Rescaten a una dona retinguda en sa casa baix l’amenaça del seu fill en Alacant

 

Efectius de la Policia i de Bombers han rescatat a una dona que estava retinguda i amenaçada en sa casa d’Alacant pel seu fill, de 29 anys, que ha sigut detingut. Ha sigut l’exparella de la mare la que ha avisat a la Sala del 091 de la Policia Nacional d’Alacant que el seu fill tenia retinguda en casa a la seua exdona i no li permetia eixir al carrer.

 

Dos dotacions de la Policia es van personar en la casa i van escoltar crits d’ajuda que provenien de la víctima. Els policies van comprovar com la porta d’entrada estava completament tancada, pel que no podien accedir. En eixe moment es va sol·licitar la col·laboració dels Bombers de l’Ajuntament d’Alacant per a poder accedir a la casa, ja que els agents, quan intentaven entrar per la porta, l’agressor amenaçava amb tirar-se per una de les finestres del pis.

 

A l’arribada dels bombers, ells es van dividir en dos equips, un va intervindre obrint la porta de la casa amb les eines especials i, paral·lelament, un segon equip amb la grua escala va pujar a dos policies en la cistella per a accedir per l’exterior de la terrassa.

 

El xic va intentar tirar-se per la finestra

Això va fer que al mateix temps que intentaven convéncer al xic perquè deposara la seua actitud des de l’entrada, diferents agents que havien sigut ascendits pels bombers amb la cistella del camió que es trobava estacionat en el conseguiren entrar a la casa.

 

En el moment en el que van entrar els agents, el presumpte agressor es va tancar en una habitació juntament amb un gos de raça perillosa. En escoltar entrar a la policia, el jove va deixar solt al gos per a intentar conseguir una finestra intentant tirar-se però va ser pillat per altres dos policies que van conseguir entrar per una finestra, pel que van retindre al jove evitant que es causara cap mal.

 

Juntament amb la víctima, els agents van conseguir també calmar al gos. El xic ha sigut detingut per un presumpte delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Jupol denuncia la tardana mobilització de la Policia Nacional durant la dana de 2024 a València

El sindicat Jupol acusa la Direcció Superior de València de reaccionar tard davant la dana de 2024 i de deixar sense desplegar a unitats preparades mentres es derivava als agents al 112 com a voluntaris per a retirar fang.

El pallasso alacantí David García Coll lidera Kurios, l’espectacle de Circ del Sol a Alacant

L'artista alacantí David García Coll encarna a un científic idealista del segle XIX en Kurios, el muntatge de Circ del Sol que arribarà a la Platja de Sant Joan del 16 de juliol al 23 d'agost.

L’Eurocambra alça la immunitat a Alvise Pérez perquè siga jutjat per assetjament a la fiscal Gisbert

El Parlament Europeu ha alçat la immunitat parlamentària de Luis Alvise Pérez, líder des Va acabar la Festa, perquè el Tribunal Suprem puga investigar-li per presumpte assetjament a la fiscal de delictes d'odi Susana Gisbert.

La jutgessa que investiga la DANA citarà a Carlos Mazón com a testimoni després de la decisió de l’Audiència

La jutgessa del Jutjat 3 de Catarroja posposa la citació com a testimoni del expresident de la Generalitat Carlos Mazón fins que l'Audiència de València resolga el seu recurs per a personar-se en la causa per la DANA.

La Comunitat Valenciana se situa com la tercera regió amb menor sinistralitat laboral

La Comunitat Valenciana es consolida com la tercera autonomia amb menor sinistralitat laboral, reduïx accidents i reforça la prevenció en la reincorporació després d'una baixa.

Sanitat fixa el 4 de maig per a negociar la implantació de la jornada de 35 hores

La Conselleria de Sanitat convoca la Taula Sectorial el 4 de maig per a arrancar la negociació de la jornada de 35 hores en la sanitat valenciana a partir de 2027, condicionada a la viabilitat pressupostària.

Borriana activa un cens genètic caní per a identificar als amos per ADN

Borriana posa en marxa un cens genètic caní que permetrà identificar als propietaris a partir de l'ADN dels seus gossos i sancionar els excrements abandonats en la via pública.

Immobilitzats 105 joguets a Borriol per incomplir la normativa de seguretat

La Guàrdia Civil ha immobilitzat 105 joguets en un comerç de Borriol en detectar greus irregularitats en matèria de seguretat i etiquetatge dirigides a productes per a menors.