Agents de la Guàrdia Civil han rescatat aquesta matinada, a una dona de 47 anys d'edat, veïna de Crevillent, al Baix Vinalopó, que va patir un accident amb el seu cotxe, en caure per un desnivell d'uns dos metres, quan anava a buscar al seu fill. La dona, que havia eixit amb el seu vehicle, no havia aparegut en el lloc on havia quedat a arreplegar al seu fill, i després de diversos intents per localitzar-la, veient que el seu telèfon mòbil apareixia com fora de cobertura, el seu pare va acudir immediatament a la Guàrdia Civil, segons ha explicat l'institut armat en un comunicat. Després de més una hora de recerca pels itineraris que utilitzava la dona per a desplaçar-se habitualment, els agents van aconseguir trobar el vehicle, que es trobava en un desnivell de quasi dos metres, amb les rodes motrius en l'aire, impedint que poguera moure's. La dona es trobava en el seu interior, il·lesa. Els agents la van ajudar a eixir del vehicle i va ser traslladada a dependències de la Guàrdia Civil de Crevillent. La conductora havia patit un accident i va decidir quedar-se en el vehicle, ja que degut al terreny escarpat i la foscor existent no hi havia plena seguretat per a eixir a demanar ajuda.
Últimes notícies
Oratge
Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló
En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.
Comunitat Valenciana
El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc
El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.
Successos
El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana
El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.
Comunitat Valenciana
El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana
El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.
Economia
Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària
La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.
Successos
La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella
La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.
Comunitat Valenciana
Sis autonomies pacten a València exigir una nova Llei de Costas que supere les partions
Sis comunitats litorals han acordat un manifest que reclama una nova llei, rebutja els reglaments del Govern i demana una reunió urgent amb Sara Aagesen. La II Cimera Nacional del Litoral ha reforçat un front comú per a revisar el model de gestió de la costa.
Comunitat Valenciana
El Pla Endavant té en marxa el 62 % de les mesures de la Generalitat set mesos després de la seua aprovació
L’informe de seguiment de febrer indica que el 17 % de les iniciatives ja s’han completat i que el ritme d’execució del pla s’ha duplicat des del mes de juliol



