Rescaten a Torrent un home atrapat per una tanca metàl·lica que li travessava la cuixa

Ejemplo de shortcode con estilo
Imatge del rescat de l’home atrapat a la tanca | Consorci Provincial de Bombers de València   Un home de 43 anys quedava atrapat aquest dissabte de matinada en una tanca metàl·lica a la localitat de Torrent, a l’Horta, en quedar-se-li una cuixa travessada per una barra de la tanca.   Els fets van ocórrer […]
rescat home atrapat

Imatge del rescat de l’home atrapat a la tanca | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Un home de 43 anys quedava atrapat aquest dissabte de matinada en una tanca metàl·lica a la localitat de Torrent, a l’Horta, en quedar-se-li una cuixa travessada per una barra de la tanca.

 

Els fets van ocórrer al voltant de les 2.00 de la matinada, en el carrer pare Vicent Cabanes de Torrent, quan els efectius del Consorci provincial de Bombers de València van ser requerits per la Policia Local, per tal de rescatar a un home que tenia una cuixa travessada per una barra d’una tanca.

 

Dos dotacions del parc de Torrent es van desplaçar al lloc del succés i van tallar la barra que travessava la cama de l’home.

rescat Torrent

Imatge de la tanca després de la intervenció dels bombers | Consorci Provincial de Bombers de València

 

També es va mobilitzar una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB), que va traslladar a l’home, una vegada alliberat de la tanca, a l’Hospital La Fe de València, amb pronòstic reservat, segons informava el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

Un camió frigorífic s’incendia en l’autovia A-7 a l’altura de Torrent

El passat dijous, 14 de febrer, s’originava un incendi en un camió frigorífic que circulava per l’autovia A-7 a l’altura de Torrent. El foc, que es va produir al voltant de les 10.00 hores del matí, va afectar per complet el vehicle pesant, que es trobava en el punt quilomètric 345 de l’A-7 direcció Barcelona.

 

Per tal de sufocar les flames de l’espectacular incendi, es van desplaçar efectius de bombers del Consorci Provincial de Bombers de València, dels parcs de Torrent i Silla. La intervenció dels bombers va finalitzar a les 12.10 hores.

 

El camió va quedar completament calcinat, però no es van registrar ferits ni cap altre dany personal. Pel que fa al tràfic de la zona, va patir retencions de fins a tres quilòmetres i es va arribar a tallar el carril dret de la via.

Últimes notícies

Castro reivindica el triomf del Llevant davant l’Athletic: “Mereixem la victòria”

Luís Castro ha celebrat la victòria 3-1 del Llevant contra l’Athletic en el Ciutat de València, en el partit aplaçat per la pluja, i ha destacat el rendiment ofensiu i defensiu del seu equip. L’entrenador ha elogiat la progressió del vestidor i actuacions com les d’Etta Eyong, Thiago Fernández i el doble golejador Roger Brugué.

Brugué i Etta Eyong tomben l’Athletic i impulsen el Llevant

El Llevant ha guanyat 3-1 a l’Athletic Club en el duel ajornat per la pluja gràcies al doblet de Roger Brugué i a un gol final d’Etta Eyong. Els granota pugen a l’onzena plaça amb 10 punts, mentre els bascos es queden amb 9.

Camps i Oltra detallen el dany patit pel fals bulo del Bar España

Francisco Camps i Mónica Oltra han explicat en el juí pel Bar España com el fals bulo de pederàstia ha afectat la seua imatge personal i política. També ha declarat per videoconferència Carlos Fabra, que ha qualificat el cas d’“absolut disbarat”.

Així funcionarà el Bono Comerç d’Alacant 2026: ajudes de fins a 400 euros per persona

Alacant llança una nova edició del Bono Comerç per a 2026, amb quasi quatre milions d’euros per a impulsar el consum local i alleujar la butxaca de les famílies.

Oliva reprén les classes aquest dijous excepte a l’IES Gabriel Ciscar per els danys de la dana Adam

Oliva reprendrà aquest dijous l’activitat lectiva en tots els centres educatius excepte a l’IES Gabriel Ciscar, greument afectat per les inundacions de la dana Adam. Els municipis veïns de Piles i Miramar ja han reactivat les classes i continuen les tasques de neteja i recuperació.

Les associacions veïnals alerten que l’operació de Mestalla és la major recalificació especulativa a València

La Federació d'Associacions Veïnals de València qualifica l’operació urbanística de Mestalla com la major recalificació especulativa en dues dècades i denuncia que afavorix grans capitals en plena emergència habitacional.

Més de 2.100 incidències per la dana Adam des de dissabte a la Comunitat Valenciana

El Centre de Coordinació d’Emergències ha gestionat 2.153 incidents relacionats amb la dana Adam des de dissabte, la majoria al sud de València i al nord d’Alacant. Oliva és el municipi més afectat, amb 900 incidències registrades.

Llanos Massó serà número dos de Vox al Congrés per Castelló el 29N

Vox ha situat la presidenta de Les Corts Valencianes, Llanos Massó, com a número dos al Congrés per Castelló el 29 de novembre, mentre Ignacio Gil Lázaro encapçalarà la candidatura per València.