Requisen 120 quilos de taronges en una parada del mercat en Sagunt per ser furtades

 

La Guàrdia Rural i la Policia Local de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), han requisat 120 kg de taronges d’una parada del mercat municipal, ja que no es podia acreditar la seua procedència legítima. Després de les gestions corresponents la Guàrdia Civil ha corroborat la procedència il·legítima de la fruita en qüestió.

 

La regidora i presidenta del Consell Local Agrari, Gloria Parra, ha manifestat que és important que les persones que es dediquen a l’agricultura en Sagunt sàpiguen que s’està treballat «d’una manera ímproba per a evitar sostraccions en els cultius, i que s’han intensificat els controls tant en els mercats municipals com en les fruiteries de la localitat».

 

Per això, s’ha especialitzat un equip del cos de Vigilància Rural perquè faça eixes faenes de control tant en les parades dels mercats com en els locals de la ciutat, «ja que la manera d’acreditar la procedència dels fruits té moltes característiques, pel que aquelles persones que vulguen cometre un delicte tenen moltes maneres d’intentar enganyar els guàrdies».

Últimes notícies

Centenars de metges es manifesten a València per a exigir més personal i millors condicions laborals

Centenars de metges recorren el centre de València en la tercera jornada de vaga per a denunciar la precarietat, exigir més personal i canvis en les guàrdies i l'organització assistencial.

Educació manté oberta la negociació amb els sindicats docents i reclama avanços sense imposicions

La Conselleria d'Educació assegura que manté la porta oberta a continuar negociant amb els sindicats del professorat i demana un gest que permeta avançar sense imposicions en el conflicte.

Spring Festival 2026 reforça la seua aposta per a consolidar Alacant com a destí musical

El Spring Festival presenta la seua edició 2026 amb vint artistes, la gira de comiat de Love of Lesbian i un fort impacte turístic i econòmic previst per a Alacant.

Ajornada al 28 de maig la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

L'Audiència Provincial d'Alacant retarda al 28 de maig la lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident Juliol d'Espanya, acusat d'agressió sexual i tracte degradant a dos pacients.

El promotor de les VPO de la Platja de Sant Joan nega vincles amb Pérez-Hickman i els seus fills

L'administrador únic de Fraorgi nega qualsevol relació amb María Pérez-Hickman i els seus fills en el cas de les VPO de la Platja de Sant Joan i detalla davant la jutgessa com es va formar la cooperativa i es van adjudicar les vivendes.

Juan Luis Gandia assumix el rectorat de la Universitat de València reivindicant humanisme, ciència i compromís cívic

Juan Luis Gandia pren possessió com a rector de la Universitat de València i marca com a eixos del seu mandat l'humanisme, la ciència i la responsabilitat cívica, defenent una universitat pública al servici de la societat.

Renfe eleva a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València

Renfe incrementa de cinc a sis els trens Euromed diaris per sentit entre Barcelona i València, la qual cosa suposa 1.700 places més a la setmana i una reorganització dels servicis de llarga distància.

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres combaten un incendi forestal a Benimantell

Tres mitjans aeris i diverses dotacions terrestres treballen des de primera hora de la vesprada per a controlar un incendi declarat en una zona forestal de Benimantell, a la Marina Baixa.