En busca i captura per abusar d’una menor en Castelló i no aparéixer en el juí

Castelló Ciutat de la Justícia

La Fiscalia demana 3 anys de presó | València Diari

 

El juí contra l’home que abusà sexualment d’una menor de 16 anys en Castelló ara fa tres anys s’hauria d’haver celebrat este dimecres a les 10.00 hores en l’Audiència Provincial de Castelló per a dictar la sentència del cas, però el presumpte abusador sexual no va acudir a la cita. L’acusat es troba en parador desconegut i el jutge ja ha ordenat la seua busca i captura.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, els fets van passar durant la matinada del 28 de maig de 2017, quan el presumpte agressor es trobava amb la seua parella, amb un altre matrimoni i la filla d’estos. A les 4.00, l’acusat es va quedar a soles amb la víctima i va començar a fer-li comentaris sobre pràctiques sexuals. Després, li va tocar el cul i les mamelles i la va besar en la boca, agarrant-li la cara per a què no es poguera apartar.

 

Finalment, la menor va conseguir espentar al presumpte abusador i fugir. La suposada agressió li va provocar a la xiqueta ansietat i trastorn per estrés postraumàtic. D’esta manera, els pares de la menor reclamaren una indemnització pels 20 dies que va estar malalta. 

 

Ara, la Fiscalia demana 3 anys de presó per un delicte d’abús sexual a una menor i sol·licita, per a després, 6 anys de llibertat vigilada. A demés, se li van reclamar 2.000 euros d’indemnització a l’home en concepte de responsabilitat civil pels perjuís morals ocasionats. 

 

D’esta forma, el juí s’ha posposat fins que es trobe al presumpte agressor. La família afectada, que ahir esperava que es tancara el cas, encara haurà d’esperar més temps. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.

Ajuntaments socialistes se concentren per a donar suport al poble de Ceuta

Diversos ajuntaments socialistes, especialment de la Comunitat Valenciana, s'han concentrat este dimecres per a mostrar el seu suport a Ceuta i reclamar més col·laboració institucional i recursos per a la ciutat autònoma.

Alicia Giménez Bartlett amenaça en enviar Petra Delicado al convent si es repetix

Alicia Giménez Bartlett presenta la novel·la Bajo el cielo infernal, un nou cas de Petra Delicado marcat per la seua viudetat i una trama complexa al barri de la Mina.

Nits tropicals i pujada de temperatures en la Península i Balears este dijous

El dijous farà temps estable amb un ascens general de temperatures en la Península i Balears, nits tropicals en la Mediterrània i mitat sud i vent de llevant fort en l’estret de Gibraltar.

Detinguda una parella a València per un presumpte homicidi d’un bebé a Tarragona

La Policia Nacional ha detingut a l’Estació del Nord de València una parella reclamada per un jutjat de Tarragona per un presumpte delicte d’homicidi relacionat amb la mort del seu bebé.

La DOP Uva de Taula del Vinalopó inicia la campanya 2026 amb el primer ram tallat a Agost

La DOP Uva de Taula Embossada del Vinalopó ha encetat a Agost la campanya 2026 amb el tall simbòlic del primer ram i una nova etiqueta identificativa, en un acte amb presència de la Generalitat i la Diputació d'Alacant.

Un centenar de veïns de l’Eliana es mobilitzen en suport al poble ceutí

Al voltant d’un centenar de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de l’Eliana per donar suport al poble ceutí i reclamar col·laboració institucional. Càrrecs municipals han criticat la convocatòria de la FEMP i han demanat baixar la tensió a Ceuta.