Tres anys de condemna per arrancar el dit a un company en una presó de Castelló

Tres anys de presó per arrancar el dir a un company seu d'un centre penitenciari en Castelló

La Ciutat de la Justícia de Castelló | Europa Press

 

La Secció Primera de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a tres anys de presó per un delicte de lesions greus a un reclús del Centre Penitenciari de Castelló I que va arrancar el dit d’una mossegada a un company seu. 

 

A demés, el condemnat haurà d‘indemnitzar amb 6.830 euros a la víctima, que també ha sigut condemnat en esta causa a una multa per un delicte lleu de lesions. Per contra, el tribunal ha absolt a altres dos interns respecte dels que la Fiscalia va retirar l’acusació.

 

Els fets van passar en el 2017

Segons recorda el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), l’agressió es va produir sobre les 17.30 hores de la vesprada el dia de Reis de 2017, quan els dos interns, que s’havien reptat prèviament, es van citar en la sala de la televisió del Centre Penitenciari Castelló I, dependències en les que no hi ha càmeres de vigilància.

 

La sentència relata que, durant la baralla, el principal condemnat, que tenia 31 anys en el moment dels fets, va mossegar el tercer dit de la mà esquerra de l’altre pres i li va amputar l’ungla, el palpís i, parcialment, la falange. El ferit, de 33 anys, va pegar al seu torn al seu contrincant amb les mans i li va causar contusions en la mandíbula esquerra i en el costat dret.

 

Esta resolució encara no és ferma i es pot recórrer en apel·lació davant el TSJCV, segons explica l’alt tribunal valencià en un comunicat.

  

També pots llegir…

Últimes notícies

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.

L’Eldense reforça la banda esquerra amb el fitxatge de Juan Larios

L’Eldense ha incorporat el lateral esquerre andalús Juan Larios, de 22 anys i ex del Real Zaragoza, amb contracte fins al 30 de juny de 2028. El defensa arriba lliure després de formar-se en clubs d’elit com Sevilla, Barcelona i Manchester City i de debutar amb el Southampton en la Premier League.