Dilluns es reprendrà la busca del cos de Marta Calvo

La busca del cos de Marta Calvo, la xica de 25 anys que va desaparéixer el passat 7 de novembre en la localitat valenciana de Manuel (la Ribera), es reprendrà dilluns que ve, segons han informat fonts de la Guàrdia Civil.

 

Mentrestant seguix la investigació per a determinar les circumstàncies en les que es va produir la seua desaparició, per la que està empresonat Jorge Ignacio P.J., de 38 anys, des d’este divendres per ordre de la jutgessa de Primera Instància i Instrucció número 2 d’Alzira, en funcions de guàrdia.

 

Jorge Ignacio P.J. es va entregar dimecres passat davant la Guàrdia Civil de Carcaixent i va confessar que l’havia trossejat i havia tirat les seues restes en diferents contenidors. Després de negar-se a prestar declaració en el citat jutjat d’Alzira, el seu titular va acordar el seu ingrés en presó provisional, comunicada i sense fiança, en una causa oberta per un delicte d’homicidi.

 

Arran de la confessió del principal sospitós de la desaparició de Marta Calvo —natural del poble valencià d’Estivella (Camp de Morvedre)— es va iniciar una intensa busca de les restes de la jove i, fins i tot, va arribar a suspendre’s l’activitat de la planta de reciclatge de Guadassuar, encara que no s’ha trobat cap resta del cos de Marta.

 

A demés, està pendent que es faça la reconstrucció dels fets en la casa que el sospitós tenia en Manuel, ja que encara que estava prevista per a la vesprada del dijous es va ajornar fins a després de la seua passada a disposició judicial. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.

Sis detinguts per una trentena de robatoris en gasolineres, comerços i vivendes a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut sis persones vinculades a una trentena de robatoris amb força en gasolineres, comerços i vivendes a les províncies de València i Alacant, i quatre d'elles han ingressat en presó.