Rescaten a 13 immigrants en una pastera a una milla de l’Illa de Benidorm

 

Salvament Marítim ha rescatat sobre les 12.40 hores a 13 persones que navegaven este dilluns una pastera a una milla de l’Illa de Benidorm, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant). Es tracta de la tercera embarcació localitzada hui en aigües d’esta província i s’eleva el nombre d’immigrants localitzats a 42 persones.

 

L’avís, segons han informat fonts de Salvament i de Creu Roja Alacant, s’ha donat per part d’un pesquer que ha alertat de la presència de la pastera.

 

S’ha mobilitzat a ‘Salvamar Diphda’ que ha recollit als immigrants i els ha traslladats al Port d’Alacant. En total, són 12 hòmens i una dona que presenten bon estat de salut, a l’espera de practicar-los les corresponents PCR per a descartar coronavirus.

 

Amb estes, este dilluns s’ha localitzat a 42 persones en tres embarcacions en Xàbia, l’Alfàs del Pi i Benidorm.

Últimes notícies

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.

Camps veu apetible competir amb Oltra a València però insistix a optar a la Generalitat

Francisco Camps considera molt atractiva una possible batalla electoral amb Mónica Oltra a València, però reafirma que el seu objectiu és liderar el PP valencià i optar a la presidència de la Generalitat.

Camps nega haver gastat 15.000 euros en gasolina i reclama una investigació

Francisco Camps sosté que el seu gasto anual en combustible amb cotxe oficial no supera els 4.000 euros i exigix aclarir qui va usar la targeta vinculada al seu vehicle.

Milers de docents omplin València per a exigir una educació pública, digna i en valencià

Milers de docents i estudiants es manifesten a València en una jornada de vaga que els sindicats consideren historica per a reclamar millores salarials, rebaixa de ràtios i mes valencià a les aules.

Un xoc entre dos camions col·lapsa el baipás de València amb 30 quilòmetres de retencions

Un accident entre dos camions en l'A-7, a l'altura del desviament cap a la CV-35 prop de Paterna, provoca prop de 30 quilòmetres de retencions i deixa un ferit traslladat a l'Hospital de Manises.

El sol plena les terrasses i les platges d’Alacant en ple Dimarts Sant

El bon temps, amb temperatures pròximes als 20 graus i cels buidats, ha omplit les terrasses i les platges d'Alacant durant el Dimarts Sant.