Rescaten a un home que havia caigut a l’aigua des del seu barco en Port Saplatja

 

Este matí de dissabte, cap a les 12.15 hores, l’embarcació S-32 pertanyent al Servici Marítim Provincial de València, prestant servici propi de l’especialitat, estava dins del port esportiu de PORT-SAPLAYA, zona nord de València, observant a una parella d’avançada edat que procedia a fer l’atracada de la seua embarcació.

 

Una volta advertits, la tripulació va observar com, per raons desconegudes, a la parella se li va complicar la maniobra d’atracada, pel que un component de la tripulació va anar des del moll per a ajudar-los amb la recollida del cap d’amarrament i poder facilitar-li esta maniobra.

 

En eixe moment, un home de 76 anys es va traslladar a la proa, i es va esvarar per la banda d’estribord caient a l’aigua, sense colpejar-se amb el barco, pel que el component de la tripulació va accedir d’un salt a l’embarcació de la parella per a poder auxiliar a la persona que va caure a l’aigua.

 

L’operari va poder agarrar la mà a l’home, que es trobava en gran estat de nerviosisme, intentant entre els dos components de la tripulació pujar a la víctima a l’embarcació per la proa d’esta, sent impossible per l’altura des de l’aigua fins a l’embarcació, però finalment ho van fer i cap persona va acabar ferida ni es van registrar danys materials. Gràcies a la professionalitat i determinació que van demostrar els agents en esta actuació, van conseguir auxiliar a l’home i van evitar un mal major.

Últimes notícies

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.