Rescaten a una dona en caure en un barranc en el Castillo de Villamalefa

 

Una dona ha hagut de ser rescatada este dissabte en caure en una zona de difícil accés del barranc del Centenar, en la localitat del Castillo de Villamalefa, en la comarca de l’Alt Millars (Castelló), segons han informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) i el Consorci de Bombers de Castelló.

 

Fins al lloc s’ha mobilitzat un helicòpter medicalitzat, una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB), dos dotacions de Bombers del parc de la Plana Baixa i de L’Alcalatén, efectius de la Guàrdia Civil i un equip de la Unitat de Rescat de Muntanya del Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC).

 

La víctima es trobava en una zona pròxima a un gorg i s’havia lesionat, de manera que no podia caminar. Es trobava en una zona de molt difícil accés, amb pendents d’entre 60 i 70 metres des del punt accessible amb vehicle.

 

Els bombers, juntament amb l’equip sanitari, han accedit via terrestre fins a la víctima, i finalment la URM ha fet un rescat amb extracció aèria en llitera, a través d’un helicòpter de rescat de la Generalitat. Després d’aterrar en l’heliport d’emergències que el Consorci de Bombers té en Zucaina, en la mateixa comarca, s’ha traslladat a la dona a una ambulància.

 

Últimes notícies

L’IVF reforça els avals per a la primera vivenda després de guanyar 18,4 milions en 2025

L’entitat tanca l’exercici amb més solvència, eleva el patrimoni net fins als 453 milions i prepara noves línies de finançament per a 2026

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous pendent dels primers fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb revisions mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diverses incorporacions.

Nit sufocant a Oliva amb temperatures mínimes de fins a 27,2 graus

Diversos municipis valencians han patit una nit tòrrida, amb mínimes per damunt dels 25 graus i un registre màxim de 27,2 a Oliva.

L’incendi d’una nau industrial a Aspe seguix actiu però evoluciona de manera favorable

L’incendi declarat dimarts en una nau industrial d’Aspe, dedicada a plats de dutxa, seguix actiu este dimecres de matí, però els bombers indiquen que evoluciona de manera favorable.

Juliol comença amb núvols en l’interior i oratge estable a la Comunitat Valenciana

L’inici de juliol arriba a la Comunitat Valenciana amb núvols d’evolució en zones de l’interior, lleuger descens tèrmic al nord de Castelló i pocs canvis en la resta del territori.

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.