Agents de la Guàrdia Civil han rescatat aquesta matinada, a una dona de 47 anys d'edat, veïna de Crevillent, al Baix Vinalopó, que va patir un accident amb el seu cotxe, en caure per un desnivell d'uns dos metres, quan anava a buscar al seu fill. La dona, que havia eixit amb el seu vehicle, no havia aparegut en el lloc on havia quedat a arreplegar al seu fill, i després de diversos intents per localitzar-la, veient que el seu telèfon mòbil apareixia com fora de cobertura, el seu pare va acudir immediatament a la Guàrdia Civil, segons ha explicat l'institut armat en un comunicat. Després de més una hora de recerca pels itineraris que utilitzava la dona per a desplaçar-se habitualment, els agents van aconseguir trobar el vehicle, que es trobava en un desnivell de quasi dos metres, amb les rodes motrius en l'aire, impedint que poguera moure's. La dona es trobava en el seu interior, il·lesa. Els agents la van ajudar a eixir del vehicle i va ser traslladada a dependències de la Guàrdia Civil de Crevillent. La conductora havia patit un accident i va decidir quedar-se en el vehicle, ja que degut al terreny escarpat i la foscor existent no hi havia plena seguretat per a eixir a demanar ajuda.
Últimes notícies
Societat
Troben un catxalot mort i en avançat estat de descomposició en una platja d’Oliva
Un catxalot ha aparegut mort a la platja de Pau Pi, a Oliva, en avançat estat de descomposició, la qual cosa ha activat un ampli dispositiu per a la seua retirada segura.
Oratge
Les màximes s’acosten als 30 graus en la Comunitat Valenciana amb 29,2 a Xàtiva
Les màximes d'este dissabte han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva i ascensos generalitzats en les capitals de província.
Oratge
Les màximes en la Comunitat Valenciana es queden a les portes dels 30 graus amb 29,2 a Xàtiva
Les temperatures màximes han fregat els 30 graus en diversos municipis valencians, amb 29,2 a Xàtiva, en una jornada poc nuvolosa i de lleuger ascens tèrmic.
Medi ambient
La XI Mostra Parcs Naturals impulsa el producte local i sostenible a Castelló de la Plana
La XI Mostra de la marca Parcs Naturals reunix a Castelló de la Plana a una vintena d'empreses certificades per a promocionar productes locals i sostenibles i reforçar l'economia rural vinculada als parcs naturals de la Comunitat Valenciana.
Social
Camarero destaca el compromís social de Tyrius i el seu defensa dels drets en la Comunitat
Susana Camarero ressalta la labor de l'associació Tyrius en la Comunitat Valenciana, amb més de 50 anys de trajectòria, més de 100.000 afiliades i presència en més de 220 municipis.
Cultura
Dansa València tanca la seua edició amb una reflexió sobre el temps i el llegat de Mal Pèl
Dansa València conclou amb la peça de Mal Pèl inspirada en John Berger i una jornada final que explora el temps, el llegat i la identitat amb propostes en diversos teatres i espais públics.
Economia
Pérez Llorca reclama que Hisenda retorne als afectats per la dana el pagat en la renda de 2024
Juanfran Pérez Llorca reclama a Hisenda que els afectats per la dana recuperen el pagat en la renda 2024 i critica el retard a aplicar deduccions autonòmiques en la Comunitat Valenciana.
Esports
El Sevilla domina les seues visites de lliga al Llevant en el Ciutat de València
El Sevilla acumula el doble de triomfs que el Llevant en els seus enfrontaments de Lliga en el Ciutat de València i no cau allí des de 2018. En les seues quatre últimes visites va sumar tres victòries i un empat.







