Rescaten a dos xiques que anaven a la deriva amb un caiac per la costa de Moraira

 

Este dissabte de matí dos xiques, d’origen francés, han hagut de ser rescatades en la cala del Llebeig de la localitat de Moraira, en la comarca de la Marina Alta (Alacant), després de llogar un caiac i no poder tornar fins al punt d’inici, ja que estaven perdudes i molt cansades.

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, han sigut els treballadors de l’empresa de lloguer els que van avisar al servici de rescat en vore que les xiques no havien tornat després de l’hora per la que havien pagat el caiac.

 

Ràpidament, una embarcació del servici Cap d’Or va començar la busca i les va trobar entre unes roques pròximes a la cala del Llebeig. Quan van arribar van comprovar que les víctimes no estaven ferides, però si desorientades i molt cansades, pel que van enganxar el caiac i les van tornar en el barco fins a la platja.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca afronta a Les Corts una nova sessió de control amb crítiques de PSPV i Compromís i una pregunta de Vox sobre immigració

El president respondrà dimecres a qüestions sobre la seua gestió al capdavant de la Generalitat i sobre l’impacte econòmic de la immigració en els serveis públics

Les Arts estrena ‘Les filles de Bernarda’, una nova coproducció de dansa amb Taiat Dansa

Les Arts estrena el 17 d’abril ‘Les filles de Bernarda’, una proposta de dansa, música en viu i documental dins de Dansa València.

La Comunitat Valenciana lidera la compra d’habitatge per part d’estrangers no residents a Espanya

La Comunitat Valenciana va concentrar el 40 % de les compres d’habitatge de persones estrangeres no residents en el segon semestre de 2025.

L’incendi de Tibi evoluciona favorablement després de calcinar entre 8 i 10 hectàrees

Els bombers continuen treballant en l’incendi de Tibi, ja controlat, després de cremar entre 8 i 10 hectàrees al Maigmó.

El temps a la Comunitat Valenciana: pujen les temperatures i es manté l’oratge estable

La Comunitat Valenciana viurà dijous i divendres amb cel poc núvol i temperatures a l’alça, amb brumes al litoral i vent fluix.

Intervingut un patinet elèctric que arribava a quasi 90 km/h i conduït per un menor

La Policia Local de Castelló intervé un patinet elèctric que arribava a 89,9 km/h i tramita tres sancions al conductor menor d’edat.

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.