Tres anys de condemna per arrancar el dit a un company en una presó de Castelló

Tres anys de presó per arrancar el dir a un company seu d'un centre penitenciari en Castelló

La Ciutat de la Justícia de Castelló | Europa Press

 

La Secció Primera de l’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a tres anys de presó per un delicte de lesions greus a un reclús del Centre Penitenciari de Castelló I que va arrancar el dit d’una mossegada a un company seu. 

 

A demés, el condemnat haurà d‘indemnitzar amb 6.830 euros a la víctima, que també ha sigut condemnat en esta causa a una multa per un delicte lleu de lesions. Per contra, el tribunal ha absolt a altres dos interns respecte dels que la Fiscalia va retirar l’acusació.

 

Els fets van passar en el 2017

Segons recorda el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV), l’agressió es va produir sobre les 17.30 hores de la vesprada el dia de Reis de 2017, quan els dos interns, que s’havien reptat prèviament, es van citar en la sala de la televisió del Centre Penitenciari Castelló I, dependències en les que no hi ha càmeres de vigilància.

 

La sentència relata que, durant la baralla, el principal condemnat, que tenia 31 anys en el moment dels fets, va mossegar el tercer dit de la mà esquerra de l’altre pres i li va amputar l’ungla, el palpís i, parcialment, la falange. El ferit, de 33 anys, va pegar al seu torn al seu contrincant amb les mans i li va causar contusions en la mandíbula esquerra i en el costat dret.

 

Esta resolució encara no és ferma i es pot recórrer en apel·lació davant el TSJCV, segons explica l’alt tribunal valencià en un comunicat.

  

També pots llegir…

Últimes notícies

Les màximes es moderen en la Comunitat Valenciana però seguixen per damunt de 30 graus

Les temperatures màximes han baixat respecte al divendres en la Comunitat Valenciana, però en nombrosos municipis continuen superant els 30 graus, amb Xàtiva de nou al capdavant amb 31,6.

Un incendi de palets en una nau d’Almoradí mobilitza a diversos parcs de bombers

Un incendi en una acumulació de palets en una empresa del metall d'Almoradí ha obligat a desplegar recursos de diversos parcs de bombers, sense causar ferits.

Vila-real i Atlètic es juguen la tercera plaça en La Ceràmica amb comiats històrics

Vila-real i Atlètic tanquen LaLiga en La Ceràmica amb la tercera plaça en joc i els comiats de Marcelino, Parell i Griezmann com a gran al·licient.

Investiguen a un sospitós per estafar a un veí d’Alacant amb la venda d’un mòbil d’alta gamma

La Guàrdia Civil ha identificat a un veí d'Albacete com a presumpte autor d'una estafa a un veí d'Alacant mitjançant la venda fraudulenta d'un mòbil d'alta gamma en una plataforma de segona mà.

Detingudes tres persones a Elda amb un quilo de cocaïna i 35 grams d’heroïna

La Policia Nacional arresta a Elda a tres persones en dos intervencions distintes, en les quals incauta prop d'un quilo de cocaïna i més de 35 grams d'heroïna.

La Nova Muixeranga d’Algemesí dona més de 3.000 euros a les víctimes de la dana

La Nova Muixeranga d’Algemesí ha entregat 3.331,54 euros a la Associació Víctimes Mortals DANA 29 d’Octubre en un acte d'homenatge i memòria a les víctimes de la dana.

Les obres de l’edifici incendiat de Campanar encaren la seua recta final després de completar l’estructura

Les reparacions estructurals de l'edifici de Campanar ja han conclòs i les vivendes comencen a prendre forma, amb la previsió que les obres acaben a la fi de 2026 i els veïns puguen tornar de manera progressiva.

El PP acusa el PSOE de viure de la corrupció i els pactes amb independentistes

El secretari general del PPCV, Carlos Gil, assegura que el PSOE només oferix un projecte basat en la corrupció i en pactes amb forces que volen trencar Espanya, i vincula a Diana Morant amb diversos casos sota sospita.