Rescaten a un home nu que portava tres dies atrapat en la paret d’un teatre

 

Els Bombers de Siracusa han rescatat a un home, de 39 anys, completament nu que portava tres dies atrapat en la paret d’un bany en el Landmark Theatre, a Nova York (els EUA).

Què va ocórrer?

 

Pel que sembla, l’home va ser al teatre el dimarts 2 de novembre, segons CNY Central. Aqueix dia, va dir al mateix mitjà el director executiu de Landmark Theatre, Mike Intaglietta, l’home va entrar a l’edifici i els membres del personal li van preguntar que si treballava allí, però este va fer cas omís i va pujar per les escales cap al bany dels homes.

Quan el personal del teatre va anar a buscar-li, no li va trobar i van donar per fet que havia eixit de l’edifici. No obstant això, quan van obrir el teatre el divendres al voltant de les 7.30, els treballadors van escoltar colps i crits demanant ajuda, per la qual cosa van anomenar a Emergències.

Bombers del Departament de Syracuse es van personar en el lloc i, després de determinar la ubicació exacta de l’home amb una càmera de fibra òptica, van perforar un forat en la paret.

 

Creuen que l’home té una malaltia mental

 

Allí, per causes que es desconeixen, van trobar a l’home completament nu, que va ser traslladat a l’Hospital Universitari Upstate per a la seua avaluació. Per part seua, la Policia ha indicat que sembla patir una malaltia mental i no serà acusat ni identificat.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig

La Fonteta fulmina el rècord de públic de la Copa del Rei amb 6.125 persones

La final entre Conectabalear CV Manacor i CV Melilla va reunir 6.125 persones a la Fonteta i va batre un rècord que portava 37 anys vigent.

Una eixordadora mascletà ha obert 19 dies de Falles a València

Una mascletà clàssica en la plaça de l'Ajuntament ha inaugurat 19 dies de Falles amb milers d'assistents i perímetre de seguretat ampliat. El tret ha superat els 130 dB i ha deixat 43 atencions sanitàries.

Nova protesta exigix presó per a Mazón la setmana en què la jutgessa demana imputar-li

València ha viscut una altra marxa que reclama presó per a Carlos Mazón per la seua gestió de la dana, coincidint amb la petició de la jutgessa d'imputar-li. Les víctimes han redoblat la pressió amb un manifest davant el TSJCV.

Ramazani decidix al València amb un penal repetit davant Osasuna

Un penal transformat per Largie Ramazani a la segona va donar al València un 1-0 davant Osasuna a Mestalla. El triomf va ampliar a cinc punts la distància amb el descens i va tallar la ratxa navarresa.

Ramazani decidix de penal repetit i el València pren aire davant Osasuna

Un penal transformat per Largie Ramazani, repetit per invasió d'àrea de Gayà, va donar al València un 1-0 a Mestalla que talla la ratxa d'Osasuna i amplia a cinc punts el seu matalàs sobre el descens.