Dilluns es reprendrà la busca del cos de Marta Calvo

La busca del cos de Marta Calvo, la xica de 25 anys que va desaparéixer el passat 7 de novembre en la localitat valenciana de Manuel (la Ribera), es reprendrà dilluns que ve, segons han informat fonts de la Guàrdia Civil.

 

Mentrestant seguix la investigació per a determinar les circumstàncies en les que es va produir la seua desaparició, per la que està empresonat Jorge Ignacio P.J., de 38 anys, des d’este divendres per ordre de la jutgessa de Primera Instància i Instrucció número 2 d’Alzira, en funcions de guàrdia.

 

Jorge Ignacio P.J. es va entregar dimecres passat davant la Guàrdia Civil de Carcaixent i va confessar que l’havia trossejat i havia tirat les seues restes en diferents contenidors. Després de negar-se a prestar declaració en el citat jutjat d’Alzira, el seu titular va acordar el seu ingrés en presó provisional, comunicada i sense fiança, en una causa oberta per un delicte d’homicidi.

 

Arran de la confessió del principal sospitós de la desaparició de Marta Calvo —natural del poble valencià d’Estivella (Camp de Morvedre)— es va iniciar una intensa busca de les restes de la jove i, fins i tot, va arribar a suspendre’s l’activitat de la planta de reciclatge de Guadassuar, encara que no s’ha trobat cap resta del cos de Marta.

 

A demés, està pendent que es faça la reconstrucció dels fets en la casa que el sospitós tenia en Manuel, ja que encara que estava prevista per a la vesprada del dijous es va ajornar fins a després de la seua passada a disposició judicial. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del València CF i número 15 a LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer futbolista japonés en el primer equip del València CF i el quinzé del seu país a jugar a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. La seua llarga vinculació contractual li pot permetre convertir-se en un dels nipons amb més partits en la lliga espanyola.

Ryunosuke Sato farà història com a primer japonés del Valencia i ja és el quinzé de LaLiga

Ryunosuke Sato serà el primer japonés a jugar al primer equip masculí del Valencia CF i el quinzé futbolista nipó a LaLiga, amb l’objectiu de seguir l’estela de Take Kubo. El club li ha fet un contracte per cinc temporades, fet que li pot permetre situar-se entre els japonesos amb més partits en la competició.

Catalá nega que ningú li comunicara el missatge d’alerta abans de la DANA a València

María José Catalá ha afirmat davant la jutgessa que investiga la DANA que ningú li va comunicar que s’estava preparant un missatge d’alerta a la població. La batlessa ha detallat les decisions que va prendre el 29 d’octubre de 2024 i la informació que va rebre d’Interior i de la Delegació del Govern.

Així és la tercera equipació del València CF: rosa i roig Torino per a la temporada 2026-27

El València CF ha presentat la tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny trencador que combina el color rosa amb el roig Torino, molt vinculat a la història del club.

Nova tercera equipació del Valencia CF: combinació atrevida de rosa i roig torino

El Valencia CF ha presentat la seua tercera equipació per a la temporada 2026-27, amb un disseny innovador que combina el rosa amb el roig torino, color històric del club.

L’Albufera de València fa un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

La candidatura de l’Albufera per a ser declarada Reserva de la Biosfera per la Unesco ha rebut l’informe favorable del Consell Científic del Programa MaB, que avala els seus valors i marca recomanacions per a reforçar-la.

L’Albufera de València supera un pas clau per a ser Reserva de la Biosfera de la Unesco

Un informe del Consell Científic del Comitè Español del Programa MaB avala els valors ambientals i socials de l’Albufera i marca recomanacions per a reforçar la candidatura com a Reserva de la Biosfera de la Unesco.

Catalá defensa que la Policia Local va fer milers de rescats durant la DANA a València

María José Catalá ha declarat com a testimoni que Bombers i Policia Local van fer milers de rescats a les pedanies del sud de València durant la DANA del 29 d’octubre de 2024, i que es va habilitar l’Alqueria del Basket per acollir veïns desplaçats.