Els bombers rescaten a una família a la deriva a Oropesa

Els bombers del Consorci Provincial de Castelló van rescatar dissabte passat 14 d’agost a quatre membres d’una família que es trobaven a la deriva després de bolcar la seua embarcació en la costa d’Orpesa (Castelló).

 

Els fets es van produir el dissabte, quan una família espanyola que es trobava de turisme a Orpesa, va salpar a les sis de la vesprada amb una embarcació d’esbarjo a motor que havien llogat fins a les huit de la vesprada. Després de comprovar que a l’hora convinguda no havien retornat l’embarcació, l’empresa de lloguer va donar avís entorn de les 21 h als serveis d’emergència, tement que haguera succeït alguna cosa.

 
Ràpidament, un equip de la Unitat de Rescat Aquàtic, URA, de bombers del Consorci Provincial de Castelló, va iniciar la cerca dins de la mar, localitzant poc abans de les 22 h de la nit a l’embarcació desapareguda, i que van trobar a unes tres milles de la costa enfront de la platja de Morro de Gos d’Orpesa. La barca es trobava bolcada i pràcticament afonada, quedant a vistes una xicoteta part d’aquesta, sobre la qual els bombers van trobar a una menor d’uns 10 anys i a un home que pel que sembla era l’oncle de la xiqueta. Dins de l’aigua, i agarrats a la barca amb grans dificultats, es trobaven els pares de la menor.

 

Els quatre ocupants es trobaven exhaustos, ja que pel que sembla la bolcada s’havia produït tres hores abans, cap a les set de la vesprada, quan tornaven de fer una ruta per Benicàssim. El fort vent i onatge que es va originar a última hora de la vesprada hauria influït en la bolcada. Els bombers de la Unitat de Rescat Aquàtic del Consorci es van llançar a l’aigua per a rescatar a les quatre persones, enmig d’unes condicions marítimes complicades. Després de pujar-les a l’embarcació de rescat del Consorci, els bombers les van traslladar al port d’Orpesa, on els serveis sanitaris es van fer càrrec de la família per a revisar el seu estat.

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.