8.9 C
València
Dimecres, 14 gener, 2026

Rescaten a Torrent un home atrapat per una tanca metàl·lica que li travessava la cuixa

rescat home atrapat

Imatge del rescat de l’home atrapat a la tanca | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Un home de 43 anys quedava atrapat aquest dissabte de matinada en una tanca metàl·lica a la localitat de Torrent, a l’Horta, en quedar-se-li una cuixa travessada per una barra de la tanca.

 

Els fets van ocórrer al voltant de les 2.00 de la matinada, en el carrer pare Vicent Cabanes de Torrent, quan els efectius del Consorci provincial de Bombers de València van ser requerits per la Policia Local, per tal de rescatar a un home que tenia una cuixa travessada per una barra d’una tanca.

 

Dos dotacions del parc de Torrent es van desplaçar al lloc del succés i van tallar la barra que travessava la cama de l’home.

rescat Torrent

Imatge de la tanca després de la intervenció dels bombers | Consorci Provincial de Bombers de València

 

També es va mobilitzar una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB), que va traslladar a l’home, una vegada alliberat de la tanca, a l’Hospital La Fe de València, amb pronòstic reservat, segons informava el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

Un camió frigorífic s’incendia en l’autovia A-7 a l’altura de Torrent

El passat dijous, 14 de febrer, s’originava un incendi en un camió frigorífic que circulava per l’autovia A-7 a l’altura de Torrent. El foc, que es va produir al voltant de les 10.00 hores del matí, va afectar per complet el vehicle pesant, que es trobava en el punt quilomètric 345 de l’A-7 direcció Barcelona.

 

Per tal de sufocar les flames de l’espectacular incendi, es van desplaçar efectius de bombers del Consorci Provincial de Bombers de València, dels parcs de Torrent i Silla. La intervenció dels bombers va finalitzar a les 12.10 hores.

 

El camió va quedar completament calcinat, però no es van registrar ferits ni cap altre dany personal. Pel que fa al tràfic de la zona, va patir retencions de fins a tres quilòmetres i es va arribar a tallar el carril dret de la via.

Últimes notícies

La UA participa en un projecte europeu per a crear les primeres ulleres de realitat augmentada amb graduació hologràfica

La Universitat d'Alacant participa en un consorci europeu per a desenrotllar ulleres de realitat augmentada amb graduació òptica basades en elements hologràfics. El GHPO lidera el disseny del combinador que fusiona imatge virtual i món real i la UA acull l'assemblea general del projecte.

Rescaten a un home de 74 anys perdut en el bosc del Saler

La Policia Local de València ha rescatat a un home de 74 anys desorientat en una zona boscosa del Saler. Va ser evacuat després d'obrir pas amb motoserra per la vegetació.

El Govern ha invertit més de 508 milions a Algemesí per a la reconstrucció després de la DANA

El Govern ha destinat més de 508,4 milions a Algemesí després de la DANA d'octubre de 2024. El pla combina ajudes directes i obres per a previndre futures inundacions.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 que demanaria confinar quatre comarques per la dana

Un àudio de WhatsApp de Pradas, incorporat a la causa de la dana, va mostrar que a les 20.15 va anunciar un confinament en quatre comarques. Els És-Alert finalment només van recomanar evitar desplaçaments i romandre a casa.

72 hores d’espera per a pujar a planta evidencien la saturació d’Urgències en la Comunitat Valenciana

Una pacient va esperar 72 hores a la Marina Baixa per a accedir a planta, símptoma de la pressió en Urgències. Els hospitals habiliten llits extra i deriven pacients; Sanitat defén el seu pla i la vacunació.

El cap de la Policia en la Comunitat Valenciana admet falta de coordinació en la dana i assegura que van comptar amb mitjans

Davant la comissió del Senat, Carlos Gajero ha reconegut carències de coordinació institucional durant l'emergència, però ha defés que la Policia va disposar de recursos i va actuar quan va poder. L'oposició li ha retret retards i la seua absència inicial, que ell ha justificat per motius operatius.

Pradas va avisar a Conca a les 20.15 del dia de la DANA de demanar confinar quatre comarques

Un àudio de WhatsApp aportat a la causa penal reflectix que Salomé Pradas va avisar a José Manuel Cuenca a les 20.15 de demanar evitar desplaçaments i confinar quatre comarques. L'És-Alert d'eixe dia no va incloure el confinament i la exconsellera afirma que Presidència la va persuadir per a evitar-lo.

Alacant, entre les províncies amb major creixement de reserves de restaurants en línia

TheFork ha tancat 2025 amb un 4% més de reserves i un gasto mitjà de 27 euros. Balears, Màlaga, Las Palmas, Barcelona i Alacant lideren el creixement.