Rescaten a dos menors atrapats en una roca per les ones en Orpesa

rescat Orpesa

Imatge del rescat per part dels bombers en Orpesa | Consorci Provincial de Bombers de Castelló

 

Efectius de bombers han rescatat este dissabte a dos menors, un xic i una xica, després de quedar atrapats damunt d’unes roques a causa de les ones quan es banyaven en una cala d’Orpesa, en la comarca de la Plana Alta.

 

Els fets han ocorregut durant el matí d’este dissabte en la cala del Senyor, prop de la platja de la Concha. Els dos joves banyistes es trobaven damunt d’una roca i el mar els impedia eixir, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de Castelló.

 

 

Fins al lloc s’han mobilitzat una dotació terrestre del Parc de la Plana Alta i una unitat de moto aquàtica. Els efectius han conseguit rescatar als menors i una unitat del SAMU els ha atés per algunes ferides per colps.

 

El Consorci Provincial de Bombers ha demanat a la població «molta precaució» quan es porten a terme activitats en el mar. Així, ha instat a respectar el color de les banderes de les platges i seguir les indicacions dels socorristes.

Últimes notícies

L’incendi de la Devesa-El Saler continua estabilitzat i sense rebrots importants

L’incendi forestal de la Devesa-El Saler, a València, continua estabilitzat este dissabte, amb el perímetre consolidat i sense rebrots importants durant la nit.

La hostaleria d’El Saler exigix ajudes per les pèrdues de l’incendi

SOS Hostelería ha reclamat a l’Ajuntament de València i a l’Agència Tributària mesures fiscals urgents per a més de vint locals d’El Saler afectats per l’incendi i els talls d’accessos en plena fi de vacacions.

Detinguda una parella a Alacant amb 400 grams de marihuana en patinet

La Policia Nacional ha detingut a Alacant un home i una dona que circulaven en patinet amb 400 grams de marihuana i que, segons la investigació, regentaven una associació cannàbica amb més droga emmagatzemada al seu domicili.

Oratge estable este cap de setmana amb màximes a la baixa a la costa de València

L’últim dissabte d’agost deixarà cels rasos en la Comunitat Valenciana, mínimes en descens i màximes a la baixa al litoral de València però més altes en l’interior. Diumenge es mantindrà l’estabilitat, amb temperatures lleugerament més altes i vents fluixos de component sud.

Setembre obri el curs polític valencià amb debat clau i primàries en marxa

El mes de setembre obri un curs polític intens en la Comunitat Valenciana, marcat pel debat de Política general en Les Corts i per les primàries i moviments de candidats davant les eleccions municipals i autonòmiques de 2027.

Cultura reclama una resposta unitària i coordinada pel robatori del Tresor de Villena

La Conselleria de Cultura ha exigit una resposta conjunta amb el Ministeri i les autonomies després del robatori del Tresor de Villena, que s’emmarca en una onada de colps contra museus espanyols i europeus. El Govern valencià insistix que no és un cas aïllat i demana reforçar la cooperació i revisar els protocols de seguretat.

Les platges de Guardamar i Torrevieja registren xicotets meteotsunamis este divendres

Les platges de Guardamar del Segura i Torrevieja han registrat este divendres al migdia xicotets meteotsunamis i no es descarta que es repetisquen al llarg de la vesprada. Les oscil·lacions han sigut suaus i, tot i que a Torrevieja oneja la bandera verda en quasi totes les platges, a Guardamar es mantenen les banderes roges per precaució.

El termòmetre es desploma fins a 12 graus en un dia i Vinaròs es queda en 31,8

Les temperatures màximes han baixat fins a 12 graus en punts de la Comunitat Valenciana, amb una màxima de 31,8 a Vinaròs com a valor més alt del dia.