Rescaten a un ciclista en caure per un terraplè d’uns tres metres en Alfondeguilla

 

Este dissabte, cap a les 11.30 hores, un ciclista de 51 anys ha hagut de ser rescatat en Alfondeguilla, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), després de patir un accident en caure per un terraplè d’uns 3 metres en una zona forestal de difícil accés del Parc Natural Serra d’Espadà.

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana, a conseqüència de l’accident, l’home s’ha ferit una cama.

 

Emergències ha mobilitzat fins al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), diferents efectius de bombers del Parc Plana Baixa amb una Unitat de Rescat de Muntanya, una patrulla de la Guàrdia Civil i un helicòpter de rescat de la Generalitat i un helicòpter medicalitzat, que han assistit a la víctima.

 

El ciclista ha sigut traslladat en un helicòpter medicalitzat

Després d’accedir al lloc en el que es trobava el ciclista ferit, s’ha procedit a l’extracció aèria per part de l’equip de bombers de la Unitat de Rescat de Muntanya mitjançant l’helicòpter de rescat, que ha dut a terme la transferència del ferit a l’helicòpter medicalitzat situat en el camp de futbol d’Artana.

 

D’este punt ha sigut traslladat a l’hospital de la Plana, a on evoluciona favorablement de les seues lesions i ja es troba ingressat en planta.

 

Últimes notícies

La Generalitat alerta d’un col·lapse judicial si es retiren els reforços en la Comunitat

La Conselleria de Justícia ha reclamat al Ministeri que no elimine 18 mesures de reforç en jutjats valencians per a evitar més retards i congestió.

Sis tigres rescatats en Alemanya arriben a Villena per a començar una nova vida

Una tigressa i els seus cinc fills, criats en remolcs d un camió en un polígon industrial de Saxònia, viatgen al centre de rescat d AAP a Villena, on disposaran d un gran recinte adaptat a les seues necessitats.

Sis tigres rescatats a Alemanya arriben a Villena per a començar la seua recuperació

Una tigressa i els seus cinc fills, criats en remolcs de camió en un polígon industrial de Saxònia, viatgen al centre de rescat d AAP a Villena, on disposaran d un recinte de 3.000 metres quadrats per a recuperar-se.

Les famílies celebren que la Justícia anul·le la paralització del Pla Edificant als col·legis

La Confederació Gonzalo Anaya aplaudix que el TSJCV haja tombat la paralització del Pla Edificant i exigix a Educació reactivar amb urgència totes les obres als centres.

Minut de silenci a València este divendres pels 20 anys de l’accident de metro

L’Ajuntament de València ha convocat este divendres 3 de juliol un minut de silenci i banderes a mitja asta pel 20 aniversari de l’accident de metro de 2006, que va causar 43 morts i 47 ferits.

Sanitat publica els llistats definitius de la borsa d’ocupació temporal

La Conselleria de Sanitat ha fet públics en la seua web els llistats definitius de la 25a borsa d’ocupació temporal per a institucions sanitàries i obri un termini d’un mes per a presentar recursos potestatius de reposició.

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous amb sis amistosos i pendent de fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb proves mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diversos fitxatges com Justin de Haas, Aliou Dieng o Ryunosuke Sato.

Pérez Llorca carrega contra Mascarell i critica les noves imputacions de càrrecs socialistes

Un jutjat de València ha obert procediment abreujat contra el secretari d Organització del PSPV, Vicent Mascarell, i Pérez Llorca aprofita per a criticar la successió d imputacions de càrrecs socialistes i les decisions de Diana Morant.