Una línia ferroviària i 9 carreteres seguixen tallades a causa del temporal en el territori valencià

Nevada

El temporal encara deixa algunes carreteres tallades | CPBC

 

Una línia ferroviària i nou carreteres continuen tallades pels efectes de la borrasca ‘Glòria’ que ha afectat tot el territori valencià en els últims quatre dies, mentres que els ports i aeroports ja operen amb normalitat, segons ha informat el Centre de Coordinació d’Emergències.

 

El Centre 112 ha rebut un total de 8.142 telefonades relacionades amb este temporal des del dia 19 a les 08.00 hores, que s’han traduït en 6.133 incidents. A demés, la línia ferroviària Xàtiva-Alcoi continua tallada des de les 21.00 hores del dilluns passat, mentres que la resta de línies funcionen amb normalitat.

 

Quant a la circulació per carretera, este dijous segueixen tancades al trànsit nou carreteres, totes elles de la xarxa secundària, mentres que en altres 41 és necessari l’ús de cadenes.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana frega el 90% d’ocupació hotelera en una Setmana Santa millor del que es preveu

La Comunitat Valenciana ha aconseguit una ocupació hotelera mitjana del 88,2% en el període central de Setmana Santa, superant les previsions gràcies a les reserves d'última hora, el bon temps i una oferta turística plenament operativa.

Pérez Llorca evita donar data als pressupostos però garantix que ja es treballen

Juanfran Pérez Llorca assegura que el Consell treballa en els pressupostos de la Generalitat però rehúye fixar terminis i subratlla que la prioritat és la capacitat econòmica per a complir objectius.

El Vila-real enllaça tres eixides sense guanyar per primera vegada en la temporada

El Vila-real suma tres jornades consecutives sense guanyar com a visitant per primera vegada en la temporada, malgrat seguir entre els millors equips de LaLiga a domicili.

Pérez Llorca impulsa un gran pacte de l’aigua a Espanya i reclama més suport de l’Estat

Juanfran Pérez Llorca defén un gran pacte de l'aigua a Espanya, vinculat al posttransvasament Xúquer-Vinalopó, i exigix major implicació del Govern central i ús eficient de les infraestructures.

Pérez Llorca reclama aclarir com més prompte millor el cas màscares i critica les decisions del PSOE

Juanfran Pérez Llorca demana que el cas màscares s'esclarisca com més prompte millor i denúncia que els valencians ja han patit les conseqüències de les decisions del PSOE.

Diangana torna a Elx pendent de l’abast de la seua lesió muscular

Grady Diangana ja està a Elx per a sotmetre's a proves mèdiques que aclarisquen l'abast de la seua lesió muscular, patida durant la concentració amb la seua selecció després de la classificació al Mundial 2026.

Pérez Llorca reclama un gran pacte de l’aigua a Espanya i més col·laboració de l’Estat

Juanfran Perez Llorca defén a Novelda un gran pacte de l'aigua a Espanya, reivindica transvasaments des de zones amb excedents i exigix mes implicacion del Govern central.

Les Falles convertiran Logronyo en capital valenciana durant tres dies de festa

Les Falles aterren a Logronyo els dies 10, 11 i 12 d'abril amb un programa que replica un cap de setmana faller, la participació de 3.500 valencians i un impacte econòmic previst de 1,5 milions d'euros.