Rescaten a tres persones desorientades mentres feien senderisme en Alzira

 

Esta vesprada de diumenge, cap a les 16.00 hores, s’ha produït un rescat en la ruta de les Agulles en la localitat d’Alzira, en la comarca de la Ribera (València), a on dos xics i una xica s’havien perdut i desorientat mentres feien senderisme.

 

El Centre d’Informació i Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU) ha informat que, després de quatre hores, un helicòpter els ha rescatat i els ha portat fins al paratge natural de la Murta, a on els esperaven una ambulància del Servici d’Ajuda Mèdica Urgent (SAMU) i una altra del Suport Vital Bàsic (SVB).

 

En total, el grup de senderistes estava format per cinc persones, les tres víctimes i altres dos persones que sí que han conseguit tornar al punt de partida. El rescat ha sigut lent i un poc dificultós, ja que s’ha traslladat en helicòpter una per una a les víctimes, de qui a hores d’ara es desconeix el seu estat actual.

Últimes notícies

Disney tria la Comunitat Valenciana per a rodar la versió d’acció real d’Embullats

Disney rodara durant huit mesos la version de accion real d'Embullats en diversos escenaris de la Comunitat Valenciana, amb Ciutat de la Llum com un dels principals focus de produccion.

Arcadi España assumix Hisenda i admet que aprovar nous Pressupostos serà una tasca molt difícil

Arcadi España pren les regnes d'Hisenda amb el repte de tirar avant nous Pressupostos, mentres Carlos Cuerpo assumix la Vicepresidència Primera amb un missatge de meritocràcia i reforç de l'Estat del Benestar.

El Oceanogràfic inaugura una galeria interactiva sobre l’Àrtic amb il·lustradors afectats per la dana

El Oceanogràfic de València estrena una galeria interactiva a l'aire lliure en la zona de l'Àrtic, creada al costat d'il·lustradors locals afectats per la dana de 2024, que combina art, divulgació científica i joc per a explicar la fragilitat dels ecosistemes polars.

El fred del cap de setmana donarà pas a un temps primaveral fins al Divendres Sant en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta un cap de setmana fred i desapacible pel vent, abans d'un ambient clarament primaveral fins al Divendres Sant, amb temperatures suaus i poques núvols.

El Consell veu amb Arcadi España en Hisenda el moment clau per a un finançament just

El vicepresident segon del Consell, José Díez, considera que el nomenament d'Arcadi España com a ministre d'Hisenda obri una oportunitat decisiva per a aconseguir un finançament autonòmic just i un fons transitori d'anivellament per a la Comunitat Valenciana.

Díez defén a Camarero i subratlla que l’oposició no va protestar en Les Corts

El vicepresident segon del Consell, José Díez, sosté que cap grup de l'oposició va protestar en el ple de Les Corts per les paraules de Susana Camarero sobre prostitutes en el Govern.

Anecoop marca rècord de facturació amb 986,6 milions en la campanya 2024-2025

Anecoop aconseguix un màxim històric de facturació de 986,6 milions d'euros en la campanya 2024-2025 i eleva a 1.166 milions la xifra combinada del seu grup malgrat una campanya marcada per la dana i altres adversitats.

El Consell amplia fins a 2026 els avantatges fiscals per l’incendi de Campanar i per a la ramaderia extensiva

El Consell aprova un decret llei que prolonga fins a 2026 les bonificacions del TPAJD als afectats per l'incendi de Campanar i alleuja la càrrega fiscal a la ramaderia extensiva per a facilitar el seu relleu generacional.