11.7 C
València
Divendres, 26 desembre, 2025

Rescaten una dona en Crevillent que havia caigut amb el seu cotxe per un desnivell

Agents de la Guàrdia Civil han rescatat aquesta matinada, a una dona de 47 anys d'edat, veïna de Crevillent, al Baix Vinalopó, que va patir un accident amb el seu cotxe, en caure per un desnivell d'uns dos metres, quan anava a buscar al seu fill. La dona, que havia eixit amb el seu vehicle, no havia aparegut en el lloc on havia quedat a arreplegar al seu fill, i després de diversos intents per localitzar-la, veient que el seu telèfon mòbil apareixia com fora de cobertura, el seu pare va acudir immediatament a la Guàrdia Civil, segons ha explicat l'institut armat en un comunicat. Després de més una hora de recerca pels itineraris que utilitzava la dona per a desplaçar-se habitualment, els agents van aconseguir trobar el vehicle, que es trobava en un desnivell de quasi dos metres, amb les rodes motrius en l'aire, impedint que poguera moure's. La dona es trobava en el seu interior, il·lesa. Els agents la van ajudar a eixir del vehicle i va ser traslladada a dependències de la Guàrdia Civil de Crevillent. La conductora havia patit un accident i va decidir quedar-se en el vehicle, ja que degut al terreny escarpat i la foscor existent no hi havia plena seguretat per a eixir a demanar ajuda.

Últimes notícies

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el carinyo del Consell als afectats per la dana

El president ha expressat el suport del Consell als veïns d'Utiel afectats per la dana i ha recorregut el consistori i obres de reconstrucció. Ha valorat l'esforç veïnal i municipal per a accelerar la volta a la normalitat.

Agricultura activa el protocol per malaltia de Newcastle en una granja avícola valenciana

La Conselleria d'Agricultura ha activat el protocol sanitari després d'un focus detectat el 23 de desembre en una explotació avícola i ha reforçat la vigilància per dos sospites en el perímetre. S'està a l'espera de la confirmació oficial del Laboratori Central; no hi ha risc per al consum de carn cuinada i ous

Pérez Llorca visita Utiel i trasllada el suport del Consell als afectats per la dana

El president ha recorregut l'ajuntament i diverses obres de reconstrucció a Utiel, ha expressat el suport institucional i ha posat en valor la resposta veïnal després de les inundacions de 2024.

El Consell aprova un decret llei per a combatre la burocràcia i eliminar duplicitats

El Consell ha aprovat un decret llei contra la hiperregulación per a agilitzar procediments, reforçar la unitat de mercat i modernitzar la gestió pública. La norma simplifica tràmits, retalla terminis i neta l'ordenament de normes redundants.

¿Valéncia o València, sorprés o sorprès? Accentuació de la lletra E. Creiximents estructurals de la vocal È

Leo Giménez és lingüista i en la seua columna d'esta setmana reivindica que la normativa hauria d’adaptar-se a l’ús real de la llengua i planteja com a possible solució acceptar normativament les dues formes, respectant la diversitat lingüística i la identitat dels parlants

El Consell aprova prorrogar els pressupostos de la Generalitat de 2025 des de l’1 de gener de 2026

El Consell ha aprovat un decret que estén els comptes de 2025 des de l'1 de gener de 2026 fins que es publiquen i entren en vigor els pressupostos de 2026. La norma ordena l'execució de la pròrroga i el seu tancament quan hi haja nous comptes.

El Consell demana al PSOE equilibri en la seua petició de WhatsApp sobre la DANA

Miguel Barrachina ha reclamat al PSOE equilibri després de demanar els WhatsApp enviats per Feijóo a Mazón el dia de la DANA i ha apel·lat a respectar la causa judicial.

El Consell aprova un decret llei per a reduir burocràcia i simplificar tràmits

El Consell ha aprovat un decret llei de mesures urgents enfront de la hiperregulación per a agilitzar procediments, eliminar duplicitats i reforçar la unitat de mercat. La norma es remet a les Corts i introduïx canvis estructurals, recolzats en tecnologia, per a una administració més àgil i previsible.