Dilluns es reprendrà la busca del cos de Marta Calvo

La busca del cos de Marta Calvo, la xica de 25 anys que va desaparéixer el passat 7 de novembre en la localitat valenciana de Manuel (la Ribera), es reprendrà dilluns que ve, segons han informat fonts de la Guàrdia Civil.

 

Mentrestant seguix la investigació per a determinar les circumstàncies en les que es va produir la seua desaparició, per la que està empresonat Jorge Ignacio P.J., de 38 anys, des d’este divendres per ordre de la jutgessa de Primera Instància i Instrucció número 2 d’Alzira, en funcions de guàrdia.

 

Jorge Ignacio P.J. es va entregar dimecres passat davant la Guàrdia Civil de Carcaixent i va confessar que l’havia trossejat i havia tirat les seues restes en diferents contenidors. Després de negar-se a prestar declaració en el citat jutjat d’Alzira, el seu titular va acordar el seu ingrés en presó provisional, comunicada i sense fiança, en una causa oberta per un delicte d’homicidi.

 

Arran de la confessió del principal sospitós de la desaparició de Marta Calvo —natural del poble valencià d’Estivella (Camp de Morvedre)— es va iniciar una intensa busca de les restes de la jove i, fins i tot, va arribar a suspendre’s l’activitat de la planta de reciclatge de Guadassuar, encara que no s’ha trobat cap resta del cos de Marta.

 

A demés, està pendent que es faça la reconstrucció dels fets en la casa que el sospitós tenia en Manuel, ja que encara que estava prevista per a la vesprada del dijous es va ajornar fins a després de la seua passada a disposició judicial. 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

L’incendi en un desballestament d’Orihuela es manté controlat en la campa exterior

L'incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela a penes manté flama visible, encara que els bombers continuen treballant en el seu control i retirada progressiva de mitjans.

María Pastor González, de la foguera Esplanada, serà la Bellea del Foc 2026

María Pastor González, representant de la foguera Esplanada, ha sigut proclamada Bellea del Foc 2026 en un espectacle celebrat en la plaça de bous d'Alacant davant més de 6.000 persones.

Corberán iguala els 55 partits de Baralla al València i millora la seua puntuació

Carlos Corberán aconseguix els 55 partits de Lliga al capdavant del València CF, els mateixos que va tindre Rubén Baraja, però amb dos punts més i una lleugera millora en el balanç global.

Quasi mig centenar de municipis valencians estrenen alcalde des de les eleccions de 2023

Un total de 48 municipis de la Comunitat Valenciana han canviat d'alcalde des de les eleccions de maig de 2023, sobretot per pactes de govern i mocions de censura, però també per dimissions, jubilacions i incompatibilitats.

Detinguts a Ademuz tres hòmens amb una tona de coure robat de línies telefòniques

La Guàrdia Civil deté a Ademuz a tres hòmens que transportaven en una furgoneta una tona de cable de coure de línies telefòniques i manté la investigació oberta per a localitzar al propietari.

Ruixats i tempestes fortes a l’interior i pluges més febles en el litoral

Cels molt nuvolosos en la Comunitat Valenciana, amb ruixats i tempestes localment fortes a l'interior i pluges més febles i aïllades en el litoral hui i el dilluns.

Aemet activa l’avís groc per pluges intenses i tempestes a l’interior de València i nord de Castelló

Aemet activa l'avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tempestes a l'interior de València i el nord de Castelló, amb possible graníssol i ratxes de vent molt forts.

Els bombers contenen un incendi en l’exterior d’un desballestament a Orihuela

Els bombers treballen en l'extinció d'un incendi declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela, que evoluciona de manera favorable després de ser sectoritzat.