En busca i captura per abusar d’una menor en Castelló i no aparéixer en el juí

Castelló Ciutat de la Justícia

La Fiscalia demana 3 anys de presó | València Diari

 

El juí contra l’home que abusà sexualment d’una menor de 16 anys en Castelló ara fa tres anys s’hauria d’haver celebrat este dimecres a les 10.00 hores en l’Audiència Provincial de Castelló per a dictar la sentència del cas, però el presumpte abusador sexual no va acudir a la cita. L’acusat es troba en parador desconegut i el jutge ja ha ordenat la seua busca i captura.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, els fets van passar durant la matinada del 28 de maig de 2017, quan el presumpte agressor es trobava amb la seua parella, amb un altre matrimoni i la filla d’estos. A les 4.00, l’acusat es va quedar a soles amb la víctima i va començar a fer-li comentaris sobre pràctiques sexuals. Després, li va tocar el cul i les mamelles i la va besar en la boca, agarrant-li la cara per a què no es poguera apartar.

 

Finalment, la menor va conseguir espentar al presumpte abusador i fugir. La suposada agressió li va provocar a la xiqueta ansietat i trastorn per estrés postraumàtic. D’esta manera, els pares de la menor reclamaren una indemnització pels 20 dies que va estar malalta. 

 

Ara, la Fiscalia demana 3 anys de presó per un delicte d’abús sexual a una menor i sol·licita, per a després, 6 anys de llibertat vigilada. A demés, se li van reclamar 2.000 euros d’indemnització a l’home en concepte de responsabilitat civil pels perjuís morals ocasionats. 

 

D’esta forma, el juí s’ha posposat fins que es trobe al presumpte agressor. La família afectada, que ahir esperava que es tancara el cas, encara haurà d’esperar més temps. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.

València es transforma un mes en capital del disseny amb el València Design Fest

El València Design Fest 2026 se celebrarà del 10 de setembre al 15 d’octubre, amb més de 60 activitats en 30 seus i Polònia com a país convidat, consolidant la ciutat com a referent internacional del disseny i la creativitat.