Anuncios

Rescaten a dos persones atrapades pel temporal en una masia d’Olocau del Rei

Màquina llevaneu en Olocau del Rei

Imatge de la nevada en Olocau del Rei | Diputació de Castelló

Dos persones, que feia dies que es trobaven atrapades i incomunicades pel temporal en una masia d’Olocau del Rei, en la comarca dels Ports, han hagut de ser rescatades este dijous amb helicòpter, segons han informat Emergències de la Generalitat i el Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC) a través de Twitter.

 

Anuncios

La Unitat de Rescat de Muntanya (URM) dels bombers ha sigut l’encarregada del rescat, que s’ha donat per acabat a les cinc i mitja de la vesprada d’este dijous. Les dos persones es trobaven bé, encara que en una zona totalment aïllada per via terrestre.

 

En la comarca dels Ports és en una de les zones del territori valencià a on més precipitació en forma de neu ha caigut durant el temporal provocat per la borrasca ‘Glòria’, que ja se n’ha anat del territori valencià, a pesar de què encara ens deixarà algunes restes este cap de setmana.

 

 

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna i s’agarra a la permanència amb un 3-2 agònic

El Llevant remunta un 0-2 davant Osasuna, que va jugar tota la segona part amb un menys, i es manté viu en la baralla per la permanència gràcies a un gol de Eyong en el 90.

Pedro Martínez rebaixa l’eufòria després de forçar el quint partit davant Panathinaikos

València Basket va véncer al Panathinaikos a Atenes i va forçar el quint partit de la sèrie d'Eurolliga. Pedro Martínez celebra el triomf però advertix que jugar a casa no garantix la passada.

Sanitat localitza a Catalunya un nou contacte del brot de hantavirus del creuer

Sanitat ha identificat a Catalunya a una nova dona com a contacte del brot de hantavirus vinculat al creuer Hondius. No presenta sintomas, però debera guardar quarantena i sotmetre's a vigilància activa.

Montero lidera un altre colp del València Basket en el OAKA i es jugarà la Final Four a casa

El València Basket va tornar a silenciar el OAKA amb una exhibició de Jean Montero i va forçar el quint partit per a decidir el passe a la Final Four en el Roig Arena.

Ingressen en aïllament a Alacant a la primera sospitosa de hantavirus a Espanya

Una dona de 32 anys, primer cas sospitós de hantavirus a Espanya, ha sigut ingressada en una habitació d'aïllament amb pressió negativa a l'hospital de Sant Joan d'Alacant després d'activar el protocol de Sanitat.

El Feminario de la Diputació exigix al Govern una llei contra l’explotació sexual

El nové Feminario de la Diputació de València tanca les seues jornades amb una exigència directa al Govern: una llei orgànica abolicionista contra l'explotació sexual que protegisca les dones i perseguisca proxenetes i compradors de sexe.

La família de Teófilo de la Vall recorrerà al Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Martín Villa

La família de Teófilo de la Vall, considerat la primera víctima de la Transició, recorrerà al Tribunal Constitucional després de la inadmissió de la querella contra Rodolfo Martín Villa i advertix que, si no obté empara, acudirà a instàncies internacionals.

El Consell protegix com BIC la tradició de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua

El Consell ha aprovat la declaració com a Bé d'Interés Cultural immaterial de la tradició musical de les Orquestres i Rondalles de Pols i Pua de la Comunitat Valenciana, amb mesures específiques de protecció i estudi.
Anuncios