Retencions i talls de trànsit per la ‘tractorada’ en València

Restriccions per la 'tractorada' en la ciutat de València

Manifestants de camí al carrer de Xàtiva | València Diari

 

Ara mateixa, alguns dels carrers de la ciutat de València estan completament col·lapsats per la ‘tractorada’, el que està provocant importants retencions i talls de trànsit de les zones més cèntriques de la ciutat. Les zones que estan afectades per la protesta són:

 

  • 16.15 hores: Trànsit normalitzat en tots els accessos a la ciutat, excepte per l’A-3 – Avinguda del Cid.
  • 13.50 hores: Continuen els talls en part de la ronda interior i els accessos a ella, en la part dreta del amrginal del antic llit riu del Túria, el pont de Fusta i el pont del Real cap a la plaça de Tetuan.
  • 13.39 hores: obert el carrer de Sant Vicent Màrtir direcció a la plaça de Sant Agustí
  • 13.15 hores: obert el túnel del carrer de les Germanies en direcció a plaça d’Espanya
  • 12.52 hores: la manifestació està pel carrer de Navarro Reverter.
  • 12.31 hores: retencions en l’entrada de l’avinguda Pio XII.
  • 12.30 hores: tallats els accessos al pont de Fusta, pont del Real en direcció centre i els accessos del túnel del carrer de les Germanies en direcció a plaça d’Espanya.
  • 11.58 hores: s’ha tancat el pas inferior del carrer de les Germanies en direcció a plaça d’Espanya. S’està desviant el trànsit per la via de servici i el carrer d’Alacant.
  • 11.45 hores: tancats els túnels de la Petxina i Petxina-Blanqueria, la marginal detra de l’antic llit del riu Trúria entre el pont de Glóries Valencianes i la plaça de Tetuan.
  • 11.30 hores: tancats els carrers de Xàtiva, de Colón, la plaça de Sant Agustí, Gran via de les Germanies i el carrer de Sant Vicent Màrtir des de plaça d’Espanya
  • 11.22 hores: manifestació a peu pels carrers de Xàtiva i Colón
  • 10.55 hores: la Gran Via del Marqués de Túria de la plaça d’Amèrica
  • 10.36 hores: retencions en l’avinguda d’Aragó, el carrer de les Germanies, carrer d’Ausiàs March, avinguda de la Giorgeta, i els accessos a la plaça d’Espanya i el pas inferior del carrer de les Germanies.

 

 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.