13.9 C
València
Dijous, 4 desembre, 2025

Vídeo: Rescaten a un cavall que va caure a una séquia de la Marjal de Pego

 

Este matí de diumenge, cap a les 11.00 hores, els bombers van salvar a un cavall que havia caigut a una profunda séquia del Camí de la Muntanyeta Verda de la Marjal de Pego, en la comarca de la Marina Alta (Alacant).

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, els bombers van ser avisats que un equí estava atrapat en el canal i corria perill d’ofegar-se. L’animal tirava d’un carro i, en creuar un xicotet pont, es va desbocar i es va anar dins de la séquia. Per molt que ho intentava, no podia eixir.

 

A la seua arribada, els bombers van pujar al cavall amb molta cura tirant amb l’autoescala. L‘animal estava tan esgotat que, al principi, a penes es movia. Però quan ja es va vore en terra i fora de perill va començar a respondre i es va posar dret. Afortunadament, l’equí està en perfecte estat i no ha patit ferides.

 

En el rescat, van participar un sergent, un cap i quatre bombers del parc de Dénia. En este cas, van actuar amb moltíssima cura per a no ocasionar-li cap ferida a l’animal i posar-lo fora de perill al més prompte possible, ja que el cavall, després d’intentar eixir sense èxit, ja no tenia gens de força i podia ofegar-se.

 

Últimes notícies

Els nous consellers juren el càrrec i Pérez Llorca fixa com a objectiu reforçar la confiança pública

El president apel·la a afiançar ponts institucionals, millorar la coordinació i estar 'més prop de la ciutadania' en l’inici del nou Consell

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.