Rescaten a una dona en caure en un barranc en el Castillo de Villamalefa

 

Una dona ha hagut de ser rescatada este dissabte en caure en una zona de difícil accés del barranc del Centenar, en la localitat del Castillo de Villamalefa, en la comarca de l’Alt Millars (Castelló), segons han informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) i el Consorci de Bombers de Castelló.

 

Fins al lloc s’ha mobilitzat un helicòpter medicalitzat, una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB), dos dotacions de Bombers del parc de la Plana Baixa i de L’Alcalatén, efectius de la Guàrdia Civil i un equip de la Unitat de Rescat de Muntanya del Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC).

 

La víctima es trobava en una zona pròxima a un gorg i s’havia lesionat, de manera que no podia caminar. Es trobava en una zona de molt difícil accés, amb pendents d’entre 60 i 70 metres des del punt accessible amb vehicle.

 

Els bombers, juntament amb l’equip sanitari, han accedit via terrestre fins a la víctima, i finalment la URM ha fet un rescat amb extracció aèria en llitera, a través d’un helicòpter de rescat de la Generalitat. Després d’aterrar en l’heliport d’emergències que el Consorci de Bombers té en Zucaina, en la mateixa comarca, s’ha traslladat a la dona a una ambulància.

 

Últimes notícies

Jean Montero s’acomiada del Valencia Basket: ‘Eternament agraït per tot’

Jean Montero ha trencat el seu contracte amb el Valencia Basket, deixa el club després de dos temporades i es declara ‘eternament agraït’. L’exterior dominicà se’n va amb una ACB, una Supercopa i diversos premis individuals.

Nous mitjans aeris se sumen a l’incendi forestal de Soneja, que empitjora

L’incendi forestal declarat este diumenge a Soneja continua amb evolució negativa. Ja treballen en la zona huit mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres.

El Valencia Basket fitxa Dylan Osetkowski per a reforçar el joc interior

El Valencia Basket ha tancat el fitxatge del pivot estatunidenc amb passaport alemany Dylan Osetkowski per a les dos pròximes temporades, després de la seua eixida del Partizan de Belgrad i amb experiència prèvia en la Lliga Endesa amb Unicaja.

El Levante inicia la pretemporada 26-27 amb Bardeli com a únic fitxatge i pendent d’eixides

El Levante comença dilluns la pretemporada 26-27 amb Enzo Bardeli com a única cara nova, sense vendes tancades i amb diversos jugadors en l’aparador.

Justin de Haas celebrarà l’últim any de Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla

El central neerlandés Justin de Haas, nou jugador del Valencia CF fins a 2030, ha destacat la sort de poder jugar l’última temporada a Mestalla abans del trasllat al Nou Mestalla i ha elogiat la pressió i el suport de l’afició valencianista.

Diumenge assolellat i oratge estable abans d’una nova onada de calor

Este diumenge es manté l’oratget estable i assolellat a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 30 graus, abans que dilluns arribe una segona onada de calor amb valors pròxims als 40 graus en zones d’interior i prelitoral.

L’Alfàs del Pi consagra Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata

El Festival de l’Alfàs del Pi ha homenatjat Eduard Fernández, Luisa Gavasa i Miguel Rellán amb el Faro de Plata i una estrella al Passeig Marítim del Cinema de l’Albir, en una 38a edició que reunix més de mil curtmetratges.

L’assassí masclista d’Alacant continua ingressat i sota custòdia policial

L’home detingut per matar la seua dona i una filla i ferir greument una altra a la Cañada del Fenollar continua ingressat a l’hospital de Sant Joan d’Alacant sota custòdia policial, mentres el cas l’investiga l’EMUME de la Guàrdia Civil.