16.7 C
València
Diumenge, 1 febrer, 2026

Rescaten a un parapentista en caure en un paratge natural d’Ares del Maestrat

 

Esta vesprada, cap a les 15.30 hores, un home de 46 anys, ha hagut de ser rescatat en helicòpter després de caure en el paratge natural la mola d’Ares, en la localitat d’Ares del Maestrat, en la comarca de l’Alt Maestrat (Castelló), mentres practicava parapent i un helicòpter de rescat ha accedit fins al lloc de l’accident.

 

Segons ha informat el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències (CICU) de la Generalitat Valenciana, Emergències ha mobilitzat fins al lloc dels fets una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i un helicòpter medicalitzat que han assistit a la víctima.

 

Tal com han informat, l’home presentava una fractura de turmell i contusió dorsal. Immediatament, l’helicòpter ha evacuat al ferit a l’hospital Universitari de Castelló. Fins al moment, no ha transcendit més informació sobre l‘estat de salut del pacient.

Últimes notícies

Luis Rioja lamenta la derrota davant el Betis després del seu gol inicial

L'extrem del València va lamentar la derrota 2-1 en el camp del Betis malgrat obrir el marcador. Va destacar que l'equip va competir bé i va demanar quedar-se amb el positiu.

101-65: el València Basket va arrasar al Hiopos Lleida amb una pluja primerenca de triples

El València Basket va firmar 12 triples al descans (55%) i va deixar el partit vist per a sentència abans de l'intermedi. El Lleida, sense Diagne en la segona part, va claudicar.

Es puja al sostre d’un avió en l’aeroport de Manises i retarda un vol dos hores

Un home es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises i el vol a Amsterdam va eixir dos hores tard. Va ser reduït, atés i denunciat.

Fornals resol en el 88 i el Betis tomba al València (2-1)

Un gol de Pablo Fornals en el 88 va donar al Betis una victòria patida davant el València en La Cartoixa. Va haver-hi dos penals: Vallés va detindre un i Chimy Ávila va convertir un altre.

Fornals dona els tres punts al Betis en un final que feia olor d’empat (2-1)

El Betis es va imposar 2-1 al València en La Cartoixa gràcies a una miqueta de Pablo Fornals en el minut 88. Luis Rioja va obrir el marcador i Chimy Ávila va empatar de penal.

Betis i València empaten 1-1 al descans en La Cartoixa

Betis i València marxen al descans amb 1-1 en un dol molt equilibrat en La Cartoixa. Luis Rioja va obrir el marcador i Chimy Ávila va empatar de penal tres minuts després.

Gerard Moreno veu a Pamplona un punt d’inflexió

El davanter del Vila-real va valorar el 2-2 davant Osasuna com un punt d'inflexió després de dos derrotes fora. Va reclamar autocrítica pels gols encaixats i va mirar a l'Espanyol.

Matías Moreno ja està a casa després de passar la nit a l’hospital per un xoc amb Sorloth

El central del Llevant va rebre l'alta este diumenge després de passar la nit en observació pel colp al cap patit en el minut 23 davant l'Atlètic. El club va actuar per prevenció i va seguir el protocol.