17.7 C
València
Dilluns, 26 gener, 2026

Rescatat un home que s’havia quedat atrapat en el seu cotxe després d’un accident a Alfafar

Un home s'ha accidentat este passat dilluns en un aparcament del centre comercial d'Alfafar, a l'Horta Sud. El conductor va col·lisionar ahir al matí i va resultar ferit lleu, segons ha informat la Policia Local d'Alfafar. L'accident ha ocorregut a les 12.30 hores, prop del centre comercial MN4, pròxim a l'Ikea, en una zona reservada per a l'aparcament. Com a resultat de l'impacte, l'home ha quedat atrapat en el seu vehicle i ha hagut de ser rescatat pels bombers. Segons el Consorci Provincial, s'han mobilitzat fins al lloc de l'accident equips dels parcs de Catarroja i Silla, que han excarcerat el conductor i posteriorment ha sigut atés pels serveis sanitaris. La Policia Local d'Alfafar ha confirmat que es tractava d'un xoc fronto-lateral entre dos vehicles, enmig del pàrquing del centre comercial, probablement a gran velocitat. Els bombers sols ha pogut traure el conductor del vehicle sinistrat tallant una de les portes.

Un home mor en la CV-612 després d'atropellar un cavall

Un accident mortal s'ha produït esta passada vesprada de dilluns a la localitat de Benigànim, a la Vall d'Albaida. La víctima, un home de 66 anys ha mort després de col·lisionar el vehicle que conduïa contra un cavall. Els fets han ocorregut a les 18.37 hores, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers, en la CV-612 al seu pas per aquest municipi de la Vall d'Albaida. El Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències, ha sigut alertat de l'accident i ha mobilitzat fins al lloc una dotació de bombers i una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). Els bombers han excarcerat la víctima que permaneixia atrapada a l'interior del cotxe, i una vegada fora, l'equip sanitari de metge li ha realitzat maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada sense èxit. L'home ha mort en l'acte. Es desconeix en quines circumstàncies l'home va trobar enmig de la carretera aquest animal.

Últimes notícies

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.

Juan Foyth, operat del tendó d’Aquil·les, es perd la resta de la temporada

El defensa del Vila-real va ser intervingut a Vitòria després de trencar-se el tendó d'Aquil·les de la cama esquerra davant el Reial Madrid. El club no va donar terminis, però la lesió sol exigir al voltant de huit mesos de baixa.

La jutgessa de la dana cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La instructora de la causa sobre la gestió de la dana ha citat a tres escortes del llavors president Carlos Mazón per al 9 de febrer. També ha fixat les testificals d'Avelino Mascarell i de dos comandaments de la UME a inicis de març.

Els amos de Serra Gelada demanen executar la sentència que obliga a Benidorm a pagar 350 milions

Els propietaris del APR-7 de Serra Gelada han demanat l'execució de la sentència que obliga a Benidorm a pagar 350 milions, xifra que amb interessos ascendix a 352,6 milions. Reclamen execució immediata i alerten que la demora encarix el deute.

Carbonell admet pressió d’amfitrió i tractarà de trencar el malefici en la Copa

Enric Carbonell, director general del València Basket, va admetre la pressió extra de ser amfitrió en la Copa del Rei que es disputarà en el Roig Arena. Després del sorteig, l'equip va quedar aparellat amb el Joventut en quarts el dijous 19.

Els metges reprenen les protestes per a demanar jornada de 35 hores, topalls d’agenda i menys pacients

Els metges han représ concentracions davant la Conselleria de Sanitat per a exigir jornada de 35 hores de dilluns a divendres, topar agendes i limitar pacients. També demanen reforços en urgències i claredat en la productivitat variable.

Benavent sosté que els treballadors zombi eren altres i que ell sí que treballava

Marcos Benavent ha assegurat que no és un 'treballador zombi' i que 'clar que treballava' a l'inici del juí del cas Imelsa. S'enfronta a 6 anys i 6 mesos de presó, mentres les defenses discutixen nul·litats i prescripció.