Rescaten a una dona en caure en un barranc en el Castillo de Villamalefa

 

Una dona ha hagut de ser rescatada este dissabte en caure en una zona de difícil accés del barranc del Centenar, en la localitat del Castillo de Villamalefa, en la comarca de l’Alt Millars (Castelló), segons han informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) i el Consorci de Bombers de Castelló.

 

Fins al lloc s’ha mobilitzat un helicòpter medicalitzat, una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB), dos dotacions de Bombers del parc de la Plana Baixa i de L’Alcalatén, efectius de la Guàrdia Civil i un equip de la Unitat de Rescat de Muntanya del Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC).

 

La víctima es trobava en una zona pròxima a un gorg i s’havia lesionat, de manera que no podia caminar. Es trobava en una zona de molt difícil accés, amb pendents d’entre 60 i 70 metres des del punt accessible amb vehicle.

 

Els bombers, juntament amb l’equip sanitari, han accedit via terrestre fins a la víctima, i finalment la URM ha fet un rescat amb extracció aèria en llitera, a través d’un helicòpter de rescat de la Generalitat. Després d’aterrar en l’heliport d’emergències que el Consorci de Bombers té en Zucaina, en la mateixa comarca, s’ha traslladat a la dona a una ambulància.

 

Últimes notícies

Dani Parejo s’acomiada del Vila-real després de sis anys que qualifica de meravellosos

Dani Parejo va disputar el seu últim partit amb el Vila-real, es va mostrar orgullós dels seus sis anys en el club i va confessar que vol continuar jugant mentres decidix el seu futur amb calma.

El Vila-real castiga l’Atlètic amb una primera part letal (4-1)

El Vila-real marxa al descans amb un contundent 4-1 davant l'Atlètic gràcies a la seua eficàcia al contraatac, amb gols de Parell, Ayoze, Mikautadze i Pape Gueye.

El Fertiberia Port de Sagunt ascendix a Asobal després d’un agònic 18-17 davant Agustins

El Fertiberia Port de Sagunt torna a la Lliga Asobal dos anys després en imposar-se per 18-17 a la Fundació Agustins Alacant en una final igualada marcada per les parades decisives de Dani Martínez.

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.