Rescatat un home que s’havia quedat atrapat en el seu cotxe després d’un accident a Alfafar

Un home s'ha accidentat este passat dilluns en un aparcament del centre comercial d'Alfafar, a l'Horta Sud. El conductor va col·lisionar ahir al matí i va resultar ferit lleu, segons ha informat la Policia Local d'Alfafar. L'accident ha ocorregut a les 12.30 hores, prop del centre comercial MN4, pròxim a l'Ikea, en una zona reservada per a l'aparcament. Com a resultat de l'impacte, l'home ha quedat atrapat en el seu vehicle i ha hagut de ser rescatat pels bombers. Segons el Consorci Provincial, s'han mobilitzat fins al lloc de l'accident equips dels parcs de Catarroja i Silla, que han excarcerat el conductor i posteriorment ha sigut atés pels serveis sanitaris. La Policia Local d'Alfafar ha confirmat que es tractava d'un xoc fronto-lateral entre dos vehicles, enmig del pàrquing del centre comercial, probablement a gran velocitat. Els bombers sols ha pogut traure el conductor del vehicle sinistrat tallant una de les portes.

Un home mor en la CV-612 després d'atropellar un cavall

Un accident mortal s'ha produït esta passada vesprada de dilluns a la localitat de Benigànim, a la Vall d'Albaida. La víctima, un home de 66 anys ha mort després de col·lisionar el vehicle que conduïa contra un cavall. Els fets han ocorregut a les 18.37 hores, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers, en la CV-612 al seu pas per aquest municipi de la Vall d'Albaida. El Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències, ha sigut alertat de l'accident i ha mobilitzat fins al lloc una dotació de bombers i una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). Els bombers han excarcerat la víctima que permaneixia atrapada a l'interior del cotxe, i una vegada fora, l'equip sanitari de metge li ha realitzat maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada sense èxit. L'home ha mort en l'acte. Es desconeix en quines circumstàncies l'home va trobar enmig de la carretera aquest animal.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Nova concentració a València amb el lema ‘Mazón a presó’ per la gestió de la dana

La plaça de la Verge de València acull este diumenge 26 d'abril una nova concentració contra el expresident Carlos Mazón per la seua gestió de la dana que va deixar 230 morts, díhuit mesos després de la tragèdia.

La jutgessa rebutja considerar víctima de la dana a una voluntària que va al·legar lesions

La jutgessa que investiga la gestió de la dana descarta reconéixer com a víctima a una dona que va assegurar lesionar-se mentres col·laborava en tasques de neteja i repartiment de menjar després de les riuades.

Trenta protestes en la Comunitat Valenciana este cap de setmana contra la guerra a Orient Pròxim

La plataforma Parar la Guerra crida a participar en una trentena de concentracions en la Comunitat Valenciana i en mobilitzacions en 200 ciutats espanyoles per a exigir la fi de la guerra a Orient Pròxim i mantindre viu el focus sobre Gaza.

Condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment a la seua inquilina a Villena

L'Audiència d'Alacant condemna a quatre anys de presó a un home de 59 anys per agredir sexualment a una inquilina en una vivenda de la seua propietat a Villena i li imposa una indemnització de 20.000 euros.

Ford Europa reafirma el paper clau de la planta de València en la seua transformació de negoci

La presidència de Ford Europa destaca la factoria d'Almussafes com a peça central en la transformació del negoci en el continent, mentres UGT vincula este paper al futur llançament d'un nou model multienergia i a la progressiva eixida de l'ERTO Xarxa.

El excoordinador de l’AVSRE responsabilitza als Ajuntaments de vigilar els llits davant inundacions

El excoordinador de Medis naturals de l'AVSRE sosté davant la jutgessa que els alcaldes tenen la responsabilitat maxima en emergències i en la vigilància dels llits, mentres la Generalitat es limita a fer costat als municipis.

UGT defén la legalitat de la subrogació de personal de València Activa i altres entitats municipals

UGT Serveis Públics a l'Ajuntament de València recolza la legalitat dels processos de subrogació de personal a València Activa i altres entitats i critica el seu ús com a arma electoral.

Mónica Oltra es reafirma en una confluència d’esquerres a València per a desallotjar al PP i Vox

Mónica Oltra defén un pacte de confluència de les forces a l'esquerra del PSOE a València per a canviar l'actual govern de PP i Vox i centra el seu missatge en la defensa d'una vida digna i el dret a la vivenda.