Rescaten a un home que havia caigut a l’aigua des del seu barco en Port Saplatja

 

Este matí de dissabte, cap a les 12.15 hores, l’embarcació S-32 pertanyent al Servici Marítim Provincial de València, prestant servici propi de l’especialitat, estava dins del port esportiu de PORT-SAPLAYA, zona nord de València, observant a una parella d’avançada edat que procedia a fer l’atracada de la seua embarcació.

 

Una volta advertits, la tripulació va observar com, per raons desconegudes, a la parella se li va complicar la maniobra d’atracada, pel que un component de la tripulació va anar des del moll per a ajudar-los amb la recollida del cap d’amarrament i poder facilitar-li esta maniobra.

 

En eixe moment, un home de 76 anys es va traslladar a la proa, i es va esvarar per la banda d’estribord caient a l’aigua, sense colpejar-se amb el barco, pel que el component de la tripulació va accedir d’un salt a l’embarcació de la parella per a poder auxiliar a la persona que va caure a l’aigua.

 

L’operari va poder agarrar la mà a l’home, que es trobava en gran estat de nerviosisme, intentant entre els dos components de la tripulació pujar a la víctima a l’embarcació per la proa d’esta, sent impossible per l’altura des de l’aigua fins a l’embarcació, però finalment ho van fer i cap persona va acabar ferida ni es van registrar danys materials. Gràcies a la professionalitat i determinació que van demostrar els agents en esta actuació, van conseguir auxiliar a l’home i van evitar un mal major.

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.