Rescaten a un home que havia caigut per un barranc a Aielo de Malferit

La Guàrdia Civil de Bocairent ha participat en el rescat d’un home que, després de desorientar-se, havia caigut a la vora del riu des d’una altura d’entre 8 i 10 metres en el barranc de Serrans en la localitat d’Aielo de Malferit (València).

L’home es trobava passejant pels voltants quan una desorientació va provocar la caiguda des d’una altura d’entre 8 i 10 metres, quedant immobilitzat en el marge del riu.

Els agents de la Guàrdia Civil van aconseguir baixar el vessant per a comprovar l’estat de salut de l’home, que es trobava desorientat i amb hematomes, però conscient.

Una vegada que els agents van aconseguir estabilitzar a l’auxiliat, va ser traslladat en llitera fins a la via pública, on el suport vital bàsic va realitzar el trasllat al centre de salut.

En el rescat, a més de la Guàrdia Civil de Bocairent, han participat la dotació de bombers d’Ontinyent i agents de la policia local de la localitat.

Gràcies a la ràpida intervenció dels agents, bombers i el coneixement de la zona es va poder localitzar i rescatar a aquesta persona i evitar un mal major.

Últimes notícies

Les màximes es disparen per damunt de 37 graus en diversos municipis de València

La Comunitat Valenciana viu una jornada de calor molt intensa, amb màximes per damunt de 37 graus en diversos municipis de l'interior i de la costa i valors molt alts en les tres capitals de província.

Educació situa en el 11,17% el seguiment de la vaga docent en el seu quinzé dia

La Conselleria d'Educació calcula un seguiment del 11,17% en la vaga indefinida del professorat no universitari, que suma quinze dies mentres continuen les negociacions amb els sindicats.

La jutgessa de la DANA descarta nous testimonis i protegix l’alcalde d’Algemesí

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA d'octubre de 2024 a València rebutja citar a set testimonis i afirma que no hi ha indicis penals contra l'alcalde d'Algemesí ni altres responsables locals.

La responsable de la CHJ assegura que el Cecopi no va demanar dades de cabals el 29 d’octubre

La comissària d'Aigües de la CHJ declara que el Cecopi no va sol·licitar informació específica sobre els cabals del barranc de Poio durant la DANA del 29 d'octubre, malgrat l'augment extraordinari dels registres.

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.