Rescaten a un ciclista en caure per un terraplè d’uns tres metres en Alfondeguilla

 

Este dissabte, cap a les 11.30 hores, un ciclista de 51 anys ha hagut de ser rescatat en Alfondeguilla, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), després de patir un accident en caure per un terraplè d’uns 3 metres en una zona forestal de difícil accés del Parc Natural Serra d’Espadà.

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana, a conseqüència de l’accident, l’home s’ha ferit una cama.

 

Emergències ha mobilitzat fins al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), diferents efectius de bombers del Parc Plana Baixa amb una Unitat de Rescat de Muntanya, una patrulla de la Guàrdia Civil i un helicòpter de rescat de la Generalitat i un helicòpter medicalitzat, que han assistit a la víctima.

 

El ciclista ha sigut traslladat en un helicòpter medicalitzat

Després d’accedir al lloc en el que es trobava el ciclista ferit, s’ha procedit a l’extracció aèria per part de l’equip de bombers de la Unitat de Rescat de Muntanya mitjançant l’helicòpter de rescat, que ha dut a terme la transferència del ferit a l’helicòpter medicalitzat situat en el camp de futbol d’Artana.

 

D’este punt ha sigut traslladat a l’hospital de la Plana, a on evoluciona favorablement de les seues lesions i ja es troba ingressat en planta.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Torrent i la Generalitat forcen una reunió amb la CHJ per a salvar l’aqüeducte Els Arquets de Baix

Torrent i la Generalitat han sol·licitat una reunió amb la CHJ per a defendre la reconstrucció de l'aqüeducte Els Arquets de Baix, arrasat per la dana, amb nous arguments tècnics i patrimonials.

La Generalitat estrena la nova planta de residus de Villena després d’una inversió de 12 milions

La Generalitat ha posat en marxa la renovada planta de tractament de residus de Villena, modernitzada i automatitzada després d'una inversió de més de 12 milions i preparada per a reduir al màxim les deixalles que acaben en abocador.

Dansa València porta de nou la dansa als carrers amb el cicle Moviments Urbans

Dansa València rellança el cicle Moviments Urbans per a convertir museus, places i ponts de València en escenaris de dansa contemporània oberts a tots els públics.

Labora llançarà ajudes als ajuntaments per a contractar dones desocupades majors de 45 anys

Labora prepara una nova convocatòria d'ajudes perquè els ajuntaments contracten dones desocupades, amb prioritat per a majors de 45 anys, i reforça la seua xarxa de Espais Labora amb la nova oficina de Burjassot.

El BEI concedix 30 milions a PLD Space per a impulsar el coet Miura 5 de xicotets satèl·lits

El Banc Europeu d'Inversions atorga un préstec de deute de risc de 30 milions a PLD Space per a culminar el desenrotllament del coet Miura 5 i ampliar la seua capacitat industrial i de llançaments.

Llibertat amb mesures cautelars per a un home investigat per agressió sexual a una menor a Castelló

Una jutgessa de Castelló deixa en llibertat amb mesures cautelars a un home investigat per un presumpte delicte d'agressió sexual a una menor de 6 anys que estava a la seua cura.

El PP defén la seua gestió dels bons comercie en la Diputació d’Alacant i nega irregularitats

L'equip de govern del PP en la Diputació d'Alacant assegura que no té res a ocultar sobre els bons comercie i destaca que va impulsar una comissió d'investigació aprovada per unanimitat, mentres el PSOE reclama igualtat de criteris en les compareixences.

Compromís qüestiona que la patrulla en patinet de València protegisca els ciclistes

Compromís critica que la nova patrulla en patinet de València no prioritza sancionar a motos i altres vehicles que invadixen els carrils bici, mentres l'Ajuntament defén el seu enfocament a reduir la sinistralitat.