Rescaten a un home nu que portava tres dies atrapat en la paret d’un teatre

 

Els Bombers de Siracusa han rescatat a un home, de 39 anys, completament nu que portava tres dies atrapat en la paret d’un bany en el Landmark Theatre, a Nova York (els EUA).

Què va ocórrer?

 

Pel que sembla, l’home va ser al teatre el dimarts 2 de novembre, segons CNY Central. Aqueix dia, va dir al mateix mitjà el director executiu de Landmark Theatre, Mike Intaglietta, l’home va entrar a l’edifici i els membres del personal li van preguntar que si treballava allí, però este va fer cas omís i va pujar per les escales cap al bany dels homes.

Quan el personal del teatre va anar a buscar-li, no li va trobar i van donar per fet que havia eixit de l’edifici. No obstant això, quan van obrir el teatre el divendres al voltant de les 7.30, els treballadors van escoltar colps i crits demanant ajuda, per la qual cosa van anomenar a Emergències.

Bombers del Departament de Syracuse es van personar en el lloc i, després de determinar la ubicació exacta de l’home amb una càmera de fibra òptica, van perforar un forat en la paret.

 

Creuen que l’home té una malaltia mental

 

Allí, per causes que es desconeixen, van trobar a l’home completament nu, que va ser traslladat a l’Hospital Universitari Upstate per a la seua avaluació. Per part seua, la Policia ha indicat que sembla patir una malaltia mental i no serà acusat ni identificat.

Últimes notícies

Un jove de 22 anys amenaça veïns amb una escopeta des d’un balcó a Castelló

Un jove de 22 anys ha sigut detingut a Castelló després de presumptament apuntar amb una escopeta a diversos veïns des del balcó del seu domicili. La Policia Local ha intervengut diverses escopetes i munició i ha traslladat el detingut a la Policia Nacional.

Detingut un menor per una violació la Nit de Sant Joan a València

La Policia Nacional ha detingut un menor a València com a presumpte autor d’una agressió sexual amb penetració durant la Nit de Sant Joan. El dispositiu especial ha acabat amb 40 detinguts i quasi un miler de persones identificades.

Creu Roja reivindica que plantar cara a la desinformació en la DANA no trau neutralitat

Creu Roja Espanyola assegura que respondre amb fermesa a la desinformació durant la DANA d’octubre de 2024 a la Comunitat Valenciana no ha compromés la seua neutralitat ni independència, i defensa incorporar la lluita contra la informació danyosa als estàndards de treball humanitari.

Investiguen set persones, una d’elles valenciana, per estafar 243.700 euros amb correus fraudulents a La Rioja

La Guàrdia Civil ha investigat set persones, entre elles un veí de València, acusades d’estafar 243.718 euros a una empresa i a una entitat religiosa de La Rioja mitjançant el mètode de correu corporatiu compromés (BEC). Els diners s’han recuperat íntegrament després de rastrejar una complexa xarxa de comptes bancaris.

Més protecció per a les víctimes de violència sexual durant les Fogueres de Sant Joan

La Generalitat ha reforçat el dispositiu de protecció a les víctimes de violència sexual durant les Fogueres de Sant Joan d'Alacant amb un punt violeta itinerant i polseres que detecten drogues de submissió química.

La UPV lidera l’impacte social i econòmic universitari a Espanya segons el rànquing THE

La Universitat Politècnica de València encapçala a Espanya l’Impact Rankings 2026 de Times Higher Education, que mesura l’impacte social i econòmic segons els Objectius de Desenvolupament Sostenible de l’ONU.

Baixen els divorcis contenciosos però pugen els de mutu acord als jutjats valencians

Els jutjats de la Comunitat Valenciana han tramitat 2.690 demandes de dissolució matrimonial en el primer trimestre de 2026, un 7,7 % menys que un any abans, amb descens notable dels processos contenciosos i lleu pujada dels divorcis consensuats.

Ramats en alerta a Los Serranos per nous atacs de voltors a ovelles i corders

AVA-ASAJA denuncia un nou atac de voltors a una ovella i un corder acabat de nàixer a Aras de los Olmos i reclama menys burocràcia i indemnitzacions més justes per als ramaders.