13.5 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Renfe ofereix 20.000 places addicionals en trens Mitja Distància per acudir al Rototom Sunsplash

 

Renfe augmentarà amb 20.000 places addicionals l’oferta als trens de Mitja Distància, amb origen i destinació Benicàssim per facilitar el trasllat el Festival Rototom Sunsplash des de demà dimecres i fins al pròxim 23 d’agost, segons ha informat la companyia en un comunicat.

  

Així, els trens de Mitja Distància que circulen pel Corredor Mediterrani, Barcelona-Tortosa-Benicàssim-València, duplicaran la seua capacitat pel que fa a la seua oferta habitual. Així mateix, la companyia programarà el dijous 23 d’agost la circulació de dos trens especials de rodalies entre València i Benicàssim.  

 

El Rototom Sunsplash aglutina un cartell d’allò «més atractiu en el que a música reagge es referix» amb «grups i artistes reconeguts en l’esfera internacional» i el tren, «a més de font d’inspiració en multitud de temes musicals, s’ha convertit en el mitjà de transport ideal per accedir a les actuacions del Festival», segons han destacat les mateixes fonts.

Dispositiu de movilitat ampliat a Benicàssim

Per facilitar la mobilitat dels assistents, en esta edició s’han habilitat fins a 700 places més d’aparcament públic i gratuït per poder deixar a prop els vehicles i s’han millorat també els accessos al pàrquing de persones amb discapacitat.

   

D’altra banda, s’ha mantingut el dispositiu restringit de mobilitat per la zona de la N-340, per on solament podran accedir els membres de producció, personal, proveïdors, músics i autobús. La resta hauran de dirigir-se als pàrquings habilitats a la zona oest.

Nivell de seguretat al màxim 

  

Davant notícies publicades que els terroristes de les Rambles van fixar com a possibles objectius festivals de Barcelona i Benicàssim, l’alcaldessa Susana Marqués ha posat l’accent en el compromís de la seguretat amb els assistents. «Per descomptat, no podem dir que no va a passar res amb una seguretat del cent per cent, però sí podem garantir que el dispositiu de seguretat està pensat per actuar amb màxima eficàcia en qualsevol situació», ha dit.

 

Últimes notícies

València es bolca amb les víctimes de l’accident ferroviari de Adamuz i oferix ajuda

València ha expressat el seu carinyo a les víctimes del sinistre de Adamuz, amb almenys 39 morts, i ha oferit tota l'ajuda possible, sumant-se al dol nacional.

Pérez Llorca encapçala un minut de silenci per les víctimes de l’accident de Còrdova

Juanfran Pérez Llorca ha presidit al migdia d'este dilluns un minut de silenci a Alacant per les víctimes de l'accident ferroviari de Adamuz. La Generalitat ha evitat declaracions i ha deixat la seua agenda a costa de possibles mesures de dol oficial.

Baldoví demana que Pérez Llorca explique en Les Corts la seua postura sobre el finançament autonòmic

Compromís ha sol·licitat la compareixença del president per a fixar posició sobre el nou model de finançament. Baldoví ha defés negociar la proposta del Govern i ha criticat la 'Declaració de Saragossa' per vaga.

Baldoví veu prematur parlar de coalicions i descarta negociacions obertes

El síndic de Compromís, Joan Baldoví, ha considerat prematur debatre aliances per a 2027 i ha assegurat que no hi ha cap negociació formal en marxa.

El Suprem manté a la presó a Ábalos i Koldo García per ‘alt’ risc de fugida

El Suprem ha rebutjat els recursos de Ábalos i Koldo García i manté la seua presó provisional per 'alt' risc de fugida i la proximitat del juí. La Sala subratlla la gravetat de les penes sol·licitades i la solidesa dels indicis.

Vila-real, Slavia, Bodo/Glimt i Kairat seguixen sense guanyar en la Lliga de Campions

Mancant dos jornades, Vila-real, Slavia Praga, Bodo/Glimt i Kairat Almaty són els únics equips que no han estrenat triomf en la Lliga de Campions.

Pape Gueye, heroi del Senegal en la Copa Àfrica després d’assentar-se al Vila-real

Pape Gueye va decidir la final davant el Marroc i va culminar un ascens que va arrancar a Le Havre, va passar per una sanció del TAS i va prendre impuls al Vila-real. El migcampista es va afermar amb Marcelino, va ser triat millor africà de LaLiga i es va convertir en peça clau també en la seua selecció.

Avís taronja este dimarts en la costa de Castelló, València i nord d’Alacant per vent i ones de 4 metres

Aemet ha establit per a este dimarts l'avís taronja en el litoral de Castelló, València i nord d'Alacant per vent del nord de 55-70 km/h i ones de 4 m. L'onatge pot augmentar per maror ciclònica i hi ha avisos grocs per pluja, neu i mar.