Vídeo: Rescaten a un cavall que va caure a una séquia de la Marjal de Pego

 

Este matí de diumenge, cap a les 11.00 hores, els bombers van salvar a un cavall que havia caigut a una profunda séquia del Camí de la Muntanyeta Verda de la Marjal de Pego, en la comarca de la Marina Alta (Alacant).

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, els bombers van ser avisats que un equí estava atrapat en el canal i corria perill d’ofegar-se. L’animal tirava d’un carro i, en creuar un xicotet pont, es va desbocar i es va anar dins de la séquia. Per molt que ho intentava, no podia eixir.

 

A la seua arribada, els bombers van pujar al cavall amb molta cura tirant amb l’autoescala. L‘animal estava tan esgotat que, al principi, a penes es movia. Però quan ja es va vore en terra i fora de perill va començar a respondre i es va posar dret. Afortunadament, l’equí està en perfecte estat i no ha patit ferides.

 

En el rescat, van participar un sergent, un cap i quatre bombers del parc de Dénia. En este cas, van actuar amb moltíssima cura per a no ocasionar-li cap ferida a l’animal i posar-lo fora de perill al més prompte possible, ja que el cavall, després d’intentar eixir sense èxit, ja no tenia gens de força i podia ofegar-se.

 

Últimes notícies

El Consell culpa el Botànic i Sánchez dels mals resultats de l’informe PISA

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, ha atribuït els mals resultats de l’informe PISA a les reformes educatives del Govern de Pedro Sánchez i ha assegurat que, en la Comunitat Valenciana, s’han agreujat per la gestió del Botànic.

La comunitat noruega de l’Alfàs seguirà en directe el funeral del rei Harald V

El Club Noruego Costa Blanca i la Iglesia Noruega de l'Albir han anunciat que seguiran en directe el funeral del rei Harald V des de l'Alfàs del Pi, en una jornada de dol molt sentida per a la nombrosa colònia noruega del municipi.

254 conductors acaben davant del jutge a l’agost per delictes de trànsit a la Comunitat Valenciana

La Agrupación de Tráfico de la Guàrdia Civil ha posat a disposició judicial 254 conductors a l’agost per delictes contra la seguretat viària, amb especial incidència de l’alcohol i la falta de permís. A la província de València s’han registrat 121 d’estos fets.

Fiscalia demana 4 anys i mig de presó per un presumpte alçament de béns a Alacant

Una dona, la seua parella i el fill d’ell s’enfronten a 4 anys i mig de presó per un presumpte delicte d’alçament de béns per eludir una deuda amb Hisenda, en un juí que es farà a l’Audiència d’Alacant.

El València torna a ser cuer quasi dos anys després

El València és cuer de LaLiga amb un punt després de la quarta jornada, situació que no vivia des de gener de 2025. L’equip de Carlos Corberán encadena tres derrotes i un empat i només supera l’Elx en gols.

La investigació pel robatori del Tresor de Villena avança amb la Guàrdia Civil bolcada

La investigació pel robatori de gran part del Tresor de Villena continua avançant, amb la Guàrdia Civil centrada en el cas i mantenint el màxim sigil per no comprometre les perquisicions.

Els docents valencians cobraran 75 euros més en la nòmina de setembre

El Consell ha ratificat la pujada salarial pactada amb ANPE i CSIF per al professorat no universitari, que començarà a cobrar 75 euros més este setembre i completarà 200 euros en 2028, amb nous dies lliures i dret a la desconnexió digital.

L’alumnat valencià se situa a la cua en PISA en ciències, lectura i matemàtiques

La Comunitat Valenciana registra uns resultats en ciències, lectura i matemàtiques per davall de la mitjana d’Espanya, de l’OCDE i de la UE en l’Informe PISA 2025, només per davant de Ceuta i Melilla en competència científica.