Requisen 120 quilos de taronges en una parada del mercat en Sagunt per ser furtades

 

La Guàrdia Rural i la Policia Local de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), han requisat 120 kg de taronges d’una parada del mercat municipal, ja que no es podia acreditar la seua procedència legítima. Després de les gestions corresponents la Guàrdia Civil ha corroborat la procedència il·legítima de la fruita en qüestió.

 

La regidora i presidenta del Consell Local Agrari, Gloria Parra, ha manifestat que és important que les persones que es dediquen a l’agricultura en Sagunt sàpiguen que s’està treballat «d’una manera ímproba per a evitar sostraccions en els cultius, i que s’han intensificat els controls tant en els mercats municipals com en les fruiteries de la localitat».

 

Per això, s’ha especialitzat un equip del cos de Vigilància Rural perquè faça eixes faenes de control tant en les parades dels mercats com en els locals de la ciutat, «ja que la manera d’acreditar la procedència dels fruits té moltes característiques, pel que aquelles persones que vulguen cometre un delicte tenen moltes maneres d’intentar enganyar els guàrdies».

Últimes notícies

Ordenen l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb

La Generalitat ha ordenat l’evacuació de Gàtova per l’avanç de l’incendi de Sogorb i indica que la població isca per la CV-25 cap a Bétera i Olocau.

Aemet activa avís groc per pluges i tronades al litoral de Castelló dissabte

Aemet ha activat per a dissabte l’avís groc al litoral de Castelló per pluges intenses de fins a 30 l/m2 en una hora i tronades amb possible granís i ratxes molt fortes de vent.

Pobles de la Ribera comencen a quantificar els danys de les fortes tronades

Diversos municipis de l’interior i la costa de València, sobretot a la Ribera, han començat a valorar els danys per les fortes tronades de dijous, amb ratxes de vent de fins a 146 km/h i greus afectacions materials.

Rescatats amb helicòpter dos joves senderistes deshidratats a la serra d’Orihuela

Dos joves senderistes amb símptomes d’esgotament i deshidratació han sigut rescatats amb helicòpter a la serra d’Orihuela, a Alacant. L’operatiu del Consorci Provincial de Bombers els ha evacuat fins al parc de San Vicente.

El vent de més de 140 km/h i la pedra castiguen el caqui a la Ribera

Les fortes ratxes de vent i la pedra de les últimes tempestes han danyat especialment el caqui a la Ribera, segons La Unió de Llauradors i Ramaders, que encara avalua l’abast de les pèrdues.

Confinament a Gàtova pel fum de l’incendi forestal de Sogorb

Emergències ha ordenat el confinament de Gàtova per l’avanç del fum de l’incendi forestal de Sogorb, que ha cremat 133 hectàrees i continua actiu amb diversos fronts.

La UME s’incorpora a l’extinció de l’incendi de Segorbe i s’eleva l’alerta a nivell 2

Emergències ha activat la situació 2 del Pla Especial d’Incendis Forestals per l’incendi de Segorbe i ha demanat reforços a la UME davant el risc per a població i entorn natural.

Les obres al voltant del Martínez Valero avancen amb l’objectiu d’acabar abans de final d’any

Les obres de reurbanització de l’entorn del Martínez Valero, amb 3,2 milions d’inversió, avancen a bon ritme i l’ajuntament preveu finalitzar-les abans de final d’any.