Rescaten a dos menors atrapats en una roca per les ones en Orpesa

rescat Orpesa

Imatge del rescat per part dels bombers en Orpesa | Consorci Provincial de Bombers de Castelló

 

Efectius de bombers han rescatat este dissabte a dos menors, un xic i una xica, després de quedar atrapats damunt d’unes roques a causa de les ones quan es banyaven en una cala d’Orpesa, en la comarca de la Plana Alta.

 

Els fets han ocorregut durant el matí d’este dissabte en la cala del Senyor, prop de la platja de la Concha. Els dos joves banyistes es trobaven damunt d’una roca i el mar els impedia eixir, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de Castelló.

 

 

Fins al lloc s’han mobilitzat una dotació terrestre del Parc de la Plana Alta i una unitat de moto aquàtica. Els efectius han conseguit rescatar als menors i una unitat del SAMU els ha atés per algunes ferides per colps.

 

El Consorci Provincial de Bombers ha demanat a la població «molta precaució» quan es porten a terme activitats en el mar. Així, ha instat a respectar el color de les banderes de les platges i seguir les indicacions dels socorristes.

Últimes notícies

Xoc polític pels mals resultats PISA en educació a la Comunitat Valenciana

L’informe PISA amb mals resultats en la Comunitat Valenciana ha desencadenat un dur enfrontament polític. PSPV i Compromís culpen la falta d’inversió i PP i Vox responsabilitzen l’herència del Botànic.

Baldoví dona per fet quatre paperetes i una serà de Compromís

El síndic de Compromís en Les Corts, Joan Baldoví, assegura que en les pròximes autonòmiques hi haurà quatre paperetes i que una serà la de Compromís, malgrat la falta de novetats sobre possibles confluències de l'esquerra.

Mompó insta Morant a deixar de victimitzar-se i li retreu que en política ‘se ve llorado’

Vicent Mompó defensa el seu polèmic missatge contra Diana Morant, assegura que no es disculparà amb ella i li reclama que deixe de victimitzar-se i es pose a treballar.

Processat el presumpte líder a Espanya d’una cèl·lula neonazi de The Base detingut a Castelló

El magistrat de l’Audiència Nacional Antonio Piña ha proposat jutjar David D., detingut a Castelló en 2025, com a presumpte cap de la primera cèl·lula a Espanya de l’organització terrorista neonazi The Base, juntament amb un altre suposat integrant.

Indignació per uns trets contra dos caçadors en un coto de Torreblanca

Dos caçadors han sigut atacats a trets en un coto de Torreblanca sense resultar ferits. La Federació de Caça de la Comunitat Valenciana ha condemnat els fets i oferix assistència jurídica.

Doble avís taronja a la Comunitat Valenciana per fortes pluges i 40 graus

Aemet ha activat per a este dimecres l’avís taronja per pluges de fins a 40 l/m2 en una hora al litoral d’Alacant i per temperatures de fins a 40 graus al sud de la província de València. També hi haurà avisos grocs per oratge advers a les tres províncies.

Dos-cents agents reforcen la vigilància en la campanya de la raïm embolsada del Vinalopó

Uns 200 agents de la Guàrdia Civil vigilaran esta campanya les explotacions de raïm de taula embolsada del Vinalopó per a previndre robatoris, en una estratègia que ha reduït els delictes en els últims anys. La campanya de prevenció, coordinada per l’Equip ROCA i en marxa des de fa dotze anys, ha sigut presentada a Agost amb la participació d’autoritats i representants municipals de la zona.

Barrachina admet el deute gravíssim valencià i reclama una financiació justa

Miguel Barrachina admet que la Comunitat Valenciana pateix un problema gravíssim de sobreendeutament i defensa un nou model de finançament que deixe la regió en la mitjana estatal i incloga un fons transitori de nivellació.