Renfe ofereix 20.000 places addicionals en trens Mitja Distància per acudir al Rototom Sunsplash

 

Renfe augmentarà amb 20.000 places addicionals l’oferta als trens de Mitja Distància, amb origen i destinació Benicàssim per facilitar el trasllat el Festival Rototom Sunsplash des de demà dimecres i fins al pròxim 23 d’agost, segons ha informat la companyia en un comunicat.

  

Així, els trens de Mitja Distància que circulen pel Corredor Mediterrani, Barcelona-Tortosa-Benicàssim-València, duplicaran la seua capacitat pel que fa a la seua oferta habitual. Així mateix, la companyia programarà el dijous 23 d’agost la circulació de dos trens especials de rodalies entre València i Benicàssim.  

 

El Rototom Sunsplash aglutina un cartell d’allò «més atractiu en el que a música reagge es referix» amb «grups i artistes reconeguts en l’esfera internacional» i el tren, «a més de font d’inspiració en multitud de temes musicals, s’ha convertit en el mitjà de transport ideal per accedir a les actuacions del Festival», segons han destacat les mateixes fonts.

Dispositiu de movilitat ampliat a Benicàssim

Per facilitar la mobilitat dels assistents, en esta edició s’han habilitat fins a 700 places més d’aparcament públic i gratuït per poder deixar a prop els vehicles i s’han millorat també els accessos al pàrquing de persones amb discapacitat.

   

D’altra banda, s’ha mantingut el dispositiu restringit de mobilitat per la zona de la N-340, per on solament podran accedir els membres de producció, personal, proveïdors, músics i autobús. La resta hauran de dirigir-se als pàrquings habilitats a la zona oest.

Nivell de seguretat al màxim 

  

Davant notícies publicades que els terroristes de les Rambles van fixar com a possibles objectius festivals de Barcelona i Benicàssim, l’alcaldessa Susana Marqués ha posat l’accent en el compromís de la seguretat amb els assistents. «Per descomptat, no podem dir que no va a passar res amb una seguretat del cent per cent, però sí podem garantir que el dispositiu de seguretat està pensat per actuar amb màxima eficàcia en qualsevol situació», ha dit.

 

Últimes notícies

Maribel Vilaplana evita aportar més dades en el Congrés i remitent tot a la seua declaració judicial

Maribel Vilaplana ha declarat en el Congrés que ja va explicar tot el que sabia sobre la DANA davant el jutge i que, per responsabilitat i prudència, no afegirà nova informació en la comissió política.

El PSPV de la Diputació de València proposa uns pressupostos de 250 milions centrats en l’equitat territorial

El PSPV en la Diputació de València presenta una proposta de pressupostos per a 2026 amb 250 milions en inversions, centrats en l'equitat territorial i la recuperació dels municipis afectats per la dana.

Valenciaport licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric en el port

L'Autoritat Portuària de València licita per 4,4 milions un nou centre de repartiment elèctric vinculat a la subestació ST1, clau en el seu pla Valenciaport Net Zero Emissions 2035.

Grues de 90 metres reparen de nit el pont de lAssut de lOr a València

Un equip d'especialistes treballa de nit amb grues de fins a 90 metres per a reparar i reforçar el pont de lAssut de lOr de València, allargant la seua vida útil i millorant la seua seguretat.

València tramita 7.500 informes de vulnerabilitat per la regularització d’immigrants

L'Ajuntament de València ha rebut més de 7.500 sol·licituds d'informe de vulnerabilitat des del 16 d'abril i manté una unitat específica per a agilitzar la regularització extraordinària d'immigrants.

La Comunitat Valenciana frega els 4 milions de passatgers aeris internacionals fins a abril

Espanya va rebre prop de 32,4 milions de passatgers aeris internacionals entre gener i abril i la Comunitat Valenciana va sumar 3,98 milions, quasi un 10% més que un any abans.

Segona jornada de vaga de metges en la Comunitat Valenciana amb ampli seguiment

La vaga de metges en la Comunitat Valenciana afronta la seua segona jornada amb un seguiment del 80% segons el sindicat convocant i prepara manifestacions a València i Alacant.

Cinc detinguts per una xarxa de cocaïna vinculada a una partida de 1.400 quilos a Castelló

La Guàrdia Civil deté en diverses localitats de Castelló a cinc persones vinculades a una organització de tràfic de cocaïna relacionada amb una partida de 1.400 quilos intervingut fa dos anys.