Rescaten a una dona retinguda en sa casa baix l’amenaça del seu fill en Alacant

 

Efectius de la Policia i de Bombers han rescatat a una dona que estava retinguda i amenaçada en sa casa d’Alacant pel seu fill, de 29 anys, que ha sigut detingut. Ha sigut l’exparella de la mare la que ha avisat a la Sala del 091 de la Policia Nacional d’Alacant que el seu fill tenia retinguda en casa a la seua exdona i no li permetia eixir al carrer.

 

Dos dotacions de la Policia es van personar en la casa i van escoltar crits d’ajuda que provenien de la víctima. Els policies van comprovar com la porta d’entrada estava completament tancada, pel que no podien accedir. En eixe moment es va sol·licitar la col·laboració dels Bombers de l’Ajuntament d’Alacant per a poder accedir a la casa, ja que els agents, quan intentaven entrar per la porta, l’agressor amenaçava amb tirar-se per una de les finestres del pis.

 

A l’arribada dels bombers, ells es van dividir en dos equips, un va intervindre obrint la porta de la casa amb les eines especials i, paral·lelament, un segon equip amb la grua escala va pujar a dos policies en la cistella per a accedir per l’exterior de la terrassa.

 

El xic va intentar tirar-se per la finestra

Això va fer que al mateix temps que intentaven convéncer al xic perquè deposara la seua actitud des de l’entrada, diferents agents que havien sigut ascendits pels bombers amb la cistella del camió que es trobava estacionat en el conseguiren entrar a la casa.

 

En el moment en el que van entrar els agents, el presumpte agressor es va tancar en una habitació juntament amb un gos de raça perillosa. En escoltar entrar a la policia, el jove va deixar solt al gos per a intentar conseguir una finestra intentant tirar-se però va ser pillat per altres dos policies que van conseguir entrar per una finestra, pel que van retindre al jove evitant que es causara cap mal.

 

Juntament amb la víctima, els agents van conseguir també calmar al gos. El xic ha sigut detingut per un presumpte delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Luis Gandia guanya el Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat

Juan Luis Gandia ha guanyat la segona volta al Rectorat de la Universitat de València amb el 58,58% del vot ponderat enfront d'Ángeles Solanes. La participació s'ha quedat en el 17,81%, amb 10.316 vots d'un cens de 57.920.

L’incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna en direcció Barcelona

L'incendi d'un camió que transportava bobines de paper ha obligat a tancar els tres carrils de la A-7 a Paterna durant 45 minuts. A les 18.24 s'ha reobert el carril esquerre, amb cues de fins a 13 km.

Granada i València s’alien per a impulsar un vol directe i una promoció turística conjunta

Les diputacions han segellat una aliança per a llançar una connexió aèria directa entre Granada i València. El pla inclou un concurs públic i una estratègia de promoció turística conjunta.

La mort d’un home al seu balcó a Alacant apunta a una bala perduda d’un tiroteig

La investigació assenyala que un home de 59 anys va ser aconseguit per un tret accidental mentres era al balcó de la seua vivenda a Carolines Altes. S'han constatat set detonacions i no hi ha detencions.

Incendi d’un camió curta 45 minuts l’A-7 a Paterna cap a Barcelona

Un camió amb bobines de paper s'ha incendiat en l'A-7 a l'altura de Paterna i ha obligat a tancar l'autovia 45 minuts en sentit Barcelona. La reobertura parcial ha deixat retencions de fins a 13 quilòmetres i desviaments provisionals.

Els maquinistes inicien vaga en FGV amb servicis mínims del 75%-80% en Falles

Semaf activa aturs en Metrovalencia i TRAM d'Alacant amb mínims del 75% i del 80% del 15 al 19 de març. El sindicat denuncia carències de seguretat i falta de negociació.

Morrissey manté els concerts de Saragossa i Sevilla després de cancel·lar el de València

La promotora confirma que seguixen en peus les dates del 14 de març a Saragossa i del 16 a Sevilla, després de suspendre el concert previst a València. L'artista ha atribuït la cancel·lació a la falta de descans pel soroll a la ciutat, en plena avantsala de les Falles.

Desenes d’entitats convoquen per al dissabte concentracions contra la guerra de l’Iran a València, Alacant, Alcoi i Crevillent

Desenes d'organitzacions socials, sindicats i entitats veïnals han convocat este dissabte concentracions per a rebutjar els atacs a l'Iran. Les protestes seran al migdia a València, Alacant, Alcoi i Crevillent.