Rescaten a un home nu que portava tres dies atrapat en la paret d’un teatre

 

Els Bombers de Siracusa han rescatat a un home, de 39 anys, completament nu que portava tres dies atrapat en la paret d’un bany en el Landmark Theatre, a Nova York (els EUA).

Què va ocórrer?

 

Pel que sembla, l’home va ser al teatre el dimarts 2 de novembre, segons CNY Central. Aqueix dia, va dir al mateix mitjà el director executiu de Landmark Theatre, Mike Intaglietta, l’home va entrar a l’edifici i els membres del personal li van preguntar que si treballava allí, però este va fer cas omís i va pujar per les escales cap al bany dels homes.

Quan el personal del teatre va anar a buscar-li, no li va trobar i van donar per fet que havia eixit de l’edifici. No obstant això, quan van obrir el teatre el divendres al voltant de les 7.30, els treballadors van escoltar colps i crits demanant ajuda, per la qual cosa van anomenar a Emergències.

Bombers del Departament de Syracuse es van personar en el lloc i, després de determinar la ubicació exacta de l’home amb una càmera de fibra òptica, van perforar un forat en la paret.

 

Creuen que l’home té una malaltia mental

 

Allí, per causes que es desconeixen, van trobar a l’home completament nu, que va ser traslladat a l’Hospital Universitari Upstate per a la seua avaluació. Per part seua, la Policia ha indicat que sembla patir una malaltia mental i no serà acusat ni identificat.

Últimes notícies

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.

València tanca uns Gay Games històrics i passa el testic a Perth 2030

València ha posat punt final als Gay Games amb un acte a la Fonteta, on ha passat el testic a Perth, seu de l’edició de 2030, després d’una setmana amb més de 10.200 esportistes de 81 països.