Dilluns es reprendrà la busca del cos de Marta Calvo

La busca del cos de Marta Calvo, la xica de 25 anys que va desaparéixer el passat 7 de novembre en la localitat valenciana de Manuel (la Ribera), es reprendrà dilluns que ve, segons han informat fonts de la Guàrdia Civil.

 

Mentrestant seguix la investigació per a determinar les circumstàncies en les que es va produir la seua desaparició, per la que està empresonat Jorge Ignacio P.J., de 38 anys, des d’este divendres per ordre de la jutgessa de Primera Instància i Instrucció número 2 d’Alzira, en funcions de guàrdia.

 

Jorge Ignacio P.J. es va entregar dimecres passat davant la Guàrdia Civil de Carcaixent i va confessar que l’havia trossejat i havia tirat les seues restes en diferents contenidors. Després de negar-se a prestar declaració en el citat jutjat d’Alzira, el seu titular va acordar el seu ingrés en presó provisional, comunicada i sense fiança, en una causa oberta per un delicte d’homicidi.

 

Arran de la confessió del principal sospitós de la desaparició de Marta Calvo —natural del poble valencià d’Estivella (Camp de Morvedre)— es va iniciar una intensa busca de les restes de la jove i, fins i tot, va arribar a suspendre’s l’activitat de la planta de reciclatge de Guadassuar, encara que no s’ha trobat cap resta del cos de Marta.

 

A demés, està pendent que es faça la reconstrucció dels fets en la casa que el sospitós tenia en Manuel, ja que encara que estava prevista per a la vesprada del dijous es va ajornar fins a després de la seua passada a disposició judicial. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Simulacre a la platja del Postiguet amb moto aquàtica i dron per a millorar els rescats

El servici de Salvament i Socorrisme i la Unitat de Platges de la Policia Local d'Alacant han provat al Postiguet un protocol de rescat amb moto aquàtica i dron per a comprovar el temps de resposta davant una emergència en l'aigua.

Cárdenas afronta la final amb el Barça complint el somni de jugar contra els seus ídols

El base del Valencia Basket Álvaro Cárdenas ha explicat que és una il·lusió especial disputar la final de la Lliga Endesa contra el Barça i enfrontar-se a bases com Nico Laprovittola, jugadors que havia seguit per televisió.

El nou trasvasament Tajo-Segura aportarà 120 hectòmetres cúbics en juny i juliol

La Comissió d'Explotació de l'Aqüeducte Tajo-Segura ha autoritzat un nou enviament de 120 hectòmetres cúbics per als mesos de juny i juliol, 60 cada mes, mentres els municipis riberenys critiquen que encara no s'han actualitzat les regles d'explotació.

Els pantans del Xúquer i del Segura perden aigua però resisten millor que la mitjana estatal

Les reserves dels pantans del Xúquer i del Segura han baixat un 0,8 % i un 0,3 % en lúltima setmana, per davall del descens mitjà espanyol del 0,9 %, ambdós per damunt del 50 % de la seua capacitat.

Estudiants de la UMH busquen el podi de la Shell Eco-Marathon amb el vehicle Dátil 26

Un equip d’estudiants de la UMH d’Elx competirà del 24 al 29 de juny al circuit polonés de Silesia Ring amb el prototip Dátil 26, amb l’objectiu declarat de pujar al podi de la Shell Eco-Marathon Europe and Africa 2026.

Sis de cada deu espanyols gasten uns 20 euros en tapes almenys una volta a la setmana

El 65 % dels espanyols ix de tapes almenys una vegada a la setmana i gasta fins a 20 euros per ocasió. El sector busca ara que el tapeo siga reconegut com a Patrimoni Immaterial de la Humanitat per la UNESCO.

Les primeres peces de la Foguera Oficial ja ocupen la plaça de l’Ajuntament d’Alacant

Les primeres peces de ‘Singulares’, la Foguera Oficial d’Alacant de Pedro Espadero, ja han arribat a la plaça de l’Ajuntament, on este dimecres està previst alçar el gran remat amb l’ajuda de grues.

Mor un home en una baralla amb armes blanques a Aldaia i hi ha dos detinguts

Un home ha mort en una baralla amb armes blanques a Aldaia i dos més han sigut detinguts. La Guàrdia Civil s'ha fet càrrec de la investigació.