Rescaten a un home nu que portava tres dies atrapat en la paret d’un teatre

 

Els Bombers de Siracusa han rescatat a un home, de 39 anys, completament nu que portava tres dies atrapat en la paret d’un bany en el Landmark Theatre, a Nova York (els EUA).

Què va ocórrer?

 

Pel que sembla, l’home va ser al teatre el dimarts 2 de novembre, segons CNY Central. Aqueix dia, va dir al mateix mitjà el director executiu de Landmark Theatre, Mike Intaglietta, l’home va entrar a l’edifici i els membres del personal li van preguntar que si treballava allí, però este va fer cas omís i va pujar per les escales cap al bany dels homes.

Quan el personal del teatre va anar a buscar-li, no li va trobar i van donar per fet que havia eixit de l’edifici. No obstant això, quan van obrir el teatre el divendres al voltant de les 7.30, els treballadors van escoltar colps i crits demanant ajuda, per la qual cosa van anomenar a Emergències.

Bombers del Departament de Syracuse es van personar en el lloc i, després de determinar la ubicació exacta de l’home amb una càmera de fibra òptica, van perforar un forat en la paret.

 

Creuen que l’home té una malaltia mental

 

Allí, per causes que es desconeixen, van trobar a l’home completament nu, que va ser traslladat a l’Hospital Universitari Upstate per a la seua avaluació. Per part seua, la Policia ha indicat que sembla patir una malaltia mental i no serà acusat ni identificat.

Últimes notícies

València registra la temperatura màxima més alta de l’any amb 27,4 graus i Orihuela aconseguix els 28,5

Les màximes han marcat el valor més alt de l'any a València, amb 27,4 graus, i han superat els 28 graus en diversos punts de la Comunitat Valenciana, destacant els 28,5 d'Orihuela.

L’avís groc per vent de fins a 80 km/h continua actiu a l’interior nord de Castelló

L'avís groc per ratxes de vent de fins a 80 km/h es manté durant la nit i fins a les 10 hores del dimecres a l'interior nord de Castelló, amb pluja i tempestes localment intenses.

Un incendi arrasa una nau de tractament d’ametla de 10.000 m² a la Vall d’Alba

Un incendi declarat en una empresa de tractament d'ametles a la Vall d'Alba ha calcinat una nau de 10.000 metres quadrats i ha provocat el col·lapse de la seua estructura, sense causar ferits.

El jutge cita al excomisionado de la DANA com investigat per presumpta falsedat documental

El Jutjat d'Instrucció 4 de València cridarà a declarar com investigat el 22 de maig al excomisionado per a la DANA José María Ángel per la presumpta falsificació del títol amb el qual va promocionar com a funcionari.

Les XV Jornades de Còmic de València tornen a la Nau amb firmes, tallers i més de 70 expositors

Les XV Jornades de Còmic de València se celebren del 22 al 24 de maig en La Nau amb firmes d'autors, tallers infantils, jocs de taula i més de 70 estands.

L’Horta Sud impulsa una ruta en homenatge a les víctimes de la DANA i al voluntariat

La Mancomunitat de l'Horta Sud aprova un pla estratègic de turisme per als pròxims quatre anys que inclou una ruta en record de les víctimes de la DANA i del voluntariat i noves propostes de cicloturisme, cultura i gastronomia.

Intens incendi en una empresa de tractament d’ametles a Vall d’Alba

Un incendi industrial molt desenrotllat afecta a una empresa de tractament d'ametles en un polígon de La Vall d'Alba i genera una gran columna de fum, mobilitzant un ampli desplegament de bombers i mitjans d'emergències.

Desallotgen diverses empreses per un incendi en una nau industrial de Vall d’Alba sense ferits

Un incendi totalment desenrotllat en una nau de tractament d'ametles en un polígon de Vall d'Alba ha obligat a desallotjar de manera preventiva les empreses confrontants, sense causar ferits.