Requisen 120 quilos de taronges en una parada del mercat en Sagunt per ser furtades

 

La Guàrdia Rural i la Policia Local de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), han requisat 120 kg de taronges d’una parada del mercat municipal, ja que no es podia acreditar la seua procedència legítima. Després de les gestions corresponents la Guàrdia Civil ha corroborat la procedència il·legítima de la fruita en qüestió.

 

La regidora i presidenta del Consell Local Agrari, Gloria Parra, ha manifestat que és important que les persones que es dediquen a l’agricultura en Sagunt sàpiguen que s’està treballat «d’una manera ímproba per a evitar sostraccions en els cultius, i que s’han intensificat els controls tant en els mercats municipals com en les fruiteries de la localitat».

 

Per això, s’ha especialitzat un equip del cos de Vigilància Rural perquè faça eixes faenes de control tant en les parades dels mercats com en els locals de la ciutat, «ja que la manera d’acreditar la procedència dels fruits té moltes característiques, pel que aquelles persones que vulguen cometre un delicte tenen moltes maneres d’intentar enganyar els guàrdies».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Antonio Tejero ha mort en el seu domicili d’Alzira als 93 anys

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira, on rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera. Tenia 93 anys.

Mor en Alzira Antonio Tejero, figura del 23F, als 93 anys

Antonio Tejero ha mort a Alzira als 93 anys. El decés arriba l'endemà passat del 45 aniversari del 23F i coincidix amb la desclassificació de documents.

Antonio Tejero ha mort als 93 anys en el seu domicili d’Alzira

L'ex tinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort este dimecres a la seua casa d'Alzira als 93 anys. Rebia hospitalització a domicili de l'Hospital de la Ribera.

Mor Antonio Tejero als 93 anys el mateix dia de la desclassificació del 23F

Antonio Tejero ha mort als 93 anys a Alzira. La seua defunció coincidix amb la desclassificació dels documents del 23F, que detallen la temptativa i el seu paper.

Mor Antonio Tejero als 93 anys a Alzira, figura del 23F

L'extinent coronel de la Guàrdia Civil ha mort als 93 anys a Alzira. El decés ha coincidit amb la desclassificació de documents del 23F.

El PSPV obri expedient a l’alcalde d’Almussafes per amenaça vetlada a Diana Morant

El Comité d'Ètica del PSPV ha obert expedient a Toni González per una amenaça vetlada a Diana Morant i deslleialtat. L'alcalde nega assetjament i denúncia una guerra interna.

Set anys i mig de presó per a un septuagenari per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a un home a set anys, sis mesos i un dia per agredir sexualment a la seua neta de quatre anys a San Miguel de Salinas. La sentència es recolza en testimonis, agents i restes biològiques, i imposa a més allunyament i llibertat vigilada.

Aena destina 402,1 milions a l’aeroport de València entre 2027 i 2031

Aena preveu invertir 402,1 milions en l'aeroport de València entre 2027 i 2031, molt per damunt dels 60,1 milions de 2022-2026. El pla amplia terminal, seguretat i accessos i contempla una pujada mitjana de tarifes de 35 cèntims.