Anuncios

Rescaten a una dona retinguda en sa casa baix l’amenaça del seu fill en Alacant

 

Efectius de la Policia i de Bombers han rescatat a una dona que estava retinguda i amenaçada en sa casa d’Alacant pel seu fill, de 29 anys, que ha sigut detingut. Ha sigut l’exparella de la mare la que ha avisat a la Sala del 091 de la Policia Nacional d’Alacant que el seu fill tenia retinguda en casa a la seua exdona i no li permetia eixir al carrer.

 

Dos dotacions de la Policia es van personar en la casa i van escoltar crits d’ajuda que provenien de la víctima. Els policies van comprovar com la porta d’entrada estava completament tancada, pel que no podien accedir. En eixe moment es va sol·licitar la col·laboració dels Bombers de l’Ajuntament d’Alacant per a poder accedir a la casa, ja que els agents, quan intentaven entrar per la porta, l’agressor amenaçava amb tirar-se per una de les finestres del pis.

Anuncios

 

A l’arribada dels bombers, ells es van dividir en dos equips, un va intervindre obrint la porta de la casa amb les eines especials i, paral·lelament, un segon equip amb la grua escala va pujar a dos policies en la cistella per a accedir per l’exterior de la terrassa.

 

El xic va intentar tirar-se per la finestra

Això va fer que al mateix temps que intentaven convéncer al xic perquè deposara la seua actitud des de l’entrada, diferents agents que havien sigut ascendits pels bombers amb la cistella del camió que es trobava estacionat en el conseguiren entrar a la casa.

 

En el moment en el que van entrar els agents, el presumpte agressor es va tancar en una habitació juntament amb un gos de raça perillosa. En escoltar entrar a la policia, el jove va deixar solt al gos per a intentar conseguir una finestra intentant tirar-se però va ser pillat per altres dos policies que van conseguir entrar per una finestra, pel que van retindre al jove evitant que es causara cap mal.

 

Juntament amb la víctima, els agents van conseguir també calmar al gos. El xic ha sigut detingut per un presumpte delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.

La Diputació de València reforça el seu paper com a pont entre els municipis i la Unió Europea

La Diputació de València reivindica el paper dels governs intermedis en la construcció europea i detalla el reforç de la seua assistència tècnica i financera perquè els municipis accedisquen a fons comunitaris.

La Generalitat activa la preemergència hidrològica en el Magre després de fortes pluges a Guadassuar

La Generalitat activa el nivell groc del Pla Especial d'Inundacions en la conca del Magre després de superar els 50 l/m² a Guadassuar i deixar registres destacats en diverses localitats veïnes.

Una tempesta descarrega 72,4 l/m² en una hora a Alzira i activa avisos per pluja intensa

Una tempesta molt localitzada deixa 72,4 l/m² en poc més d'una hora a Alzira i obliga a mantindre avisos taronja i groc per pluja intensa en diverses comarques de la Comunitat Valenciana.

La Fiscalia manté la petició de 8 anys de presó per a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La Fiscalia manté la seua petició de huit anys de presó per a Juliol d'Espanya per un delicte d'agressió sexual i dos de tracte degradant a pacients en la seua consulta privada. El juí queda vist per a conclusions finals el 21 de maig.

La Sindicatura de Comptes denuncia la deixadesa en ciberseguretat del sector públic valencià

La Sindicatura de Comptes qualifica d'inacceptable la governança de la ciberseguretat en la majoria d'entitats públiques i societats mercantils de la Generalitat, amb nivells de maduresa molt baixos i riscos significatius per a servicis i dades.
Anuncios