Retencions i talls de trànsit per la ‘tractorada’ en València

Restriccions per la 'tractorada' en la ciutat de València

Manifestants de camí al carrer de Xàtiva | València Diari

 

Ara mateixa, alguns dels carrers de la ciutat de València estan completament col·lapsats per la ‘tractorada’, el que està provocant importants retencions i talls de trànsit de les zones més cèntriques de la ciutat. Les zones que estan afectades per la protesta són:

 

  • 16.15 hores: Trànsit normalitzat en tots els accessos a la ciutat, excepte per l’A-3 – Avinguda del Cid.
  • 13.50 hores: Continuen els talls en part de la ronda interior i els accessos a ella, en la part dreta del amrginal del antic llit riu del Túria, el pont de Fusta i el pont del Real cap a la plaça de Tetuan.
  • 13.39 hores: obert el carrer de Sant Vicent Màrtir direcció a la plaça de Sant Agustí
  • 13.15 hores: obert el túnel del carrer de les Germanies en direcció a plaça d’Espanya
  • 12.52 hores: la manifestació està pel carrer de Navarro Reverter.
  • 12.31 hores: retencions en l’entrada de l’avinguda Pio XII.
  • 12.30 hores: tallats els accessos al pont de Fusta, pont del Real en direcció centre i els accessos del túnel del carrer de les Germanies en direcció a plaça d’Espanya.
  • 11.58 hores: s’ha tancat el pas inferior del carrer de les Germanies en direcció a plaça d’Espanya. S’està desviant el trànsit per la via de servici i el carrer d’Alacant.
  • 11.45 hores: tancats els túnels de la Petxina i Petxina-Blanqueria, la marginal detra de l’antic llit del riu Trúria entre el pont de Glóries Valencianes i la plaça de Tetuan.
  • 11.30 hores: tancats els carrers de Xàtiva, de Colón, la plaça de Sant Agustí, Gran via de les Germanies i el carrer de Sant Vicent Màrtir des de plaça d’Espanya
  • 11.22 hores: manifestació a peu pels carrers de Xàtiva i Colón
  • 10.55 hores: la Gran Via del Marqués de Túria de la plaça d’Amèrica
  • 10.36 hores: retencions en l’avinguda d’Aragó, el carrer de les Germanies, carrer d’Ausiàs March, avinguda de la Giorgeta, i els accessos a la plaça d’Espanya i el pas inferior del carrer de les Germanies.

 

 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El pare d’Enrique Riquelme evita aclarir si el seu fill es presentarà contra Florentino Pérez en el Reial Madrid

El pare d'Enrique Riquelme insistix que el seu fill és molt madridista i destaca la seua joventut i trajectòria empresarial, però rehúye confirmar si encapçalarà una candidatura enfront de Florentino Pérez.

Presó provisional per a un home reclamat per tràfic de drogues detingut a Altea

Un jutjat ha ordenat l'ingrés a la presó provisional d'un home de 29 anys reclamat internacionalment per tràfic de drogues, detingut a Altea després d'identificar-se amb documentació presumptament falsa.

Espanya reforça amb el Regne Unit la busca de 12 criminals britànics vinculats a Espanya

Espanya i el Regne Unit intensifiquen la seua cooperació policial en la campanya Most Wanted per a localitzar a 12 fugitius britànics que podrien amagar-se o tindre vincles en ciutats espanyoles.

Les entitats d’infància alerten que la falta de finançament digne posa en risc l’acolliment de 2.300 menors en la Comunitat

Les entitats d'infància de la Comunitat Valenciana rebutgen la pròrroga de l'acció concertada fins a 2028 al no garantir un finançament suficient, la qual cosa, advertixen, compromet l'acolliment de 2.300 xiquets i xiquetes i l'estabilitat de 3.500 professionals.

L’IPC es modera al 3,2% a l’abril en la Comunitat Valenciana, en línia amb la mitjana nacional

La inflació se situa en el 3,2% interanual a l'abril en la Comunitat Valenciana, igual que en el conjunt d'Espanya, amb l'electricitat a la baixa i els carburants encara a l'alça.

Compromís equipara les crítiques de Camps i Catalá sobre el PAI del Grau i denúncia un rescat a promotors

Compromís acusa l'Ajuntament de València de rebaixar més de 10 milions en càrregues urbanístiques del PAI del Grau i denúncia que se socialitzen les pèrdues de la Fórmula 1 mentres es garantix la rendibilitat dels promotors.

El València Basket fa història com a quint equip espanyol en una Final Four de l’Eurolliga

El València Basket es classifica per a la seua primera Final Four de l'Eurolliga i es convertix en el quint club espanyol que aconseguix les semifinals del màxim torneig europeu sota este format.

Quatre partits de sanció per a Sarabia, que es perd el final de Lliga amb l’Elx

Eder Sarabia ha sigut castigat amb quatre partits pels seus insults a l'equip arbitral després del Betis-Elx i no podrà dirigir des de la banqueta les dos últimes jornades de Lliga.