Rescatat un home que s’havia quedat atrapat en el seu cotxe després d’un accident a Alfafar

Un home s'ha accidentat este passat dilluns en un aparcament del centre comercial d'Alfafar, a l'Horta Sud. El conductor va col·lisionar ahir al matí i va resultar ferit lleu, segons ha informat la Policia Local d'Alfafar. L'accident ha ocorregut a les 12.30 hores, prop del centre comercial MN4, pròxim a l'Ikea, en una zona reservada per a l'aparcament. Com a resultat de l'impacte, l'home ha quedat atrapat en el seu vehicle i ha hagut de ser rescatat pels bombers. Segons el Consorci Provincial, s'han mobilitzat fins al lloc de l'accident equips dels parcs de Catarroja i Silla, que han excarcerat el conductor i posteriorment ha sigut atés pels serveis sanitaris. La Policia Local d'Alfafar ha confirmat que es tractava d'un xoc fronto-lateral entre dos vehicles, enmig del pàrquing del centre comercial, probablement a gran velocitat. Els bombers sols ha pogut traure el conductor del vehicle sinistrat tallant una de les portes.

Un home mor en la CV-612 després d'atropellar un cavall

Un accident mortal s'ha produït esta passada vesprada de dilluns a la localitat de Benigànim, a la Vall d'Albaida. La víctima, un home de 66 anys ha mort després de col·lisionar el vehicle que conduïa contra un cavall. Els fets han ocorregut a les 18.37 hores, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers, en la CV-612 al seu pas per aquest municipi de la Vall d'Albaida. El Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències, ha sigut alertat de l'accident i ha mobilitzat fins al lloc una dotació de bombers i una unitat del Servei d'Ajuda Mèdica Urgent (SAMU). Els bombers han excarcerat la víctima que permaneixia atrapada a l'interior del cotxe, i una vegada fora, l'equip sanitari de metge li ha realitzat maniobres de reanimació cardiopulmonar avançada sense èxit. L'home ha mort en l'acte. Es desconeix en quines circumstàncies l'home va trobar enmig de la carretera aquest animal.

Últimes notícies

La pluja permet estabilitzar l’incendi forestal de Tuéjar després de cremar 835 hectàrees

L’incendi forestal declarat dimarts a Tuéjar s’ha donat per estabilitzat gràcies a les fortes pluges de la vesprada, després de calcinar 835 hectàrees i amb evacuats que podran tornar a casa prompte.

Com la nutrició de precisió vol acabar arribant al plat del consumidor

Especialistes i empreses han analitzat a València com aconseguir que la nutrició de precisió i la innovació alimentària arriben realment al plat del consumidor, amb l’ajuda de formació, regulació i dades.

Les sales de cinema valencianes poden perdre més d’un milió en ajudes per un canvi de criteri estatal

Les sales de cinema de la Comunitat Valenciana es juguen 1,07 milions d’euros en ajudes després d’un canvi de criteri del Govern central, i el Consell ha anunciat recursos jurídics i una estratègia conjunta amb altres autonomies per a defensar la continuïtat de la finançació.

La valenciana Laura Pérez s’endinsa en la memòria infantil amb la novel·la gràfica ‘El iglú’

La il·lustradora valenciana Laura Pérez, Premi Eisner 2026, presenta 'El iglú', una novel·la gràfica gairebé muda sobre infància, records i desarrelament, creada amb el guionista Guillermo Corral van Damme i ambientada a la ciutat suïssa de La Chaux-de-Fonds.

Rescaten un home en caure per un barranc de 30 metres a l’Alqueria d’Asnar

Un helicòpter del Consorci Provincial de Bombers d’Alacant ha rescatat un home que ha caigut per un barranc d’uns 30 metres a l’Alqueria d’Asnar i l’ha traslladat a l’Hospital d’Alcoi.

Investiguen l’origen humà de l’incendi forestal de Tuéjar, encara actiu

L’incendi forestal declarat a Tuéjar continua actiu però amb evolució favorable i s’han descartat causes naturals en el seu origen, després de calcinar 835 hectàrees del paratge, part de la reserva de la Biosfera de l’Alt Túria.

Així serà el desembassament preventiu a la presa de Buseo i com pot afectar els pobles riu avall

La Generalitat ha informat els ajuntaments situats riu avall de la presa de Buseo d’un desembassament preventiu de cabal i els demana reforçar la vigilància i avisar la població en zones pròximes al riu.

AVE defensa que la campanya de suport a Ceuta és seua i d’adhesió voluntària

L’Associació Valenciana d’Empresaris assegura que la campanya ‘Todos somos caballas’ és una iniciativa pròpia, de caràcter social i amb participació voluntària dels clubs, després de la polèmica pels gestos d’alguns futbolistes i les crítiques a Ez Abde al Marroc.