Renfe ofereix 20.000 places addicionals en trens Mitja Distància per acudir al Rototom Sunsplash

 

Renfe augmentarà amb 20.000 places addicionals l’oferta als trens de Mitja Distància, amb origen i destinació Benicàssim per facilitar el trasllat el Festival Rototom Sunsplash des de demà dimecres i fins al pròxim 23 d’agost, segons ha informat la companyia en un comunicat.

  

Així, els trens de Mitja Distància que circulen pel Corredor Mediterrani, Barcelona-Tortosa-Benicàssim-València, duplicaran la seua capacitat pel que fa a la seua oferta habitual. Així mateix, la companyia programarà el dijous 23 d’agost la circulació de dos trens especials de rodalies entre València i Benicàssim.  

 

El Rototom Sunsplash aglutina un cartell d’allò «més atractiu en el que a música reagge es referix» amb «grups i artistes reconeguts en l’esfera internacional» i el tren, «a més de font d’inspiració en multitud de temes musicals, s’ha convertit en el mitjà de transport ideal per accedir a les actuacions del Festival», segons han destacat les mateixes fonts.

Dispositiu de movilitat ampliat a Benicàssim

Per facilitar la mobilitat dels assistents, en esta edició s’han habilitat fins a 700 places més d’aparcament públic i gratuït per poder deixar a prop els vehicles i s’han millorat també els accessos al pàrquing de persones amb discapacitat.

   

D’altra banda, s’ha mantingut el dispositiu restringit de mobilitat per la zona de la N-340, per on solament podran accedir els membres de producció, personal, proveïdors, músics i autobús. La resta hauran de dirigir-se als pàrquings habilitats a la zona oest.

Nivell de seguretat al màxim 

  

Davant notícies publicades que els terroristes de les Rambles van fixar com a possibles objectius festivals de Barcelona i Benicàssim, l’alcaldessa Susana Marqués ha posat l’accent en el compromís de la seguretat amb els assistents. «Per descomptat, no podem dir que no va a passar res amb una seguretat del cent per cent, però sí podem garantir que el dispositiu de seguretat està pensat per actuar amb màxima eficàcia en qualsevol situació», ha dit.

 

Anuncios

Últimes notícies

Maleït idioma, el castellà, segons Trump

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla del rebuig de Donald Trump al castellà i utilitza eixe episodi per a reflexionar sobre el supremacisme lingüístic i la situació de les llengües minoritzades, especialment el valencià

José Muñoz acusa el Consell de no tindre ‘projecte propi’ i reclama que la Comunitat recupere pes a Espanya

El síndic del PSPV-PSOE defensa en un desdejuni d’AMDComVal una agenda valenciana basada en finançament, autogovern, servicis públics i vertebració territorial

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.