19.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Rescaten a dos menors atrapats en una roca per les ones en Orpesa

rescat Orpesa

Imatge del rescat per part dels bombers en Orpesa | Consorci Provincial de Bombers de Castelló

 

Efectius de bombers han rescatat este dissabte a dos menors, un xic i una xica, després de quedar atrapats damunt d’unes roques a causa de les ones quan es banyaven en una cala d’Orpesa, en la comarca de la Plana Alta.

 

Els fets han ocorregut durant el matí d’este dissabte en la cala del Senyor, prop de la platja de la Concha. Els dos joves banyistes es trobaven damunt d’una roca i el mar els impedia eixir, segons ha informat el Consorci Provincial de Bombers de Castelló.

 

 

Fins al lloc s’han mobilitzat una dotació terrestre del Parc de la Plana Alta i una unitat de moto aquàtica. Els efectius han conseguit rescatar als menors i una unitat del SAMU els ha atés per algunes ferides per colps.

 

El Consorci Provincial de Bombers ha demanat a la població “molta precaució” quan es porten a terme activitats en el mar. Així, ha instat a respectar el color de les banderes de les platges i seguir les indicacions dels socorristes.

Últimes notícies

El jutge ha obert una línia per possible intent d’homicidi en l’espoli a una anciana a València

El jutjat que indaga el suposat espoli del patrimoni d'una dona de 80 anys amb alzheimer ha incorporat una perquisició per temptativa d'homicidi després de detectar-se una substància tòxica en el seu organisme. Els cinc detinguts van quedar en llibertat provisional, quatre d'ells amb mesures cautelars.

Retards en les línies 1 i 2 de Metrovalencia per un senglar en la via

Un senglar ha provocat retards en les línies 1 i 2 de Metrovalencia. Els trens circulen amb velocitat reduïda mentres el Seprona intenta capturar-ho.

Rescaten a un matrimoni després de la solsida del sostre de la seua casa a Elda

Els bombers han rescatat a una parella que ha quedat atrapada en cedir el sostre de la seua vivenda de dos plantes a Elda. Els dos han sigut assistits i traslladats a l'hospital.

Mads Pedersen serà operat el dijous per fractures de clavícula i nina

El danés de Lidl-Trek serà intervingut després de fracturar-se la nina esquerra i la clavícula dreta en una caiguda massiva en la primera etapa de la Volta a la Comunitat Valenciana. L'equip prioritza la seua recuperació i comunicarà el seu retorn més avant.

El València enllaça quatre eliminacions coperes seguides davant equips de Primera a Mestalla

El València va tornar a caure en la Copa del Rei davant un rival de la seua categoria i ja suma quatre eliminacions consecutives a Mestalla. L'última ensopegada va arribar enfront de l'Athletic (1-2), decidit amb un gol en el minut 96.

El Llevant aconseguix 20.948 abonats i frega el seu rècord històric

El club suma 20.948 abonats després de l'última actualització i es queda a 496 del màxim de 2019-20. La millor entrada va ser davant el Barcelona amb 23.415 assistents

Retards en L1 i L2 de Metrovalencia per un senglar en les vies

La presència d'un senglar en les vies entre Burjassot, Entroncament i Campanar ha obligat a reduir la velocitat i ha generat demores en L1 i L2, mentres el Seprona intenta capturar-ho.

Rescaten a un matrimoni atrapat en esfondrar-se el sostre de la seua vivenda a Elda

Un matrimoni ha sigut rescatat després de quedar atrapat per la solsida del sostre de la seua vivenda de dos plantes a Elda. Els dos han sigut traslladats a l'hospital després de la primera assistència.