Rescaten a Torrent un home atrapat per una tanca metàl·lica que li travessava la cuixa

rescat home atrapat

Imatge del rescat de l’home atrapat a la tanca | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Un home de 43 anys quedava atrapat aquest dissabte de matinada en una tanca metàl·lica a la localitat de Torrent, a l’Horta, en quedar-se-li una cuixa travessada per una barra de la tanca.

 

Els fets van ocórrer al voltant de les 2.00 de la matinada, en el carrer pare Vicent Cabanes de Torrent, quan els efectius del Consorci provincial de Bombers de València van ser requerits per la Policia Local, per tal de rescatar a un home que tenia una cuixa travessada per una barra d’una tanca.

 

Dos dotacions del parc de Torrent es van desplaçar al lloc del succés i van tallar la barra que travessava la cama de l’home.

rescat Torrent

Imatge de la tanca després de la intervenció dels bombers | Consorci Provincial de Bombers de València

 

També es va mobilitzar una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB), que va traslladar a l’home, una vegada alliberat de la tanca, a l’Hospital La Fe de València, amb pronòstic reservat, segons informava el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

Un camió frigorífic s’incendia en l’autovia A-7 a l’altura de Torrent

El passat dijous, 14 de febrer, s’originava un incendi en un camió frigorífic que circulava per l’autovia A-7 a l’altura de Torrent. El foc, que es va produir al voltant de les 10.00 hores del matí, va afectar per complet el vehicle pesant, que es trobava en el punt quilomètric 345 de l’A-7 direcció Barcelona.

 

Per tal de sufocar les flames de l’espectacular incendi, es van desplaçar efectius de bombers del Consorci Provincial de Bombers de València, dels parcs de Torrent i Silla. La intervenció dels bombers va finalitzar a les 12.10 hores.

 

El camió va quedar completament calcinat, però no es van registrar ferits ni cap altre dany personal. Pel que fa al tràfic de la zona, va patir retencions de fins a tres quilòmetres i es va arribar a tallar el carril dret de la via.

Últimes notícies

Les Corts reclamen prorrogar la vida útil de la central nuclear de Cofrentes més enllà de 2030

El ple de Les Corts Valencianes aprova, amb el suport de PP i Vox, instar el Govern a ampliar la vida útil de la central nuclear de Cofrentes més enllà de 2030 i tomba totes les iniciatives de l'oposició.

L’oposició acusa a Pérez Llorca d’endollar a la seua parella i el PSPV exigix la seua dimissió

PSPV i Compromís acusen a Juanfran Pérez Llorca d'afavorir a la seua parella en la Diputació de València i els socialistes li reclamen que dimitisca i convoque eleccions, mentres el president defén la legalitat de la seua trajectòria funcionarial.

El PPCV denuncia un nou atac amb pintades a la seua seu regional a València

El PPCV denuncia un nou atac vandàlic amb pintades en la seua seu regional de València i l'atribuïx a sectors de l'independentisme català, al qual acusa de fomentar la confrontació.

Les reserves d’última hora disparen l’ocupació hotelera al 82% en la Setmana Santa valenciana

Les reserves d'última hora impulsen l'ocupació hotelera en la Comunitat Valenciana fins al 82,4% en els dies centrals de Setmana Santa, amb Benidorm, València i Peníscola al capdavant.

La CHJ encara la recta final de la reconstrucció del barranc de Poio després de la dana

La Confederació Hidrogràfica del Xúquer ultima la reconstrucció del barranc de Poio, danyat per la dana d'octubre de 2024, amb una inversió de 20 milions i noves defenses enfront d'inundacions.

Les Corts avalen el canvi legal que aplana l’arribada de quadres de Sorolla a València

Les Corts Valencianes han validat el decret llei que modifica la llei de Patrimoni cultural per a facilitar la seu a València de la Hispanic Society i l'arribada de 220 obres de Sorolla, en una votació dividida per blocs.

Detinguda a Torrent per empadronar il·legalment a estrangers a canvi de mil euros

Una dona de 33 anys ha sigut detinguda a Torrent acusada d'afavorir la immigració il·legal i falsificar contractes de lloguer i empadronaments a canvi de mil euros, a més de coaccionar a inquilins vulnerables.

Pérez Llorca investigarà el gasto de Camps i compara amb els 187.000 euros de Puig en 2025

Pérez Llorca es compromet a investigar a fons els 15.000 euros en combustible atribuïts a Camps i subratlla que el major gasto en 2025 correspon al expresident Ximo Puig, amb més de 187.000 euros.