Rescaten a dos menors atrapats en una roca per les ones en Orpesa

rescat Orpesa

Imatge del rescat per part dels bombers en Orpesa | Consorci Provincial de Bombers de Castelló

 

Efectius de bombers han rescatat este dissabte a dos menors, un xic i una xica, després de quedar atrapats damunt d’unes roques a causa de les ones quan es banyaven en una cala d’Orpesa, en la comarca de la Plana Alta.

 

Els fets han ocorregut durant el matí d’este dissabte en la cala del Senyor, prop de la platja de la Concha. Els dos joves banyistes es trobaven damunt d’una roca i el mar els impedia eixir, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de Castelló.

 

 

Fins al lloc s’han mobilitzat una dotació terrestre del Parc de la Plana Alta i una unitat de moto aquàtica. Els efectius han conseguit rescatar als menors i una unitat del SAMU els ha atés per algunes ferides per colps.

 

El Consorci Provincial de Bombers ha demanat a la població “molta precaució” quan es porten a terme activitats en el mar. Així, ha instat a respectar el color de les banderes de les platges i seguir les indicacions dels socorristes.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

València sortejarà 200 invitacions per a la mascletà nocturna del 2 de maig a l’Ajuntament

L'Ajuntament de València organitzarà un sorteig de 200 invitacions per a presenciar la mascletà nocturna del 2 de maig, tret que substituïx al suspés per pluja el 5 de març.

La Generalitat avala la reobertura del Umbracle sense detectar irregularitats

La Generalitat confirma que no ha detectat irregularitats en la reobertura del Umbracle a la Ciutat de les Arts i les Ciències després d'una inspecció policial centrada en el compliment de l'ordenança acústica.

Detingut a Benissa un pròfug buscat per Polònia per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha arrestat a Benissa a un home de 39 anys reclamat per Polònia per pertànyer a una organització criminal dedicada al tràfic de drogues en diversos països europeus. El detingut ha ingressat a la presó provisional a l'espera del seu lliurament.

Detingut a Benissa un pròfug reclamat per Polònia per tràfic de drogues

La Guàrdia Civil ha detingut a Benissa a un home de 39 anys buscat per Polònia per pertànyer a una organització criminal de tràfic de drogues a nivell europeu. El detingut va ingressar a la presó provisional mentres es tramita el seu lliurament.

Sant Jordi plena de solemnitat el dia central dels Moros i Cristians d’Alcoi

El dia de Sant Jordi es convertix en l'eix de la trilogia festera de Moros i Cristians d'Alcoi, amb actes religiosos i desfilades que mesclen devoció, tradició i ambient popular.

La Fe lidera la major xarxa d’investigació en leucèmia mieloide aguda amb més de 300 centres

La Fe coordina una xarxa internacional amb 300 centres i impulsa més de 120 assajos en leucèmia mieloide aguda.

L’Ajuntament millora la seguretat dels itineraris a peu cap al CEIP Manuel González Martí de Benifaraig

• Les noves rutes escolars se sumen a les nou executades este mateix mes en les pedanies de Castellar-l’Oliveral i del Forn d’Alcedo, per la qual cosa en total ja en són 140 en el terme municipal de València

Dos incendis industrials controlats en Sagunt i Bonrepòs i Mirambell mobilitzen els bombers

Els bombers controlen dos incendis industrials a Sagunt i Bonrepòs i Mirambell sense danys greus.