En busca i captura per abusar d’una menor en Castelló i no aparéixer en el juí

Castelló Ciutat de la Justícia

La Fiscalia demana 3 anys de presó | València Diari

 

El juí contra l’home que abusà sexualment d’una menor de 16 anys en Castelló ara fa tres anys s’hauria d’haver celebrat este dimecres a les 10.00 hores en l’Audiència Provincial de Castelló per a dictar la sentència del cas, però el presumpte abusador sexual no va acudir a la cita. L’acusat es troba en parador desconegut i el jutge ja ha ordenat la seua busca i captura.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, els fets van passar durant la matinada del 28 de maig de 2017, quan el presumpte agressor es trobava amb la seua parella, amb un altre matrimoni i la filla d’estos. A les 4.00, l’acusat es va quedar a soles amb la víctima i va començar a fer-li comentaris sobre pràctiques sexuals. Després, li va tocar el cul i les mamelles i la va besar en la boca, agarrant-li la cara per a què no es poguera apartar.

 

Finalment, la menor va conseguir espentar al presumpte abusador i fugir. La suposada agressió li va provocar a la xiqueta ansietat i trastorn per estrés postraumàtic. D’esta manera, els pares de la menor reclamaren una indemnització pels 20 dies que va estar malalta. 

 

Ara, la Fiscalia demana 3 anys de presó per un delicte d’abús sexual a una menor i sol·licita, per a després, 6 anys de llibertat vigilada. A demés, se li van reclamar 2.000 euros d’indemnització a l’home en concepte de responsabilitat civil pels perjuís morals ocasionats. 

 

D’esta forma, el juí s’ha posposat fins que es trobe al presumpte agressor. La família afectada, que ahir esperava que es tancara el cas, encara haurà d’esperar més temps. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

CSIF reclama un gran pacte valencià per l’educació i un pla urgent de climatització als col·legis

CSIF proposa un pacte valencià per l’educació i exigix un pla director de climatització per a tots els centres, arran de les altes temperatures i els mals resultats de l’informe PISA.

Morant replica Mompó: planta cara al masclisme i rebutja que es normalitze

La líder del PSPV-PSOE, Diana Morant, replica Vicent Mompó i assegura que no està plorant sinó denunciant un masclisme que considera intolerable, també en la política valenciana.

Set sindicats mèdics preparen una gran vaga indefinida per canviar l’estatut

Set sindicats mèdics, que diuen representar el 54 % dels facultatius, han impulsat la Unió Mèdica i Facultativa i han anunciat una gran vaga indefinida a mitjan octubre per forçar un nou estatut mèdic estatal.

Protesta al nou IES Patacona per obrir el centre amb obres i sense condicions

Famílies i professorat del nou IES Patacona d'Alboraia s'han concentrat a l'inici de curs per denunciar que el centre ha obert amb les obres sense acabar, instal·lacions per muntar i serveis bàsics com la llum i internet sense regularitzar.

Avís taronja per pluges de 40 l/m² al nord d’Alacant fins dijous de matinada

L’Aemet manté este dimecres i fins a les 6 hores de dijous l’avís taronja per pluges intenses al litoral nord d’Alacant, amb tempestes fortes també al sud de la província i avisos grocs a València i interior.

Els CLER denuncien greus deficiències en molts col·legis de la zona zero de la dana

Els CLER denuncien que prop de 3.000 alumnes continuen en barracons quasi dos anys després de la dana de 2024 i alerten de greus deficiències i risc d’inundacions en col·legis de Massanassa, Alfafar, Paiporta i Catarroja.

Alicant tanca parcs i el castell de Santa Bàrbara per l’alerta taronja per pluges

L’Ajuntament d’Alacant tancarà este dimecres de vesprada els parcs municipals i el castell de Santa Bàrbara per l’alerta taronja per pluges, i activa mesures especials d’emergència i atenció social. El Campello també clausura espais públics a partir de les 14.00 hores.

Obliguen una gestant subrogada de Mèxic a pagar 150 euros al mes pel fill que va tindre

Un jutge d’Alacant ha fixat una pensió d’aliments de 150 euros al mes a una gestant subrogada de Mèxic pel xiquet de dos anys que va tindre per a un veí de la província. El pare manté la guarda individual i l’exercici exclusiu de la pàtria potestat, mentre que la mare no tindrà règim de visites ni comunicacions.