Tres anys de condemna per arrancar el dit a un company en una presó de Castelló

Tres anys de presó per arrancar el dir a un company seu d'un centre penitenciari en Castelló

La Ciutat de la Justícia de Castelló | Europa Press

 

La Secció Primera de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a tres anys de presó per un delicte de lesions greus a un reclús del Centre Penitenciari de Castelló I que va arrancar el dit d’una mossegada a un company seu. 

 

A demés, el condemnat haurà d‘indemnitzar amb 6.830 euros a la víctima, que també ha sigut condemnat en esta causa a una multa per un delicte lleu de lesions. Per contra, el tribunal ha absolt a altres dos interns respecte dels que la Fiscalia va retirar l’acusació.

 

Els fets van passar en el 2017

Segons recorda el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), l’agressió es va produir sobre les 17.30 hores de la vesprada el dia de Reis de 2017, quan els dos interns, que s’havien reptat prèviament, es van citar en la sala de la televisió del Centre Penitenciari Castelló I, dependències en les que no hi ha càmeres de vigilància.

 

La sentència relata que, durant la baralla, el principal condemnat, que tenia 31 anys en el moment dels fets, va mossegar el tercer dit de la mà esquerra de l’altre pres i li va amputar l’ungla, el palpís i, parcialment, la falange. El ferit, de 33 anys, va pegar al seu torn al seu contrincant amb les mans i li va causar contusions en la mandíbula esquerra i en el costat dret.

 

Esta resolució encara no és ferma i es pot recórrer en apel·lació davant el TSJCV, segons explica l’alt tribunal valencià en un comunicat.

  

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Identificat un menor per agredir amb un bat de beisbol a una dona a Torrent

La Policia Nacional investiga l'agressió amb un bat de beisbol a una dona de 52 anys en el portal del seu edifici a Torrent i ha identificat a un menor de 17 anys com a presumpte autor.

Dos detinguts a Albatera després d’un control amb metamfetamina i haixix

Dos persones són detingudes a Albatera després de trobar-se metamfetamina, haixix, pastilles i diners en efectiu en un control de trànsit conjunt de Guàrdia Civil i Policia Local.

Detinguda a Alacant per injectar àcid hialurònic a una menor sense titulació ni permís patern

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona de 40 anys per presumpte intrusisme laboral i lesions després d'injectar àcid hialurònic en els llavis d'una menor sense titulació mèdica ni consentiment dels seus progenitors.

Les Falles de València s’acomiaden amb la Cremà i obrin el debat sobre el seu futur

Les Falles de València culminen hui amb la mascletà i la Cremà de prop de 760 monuments, en una edició marcada per l'auge turístic i els reptes de gestió per a pròxims anys.

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.