Rescaten a una dona en caure en un barranc en el Castillo de Villamalefa

 

Una dona ha hagut de ser rescatada este dissabte en caure en una zona de difícil accés del barranc del Centenar, en la localitat del Castillo de Villamalefa, en la comarca de l’Alt Millars (Castelló), segons han informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) i el Consorci de Bombers de Castelló.

 

Fins al lloc s’ha mobilitzat un helicòpter medicalitzat, una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB), dos dotacions de Bombers del parc de la Plana Baixa i de L’Alcalatén, efectius de la Guàrdia Civil i un equip de la Unitat de Rescat de Muntanya del Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC).

 

La víctima es trobava en una zona pròxima a un gorg i s’havia lesionat, de manera que no podia caminar. Es trobava en una zona de molt difícil accés, amb pendents d’entre 60 i 70 metres des del punt accessible amb vehicle.

 

Els bombers, juntament amb l’equip sanitari, han accedit via terrestre fins a la víctima, i finalment la URM ha fet un rescat amb extracció aèria en llitera, a través d’un helicòpter de rescat de la Generalitat. Després d’aterrar en l’heliport d’emergències que el Consorci de Bombers té en Zucaina, en la mateixa comarca, s’ha traslladat a la dona a una ambulància.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.