Vídeo: Rescaten a un cavall que va caure a una séquia de la Marjal de Pego

 

Este matí de diumenge, cap a les 11.00 hores, els bombers van salvar a un cavall que havia caigut a una profunda séquia del Camí de la Muntanyeta Verda de la Marjal de Pego, en la comarca de la Marina Alta (Alacant).

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, els bombers van ser avisats que un equí estava atrapat en el canal i corria perill d’ofegar-se. L’animal tirava d’un carro i, en creuar un xicotet pont, es va desbocar i es va anar dins de la séquia. Per molt que ho intentava, no podia eixir.

 

A la seua arribada, els bombers van pujar al cavall amb molta cura tirant amb l’autoescala. L‘animal estava tan esgotat que, al principi, a penes es movia. Però quan ja es va vore en terra i fora de perill va començar a respondre i es va posar dret. Afortunadament, l’equí està en perfecte estat i no ha patit ferides.

 

En el rescat, van participar un sergent, un cap i quatre bombers del parc de Dénia. En este cas, van actuar amb moltíssima cura per a no ocasionar-li cap ferida a l’animal i posar-lo fora de perill al més prompte possible, ja que el cavall, després d’intentar eixir sense èxit, ja no tenia gens de força i podia ofegar-se.

 

Últimes notícies

Els apartaments turístics de Benicalap continuen avant: l’Ajuntament garantix que tenen llicència

L’Ajuntament de València assegura que les obres per a convertir baixos de Benicalap en apartaments turístics compten amb llicència després d’una modificació del projecte. Urbanisme defensa que s’aplica una normativa molt exigent i recorda la reducció d’apartaments turístics a la ciutat.

Un nou pla millorarà l’atenció al dolor crònic a la Comunitat Valenciana

Sanitat ha dissenyat un pla específic per a unificar i millorar l’atenció al dolor en totes les etapes de la vida, amb especial focus en el dolor crònic i la coordinació entre nivells assistencials.

La IA arriba als Espais Labora per a traduir en temps real 47 idiomes

Tres Espais Labora d’Alacant, València i Torrevieja han posat en marxa un projecte pilot pioner a Espanya que utilitza Intel·ligència Artificial per a oferir traducció i interpretació simultània en 47 idiomes a persones que no parlen ni castellà ni valencià.

Veïns de Benicalap denuncien noves obres per a apartaments turístics malgrat la prohibició

Compromís per València i el veïnat de Benicalap alerten de noves obres en baixos comercials per a usos turístics, tot i la denegació municipal de la llicència al juliol. Reclamen al consistori i a la Generalitat que actuen amb contundència i declaren la zona de mercat residencial tensionat.

El Levante ultima el traspàs de Tunde al West Brom per quasi tres milions

Levante i West Bromwich Albion han encarrilat el traspàs de l’extrem Kareem Tunde per uns tres milions d’euros, pendent només de tràmits finals i reconeixement mèdic. El jugador, format al club granota i amb contracte fins 2029, ja no ha viatjat a Pamplona per a jugar davant Osasuna.

Els veïns de Gàtova ja poden eixir de casa i reobri la CV-25 després de l’incendi

La Generalitat ha alçat el confinament domiciliari dels veïns de Gàtova decretat per l’incendi de Segorbe i ha reobert la CV-25, encara que les pistes forestals i senders continuen tancats.

Un València exhaust rep un Betis en ratxa en un Mestalla molt exigent

València i Betis es veuen este dimarts en Mestalla en el partit ajornat de la primera jornada, amb el conjunt local cansat i sota pressió i un Betis reforçat pel seu bon inici de Lliga.

Oltra insta les autonomies a acollir els menors que han arribat sols a Ceuta

Mónica Oltra, candidata de Compromís a l’Ajuntament de València, reclama que totes les comunitats autònomes col·laboren per a acollir els xiquets i xiquetes que han arribat sols a Ceuta i que considera en una situació de màxima vulnerabilitat.