Rescaten a un ciclista en caure per un terraplè d’uns tres metres en Alfondeguilla

 

Este dissabte, cap a les 11.30 hores, un ciclista de 51 anys ha hagut de ser rescatat en Alfondeguilla, en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), després de patir un accident en caure per un terraplè d’uns 3 metres en una zona forestal de difícil accés del Parc Natural Serra d’Espadà.

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana, a conseqüència de l’accident, l’home s’ha ferit una cama.

 

Emergències ha mobilitzat fins al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU), diferents efectius de bombers del Parc Plana Baixa amb una Unitat de Rescat de Muntanya, una patrulla de la Guàrdia Civil i un helicòpter de rescat de la Generalitat i un helicòpter medicalitzat, que han assistit a la víctima.

 

El ciclista ha sigut traslladat en un helicòpter medicalitzat

Després d’accedir al lloc en el que es trobava el ciclista ferit, s’ha procedit a l’extracció aèria per part de l’equip de bombers de la Unitat de Rescat de Muntanya mitjançant l’helicòpter de rescat, que ha dut a terme la transferència del ferit a l’helicòpter medicalitzat situat en el camp de futbol d’Artana.

 

D’este punt ha sigut traslladat a l’hospital de la Plana, a on evoluciona favorablement de les seues lesions i ja es troba ingressat en planta.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Guido Rodríguez estrena el seu compte i avança al València al descans davant el Celta

Guido Rodríguez va marcar en el minut 12 el seu primer gol amb el València i deixa a l'equip per davant del Celta al descans, malgrat la major possessió visitant.

Motxilles, documentació i carteres lideren els objectes perduts en el TRAM d’Alacant en 2025

El TRAM d'Alacant va registrar en 2025 un total de 2.439 objectes perduts, amb motxilles, documentació i carteres com a articles més oblidats pels usuaris.

Un jove detingut i dos ferits greus en una baralla de matinada en una discoteca de Gandia

Un jove de 20 anys ha sigut detingut després d'una violenta baralla en una discoteca de la platja de Gandia que s'ha saldat amb dos ferits, un d'ells operat d'urgència per ferides en el coll.

Girona busca allunyar-se del descens davant un Vila-real que frega la Champions

Girona i Vila-real es mesuren en Montilivi amb objectius molt distints: els locals volen fugir del descens i somiar amb Europa, i els visitants afermar la plaça de Champions.

Retencions en l’A-3 cap a Madrid i boira densa en la V-21 compliquen el retorn de Setmana Santa

Les primeres retencions importants es registren en l'A-3 en sentit Madrid, amb cues que aconseguixen els dotze quilòmetres, mentres un banc de boira en la V-21 ha dificultat la visibilitat durant diverses hores.

Localitzen en internet un manuscrit del segle XVII desaparegut de l’Arxiu de la Seda de València

La Policia de la Generalitat ha localitzat en internet un manuscrit del segle XVII del Gremi de Velluters, desaparegut de l'Arxiu del Col·legi de l'Art Major de la Seda de València a inicis del segle XX i lloc a la venda per 71.900 euros.

Marcelino apel·la a la millor versió del Vila-real per a afermar la tercera plaça a Girona

Marcelino García Toral insistix que el Vila-real ha d'oferir la seua millor versió en el camp del Girona per a fer un pas clau en la lluita per la tercera plaça i la classificació a la Champions.

El Consell eleva un 22% les ajudes a la innovació fins a 59 milions d’euros

El Consell incrementa un 22% el pressupost d'ajudes del Ivace+i Innovació fins a 59 milions, amb menys tràmits i major impacte exigit en les empreses.