Rescaten a una dona retinguda en sa casa baix l’amenaça del seu fill en Alacant

 

Efectius de la Policia i de Bombers han rescatat a una dona que estava retinguda i amenaçada en sa casa d’Alacant pel seu fill, de 29 anys, que ha sigut detingut. Ha sigut l’exparella de la mare la que ha avisat a la Sala del 091 de la Policia Nacional d’Alacant que el seu fill tenia retinguda en casa a la seua exdona i no li permetia eixir al carrer.

 

Dos dotacions de la Policia es van personar en la casa i van escoltar crits d’ajuda que provenien de la víctima. Els policies van comprovar com la porta d’entrada estava completament tancada, pel que no podien accedir. En eixe moment es va sol·licitar la col·laboració dels Bombers de l’Ajuntament d’Alacant per a poder accedir a la casa, ja que els agents, quan intentaven entrar per la porta, l’agressor amenaçava amb tirar-se per una de les finestres del pis.

 

A l’arribada dels bombers, ells es van dividir en dos equips, un va intervindre obrint la porta de la casa amb les eines especials i, paral·lelament, un segon equip amb la grua escala va pujar a dos policies en la cistella per a accedir per l’exterior de la terrassa.

 

El xic va intentar tirar-se per la finestra

Això va fer que al mateix temps que intentaven convéncer al xic perquè deposara la seua actitud des de l’entrada, diferents agents que havien sigut ascendits pels bombers amb la cistella del camió que es trobava estacionat en el conseguiren entrar a la casa.

 

En el moment en el que van entrar els agents, el presumpte agressor es va tancar en una habitació juntament amb un gos de raça perillosa. En escoltar entrar a la policia, el jove va deixar solt al gos per a intentar conseguir una finestra intentant tirar-se però va ser pillat per altres dos policies que van conseguir entrar per una finestra, pel que van retindre al jove evitant que es causara cap mal.

 

Juntament amb la víctima, els agents van conseguir també calmar al gos. El xic ha sigut detingut per un presumpte delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Envellir bé: l’experta que reclama prioritzar la qualitat de vida sobre viure més anys

La catedràtica Consuelo Borrás defén que l'objectiu de l'envelliment no és només sumar anys, sinó arribar a la vellesa amb autonomia mitjançant hàbits saludables i exercici físic.

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.

El Consell retorna al seu lloc al tècnic que va visar les VPP d’Alacant però li canvia les funcions

El tècnic que va tramitar les vivendes públiques investigades a la Platja de Sant Joan torna al seu lloc per dret administratiu, però amb funcions distintes a les que van motivar la seua suspensió.

El Consell declara la Romeria de la Santa Faç Bé d’Interés Cultural immaterial

El Consell ha aprovat el decret que reconeix la Romeria de la Santa Faç d'Alacant com a Bé d'Interés Cultural immaterial, destacant el seu valor històric, religiós i festiu.