Rescaten a Alacant a un gos tancat en un garatge sense aigua i a ple sol

La regidoria de Seguretat de l’Ajuntament d’Alacant informa que dissabte passat la Unitat Canina de la Policia Local va alliberar i va rescatar a un cadell, de raça bandog, que es trobaven tancat dins d’un bloc de garatges de xapa que situats a la intempèrie i en un dia calorós, al carrer Juan Bautista Bellón, el ca quan es va trobar presentava mal estat de salut, i estava lligat sense menjar ni aigua.

Segons fonts policials en tenir coneixement que un gos estava més d’un dia tancat i plorant en un garatge, els agents de la unitat Canina es van desplaçar per a comprovar els fets, i van trobar que des de l’exterior s’escoltava el cadell plorant i panteixant.

Per això en considerar que podria córrer perill per les altes temperatures, i en estar dins d’una estructura metàl·lica de xapa galvanitzada, la Policia es va procedir a rescatar al ca, que presentava mal estat i es trobava deshidratat, en un lloc sense ventilació i amb molta calor.

En l’operatiu de rescat la Unitat Canina de la Policia va atendre el gos i li va subministrar sèrum i aigua, així com va ser traslladat posteriorment a la Protectora d’Animals de Bacarot.

Així mateix després d’una recerca la Policia Local va aconseguir localitzar a l’amo del gos obrint diligències i acta de sanció per deixar a l’animal tancat i en males condicions, així com amb perill per a la seua vida.

El regidor de Seguretat, José Ramón González, va agrair al particular que va alertar a la Unitat Canina de la Policia Local i va fer una crida als ciutadans perquè “telefonen a la Policia Local o al 112 i denuncien quan sospiten o tinguen indicis que s’està maltractant animals perquè s’inicie una recerca. Les denúncies són decisives a l’hora de detectar i acabar amb el maltractament animal, que és un delicte“.

Anuncios

Últimes notícies

CCOO denuncia 70 hores d’espera i col·lapse en les urgències de l’Hospital Clínic de València

CCOO alerta que les urgències de l'Hospital Clínic de València acumulen esperes de fins a 70 hores i un 70% més de pacients de la capacitat prevista, la qual cosa convertix l'àrea en una planta d'hospitalització encoberta i eleva el risc assistencial i laboral.

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton es traslladen a l’estadi Ciutat de València

Els festivals Love the 90s i I Love Reggaeton canvien de la Ciutat de les Arts i les Ciències a l'estadi Ciutat de València per un conflicte de soroll, amb ajustos en la distribució del públic i opcions de reembossament.

Els sindicats denuncien servicis mínims abusius en 2n de Batxillerat per la vaga indefinida

Els sindicats del comité de vaga qualifiquen d'abusius els servicis mínims fixats per la Conselleria per al professorat de 2n de Batxillerat davant la vaga indefinida des de l'11 de maig.

Les empreses valencianes acceleren l’automatització malgrat la falta de talent en intel·ligència artificial

Més de la mitat de les empreses valencianes prioritza automatitzar processos per a guanyar eficiència, encara que reconeix una forta falta de talent especialitzat en intel·ligència artificial i un ús encara tàctic d'esta tecnologia.

El Consell aprova un acord de 27 milions per a fàrmacs contra l’esclerosi múltiple

El Consell ha autoritzat un acord marc de més de 27 milions d'euros per a garantir el subministrament de medicaments contra l'esclerosi múltiple en la sanitat pública valenciana durant els pròxims anys.

El Consell destina 14,7 milions al manteniment de depuradores a Castelló

El Consell ha autoritzat la EPSAR un contracte de 14,7 milions per a garantir el manteniment i la continuïtat dels sistemes de sanejament i depuració d'aigües residuals en diversos municipis de Castelló.

El Consell fixa com es triarà la llengua base en l’admissió escolar de 2026-2027

El Consell ha ratificat l'informe que regula l'admissió de l'alumnat i l'elecció o canvi de llengua base per al curs 2026-2027, donant preferència a les famílies que ja estan escolaritzades en el mateix centre.

Juí a Alacant a un home acusat de forçar a una dona a consumir drogues i agredir-la sexualment

La Fiscalia demana 12 anys i tres mesos de presó per a un home acusat d'amenaçar a una dona amb una arma i obligar-la a consumir drogues abans d'agredir-la sexualment en una casa de camp de Novelda en 2019.