29.7 C
València
Dilluns, 30 juny, 2025

Vídeo: Rescaten a un cavall que va caure a una séquia de la Marjal de Pego

 

- Advertisement -Telegram València Diari

Este matí de diumenge, cap a les 11.00 hores, els bombers van salvar a un cavall que havia caigut a una profunda séquia del Camí de la Muntanyeta Verda de la Marjal de Pego, en la comarca de la Marina Alta (Alacant).

 

Segons ha informat el diari ‘Levante-EMV’, els bombers van ser avisats que un equí estava atrapat en el canal i corria perill d’ofegar-se. L’animal tirava d’un carro i, en creuar un xicotet pont, es va desbocar i es va anar dins de la séquia. Per molt que ho intentava, no podia eixir.

 

A la seua arribada, els bombers van pujar al cavall amb molta cura tirant amb l’autoescala. L‘animal estava tan esgotat que, al principi, a penes es movia. Però quan ja es va vore en terra i fora de perill va començar a respondre i es va posar dret. Afortunadament, l’equí està en perfecte estat i no ha patit ferides.

 

En el rescat, van participar un sergent, un cap i quatre bombers del parc de Dénia. En este cas, van actuar amb moltíssima cura per a no ocasionar-li cap ferida a l’animal i posar-lo fora de perill al més prompte possible, ja que el cavall, després d’intentar eixir sense èxit, ja no tenia gens de força i podia ofegar-se.

 

Últimes notícies

Rescaten a una senderista deshidratada amb presíncope en el Penyal d’Ifach durant onada de calor

Una senderista ha sigut rescatada en el Penyal d'Ifach després de deshidratar-se i patir símptomes de presíncope mentres descendia. El rescat es va dur a terme amb un helicòpter i va ser evacuada en ambulància a causa de l'onada de calor que afecta a Alacant.

Salomé Pradas amplia la seua queixa al CGPJ per irregularitats en la transcripció de la seua declaració judicial

L'advocat de Salomé Pradas, exconsellera de Justícia valenciana, amplia la seua queixa al CGPJ per irregularitats en la transcripció de la seua declaració en el cas dana, destacant l'omissió de preguntes i cites legals clau.

Detingut a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en una furgoneta

Un home de 45 anys va ser arrestat a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en un compartiment metàl·lic dins d'una furgoneta. La Policia Nacional va intervindre després de detectar una conducta sospitosa durant una inspecció rutinària.

Detingut a La Pobla de Vallbona amb 30 quilos de cocaïna ocults en furgoneta

La Policia Nacional arresta a un home amb 30 quilos de cocaïna amagats en un compartiment ocult dins d'una furgoneta a La Pobla de Vallbona, València.

Roberto Bautista cau en primera ronda de Wimbledon davant Cameron Norrie

Roberto Bautista perd enfront de Cameron Norrie en primera ronda de Wimbledon 2025 amb un marcador de 6-3, 3-6, 6-4 i 7-6.

La Policia descarta vincle entre el robatori a Benidorm i el cas judicial de Koldo García

La Policia Nacional considera que el robatori patit a la casa de la mare de Koldo García a Benidorm és un fet fortuït sense connexió amb el cas judicial que involucra al seu fill.

Pla Endavant per a la Comunitat Valenciana: 29.000 milions per a previndre futures DANA i consolidar la recuperació

El Pla Endavant de la Comunitat Valenciana, amb una inversió de 29.000 milions, busca consolidar la recuperació després de la DANA d'octubre i previndre futures catàstrofes.

L’Associació de Víctimes de la DANA del 29 d’octubre exigix veu i justícia en Les Corts

L'Associació de Víctimes de la DANA del 29 d'octubre de 2024 compareixerà en Les Corts per a exigir que els familiars de les víctimes tinguen veu en la investigació sobre la gestió de l'emergència i per a organitzar actes commemoratius.