Rescaten a dos persones atrapades pel temporal en una masia d’Olocau del Rei

Màquina llevaneu en Olocau del Rei

Imatge de la nevada en Olocau del Rei | Diputació de Castelló

Dos persones, que feia dies que es trobaven atrapades i incomunicades pel temporal en una masia d’Olocau del Rei, en la comarca dels Ports, han hagut de ser rescatades este dijous amb helicòpter, segons han informat Emergències de la Generalitat i el Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC) a través de Twitter.

 

La Unitat de Rescat de Muntanya (URM) dels bombers ha sigut l’encarregada del rescat, que s’ha donat per acabat a les cinc i mitja de la vesprada d’este dijous. Les dos persones es trobaven bé, encara que en una zona totalment aïllada per via terrestre.

 

En la comarca dels Ports és en una de les zones del territori valencià a on més precipitació en forma de neu ha caigut durant el temporal provocat per la borrasca ‘Glòria’, que ja se n’ha anat del territori valencià, a pesar de què encara ens deixarà algunes restes este cap de setmana.

 

 

 

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pedro Martínez ressalta la victòria coral del València Basket davant el Riu Breogán

Pedro Martínez celebra el triomf del València Basket davant el Riu Breogán com una victòria coral en la qual subratlla l'aportació defensiva d'Isaac Nogués i la bona faena de Yankuba Avenc i Kameron Taylor.

Montero lidera un València Basket coral per a doblegar al Riu Breogán (105-88)

València Basket s'imposa al Riu Breogán per 105-88 en el Roig Arena, en un triomf coral liderat pel dominicà Jean Montero i sustentat en la potència ofensiva local.

Mor als 78 anys Josep Piera, poeta i referent de la literatura valenciana

El poeta i narrador valencià Josep Piera, figura clau de la Generació dels 70 i autor àmpliament premiat, ha mort als 78 anys. Institucions i representants públics destaquen el seu llegat literari i el seu compromís amb la cultura valenciana.

Dos morts en la segona fase de l’operació de trànsit de Setmana Santa en la Comunitat Valenciana

La segona fase de l'operació especial de trànsit de Setmana Santa registra dos víctimes mortals a Vila-real i Calp i un alt volum de desplaçaments per carretera.

Remuntada del Celta a Mestalla per a afermar-se en llocs europeus

El Celta de Vigo remunta al València amb una espectacular segona part a Mestalla, s'aferra a la zona europea i deixa al conjunt local sense premi malgrat el doblet de Guido Rodríguez.

Les màximes freguen els 27 graus en una Jornada de Pasqua molt temperada en la Comunitat

La Comunitat Valenciana ha viscut un Diumenge de Pasqua molt temperat, amb màximes de fins a 27,5 graus en diversos municipis de l'interior i prelitoral, i valors una mica més moderats en les capitals de província.

El Celta remunta a Mestalla i consolida la seua plaça europea davant el València

El Celta de Vigo remunta al València amb una brillant segona part, s'imposa 2-3 a Mestalla i reforça la seua posició europea mentres el conjunt local deixa escapar una ocasió per a acostar-se a Europa.

Mor un ciclista de 57 anys en xocar amb un cotxe en la N-332 a Calp

Un ciclista de 57 anys ha mort després de col·lidir amb un cotxe en la N-332 al seu pas per Calp. Els servicis d'emergència van intentar reanimar-ho sense èxit.