Rescaten a una dona retinguda en sa casa baix l’amenaça del seu fill en Alacant

 

Efectius de la Policia i de Bombers han rescatat a una dona que estava retinguda i amenaçada en sa casa d’Alacant pel seu fill, de 29 anys, que ha sigut detingut. Ha sigut l’exparella de la mare la que ha avisat a la Sala del 091 de la Policia Nacional d’Alacant que el seu fill tenia retinguda en casa a la seua exdona i no li permetia eixir al carrer.

 

Dos dotacions de la Policia es van personar en la casa i van escoltar crits d’ajuda que provenien de la víctima. Els policies van comprovar com la porta d’entrada estava completament tancada, pel que no podien accedir. En eixe moment es va sol·licitar la col·laboració dels Bombers de l’Ajuntament d’Alacant per a poder accedir a la casa, ja que els agents, quan intentaven entrar per la porta, l’agressor amenaçava amb tirar-se per una de les finestres del pis.

 

A l’arribada dels bombers, ells es van dividir en dos equips, un va intervindre obrint la porta de la casa amb les eines especials i, paral·lelament, un segon equip amb la grua escala va pujar a dos policies en la cistella per a accedir per l’exterior de la terrassa.

 

El xic va intentar tirar-se per la finestra

Això va fer que al mateix temps que intentaven convéncer al xic perquè deposara la seua actitud des de l’entrada, diferents agents que havien sigut ascendits pels bombers amb la cistella del camió que es trobava estacionat en el conseguiren entrar a la casa.

 

En el moment en el que van entrar els agents, el presumpte agressor es va tancar en una habitació juntament amb un gos de raça perillosa. En escoltar entrar a la policia, el jove va deixar solt al gos per a intentar conseguir una finestra intentant tirar-se però va ser pillat per altres dos policies que van conseguir entrar per una finestra, pel que van retindre al jove evitant que es causara cap mal.

 

Juntament amb la víctima, els agents van conseguir també calmar al gos. El xic ha sigut detingut per un presumpte delicte de maltractaments en l’àmbit familiar i ha sigut posat a la disposició del Jutjat d’Instrucció de Guàrdia d’Alacant.

Últimes notícies

Diumenge amb ruixats al nord de la Comunitat Valenciana i temperatures a la baixa

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge un ambient poc nuvolós, amb ruixats i tronades a la vesprada al terç nord i temperatures màximes lleugerament més baixes.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m2 en una hora, i manté avisos grocs per precipitacions i tempestes en altres zones de la província.

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.