Rescaten a Torrent un home atrapat per una tanca metàl·lica que li travessava la cuixa

rescat home atrapat

Imatge del rescat de l’home atrapat a la tanca | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Un home de 43 anys quedava atrapat aquest dissabte de matinada en una tanca metàl·lica a la localitat de Torrent, a l’Horta, en quedar-se-li una cuixa travessada per una barra de la tanca.

 

Els fets van ocórrer al voltant de les 2.00 de la matinada, en el carrer pare Vicent Cabanes de Torrent, quan els efectius del Consorci provincial de Bombers de València van ser requerits per la Policia Local, per tal de rescatar a un home que tenia una cuixa travessada per una barra d’una tanca.

 

Dos dotacions del parc de Torrent es van desplaçar al lloc del succés i van tallar la barra que travessava la cama de l’home.

rescat Torrent

Imatge de la tanca després de la intervenció dels bombers | Consorci Provincial de Bombers de València

 

També es va mobilitzar una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB), que va traslladar a l’home, una vegada alliberat de la tanca, a l’Hospital La Fe de València, amb pronòstic reservat, segons informava el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

Un camió frigorífic s’incendia en l’autovia A-7 a l’altura de Torrent

El passat dijous, 14 de febrer, s’originava un incendi en un camió frigorífic que circulava per l’autovia A-7 a l’altura de Torrent. El foc, que es va produir al voltant de les 10.00 hores del matí, va afectar per complet el vehicle pesant, que es trobava en el punt quilomètric 345 de l’A-7 direcció Barcelona.

 

Per tal de sufocar les flames de l’espectacular incendi, es van desplaçar efectius de bombers del Consorci Provincial de Bombers de València, dels parcs de Torrent i Silla. La intervenció dels bombers va finalitzar a les 12.10 hores.

 

El camió va quedar completament calcinat, però no es van registrar ferits ni cap altre dany personal. Pel que fa al tràfic de la zona, va patir retencions de fins a tres quilòmetres i es va arribar a tallar el carril dret de la via.

Últimes notícies

Absoldos els cinc acusats del cas Taula pels contractes de Cultura a València

L’Audiència Provincial de València ha absolt els cinc acusats de prevaricació, suborn i malversació en la peça E del cas Taula-Imelsa, sobre contractes de la Regidoria de Cultura entre 2003 i 2006, en no vore acreditat l’amaño ni el cobrament de comissions.

Mes de maig rècord en hotels valencians amb més de 3 milions de pernoctacions

La Comunitat Valenciana ha superat els 3 milions de pernoctacions hoteleres en maig, amb el pes principal del turisme estranger i una estada mitjana de 3,14 dies. La província d'Alacant lidera les xifres, seguida de València i Castelló.

L’ocupació turística puja un 3,9 % al maig a la Comunitat Valenciana, el major avanç autonòmic

La Comunitat Valenciana ha encapçalat al maig l’augment d’afiliació turística a Espanya amb un 3,9 %, fins als 232.761 treballadors, en un context de creixement general del sector.

Dimarts de calor extrema: nivell taronja en tres comarques de Castelló

Sanitat ha mantingut per a dimarts el nivell de risc mitjà per calor en una vintena de municipis de les comarques del Baix Maestrat, Els Ports i l’Alt Maestrat.

Quatre ferits, dos menors, en l’incendi d’una vivenda a Aldaia

Quatre persones han resultat ferides en l’incendi d’un dúplex a Aldaia, entre elles un bebé d’11 mesos i una xiqueta de 3 anys, atesos per inhalació de fum i cremades.

Nit tòrrida a Benidorm amb mínimes de fins a 28,6 graus

La passada matinada s’han registrat nits tòrrides en molts municipis de la Comunitat Valenciana, sobretot d’Alacant, amb una mínima de 28,6 graus a Benidorm, mentre que a València i Castelló les mínimes han sigut tropicals, entre 20 i 25 graus.

Enganya diversos clients amb plaques solars i els estafa més de 7.500 euros

Un comercial duna empresa dinstal·lacions fotovoltaiques ha sigut detingut per estafar més de 7.500 euros a diversos clients, després de cobrar avançaments i derivar els pagaments al seu compte bancari sense fer els treballs.

Sis treballadors, detinguts per furtar paquets tecnològics i revendre’ls en una botiga de València

La Guàrdia Civil ha detingut sis treballadors d’una empresa logística i d’un comerç de València per un presumpte furt continuat de paqueteria amb mòbils i tauletes de gamma alta que, suposadament, es revenien a baixa preu en una botiga.