13.6 C
València
Divendres, 16 gener, 2026

En busca i captura per abusar d’una menor en Castelló i no aparéixer en el juí

Castelló Ciutat de la Justícia

La Fiscalia demana 3 anys de presó | València Diari

 

El juí contra l’home que abusà sexualment d’una menor de 16 anys en Castelló ara fa tres anys s’hauria d’haver celebrat este dimecres a les 10.00 hores en l’Audiència Provincial de Castelló per a dictar la sentència del cas, però el presumpte abusador sexual no va acudir a la cita. L’acusat es troba en parador desconegut i el jutge ja ha ordenat la seua busca i captura.

 

Segons informa ‘Mediterráneo’, els fets van passar durant la matinada del 28 de maig de 2017, quan el presumpte agressor es trobava amb la seua parella, amb un altre matrimoni i la filla d’estos. A les 4.00, l’acusat es va quedar a soles amb la víctima i va començar a fer-li comentaris sobre pràctiques sexuals. Després, li va tocar el cul i les mamelles i la va besar en la boca, agarrant-li la cara per a què no es poguera apartar.

 

Finalment, la menor va conseguir espentar al presumpte abusador i fugir. La suposada agressió li va provocar a la xiqueta ansietat i trastorn per estrés postraumàtic. D’esta manera, els pares de la menor reclamaren una indemnització pels 20 dies que va estar malalta. 

 

Ara, la Fiscalia demana 3 anys de presó per un delicte d’abús sexual a una menor i sol·licita, per a després, 6 anys de llibertat vigilada. A demés, se li van reclamar 2.000 euros d’indemnització a l’home en concepte de responsabilitat civil pels perjuís morals ocasionats. 

 

D’esta forma, el juí s’ha posposat fins que es trobe al presumpte agressor. La família afectada, que ahir esperava que es tancara el cas, encara haurà d’esperar més temps. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Deu migrants, dos d’ells menors, arriben en pastera a Benidorm, primera entrada de 2026 en la Comunitat Valenciana

Dos menors i huit adults han aconseguit de matinada la platja de Llevant i han sigut atesos en relatiu bon estat. És la primera arribada de l'any a la Comunitat Valenciana.

El Suprem celebrarà una audiència prèvia del juí contra Ábalos el 6 de febrer

El Suprem celebrarà el 6 de febrer una audiència preliminar per a resoldre nul·litats i altres qüestions prèvies del cas Koldo. La data del juí es perfila per a després de Setmana Santa.

La policia judicial intentarà recuperar els missatges de WhatsApp de l’excap de gabinet de Mazón

La policia judicial adscrita al jutjat de Catarroja ha assumit la sol·licitud a Meta per a intentar recuperar els xats de José Manuel Cuenca del dia de la DANA. Un acarament tècnic previ ha fallat perquè el telèfon es va retornar reinicialitzat i la jutgessa, amb la Fiscalia, ha avalat el nou pas.

El Consell cessa a Alberto Martín, número 3 d’Interior durant la dana

El Consell ha aprovat este divendres el cessament a petició pròpia d'Alberto Martín, que va ser número 3 d'Interior durant la dana de 2024, i ha designat a Andrés Balfagó com a substitut. Martín està citat a declarar com a testimoni el 6 de febrer en la causa sobre la gestió d'aquell episodi.

L’excap de gabinet de Mazón nega esborrar missatges i diu que va restablir el mòbil abans de retornar-lo

José Manuel Cuenca ha defés que no va esborrar missatges del telèfon usat durant la DANA i que només ho va restaurar abans de retornar-ho. La pericial no va poder recuperar els xats.

UGT, CCOO i SITVAL han aconseguit un acord per al conveni col·lectiu de les ITV

El nou conveni de les ITV valencianes reforça permisos i conciliació, homogeneïtza la classificació professional i avança cap a l'equiparació de condicions.

Conclou sense èxit el rescat dels wasaps de l’excap de gabinet de Mazón

La pericial en el telèfon de José Manuel Cuenca ha acabat sense recuperar els missatges del dia de la DANA. Amb la seua autorització, la jutgessa sol·licitarà les dades a Meta.

Aemet establix l’avís groc en el nord de Castelló per al dissabte per pluja i neu

Aemet ha establit per a este dissabte l'avís groc en el nord de Castelló per pluja i neu. En el litoral s'esperen 20 l/m² en una hora i a l'interior 5 cm de neu sobre 1.000 m amb probabilitat baixa.