22.6 C
València
Divendres, 31 octubre, 2025

Detinguda per estafar a diferents persones en Castelló

Detinguda per estafar a diferents persones a través d'un servici de tarot en Castelló

Cartes de tarot | Pixabay

 

La Policia Nacional ha detingut a una dona, amb les inicials M.B.C., de 47anys d’edat, per un presumpte delicte d’estafa en Valladolid. La investigació va començar en Castelló després de què arribaren a la comissaria dos denúncies per estafa en eixa província.

 

L’estafa consistia en gastar fraudulentament targetes de crèdit amb càrrec a diferents empreses, l’activitat de les que estava relacionada amb servicis de vidència i tarot. Els agents, després de fer diferents investigacions, van trobar en Valladolid a la presumpta autora dels fets, que era una treballadora d’una empresa dedicada a la gestió de crèdits i situada en esta província.

 

L’empleada tenia accés directe a les dades d’identitat de les víctimes i, per tant, a la seua informació financera i de targetes bancàries dels usuaris. Posteriorment, els investigadors van localitzar una altra víctima en Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant), ascendint a uns 3.000 euros la quantitat estafada. L’operació la fet el Grup d’Investigació Tecnològica, de la Brigada Provincial de Policia Judicial de la Comissaria Provincial de Valladolid, en col·laboració el Grup d’Investigació Tecnològica de Castelló.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ecologistes demanen escoltar la ciència i al poble per a no repetir negligències del 29-O

Activistes han penjat una pancarta des del Pont de la Solidaritat amb el lema 'Escolteu el poble, escolteu la ciència'. Han denunciat inacció i negacionismo en l'aniversari de la DANA que va deixar 229 víctimes a València.

Dons de Ciència homenatja a Rosa Menéndez amb un mural a Moncofa

El projecte Dons de Ciència de la UPV va inaugurar en el CEIP Avel·lí Corma de Moncofa un mural dedicat a Rosa Menéndez, primera dona que va presidir el CSIC. L'acció busca visibilitzar a les científiques i incentivar vocacions des de l'escola mitjançant art i treball a l'aula.

Catalá coneix en la Hispanic Society les obres de Sorolla que s’exhibiran a València

María José Catalá ha visitat a Nova York la Hispanic Society per a conéixer les peces de Sorolla que s'exhibiran a València. El projecte preveu més de 200 obres i la primera seu internacional de la institució.

Chloe Chambers lidera el test femení de Fórmula E; Nerea Martí i Marta García brillen a Cheste

El Circuit Ricardo Tormo ha acollit el test femení de Fórmula E amb Chloe Chambers al capdavant amb 1.22:767 i Abbi Pulling a 64 mil·lèsimes. Les valencianes Nerea Martí (Andretti) i Marta García (Lola Yamaha) han destacat davant el seu públic.

El València tractarà de repetir la machada al Bernabéu i tancar la seua crisi davant el líder

El València visita al Reial Madrid amb la missió de repetir el seu triomf del curs passat i frenar una ratxa de cinc jornades sense guanyar. El líder arriba amb avantatge en Lliga i amb el focus en la gestió de Vinícius.

Nous vídeos mostren que Pradas va ser alertada de possibles barrancadas durant la DANA

Tres nous vídeos del centre d'Emergències revelen que Salomé Pradas va ser informada d'avingudes en barrancs com el del Pedrís, amb risc per a Quart i Aldaia. Les imatges, prèvies al Cecopi, s'incorporen a la causa per a aclarir decisions i desplegaments.

El president de l’Audiència de València defén que la crítica a la jutgessa de la dana és lícita, no la pressió

El president de l'Audiència de València ha defés que les crítiques a la jutgessa que instruïx la causa de la dana són legítimes, però ha rebutjat la pressió per a influir en la seua actuació. Ha explicat que els 23 recursos d'apel·lació s'han resolt pel ple de la Secció Segona per a garantir qualitat i coherència.

La Generalitat sosté que els nous vídeos proven que Pradas va estar sempre atenta

La Generalitat defén que tres nous vídeos recolzen que Salomé Pradas va seguir de prop la DANA. Detalla una seqüència d'avisos sobre el barranc de Poio.