Rescaten a un home que havia caigut a l’aigua des del seu barco en Port Saplatja

 

Este matí de dissabte, cap a les 12.15 hores, l’embarcació S-32 pertanyent al Servici Marítim Provincial de València, prestant servici propi de l’especialitat, estava dins del port esportiu de PORT-SAPLAYA, zona nord de València, observant a una parella d’avançada edat que procedia a fer l’atracada de la seua embarcació.

 

Una volta advertits, la tripulació va observar com, per raons desconegudes, a la parella se li va complicar la maniobra d’atracada, pel que un component de la tripulació va anar des del moll per a ajudar-los amb la recollida del cap d’amarrament i poder facilitar-li esta maniobra.

 

En eixe moment, un home de 76 anys es va traslladar a la proa, i es va esvarar per la banda d’estribord caient a l’aigua, sense colpejar-se amb el barco, pel que el component de la tripulació va accedir d’un salt a l’embarcació de la parella per a poder auxiliar a la persona que va caure a l’aigua.

 

L’operari va poder agarrar la mà a l’home, que es trobava en gran estat de nerviosisme, intentant entre els dos components de la tripulació pujar a la víctima a l’embarcació per la proa d’esta, sent impossible per l’altura des de l’aigua fins a l’embarcació, però finalment ho van fer i cap persona va acabar ferida ni es van registrar danys materials. Gràcies a la professionalitat i determinació que van demostrar els agents en esta actuació, van conseguir auxiliar a l’home i van evitar un mal major.

Últimes notícies

València ompli el Ciutat en una inauguració multitudinària dels Gay Games 2026

Els Gay Games XII València 2026 han arrancat al Ciutat de València amb més de 10.200 esportistes de 81 països, una desfilada de delegacions i actuacions musicals i de folklore valencià davant 13.500 persones.

La sàtira social ‘Filipiñana’ triomfa com a millor llargmetratge en Cinema Jove

La pel·lícula 'Filipiñana', de Rafael Manuel, s'ha endut el Luna de València a millor llargmetratge de Cinema Jove i també el guardó del Jurat Jove, en una edició que ha repartit premis entre films i sèries internacionals i produccions amb presència valenciana.

Pluges intenses i tronades este diumenge en zones d’Alacant i València sota avís groc

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís groc per pluges de fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i tronades amb granís i ratxes molt fortes de vent en distintes zones d’Alacant i València.

Diana Morant anuncia que vol optar a la Presidència de la Generalitat

Diana Morant ha avançat davant del Comité Federal del PSOE que es presentarà a les primàries del PSPV per a ser candidata a la Presidència de la Generalitat Valenciana tan prompte com s'òbriga el procés intern.

Oltra anima a frenar l’extrema dreta: si la gent no vol, no arribaran al poder

Mónica Oltra assegura en un acte a València que l’arribada de l’extrema dreta al poder no és inevitable i defensa que la democràcia ha de tornar a posar el poble al centre.

Baldoví reclama eleccions anticipades i acusa el Consell de no estar a l’alçada del poble valencià

El president del Consell Nacional de Més-Compromís, Joan Baldoví, ha demanat eleccions autonòmiques anticipades en considerar que el poble valencià és digne i mereix un govern decent. L’òrgan ha aprovat una resolució que reclama la dimissió del Consell del PP, sustentat per Vox, i la convocatòria immediata d’eleccions.

Confiscat un tonyina roig de 250 quilos de pesca furtiva davant la costa de la Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha intervingut un tonyina roig d’uns 250 quilos capturat presumptament de manera furtiva davant de la Vila Joiosa, el primer dia de la temporada, i ha tramitat cinc denúncies contra el patró.

El nou monoplaça híbrid de la UPV es prepara per a dominar la Formula Student europea

L’equip Formula Student de la Universitat Politècnica de València ha presentat el FSUPV-14, el seu primer monoplaça híbrid, amb tracció elèctrica davantera i nou paquet aerodinàmic, per a aspirar al número u mundial.