Rescaten una dona en Crevillent que havia caigut amb el seu cotxe per un desnivell

Agents de la Guàrdia Civil han rescatat aquesta matinada, a una dona de 47 anys d'edat, veïna de Crevillent, al Baix Vinalopó, que va patir un accident amb el seu cotxe, en caure per un desnivell d'uns dos metres, quan anava a buscar al seu fill. La dona, que havia eixit amb el seu vehicle, no havia aparegut en el lloc on havia quedat a arreplegar al seu fill, i després de diversos intents per localitzar-la, veient que el seu telèfon mòbil apareixia com fora de cobertura, el seu pare va acudir immediatament a la Guàrdia Civil, segons ha explicat l'institut armat en un comunicat. Després de més una hora de recerca pels itineraris que utilitzava la dona per a desplaçar-se habitualment, els agents van aconseguir trobar el vehicle, que es trobava en un desnivell de quasi dos metres, amb les rodes motrius en l'aire, impedint que poguera moure's. La dona es trobava en el seu interior, il·lesa. Els agents la van ajudar a eixir del vehicle i va ser traslladada a dependències de la Guàrdia Civil de Crevillent. La conductora havia patit un accident i va decidir quedar-se en el vehicle, ja que degut al terreny escarpat i la foscor existent no hi havia plena seguretat per a eixir a demanar ajuda.

Últimes notícies

Aemet activa avís groc per pluges a Castelló i per calor extrema a l’interior de València

Aemet ha activat per a este dijous l’avís groc per pluges i tempestes a l’interior de Castelló i per temperatures de fins a 38 graus a l’interior sud de València. Divendres s’estendran les alertes per tempestes a l’interior de la província de València.

Ruixats, tronades i calor intensa a l’interior de la Comunitat este dijous

La jornada d’este dijous arriba amb cel poc nuvolós, però amb ruixats i tronades probables a l’interior i temperatures màximes en ascens, especialment en zones interiors i prelitorals. Divendres es mantindrà l’ambient calorós i la inestabilitat a l’interior de València i Alacant.

La Malva-rosa s’atura per a viure l’eclipsi total de sol

Milers de persones han convertit la platja de la Malva-rosa en un amfiteatre a cel obert per a seguir l’eclipsi solar total, en un ambient de silenci, emoció i festa que s’ha estés fins a Alboraia i Port Saplaya.

El Valencia Basket incorpora l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit

El Valencia Basket ha tancat l’arribada de l’alero finés Elias Valtonen amb un contracte no garantit per una campanya, ampliable fins a la temporada 2026-27 si es ratifica.

Una errada de Rivero castiga la unitat B del València contra el Terol

El València CF ha caigut 0-1 davant el CD Teruel en un amistós a Paterna, amb un equip ple de canterans, per una eixida en fals de Cristian Rivero.

Un incendi arrasa 34 vehicles a Peníscola i deixa diversos ferits

Un incendi iniciat en un cotxe a Peníscola ha acabat calcinant 34 vehicles i ha provocat diversos ferits, mentres els bombers han evitat que el foc afectara vivendes pròximes.

Un incendi originat en un cotxe mobilitza tres aeronaus a Peníscola

Tres mitjans aeris i diversos efectius terrestres combaten un incendi declarat en una zona d’interfície urbana-forestal de Peníscola, originat en un vehicle i que ha afectat altres cotxes i vegetació pròxima. El municipi és un dels nou punts oficials d’observació de l’eclipsi solar programat per a esta vesprada a la Comunitat Valenciana.

Mario Kempes tornarà a Mestalla al setembre per a celebrar 50 anys de la seua arribada

Mario Alberto Kempes ha anunciat que viatjarà a València els dies 25 i 26 de setembre per a celebrar els 50 anys de la seua arribada a Mestalla i ha agraït de nou l’afecte de l’afició, de la qual assegura que continua sent ‘hincha’.