Rescaten a un home nu que portava tres dies atrapat en la paret d’un teatre

 

Els Bombers de Siracusa han rescatat a un home, de 39 anys, completament nu que portava tres dies atrapat en la paret d’un bany en el Landmark Theatre, a Nova York (els EUA).

Què va ocórrer?

 

Pel que sembla, l’home va ser al teatre el dimarts 2 de novembre, segons CNY Central. Aqueix dia, va dir al mateix mitjà el director executiu de Landmark Theatre, Mike Intaglietta, l’home va entrar a l’edifici i els membres del personal li van preguntar que si treballava allí, però este va fer cas omís i va pujar per les escales cap al bany dels homes.

Quan el personal del teatre va anar a buscar-li, no li va trobar i van donar per fet que havia eixit de l’edifici. No obstant això, quan van obrir el teatre el divendres al voltant de les 7.30, els treballadors van escoltar colps i crits demanant ajuda, per la qual cosa van anomenar a Emergències.

Bombers del Departament de Syracuse es van personar en el lloc i, després de determinar la ubicació exacta de l’home amb una càmera de fibra òptica, van perforar un forat en la paret.

 

Creuen que l’home té una malaltia mental

 

Allí, per causes que es desconeixen, van trobar a l’home completament nu, que va ser traslladat a l’Hospital Universitari Upstate per a la seua avaluació. Per part seua, la Policia ha indicat que sembla patir una malaltia mental i no serà acusat ni identificat.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

El doblet d’Iván Romero rellança al Llevant i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

Dos gols d'Iván Romero van donar la victòria al Llevant davant el Sevilla (2-0) i deixen al conjunt granota a només dos punts d'una permanència que marca el propi equip andalús.

Vox exigix a la Generalitat valenciana que reclame prioritat nacional en ajudes i servicis públics

Vox registra en Les Corts una proposta de tramitació urgent perquè la Generalitat demane al Govern central prioritzar als espanyols en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i endurir l'accés d'immigrants sense residència legal.

Iván Romero impulsa al Llevant amb un doblet i afona al Sevilla en la lluita per la salvació

El Llevant es va imposar 2-0 al Sevilla gràcies a dos gols d'Iván Romero, que acosten als granotas a només dos punts d'un rival directe per la permanència en LaLiga.

Vox demana a la Generalitat que reclame al Govern prioritat nacional en ajudes i vivenda

Vox ha registrat en Les Corts una proposició no de llei perquè la Generalitat reclame al Govern central prioritat nacional en ajudes socials, vivenda i servicis públics, i un enduriment de l'accés d'estrangers irregulars a prestacions i sanitat.

Iván Romero impulsa al Llevant cap a la salvació al descans davant el Sevilla

El Llevant marxa al descans 1-0 enfront del Sevilla gràcies a un potent gol d'Iván Romero que, de mantindre's el marcador, li acostaria a només dos punts de la permanència.

Llevant i Sevilla repetixen onze en un dol decisiu per la permanència

Llevant i Sevilla afronten en el Ciutat de València un xoc directe per la permanència apostant pels mateixos onces que els van donar el triomf en l'última jornada.

Mor un treballador atropellat pel remolc d’un tractor en una finca de Polinyà de Xúquer

Un treballador de 46 anys mor en ser atropellat pel remolc d'un tractor en una finca agrícola de Polinyà de Xúquer després d'un intent fallit de reanimació pels servicis d'emergència.

Una menor de 14 anys resulta ferida en ser atropellada en la vorera a Alacant

Una menor de 14 anys ha sigut hospitalitzada després de ser atropellada per un cotxe que va invadir la vorera en el barri de Pau 2, a Alacant. La jove va patir un fort colp, encara que en principi no revist gravetat.