Els bombers rescaten a una família a la deriva a Oropesa

Els bombers del Consorci Provincial de Castelló van rescatar dissabte passat 14 d’agost a quatre membres d’una família que es trobaven a la deriva després de bolcar la seua embarcació en la costa d’Orpesa (Castelló).

 

Els fets es van produir el dissabte, quan una família espanyola que es trobava de turisme a Orpesa, va salpar a les sis de la vesprada amb una embarcació d’esbarjo a motor que havien llogat fins a les huit de la vesprada. Després de comprovar que a l’hora convinguda no havien retornat l’embarcació, l’empresa de lloguer va donar avís entorn de les 21 h als serveis d’emergència, tement que haguera succeït alguna cosa.

 
Ràpidament, un equip de la Unitat de Rescat Aquàtic, URA, de bombers del Consorci Provincial de Castelló, va iniciar la cerca dins de la mar, localitzant poc abans de les 22 h de la nit a l’embarcació desapareguda, i que van trobar a unes tres milles de la costa enfront de la platja de Morro de Gos d’Orpesa. La barca es trobava bolcada i pràcticament afonada, quedant a vistes una xicoteta part d’aquesta, sobre la qual els bombers van trobar a una menor d’uns 10 anys i a un home que pel que sembla era l’oncle de la xiqueta. Dins de l’aigua, i agarrats a la barca amb grans dificultats, es trobaven els pares de la menor.

 

Els quatre ocupants es trobaven exhaustos, ja que pel que sembla la bolcada s’havia produït tres hores abans, cap a les set de la vesprada, quan tornaven de fer una ruta per Benicàssim. El fort vent i onatge que es va originar a última hora de la vesprada hauria influït en la bolcada. Els bombers de la Unitat de Rescat Aquàtic del Consorci es van llançar a l’aigua per a rescatar a les quatre persones, enmig d’unes condicions marítimes complicades. Després de pujar-les a l’embarcació de rescat del Consorci, els bombers les van traslladar al port d’Orpesa, on els serveis sanitaris es van fer càrrec de la família per a revisar el seu estat.

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.