16.7 C
València
Diumenge, 8 febrer, 2026

Rescaten a un home que havia caigut a l’aigua des del seu barco en Port Saplatja

 

Este matí de dissabte, cap a les 12.15 hores, l’embarcació S-32 pertanyent al Servici Marítim Provincial de València, prestant servici propi de l’especialitat, estava dins del port esportiu de PORT-SAPLAYA, zona nord de València, observant a una parella d’avançada edat que procedia a fer l’atracada de la seua embarcació.

 

Una volta advertits, la tripulació va observar com, per raons desconegudes, a la parella se li va complicar la maniobra d’atracada, pel que un component de la tripulació va anar des del moll per a ajudar-los amb la recollida del cap d’amarrament i poder facilitar-li esta maniobra.

 

En eixe moment, un home de 76 anys es va traslladar a la proa, i es va esvarar per la banda d’estribord caient a l’aigua, sense colpejar-se amb el barco, pel que el component de la tripulació va accedir d’un salt a l’embarcació de la parella per a poder auxiliar a la persona que va caure a l’aigua.

 

L’operari va poder agarrar la mà a l’home, que es trobava en gran estat de nerviosisme, intentant entre els dos components de la tripulació pujar a la víctima a l’embarcació per la proa d’esta, sent impossible per l’altura des de l’aigua fins a l’embarcació, però finalment ho van fer i cap persona va acabar ferida ni es van registrar danys materials. Gràcies a la professionalitat i determinació que van demostrar els agents en esta actuació, van conseguir auxiliar a l’home i van evitar un mal major.

Últimes notícies

L’Athletic respira amb un 4-2 i deixa tocat al Llevant

L'Athletic es va imposar 4-2 al Llevant després de jugar els visitants amb deu per l'expulsió de Maturro. Guruzeta va firmar un doblet i el final va ser d'infart.

L’Athletic torna a guanyar dos mesos després amb un 4-2 que frena al Llevant

L'Athletic va véncer 4-2 al Llevant en San Mamés després de jugar amb superioritat des del 17 per l'expulsió de Maturro. Guruzeta va fer doblet i Serrano va decidir en l'afegit.

Raúl García Pierna guanya l’última etapa de la Volta a la Comunitat Valenciana

El corredor de Movistar es va imposar en la quinta i última jornada i va explicar que l'escamot va permetre la fugida. És el seu primer triomf amb l'equip i el primer de l'any per a Espanya.

Evenepoel es corona a València i Raúl García Pierna guanya l’última etapa

Remco Evenepoel amarra la Volta a la Comunitat Valenciana després d'una última jornada controlada pel seu equip. Raúl García Pierna venç a València a l'esprint.

Ratxes de 74 km/h en El Altet i sis servicis pel vent a la província de València

El vent del nord-oest ha deixat este diumenge ratxes de fins a 74 km/h en El Altet i només sis intervencions a la província de València, segons Emergències. Aemet manté avisos grocs en diverses zones fins a la nit

Guruzeta firma un doblet i posa en avantatge a l’Athletic davant un Llevant amb deu (2-0)

L'Athletic marxa amb 2-0 després d'una primera part marcada per l'expulsió d'Alan Maturro en el minut 17. Guruzeta va anotar de cap i va definir una altra vegada a passada d'Iñaki Williams.

El Castelló dormirà líder de Segona per primera vegada en 33 anys

El 0-4 a Valladolid ha deixat al Castelló com a líder provisional de Segona amb 45 punts. El lloc queda pendent del partit del Racing davant el Mirandés el dilluns en El Sardiner.

S’entrega i queda detingut el presumpte autor de la mort d’un home per arma de foc a Catarroja

El presumpte autor s'ha entregat a la Guàrdia Civil en el lloc dels fets i ha quedat detingut. La víctima, de 46 anys, ha sigut trobada en les escales d'un edifici i el SAMU ha certificat la defunció.