Rescaten a dos persones atrapades pel temporal en una masia d’Olocau del Rei

Màquina llevaneu en Olocau del Rei

Imatge de la nevada en Olocau del Rei | Diputació de Castelló

Dos persones, que feia dies que es trobaven atrapades i incomunicades pel temporal en una masia d’Olocau del Rei, en la comarca dels Ports, han hagut de ser rescatades este dijous amb helicòpter, segons han informat Emergències de la Generalitat i el Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC) a través de Twitter.

 

La Unitat de Rescat de Muntanya (URM) dels bombers ha sigut l’encarregada del rescat, que s’ha donat per acabat a les cinc i mitja de la vesprada d’este dijous. Les dos persones es trobaven bé, encara que en una zona totalment aïllada per via terrestre.

 

En la comarca dels Ports és en una de les zones del territori valencià a on més precipitació en forma de neu ha caigut durant el temporal provocat per la borrasca ‘Glòria’, que ja se n’ha anat del territori valencià, a pesar de què encara ens deixarà algunes restes este cap de setmana.

 

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Sèptim dia de vaga del professorat valencià amb negociació clau i amenaça de dimissió massiva

La vaga indefinida del professorat de la xarxa pública valenciana entra en el seu sèptim dia amb una reunió negociadora decisiva i la pressió afegida d'una possible dimissió col·lectiva d'equips directius.

La Porcellana de Llemotges aconseguix la primera indicació geogràfica artesanal protegida per la UEIPO

La Porcellana de Llemotges es convertix en la primera indicació geogràfica artesanal i industrial registrada per la EUIPO, una fita que reforça la protecció de l'artesania europea i obri la porta a noves sol·licituds.

Les directives de centres públics amenacen amb dimitir en bloc si Educació no concreta la seua oferta

Els equips directius de centres públics valencians advertixen que presentaran dimissions col·lectives si la Conselleria d'Educació no presenta per escrit una proposta seriosa i suficient per a posar fi a la vaga indefinida del professorat.

Dimarts quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana amb fins a 30 graus i algun ruixat a Castelló

La Comunitat Valenciana viurà un dimarts quasi estiuenc, amb temperatures pròximes als 30 graus i cel poc nuvolós, encara que s'esperen ruixats dispersos a l'interior de Castelló a la vesprada.

Educació proposa una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros al mes per a frenar la vaga docent

Educació planteja als sindicats una pujada salarial progressiva de fins a 200 euros mensuals fins a 2028 i noves taules de treball per a intentar desconvocar la vaga indefinida del professorat.

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.