En busca i captura per abusar d’una menor en Castelló i no aparéixer en el juí

Castelló Ciutat de la Justícia

La Fiscalia demana 3 anys de presó | València Diari

 

El juí contra l’home que abusà sexualment d’una menor de 16 anys en Castelló ara fa tres anys s’hauria d’haver celebrat este dimecres a les 10.00 hores en l’Audiència Provincial de Castelló per a dictar la sentència del cas, però el presumpte abusador sexual no va acudir a la cita. L’acusat es troba en parador desconegut i el jutge ja ha ordenat la seua busca i captura.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, els fets van passar durant la matinada del 28 de maig de 2017, quan el presumpte agressor es trobava amb la seua parella, amb un altre matrimoni i la filla d’estos. A les 4.00, l’acusat es va quedar a soles amb la víctima i va començar a fer-li comentaris sobre pràctiques sexuals. Després, li va tocar el cul i les mamelles i la va besar en la boca, agarrant-li la cara per a què no es poguera apartar.

 

Finalment, la menor va conseguir espentar al presumpte abusador i fugir. La suposada agressió li va provocar a la xiqueta ansietat i trastorn per estrés postraumàtic. D’esta manera, els pares de la menor reclamaren una indemnització pels 20 dies que va estar malalta. 

 

Ara, la Fiscalia demana 3 anys de presó per un delicte d’abús sexual a una menor i sol·licita, per a després, 6 anys de llibertat vigilada. A demés, se li van reclamar 2.000 euros d’indemnització a l’home en concepte de responsabilitat civil pels perjuís morals ocasionats. 

 

D’esta forma, el juí s’ha posposat fins que es trobe al presumpte agressor. La família afectada, que ahir esperava que es tancara el cas, encara haurà d’esperar més temps. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.

Deting per agredir i retenir la seua parella a València després que ella demanara ajuda

La Policia Local de València ha detingut de matinada un home acusat de maltractar i retenir la seua parella al domicili. La víctima va avisar una amiga per missatges i quatre agents han resultat ferits lleus en la intervenció.

Elias Valtonen es marca un objectiu clar amb el Valencia Basket

L’aler finés Elias Valtonen ha sigut presentat amb el Valencia Basket amb un contracte no garantit i ha deixat clar que el seu gran objectiu és quedar-se al club fins a final de temporada. El jugador afronta el repte d’aconseguir fitxa definitiva i d’estrenar-se en l’Eurolliga de la mà de l’equip taronja.

Processen 38 persones pel cas Azud, entre elles l’exnúmero dos de Rita Barberá

El Jutjat d’Instrucció 13 de València ha tancat la instrucció del cas Azud amb 38 processats, inclosos Alfonso Grau i el cunyat de Rita Barberá, José Corbín, per presumptes comissions il·lícites.

Tres de cada quatre xiquets valencians tenen alguna alteració visual

Un 72,8 % dels xiquets i adolescents de la Comunitat Valenciana tenen alguna alteració visual diagnosticada, sobretot miopia, segons el Baròmetre de la Salut Visual 2025 del COOCV. Els experts alerten que la primera revisió arriba massa tard, cap als 10 anys de mitjana.