Requisen 120 quilos de taronges en una parada del mercat en Sagunt per ser furtades

 

La Guàrdia Rural i la Policia Local de Sagunt, en el Camp de Morvedre (València), han requisat 120 kg de taronges d’una parada del mercat municipal, ja que no es podia acreditar la seua procedència legítima. Després de les gestions corresponents la Guàrdia Civil ha corroborat la procedència il·legítima de la fruita en qüestió.

 

La regidora i presidenta del Consell Local Agrari, Gloria Parra, ha manifestat que és important que les persones que es dediquen a l’agricultura en Sagunt sàpiguen que s’està treballat «d’una manera ímproba per a evitar sostraccions en els cultius, i que s’han intensificat els controls tant en els mercats municipals com en les fruiteries de la localitat».

 

Per això, s’ha especialitzat un equip del cos de Vigilància Rural perquè faça eixes faenes de control tant en les parades dels mercats com en els locals de la ciutat, «ja que la manera d’acreditar la procedència dels fruits té moltes característiques, pel que aquelles persones que vulguen cometre un delicte tenen moltes maneres d’intentar enganyar els guàrdies».

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.