21.3 C
València
Dijous, 13 novembre, 2025

Rescatada pels bombers en quedar atrapada en una engronsadora d’un parc de Sant Joan de Moró

Rescat en un parc de Castelló

Un instant del rescat en el parc dels fets | Consorci Provincial de Bombers de Castelló

 

Efectius del Consorci Provincial de Bombers de Castelló van haver de socórrer este divendres a la nit a una jove que va quedar atrapada en una engronsadora d’un parc situat en el municipi de Sant Joan de Moró, en la comarca de la Plana Alta (Castelló). 

 

Fins al lloc dels fets es van desplaçar diferents efectius del parc de la Plana Alta, on van haver d’ajudar a la jove atrapada, que després d’accedir a una engronsadora es va quedar atrapada sense poder eixir. 

 

 

Finalment, els bombers van poder traure a esta persona, que va resultar il·lesa d’este incident i va poder continuar la vetlada amb els seus amics, quedant l’assumpte com una anècdota. 

 

 

A pesar de tot, des del Consorci Provincial de Bombers de Castelló han advertit del risc d’usar estes engronsadores, destinades als xiquets, si eres un adult. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Una trentena aprén a canalitzar idees al Parc Científic de la UMH

Una trentena de persones ha participat este dijous en la jornada de portes obertes del Parc Científic de la UMH per a canalitzar idees innovadores. Els assistents han conegut recursos tècnics i assessorament per a transformar propostes en projectes viables.

El Govern no activarà la retirada d’oli d’oliva en la campanya 2025/26

Agricultura ha decidit no disposar la retirada per a 2025/26 al no aconseguir-se el llindar del 120%. El Ministeri ha defés que la mesura aporta garanties a tota la cadena.

Planas reivindica la resposta de la xarxa de compres de Mercasa en emergències

El ministre d'Agricultura ha destacat en Mercavalencia la capacitat de reacció de la xarxa de compres de Mercasa davant la pandèmia i la dana, clau per al subministrament. El dispositiu després de la dana va mobilitzar 4 milions per a repartir 1,6 milions de quilos i més de 252.000 menús calents.

Planas llança un missatge de tranquil·litat per la grip aviària i defén els protocols

El ministre d'Agricultura ha anomenat a la calma davant el reforç de mesures contra la grip aviària i ha defés el confinament d'aus a l'aire lliure en tota Espanya. També ha assegurat que el proveïment i els preus estan baix control.

L’Eurocambra avala 946,1 milions per a Espanya després de la DANA d’octubre

L'Eurocambra ha aprovat mobilitzar 946,1 milions del Fons de Solidaritat per a fer costat a Espanya després de la DANA d'octubre, centrada en la Comunitat Valenciana. El paquet també incorpora ajudes per a França pels ciclons a Mayotte i La Reunió.

Garriga (Vox) ha demanat al PP un acord imminent i ha promés prioritzar als valencians

El secretari general de Vox ha assegurat que el seu partit posarà els interessos dels valencians per davant dels polítics i ha emplaçat al PP a tancar un acord en els pròxims dies. També ha defés una llei per a prohibir burca i niqab i ha avançat anuncis imminents.

Vox busca exhibir la seua influència en la Comunitat i espenta al PP a la confrontació amb Sánchez

Vox endurix la seua negociació amb el PP en la Comunitat Valenciana: reclama mantindre el pacte pressupostari 'i una miqueta més' i un pols amb el Govern. Farà costat a Pérez Llorca en primera votació sense tornar al Consell.

L’Eurocambra dona llum verda a 946,1 milions del Fons de Solidaritat per a Espanya després de la DANA

El Parlament Europeu ha aprovat mobilitzar 946,1 milions del Fons de Solidaritat per a reparar els danys de la DANA d'octubre de 2024, que va colpejar sobretot a la Comunitat Valenciana. El paquet va tirar avant amb 622 vots a favor, 10 en contra i 3 abstencions.