Rescaten a dos menors atrapats en una roca per les ones en Orpesa

rescat Orpesa

Imatge del rescat per part dels bombers en Orpesa | Consorci Provincial de Bombers de Castelló

 

Efectius de bombers han rescatat este dissabte a dos menors, un xic i una xica, després de quedar atrapats damunt d’unes roques a causa de les ones quan es banyaven en una cala d’Orpesa, en la comarca de la Plana Alta.

 

Els fets han ocorregut durant el matí d’este dissabte en la cala del Senyor, prop de la platja de la Concha. Els dos joves banyistes es trobaven damunt d’una roca i el mar els impedia eixir, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de Castelló.

 

 

Fins al lloc s’han mobilitzat una dotació terrestre del Parc de la Plana Alta i una unitat de moto aquàtica. Els efectius han conseguit rescatar als menors i una unitat del SAMU els ha atés per algunes ferides per colps.

 

El Consorci Provincial de Bombers ha demanat a la població «molta precaució» quan es porten a terme activitats en el mar. Així, ha instat a respectar el color de les banderes de les platges i seguir les indicacions dels socorristes.

Últimes notícies

L’incendi forestal de Soneja queda estabilitzat amb 183 hectàrees afectades

Els 500 veïns desallotjats d’Azuébar no podran tornar encara a casa i els mitjans continuaran refrescant la zona durant la nit

Presó provisional per a l’home acusat del doble crim masclista de la Cañada del Fenollar

La jutgessa de la Secció de Violència sobre la Dona d’Alacant ha ordenat presó provisional i sense fiança per a l’home detingut per matar presumptament la seua dona i una de les seues filles i ferir-ne una altra a la Cañada del Fenollar.

Pradas demana identificar el tècnic que va fer l’informe previ al Cecopi per la DANA

La exconsellera Salomé Pradas ha sol·licitat al Jutjat de Catarroja que es determine qui és el tècnic que va redactar l’informe 3 abans del Cecopi i que declare com a testimoni en la causa penal per la DANA amb 230 morts.

Una nova tecnologia ajuda a reduir l’ansietat abans d’una operació a La Fe

L’ITI i l’IIS La Fe han desenvolupat MIXCARE, una solució que combina realitat mixta i sensors no invasius per a ajudar els pacients a controlar l’ansietat abans d’una operació i reduir, quan siga possible, la medicació ansiolítica.

La jutgessa rebutja el careo demanat per Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent pel telèfon de la dana

La jutgessa que investiga la dana ha denegat el careo sol·licitat per Emilio Argüeso amb l’alcaldessa de Torrent, Amparo Folgado, sobre una telefonada clau la vesprada de la tragèdia, i ha confirmat la petició d’informació a Chiva i Utiel sobre els avisos d’Emergències.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que premia l’assistència de la passada temporada.

El Valencia Basket manté preus dels abonos al Roig Arena i amplia el descompte del 10%

El Valencia Basket ha llançat la campanya d’abonos 2026-27 amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% que es podrà mantindre en la temporada 2027-28 si es complixen determinats requisits d’assistència.

Els abonaments del Valencia Basket mantenen preus i afegixen un descompte del 10% al Roig Arena

El Valencia Basket ha llançat la nova campanya d'abonaments amb preus congelats en quasi totes les zones del Roig Arena i un descompte general del 10% com a premi a la fidelitat, a més de diversos descomptes acumulables per edat i col·lectius.