Rescaten a un xiquet amb els dits atrapats a la porta d’un lavabo a Gandia

Efectius de bombers han rescatat aquest dissabte a Gandia, a la comarca de la Safor, a un xiquet de quatre anys amb els dits atrapats a la porta del lavabo d'un habitatge.

    

El menor ha sigut atés pels efectius sanitaris del Suport Vital Bàsic (SBV) desplaçat fins al domicili, sense necessitat d'assistència mèdica, segons el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU).

  

Els bombers han rebut l'avís sobre les 10:35 hores i han alliberat els dits del xiquet amb l'ajuda d'una palanca, detallen des del Consorci Provincial de València.

 

Sis atesos per inhalació de fum

 

D'altra banda, també a Gandia, sis persones van ser ateses per inhalació de fum la passada matinada en l'incendi d'un garatge al carrer Pellicer.

    

L'incendi es va produir sobre les 4:10 hores d'aquest dissabte. Quatre dels atesos, de la mateixa família, van ser traslladats a l'hospital i els altres dos van ser assistits in situ. Tots van tornar a casa en bon estat, sense necessitat d'ingrés, segons Urgències.

 

 

 

Últimes notícies

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.