Rescaten a una dona en caure en un barranc en el Castillo de Villamalefa

 

Una dona ha hagut de ser rescatada este dissabte en caure en una zona de difícil accés del barranc del Centenar, en la localitat del Castillo de Villamalefa, en la comarca de l’Alt Millars (Castelló), segons han informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) i el Consorci de Bombers de Castelló.

 

Fins al lloc s’ha mobilitzat un helicòpter medicalitzat, una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB), dos dotacions de Bombers del parc de la Plana Baixa i de L’Alcalatén, efectius de la Guàrdia Civil i un equip de la Unitat de Rescat de Muntanya del Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC).

 

La víctima es trobava en una zona pròxima a un gorg i s’havia lesionat, de manera que no podia caminar. Es trobava en una zona de molt difícil accés, amb pendents d’entre 60 i 70 metres des del punt accessible amb vehicle.

 

Els bombers, juntament amb l’equip sanitari, han accedit via terrestre fins a la víctima, i finalment la URM ha fet un rescat amb extracció aèria en llitera, a través d’un helicòpter de rescat de la Generalitat. Després d’aterrar en l’heliport d’emergències que el Consorci de Bombers té en Zucaina, en la mateixa comarca, s’ha traslladat a la dona a una ambulància.

 

Últimes notícies

Cinc detinguts en una macrooperació contra el narcotràfic amb 4 tones d’haixix a València

Cinc persones han sigut detingudes en una operació policial contra el narcotràfic en què s’han intervingut quatre tones d’haixix en una nau industrial de Silla. La investigació continua oberta i sota secret de sumari, dirigida des de Madrid pel Tribunal Central d’Instància.

Un accident en la A-7 a Paterna col·lapsa la via amb 6 km d’aturades

Un accident de trànsit en la A-7 a l’altura de Paterna ha generat sis quilòmetres de retencions en sentit Barcelona esta vesprada de dilluns, després de tallar-se el carril dret al punt quilomètric 324,500.

José María Chiquillo assumirà una direcció en l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons el DOGV.

José María Chiquillo s’incorpora com a directiu a l’Ivace per decisió de Pérez Llorca

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha nomenat José María Chiquillo personal directiu de l’Ivace, segons publica el DOGV, després d’una trajectòria política i institucional vinculada a València i a l’àmbit internacional.

Mompó no descarta ser candidat del PP a la Generalitat: ‘No hi ha jugador de futbol que no vullga ser titular’

El president de la Diputació de València, Vicent Mompó, no s'ha descartat com a candidat del PP a la Generalitat i ha defés la gestió provincial en la DANA durant un esmorzar informatiu d'AMDComVal.

Un nou campus gratuït de programació arribarà a Alacant a partir de 2027

La Generalitat i la Fundació Telefónica posaran en marxa el campus 42 Alicante en l’antic edifici de Correus, amb formació gratuïta en programació, IA i ciberseguretat finançada amb 10,3 milions d’euros.

La pel·lícula valenciana ‘La violinista’ fa història en Annecy com a primer llargmetratge espanyol premiat

La consellera Carmen Ortí ha rebut a València la productora Paloma Mora per celebrar el Cristal a millor llargmetratge d’animació que ha aconseguit 'La violinista' en el Festival d’Annecy, el primer per a una pel·lícula espanyola en este certamen.

‘La violinista’, primera pel·líçula espanyola premiada a Annecy, triomfa amb segell valencià

La pel·lícula d’animació ‘La violinista’, amb participació de la productora valenciana TV ON Producciones i suport de l’Institut Valencià de Cultura, s’ha convertit en la primera cinta espanyola guanyadora del Cristal al millor llargmetratge al Festival d’Annecy. La consellera Carmen Ortí ha rebut la productora Paloma Mora i ha destacat el valor històric del reconeixement.