Rescaten a un home que havia caigut a l’aigua des del seu barco en Port Saplatja

 

Este matí de dissabte, cap a les 12.15 hores, l’embarcació S-32 pertanyent al Servici Marítim Provincial de València, prestant servici propi de l’especialitat, estava dins del port esportiu de PORT-SAPLAYA, zona nord de València, observant a una parella d’avançada edat que procedia a fer l’atracada de la seua embarcació.

 

Una volta advertits, la tripulació va observar com, per raons desconegudes, a la parella se li va complicar la maniobra d’atracada, pel que un component de la tripulació va anar des del moll per a ajudar-los amb la recollida del cap d’amarrament i poder facilitar-li esta maniobra.

 

En eixe moment, un home de 76 anys es va traslladar a la proa, i es va esvarar per la banda d’estribord caient a l’aigua, sense colpejar-se amb el barco, pel que el component de la tripulació va accedir d’un salt a l’embarcació de la parella per a poder auxiliar a la persona que va caure a l’aigua.

 

L’operari va poder agarrar la mà a l’home, que es trobava en gran estat de nerviosisme, intentant entre els dos components de la tripulació pujar a la víctima a l’embarcació per la proa d’esta, sent impossible per l’altura des de l’aigua fins a l’embarcació, però finalment ho van fer i cap persona va acabar ferida ni es van registrar danys materials. Gràcies a la professionalitat i determinació que van demostrar els agents en esta actuació, van conseguir auxiliar a l’home i van evitar un mal major.

Últimes notícies

Trobeu la documentació de la jove desapareguda a Sueca prop del cadàver localitzat a Llaurí

La Guàrdia Civil ha localitzat la documentació de la jove de 25 anys desapareguda a Sueca a escassa distància del cadàver trobat a Llaurí, encara pendent d’identificació oficial.

El calcer espanyol cau al 23é lloc mundial amb un 14,2 % menys de producció

El sector del calcer espanyol ha produït uns 60 milions de parells en 2025, un 14,2 % menys que en 2024, i baixa del 19é al 23é lloc del rànquing mundial, amb només el 0,24 % de la producció global.

Les compres de vivenda per estrangers es disparen un 31 % a la Comunitat Valenciana

La compravenda de vivendes per estrangers ha crescut un 31 % a la Comunitat Valenciana entre abril i juny, en un context de caiguda general del mercat i preus en màxims històrics a Espanya.

Mor ofegat un jove de 29 anys al riu Túria a Manises

Agents del GEO de la Policia Nacional han localitzat este matí el cos sense vida d’un home de 29 anys al riu Túria, al terme de Manises, després de desaparèixer ahir de vesprada quan es banyava en esta zona.

Ajudes de fins a 15.000 euros per a agricultors i ramaders afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó

Els afectats per l’incendi de la Vall d’Uixó rebran entre 4.000 i 6.000 euros per hectàrea agrícola, fins a 15.000 per explotació ramadera i compensacions per pèrdua d’animals i danys en equipament.

Porcelanosa redueix el benefici a 13 milions en 2025 per l’alça de l’Impost de Societats

Porcelanosa ha guanyat 13 milions d’euros en 2025, un 55 % menys que en 2024, per l’increment del tipus efectiu de l’Impost de Societats fins al 54 %. Tot i això, el grup ha mantingut la facturació entorn dels 863 milions i ha reforçat la seua expansió internacional.

André Almeida continua al marge mentre el València espera la seua decisió

André Almeida s ha tornat a entrenar dos dies seguits al marge del grup a Paterna mentre València CF i Swansea ja tenen un acord pel seu traspàs i esperen la decisió final del migcampista portugués.

CSIF exigix començar el curs amb totes les plantilles cobertes i aules condicionades

El sindicat CSIF insta Educació a garantir que l’1 de setembre tots els llocs docents estiguen coberts i que els centres educatius tinguen infraestructures i climatització en condicions adequades.
FILMOTECA D'ESTIU