14.8 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Rescaten a un xiquet amb els dits atrapats a la porta d’un lavabo a Gandia

Efectius de bombers han rescatat aquest dissabte a Gandia, a la comarca de la Safor, a un xiquet de quatre anys amb els dits atrapats a la porta del lavabo d'un habitatge.

    

El menor ha sigut atés pels efectius sanitaris del Suport Vital Bàsic (SBV) desplaçat fins al domicili, sense necessitat d'assistència mèdica, segons el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU).

  

Els bombers han rebut l'avís sobre les 10:35 hores i han alliberat els dits del xiquet amb l'ajuda d'una palanca, detallen des del Consorci Provincial de València.

 

Sis atesos per inhalació de fum

 

D'altra banda, també a Gandia, sis persones van ser ateses per inhalació de fum la passada matinada en l'incendi d'un garatge al carrer Pellicer.

    

L'incendi es va produir sobre les 4:10 hores d'aquest dissabte. Quatre dels atesos, de la mateixa família, van ser traslladats a l'hospital i els altres dos van ser assistits in situ. Tots van tornar a casa en bon estat, sense necessitat d'ingrés, segons Urgències.

 

 

 

Últimes notícies

Pradas replica a Bernabé i defén que el 29-O va estar al peu del canó

Salomé Pradas ha respost a Pilar Bernabé després de la seua compareixença al Senat per la DANA. La exconsellera ha defés que el 29-O va estar al peu del canó.

La Diputació de València avança a gener la neteja de platges i incorpora noves rastrilladoras

La Diputació de València ha avançat a gener una campanya que solia començar al març i ha sumat dos rastrilladoras per a treballar en la riba. La mesura respon als temporals i busca mantindre les platges netes i segures tot l'any, amb prioritat en el sud i un calendari fins a octubre.

Pérez Llorca oferix al PSPV tornar a la Mesa de Les Corts i desbloquejar els òrgans estatutaris

Pérez Llorca ha tendit la mà al PSPV perquè torne a la Mesa de Les Corts i al Consell de Radiotelevisió Valenciana i per a renovar els òrgans estatutaris. Després de reunir-se amb els síndics, ha defés recuperar la 'normalitat institucional' i s'ha mostrat disposat a formalitzar una reunió amb Diana Morant.

Veïns de València rebran pautes per a prohibir allotjaments turístics en les seues finques

La federació veïnal llança una campanya per a explicar els canvis en la Llei de Propietat Horitzontal que permeten vetar pisos turístics en els edificis. La iniciativa inclou sessions informatives en barris.

Miramar puja a 22,1° i firma la màxima de la península en una jornada d’ascensos

Pujada generalitzada de les màximes enfront del dilluns en la Comunitat Valenciana. Miramar lidera amb 22,1°; les capitals superen els 20é i Fredes queda en 8,2°.

La fiscalia manté 21 anys per a tres acusats per la presumpta violació per torns a una menor a Novelda

L'acusació pública ha ratificat la seua petició de 21 anys per a cada un dels tres jutjats per la presumpta violació per torns a una menor en Nit de cap d'any de 2018. El juí en l'Audiència d'Alacant ha quedat vist per a sentència.

Una manifestació recorrerà el dissabte Benetússer, Sedaví i Alfafar amb el lema ‘Mazón a presó’

Més de 200 entitats i associacions de víctimes van convocar per al dissabte una marxa amb el lema 'Mazón a presó'. Exigixen que Mazón entregue l'acta i declare davant la jutgessa de la dana.

Alacant recorda a les víctimes de l’Holocaust al costat de la comunitat jueva

L'Ajuntament ha commemorat el 81 aniversari de l'alliberament d'Auschwitz-Birkenau amb un acte en el Saló Blau. La ciutat ha reafirmat el seu compromís contra l'antisemitisme i la intolerància.