'edat en municipis afectats per la dana.

La jutgessa de la DANA centra en les víctimes 60 de les 109 pàgines del seu escrit contra Mazón

La instructora remet al TSJCV una exposició raonada sobre la gestió de la DANA i dedica 60 de 109 pàgines a relatar pel seu nom a 230 víctimes. Enlletgix les 'informacions falses' que van sumar morts inexistents i assenyala que un altre cas en estudi podria elevar el balanç a 231.

Pérez Llorca considera que PPCV i Mazón ja van assumir responsabilitats per la DANA

El president ha expressat un profund respecte per les víctimes i ha defés que el PPCV i Carlos Mazón ja van assumir la seua responsabilitat política. També ha evitat valorar les investigacions judicials i ha recordat les mesures adoptades després del temporal.

El PP evita pronunciar-se sobre la petició al TSJCV per a investigar a Carlos Mazón

El síndic popular Fernando Pastor ha reiterat que el partit no comenta decisions judicials. Ha evitat parlar de demanar l'acta a Carlos Mazón fins que es pronuncie el TSJCV.

Dimarts amb sol i lleuger ascens tèrmic en la Comunitat Valenciana

Dimarts amb cels poc nuvolosos o buidats i temperatures en lleuger ascens o sense canvis en la Comunitat Valenciana. Hi haurà boires i bancs de boira en el litoral.