14.1 C
València
Dissabte, 31 gener, 2026

Retencions de quasi 20 quilòmetres en els principals accesos a València

Este matí alguns dels principals accessos a la ciutat de València contenen importants retencions a causa de l'elevat fluix de vehicles que hi han de suportar carreteres com la V-30 o la CV-35 també coneguda com la pista d'Ademuz. Així, són ja quasi un total de 20 quilòmetres de llarga cua de cotxes, tal com ha informat la Direcció General de Tràfic (DGT).

La retenció més contundent està focalitzada en la V-30 a l'altura del municipi de Quart de Poblet, encara que les cues ja van més enllà del Camí de Picanya de València. Així mateix, la N-220, a Manises, també es troba col·lapsada i d'igual manera la CV-35 a l'altura de Burjassot les cues arriben als 6 quilòmetres en sentit cap a València.

 

El malson de la V-30 

Este problema ve donant-se al llarg de tota la setmana especialment a la V-30 on tant accident com l'intens tràfic han generat que a les hores puntes es trobe col·lapsada.

 

 

Últimes notícies

Empat sense gols entre Llevant i Atlètic marcat per un xoc de caps

Llevant i Atlètic van empatar 0-0 en el Ciutat de València en un partit amb poques ocasions i condicionat per un fort xoc de caps entre Sorloth i Moreno. Luís Castro no va quedar satisfet malgrat la millora del seu equip després del descans.

0-0: Llevant i Atlètic, sense pegada després d’un fort xoc

Empat sense gols en el Ciutat de València en un dol amb poques arribades, marcat pel xoc de Sorloth i Matías Moreno i per les parades de Ryan i Oblak.

0-0: El Llevant domina a l’Atlètic però paga la seua falta de gol

El Llevant va millorar després del descans, va estrényer amb pressió alta i pilota parada i es va topar amb un Oblak brillant. L'Atlètic va generar molt poc i va rescatar un punt.

Nova manifestació per la dana exigix a Mazón entregar la seua acta de diputat

Centenars de persones han marxat per Benetússer, Sedaví i Alfafar per a exigir justícia i que Mazón entregue la seua acta i acudisca a declarar davant la jutgessa de Catarroja.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa en el Llevant-Atlètic

El davanter de l'Atlètic ha sigut retirat en llitera després d'un xoc de cap en el minut 24. El club confirma proves mèdiques i el rival queda en observació.

Sorloth, traslladat a l’hospital per una ferida incisocontusa després d’un xoc de cap

El davanter de l'Atlètic de Madrid ha sigut portat a un hospital per a sotmetre's a proves després d'abandonar en llitera el Ciutat de València per un xoc de cap. Matías Moreno també va ser substituït i continua en observació en l'estadi.

Llevant i Atlètic empaten al descans després d’un xoc entre Sorloth i Moreno (0-0)

El primer temps va acabar 0-0, amb una única ocasió clara: la cabotada de Nico González que Ryan va salvar. El dol va quedar marcat pel xoc Sorloth-Moreno i els canvis forçats.

Sorloth, retirat en llitera després d’un xoc de cap amb Moreno en el Llevant-Atlètic

El davanter de l'Atlètic de Madrid va abandonar el camp en el minut 27 després d'un colp cap amb cap amb Matías Moreno. Els dos futbolistes van ser substituïts.