Rescaten a un home ferit en el Puig Campana

 

Este matí de dilluns, cap a les 10.00 hores, efectius del Consorci de Bombers d’Alacant han rescatat a un home de 68 anys que estava a 100 metres d’arribar dalt del Puig Campana en la localitat de Finestrat, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant).

 

Segons explica ‘Información’, els bombers han rebut un avís de què un home s’hauria trencat el genoll i no podia menejar-se a conseqüència d’haver patit una caiguda.

 

Fins al lloc de l’incident s’ha mobilitzat un helicòpter i una volta allí, els efectius de rescat han pogut estabilitzar a l’home, qui ha sigut traslladat fins al parc de bombers de Sant Vicent, i allí ha sigut assistit per un equip mèdic. A hores d’ara es desconeix l’estat actual de la víctima.

Últimes notícies

Catalá defensa la gestió de Pérez Llorca però recorda que la candidatura la decidirà el PP

María José Catalá destaca que Juanfran Pérez Llorca està fent un bon treball i mereix suport, però remarca que la candidatura a la Generalitat la decidirà la direcció del PP.

L’IVF reforça els avals per a la primera vivenda després de guanyar 18,4 milions en 2025

L’entitat tanca l’exercici amb més solvència, eleva el patrimoni net fins als 453 milions i prepara noves línies de finançament per a 2026

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous pendent dels primers fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb revisions mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diverses incorporacions.

Nit sufocant a Oliva amb temperatures mínimes de fins a 27,2 graus

Diversos municipis valencians han patit una nit tòrrida, amb mínimes per damunt dels 25 graus i un registre màxim de 27,2 a Oliva.

L’incendi d’una nau industrial a Aspe seguix actiu però evoluciona de manera favorable

L’incendi declarat dimarts en una nau industrial d’Aspe, dedicada a plats de dutxa, seguix actiu este dimecres de matí, però els bombers indiquen que evoluciona de manera favorable.

Juliol comença amb núvols en l’interior i oratge estable a la Comunitat Valenciana

L’inici de juliol arriba a la Comunitat Valenciana amb núvols d’evolució en zones de l’interior, lleuger descens tèrmic al nord de Castelló i pocs canvis en la resta del territori.

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.