Rescaten a un ciclista en caure per un terraplè d’uns tres metres en Alfondeguilla

 

Este dissabte, cap a les 11.30 hores, un ciclista de 51 anys ha hagut de ser rescatat en Alfondeguilla, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), després de patir un accident en caure per un terraplè d’uns 3 metres en una zona forestal de difícil accés del Parc Natural Serra d’Espadà.

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana, a conseqüència de l’accident, l’home s’ha ferit una cama.

 

Emergències ha mobilitzat fins al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), diferents efectius de bombers del Parc Plana Baixa amb una Unitat de Rescat de Muntanya, una patrulla de la Guàrdia Civil i un helicòpter de rescat de la Generalitat i un helicòpter medicalitzat, que han assistit a la víctima.

 

El ciclista ha sigut traslladat en un helicòpter medicalitzat

Després d’accedir al lloc en el que es trobava el ciclista ferit, s’ha procedit a l’extracció aèria per part de l’equip de bombers de la Unitat de Rescat de Muntanya mitjançant l’helicòpter de rescat, que ha dut a terme la transferència del ferit a l’helicòpter medicalitzat situat en el camp de futbol d’Artana.

 

D’este punt ha sigut traslladat a l’hospital de la Plana, a on evoluciona favorablement de les seues lesions i ja es troba ingressat en planta.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Rescatada una dona després de desplomar-se el sòl d’una vivenda a Venta del Moro

Una dona de 55 anys ha sigut rescatada després de caure uns 2,5 metres en cedir el sòl d'una vivenda en el llogaret Els Marcs, a Venta del Moro, i traslladada a l'Hospital de Requena per policontusiones.

La cooptació dels acadèmics és nociva per al valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana fa una crítica sobre com s’elegixen els acadèmics de l’AVL i una defensa d’un model més plural, transversal i representatiu de les diferents visions sobre el valencià

Bernabé critica la votació de la confraria de Sagunt per anar contra la igualtat de gènere

Pilar Bernabé considera que la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a permetre que les dones processionen per Setmana Santa és contrària a la igualtat i obri la porta a accions legals.

L’exdirectora de la residència de Paiporta afirma que no va rebre avisos de la DANA abans de la riuada

L'exdirectora de la residència Saba de Paiporta sosté davant la comissió del Congrés que no va haver-hi avisos directes de l'administració sobre la DANA i defén que tot l'equip va actuar per a salvar la vida dels majors.

Barcala descarta obrir ara el debat sobre la taxa turística en la Comunitat Valenciana

Luis Barcala insistix que no és el moment de parlar de la taxa turística en la Comunitat Valenciana, malgrat la pressió de PSPV i Compromís per a recuperar-la.

Barcala ultima amb el ministre Puente el projecte de soterrament del Parc Central

Luis Barcala afirma que ha tancat amb el ministre Óscar Puente la presentació imminent del projecte del Parc Central, que preveu soterrar les vies ferroviàries al seu pas per Alacant.

Barcala garantix transparència total en la comissió sobre les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan

Luis Barcala defén que la comissió municipal aclarirà el paper de l'Ajuntament en l'adjudicació de 140 vivendes públiques a la Platja de Sant Joan i promet col·laboració màxima amb la Justícia.

La Generalitat impulsa un centenar d’activitats als parcs naturals per Pasqua

La Generalitat organitza més de cent activitats de 'Pasqua als parcs' en 22 parcs naturals i espais protegits, amb especial protagonisme per als municipis i els centres educatius.