Rescaten a un xiquet amb els dits atrapats a la porta d’un lavabo a Gandia

Efectius de bombers han rescatat aquest dissabte a Gandia, a la comarca de la Safor, a un xiquet de quatre anys amb els dits atrapats a la porta del lavabo d'un habitatge.

    

El menor ha sigut atés pels efectius sanitaris del Suport Vital Bàsic (SBV) desplaçat fins al domicili, sense necessitat d'assistència mèdica, segons el Centre d'Informació i Coordinació d'Urgències (CICU).

  

Els bombers han rebut l'avís sobre les 10:35 hores i han alliberat els dits del xiquet amb l'ajuda d'una palanca, detallen des del Consorci Provincial de València.

 

Sis atesos per inhalació de fum

 

D'altra banda, també a Gandia, sis persones van ser ateses per inhalació de fum la passada matinada en l'incendi d'un garatge al carrer Pellicer.

    

L'incendi es va produir sobre les 4:10 hores d'aquest dissabte. Quatre dels atesos, de la mateixa família, van ser traslladats a l'hospital i els altres dos van ser assistits in situ. Tots van tornar a casa en bon estat, sense necessitat d'ingrés, segons Urgències.

 

 

 

Últimes notícies

Carlos Espí busca un rècord històric amb el Llevant en encadenar cinc jornades marcant

Carlos Espí arriba a Anoeta amb sis gols en les últimes quatre jornades i aspira a encadenar cinc partits seguits marcant, una cosa inèdita en la història del Llevant en Primera Divisió.

Marcelino firma ple de victòries davant el Girona en Montilivi

Marcelino García Toral suma quatre victòries en quatre visites de lliga a Montilivi, totes per marcadors ajustats, dirigint a València i Vila-real enfront del Girona.

Un detingut i tres investigats per enviar tabac de contraban des de Riba-roja

Una operació conjunta de Guàrdia Civil i Vigilància Duanera desmantella a Riba-roja de Túria un punt de picat i enviament de picada de tabac il·legal, amb 157 quilos intervinguts i quatre persones implicades.

Els noms inspirats en la Lluna arrasen enfront del Sol entre les espanyoles

Més de 19.000 dones a Espanya porten noms relacionats amb la Lluna, enfront de poc més de 2.000 que es diuen Sol, segons les dades de l'INE.

Abril arranca en la Comunitat Valenciana amb cels buidats i vent fort en el nord

La Comunitat Valenciana inicia abril amb cels poc nuvolosos, lleugers canvis de temperatura i vent del nord que bufarà amb força en la mitat nord, especialment en zones de Castelló.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a reclamar una Setmana Santa inclusiva i denunciar que la Confraria de la Puríssima Sang continua vetant la incorporació de dones.

El vent deixa ratxes de fins a 124 km/h a l’interior nord de Castelló

Un episodi de vent del nord-oest ha deixat ratxes de fins a 124 km/h en municipis de l'interior nord de Castelló i manté actiu l'avís groc per risc meteorològic.

Concentració a Sagunt per a exigir la inclusió de les dones en la Setmana Santa

Desenes de persones es concentren a Sagunt per a exigir que la Confraria de la Puríssima Sang permeta la participació de dones en la Setmana Santa i reclamen una celebració plenament igualitària.