Rescaten a un ciclista en caure per un terraplè d’uns tres metres en Alfondeguilla

 

Este dissabte, cap a les 11.30 hores, un ciclista de 51 anys ha hagut de ser rescatat en Alfondeguilla, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), després de patir un accident en caure per un terraplè d’uns 3 metres en una zona forestal de difícil accés del Parc Natural Serra d’Espadà.

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana, a conseqüència de l’accident, l’home s’ha ferit una cama.

 

Emergències ha mobilitzat fins al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), diferents efectius de bombers del Parc Plana Baixa amb una Unitat de Rescat de Muntanya, una patrulla de la Guàrdia Civil i un helicòpter de rescat de la Generalitat i un helicòpter medicalitzat, que han assistit a la víctima.

 

El ciclista ha sigut traslladat en un helicòpter medicalitzat

Després d’accedir al lloc en el que es trobava el ciclista ferit, s’ha procedit a l’extracció aèria per part de l’equip de bombers de la Unitat de Rescat de Muntanya mitjançant l’helicòpter de rescat, que ha dut a terme la transferència del ferit a l’helicòpter medicalitzat situat en el camp de futbol d’Artana.

 

D’este punt ha sigut traslladat a l’hospital de la Plana, a on evoluciona favorablement de les seues lesions i ja es troba ingressat en planta.

 

Últimes notícies

El jutge cita al excomisionado de la DANA com investigat per presumpta falsedat documental

El Jutjat d'Instrucció 4 de València cridarà a declarar com investigat el 22 de maig al excomisionado per a la DANA José María Ángel per la presumpta falsificació del títol amb el qual va promocionar com a funcionari.

Les XV Jornades de Còmic de València tornen a la Nau amb firmes, tallers i més de 70 expositors

Les XV Jornades de Còmic de València se celebren del 22 al 24 de maig en La Nau amb firmes d'autors, tallers infantils, jocs de taula i més de 70 estands.

L’Horta Sud impulsa una ruta en homenatge a les víctimes de la DANA i al voluntariat

La Mancomunitat de l'Horta Sud aprova un pla estratègic de turisme per als pròxims quatre anys que inclou una ruta en record de les víctimes de la DANA i del voluntariat i noves propostes de cicloturisme, cultura i gastronomia.

Intens incendi en una empresa de tractament d’ametles a Vall d’Alba

Un incendi industrial molt desenrotllat afecta a una empresa de tractament d'ametles en un polígon de La Vall d'Alba i genera una gran columna de fum, mobilitzant un ampli desplegament de bombers i mitjans d'emergències.

Desallotgen diverses empreses per un incendi en una nau industrial de Vall d’Alba sense ferits

Un incendi totalment desenrotllat en una nau de tractament d'ametles en un polígon de Vall d'Alba ha obligat a desallotjar de manera preventiva les empreses confrontants, sense causar ferits.

Pedro Martínez veu la sèrie al 50% i resta pes al factor pista davant el Panathinaikos

Pedro Martínez considera que el quint partit d'Eurolliga entre València Basket i Panathinaikos està totalment obert, reclama gestionar la pressió i demana ser fidel a l'estil de l'equip.

Els museus valencians celebren el seu dia amb horaris ampliats i activitats gratuïtes

Els principals museus valencians se sumen al Dia Internacional dels Museus amb horaris ampliats, entrada gratuïta i una programació especial que s'estendrà diversos dies.

El València Basket busca tancar en el Roig Arena una remuntada històrica cap a la seua primera Final a Quatre

El València Basket es juga en el Roig Arena el quint i decisiu partit d'habitacions d'Eurolliga davant el Panathinaikos, després d'igualar un 0-2 amb dos triomfs a Atenes. El bitllet suposaria la primera Final a Quatre de la seua història.