En busca i captura per abusar d’una menor en Castelló i no aparéixer en el juí

Castelló Ciutat de la Justícia

La Fiscalia demana 3 anys de presó | València Diari

 

El juí contra l’home que abusà sexualment d’una menor de 16 anys en Castelló ara fa tres anys s’hauria d’haver celebrat este dimecres a les 10.00 hores en l’Audiència Provincial de Castelló per a dictar la sentència del cas, però el presumpte abusador sexual no va acudir a la cita. L’acusat es troba en parador desconegut i el jutge ja ha ordenat la seua busca i captura.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, els fets van passar durant la matinada del 28 de maig de 2017, quan el presumpte agressor es trobava amb la seua parella, amb un altre matrimoni i la filla d’estos. A les 4.00, l’acusat es va quedar a soles amb la víctima i va començar a fer-li comentaris sobre pràctiques sexuals. Després, li va tocar el cul i les mamelles i la va besar en la boca, agarrant-li la cara per a què no es poguera apartar.

 

Finalment, la menor va conseguir espentar al presumpte abusador i fugir. La suposada agressió li va provocar a la xiqueta ansietat i trastorn per estrés postraumàtic. D’esta manera, els pares de la menor reclamaren una indemnització pels 20 dies que va estar malalta. 

 

Ara, la Fiscalia demana 3 anys de presó per un delicte d’abús sexual a una menor i sol·licita, per a després, 6 anys de llibertat vigilada. A demés, se li van reclamar 2.000 euros d’indemnització a l’home en concepte de responsabilitat civil pels perjuís morals ocasionats. 

 

D’esta forma, el juí s’ha posposat fins que es trobe al presumpte agressor. La família afectada, que ahir esperava que es tancara el cas, encara haurà d’esperar més temps. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Dimecres amb ruixats forts a la vesprada a l’interior de Castelló

L’oratge d’este dimecres preveu cels poc nuvolosos a la Comunitat Valenciana, però amb ruixats o tempestes localment fortes a la vesprada a l’interior de Castelló. Temperatures lleugerament més altes a l’interior i vents fluixos de direcció variable, tendint a component este.

L’atur puja en agost en 5.847 persones a la Comunitat Valenciana

L’atur registrat en agost ha augmentat en 5.847 persones a la Comunitat Valenciana, un 2,03 %, fins a les 294.519. Tot i això, hi ha 2.235 aturats menys que en agost de 2025.

Presó sense fiança per a la dona acusada de matar a ganivetades un home en un bar de València

Una jutgessa d Instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per a una dona de 35 anys acusada de matar presumptament a ganivetades un home de 45 anys en un bar del barri de l Olivereta el passat cap de setmana.

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.