Rescaten a Torrent un home atrapat per una tanca metàl·lica que li travessava la cuixa

rescat home atrapat

Imatge del rescat de l’home atrapat a la tanca | Consorci Provincial de Bombers de València

 

Un home de 43 anys quedava atrapat aquest dissabte de matinada en una tanca metàl·lica a la localitat de Torrent, a l’Horta, en quedar-se-li una cuixa travessada per una barra de la tanca.

 

Els fets van ocórrer al voltant de les 2.00 de la matinada, en el carrer pare Vicent Cabanes de Torrent, quan els efectius del Consorci provincial de Bombers de València van ser requerits per la Policia Local, per tal de rescatar a un home que tenia una cuixa travessada per una barra d’una tanca.

 

Dos dotacions del parc de Torrent es van desplaçar al lloc del succés i van tallar la barra que travessava la cama de l’home.

rescat Torrent

Imatge de la tanca després de la intervenció dels bombers | Consorci Provincial de Bombers de València

 

També es va mobilitzar una unitat de Suport Vital Bàsic (SVB), que va traslladar a l’home, una vegada alliberat de la tanca, a l’Hospital La Fe de València, amb pronòstic reservat, segons informava el Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències, CICU.

 

Un camió frigorífic s’incendia en l’autovia A-7 a l’altura de Torrent

El passat dijous, 14 de febrer, s’originava un incendi en un camió frigorífic que circulava per l’autovia A-7 a l’altura de Torrent. El foc, que es va produir al voltant de les 10.00 hores del matí, va afectar per complet el vehicle pesant, que es trobava en el punt quilomètric 345 de l’A-7 direcció Barcelona.

 

Per tal de sufocar les flames de l’espectacular incendi, es van desplaçar efectius de bombers del Consorci Provincial de Bombers de València, dels parcs de Torrent i Silla. La intervenció dels bombers va finalitzar a les 12.10 hores.

 

El camió va quedar completament calcinat, però no es van registrar ferits ni cap altre dany personal. Pel que fa al tràfic de la zona, va patir retencions de fins a tres quilòmetres i es va arribar a tallar el carril dret de la via.

Últimes notícies

Així funcionen els requisits d’empadronament per a l’abonament transport segons cada comunitat

La limitació de Madrid per a la targeta de transport personal ha reobert el debat sobre si cal estar empadronat per a obtindre l’abonament en cada comunitat autònoma.

Dimarts assolellat i lleuger descens de les màximes al sud d’Alacant

Dimarts l'oratge serà estable a la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolat o ras i un lleuger descens de les temperatures màximes a la mitat sud d'Alacant.

Un jurat popular declara culpables dos acusats d’assassinar i descuartitzar el propietari del pis on vivien

Un jurat popular ha declarat culpables d’homicidi un home i una dona per la mort i el descuartizament del propietari del pis on vivien, al barri de Verge del Carme d’Alacant. La Fiscalia manté la petició de 17 anys de presó per a cadascun, mentres les defenses anuncien recurs.

Un jove es presentada a la comissaria de Burjassot i és detingut per apunyalar mortalment un home

La Policia Nacional ha detingut un jove de 24 anys després que es presentara a la comissaria de Burjassot amb les mans plenes de sang i confessara haver matat un home presumptament apunyalant-lo.

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904 milions extra per a cobrir el dèficit de 2025

La Comunitat Valenciana rebrà 1.904,25 milions d’euros de l’Extra FLA, més de la mitat del total estatal per a cobrir l’excés de dèficit de 2025. A més, el Govern li ha assignat 2.126,03 milions per al tercer trimestre de 2026.

Troen a internet un manuscrit del segle XVIII perdut fa més de 50 anys a Oriola

El Cabildo Catedralicio d'Orihuela ha recuperat a través d'una web de venda un manuscrit del segle XVIII de Marcelo Miravete de Maseres, perdut des de fa més de mig segle i pertanyent a la Biblioteca del Seminari d'Oriola.

Barcones assegura que Mazón va tindre tots els recursos de l’Estat disponibles durant la dana de València

Virginia Barcones defensa en la comissió del Congrés que la Generalitat tenia tots els mitjans estatals disponibles durant la dana de València i responsabilitza al govern autonòmic de no alçar prompte el nivell d’emergència.

Una festa amb música alta acaba en tiroteig i nou detinguts a Alacant

Una discussió per la música alta en una vivenda del barri Juan XXIII d'Alacant ha acabat en tiroteig i amb nou detinguts, tres d'ells ferits, encara que sense impactes d'arma de foc.