Retira la pensió alimentària a uns fills

El Jutjat de Primera Instància número 8 de València ha declarat en sentència l’extinció de la pensió alimentària a uns fills, ja majors d’edat que estaven a càrrec del seu pare. El motiu ha sigut la falta de relació entre ells, a pesar que s’ha argumentat que el pare ha intentat restablir el contacte i que són els fills els qui “el rebutgen de ple”.

En la sentència emesa el jutjat afirma haver intentat trobar motius coherents i amb fonament perquè tots dos “neguen la salutació i la mirada al seu progenitor”, però no l’ha aconseguit.

Presentació de la demanda per part del pare

 

La demanda de modificació va ser presentada pel pare el novembre de 2011. Els motius al·legats són la falta de relació “rellevant i intensa”. A la seua filla fa més de tres anys que no la veu ni coneix els seus estudis o dedicació i amb el seu fill més d’un any que no té contacte.  A més, el pare es troba en situació de desocupació i el rendiment acadèmic dels fills és baix.

 

El jutjat ha declarat: “ha quedat acreditat (…) que tots dos fills, no és que no tinguen relació amb el pare, que no tenen, sinó que no volen saber res d’ell”.

Els dos fills van negar tindre relació amb ell en ser interrogats i també van admetre els intents d’aproximació del pare. Tampoc tindrien relació amb la seua àvia, que va arribar a Espanya en 2017 i a la qual a penes han vist. També es van utilitzar com a prova els missatges de WhatsApp entre les parts.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Guàrdia Civil intervé 193 quilos de tabac il·lícit i 50 paquets falsificats a Pontevedra

La Guàrdia Civil intervé 193 quilos de picada de tabac il·lícit i 50 paquets falsificats a Pontevedra després d'una investigació sobre enviaments de paqueteria vinculats a vendes per internet.

Dijous amb cels poc nuvolosos i pujada de temperatures en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana viurà un dijous d'ambient estable, amb pocs núvols, una mica de boira en el litoral i un repunt de les temperatures que continuarà el divendres.

La nova Salvamar Aldebarán reforça la seguretat marítima en la costa valenciana

La nova Salvamar Aldebarán s'incorpora a la flota de Salvament Marítim amb moderns sistemes de navegació, comunicacions i busca per a reforçar la seguretat en la costa valenciana.

Detinguda una mare per agredir a una professora en una escola infantil d’Elda

Una mare d'Elda ha sigut detinguda per la Policia Nacional després de bufetejar a la professora del seu fill de quatre anys en una escola infantil, acusada d'un presumpte delicte d'atemptat contra funcionari públic.

CSIF denuncia la supressió de 200 reforços d’estiu en la justícia valenciana

CSIF alerta que la decisió de Justícia de no prorrogar més de 200 places de reforç d'estiu en la Comunitat Valenciana pot portar al col·lapse a uns jutjats ja saturats, mentres la Conselleria defén que els llocs es convertiran en places estructurals estables.

Els satèl·lits SAR es consoliden com a ferramenta vital per a gestionar inundacions com la dana

Els satèl·lits SAR de ICEYE permeten obtindre imatges quasi en temps real, la qual cosa resulta clau per a gestionar inundacions com la dana de València i coordinar emergències amb major rapidesa i precisió.

Juan Valdez s’associa amb Grup Lux per a accelerar la seua expansió del café colombià a Espanya

Juan Valdez firma una aliança estratègica amb Grup Lux per a reforçar la seua presència a Espanya, acostar el café colombià al consumidor europeu i optimitzar la seua distribució.

Marcelino es juga en San Mamés evitar la seua pitjor ratxa sense guanyar fora amb el Vila-real

Marcelino arriba a San Mamés amb tres eixides seguides sense guanyar i necessita un triomf amb el Vila-real per a no firmar la seua pitjor ratxa a domicili des del seu retorn a la banqueta.