Retira la pensió alimentària a uns fills

El Jutjat de Primera Instància número 8 de València ha declarat en sentència l’extinció de la pensió alimentària a uns fills, ja majors d’edat que estaven a càrrec del seu pare. El motiu ha sigut la falta de relació entre ells, a pesar que s’ha argumentat que el pare ha intentat restablir el contacte i que són els fills els qui «el rebutgen de ple».

En la sentència emesa el jutjat afirma haver intentat trobar motius coherents i amb fonament perquè tots dos «neguen la salutació i la mirada al seu progenitor», però no l’ha aconseguit.

Presentació de la demanda per part del pare

 

La demanda de modificació va ser presentada pel pare el novembre de 2011. Els motius al·legats són la falta de relació «rellevant i intensa». A la seua filla fa més de tres anys que no la veu ni coneix els seus estudis o dedicació i amb el seu fill més d’un any que no té contacte.  A més, el pare es troba en situació de desocupació i el rendiment acadèmic dels fills és baix.

 

El jutjat ha declarat: «ha quedat acreditat (…) que tots dos fills, no és que no tinguen relació amb el pare, que no tenen, sinó que no volen saber res d’ell».

Els dos fills van negar tindre relació amb ell en ser interrogats i també van admetre els intents d’aproximació del pare. Tampoc tindrien relació amb la seua àvia, que va arribar a Espanya en 2017 i a la qual a penes han vist. També es van utilitzar com a prova els missatges de WhatsApp entre les parts.

Últimes notícies

Tapiada una finestra trencada del Museu de Villena després del robatori del Tresor

Operaris municipals han tapat una de les finestres trencades del Museu de Villena després del robatori de gran part del Tresor, enmig d’una gran expectació veïnal. La Guàrdia Civil investiga el cas mentres la Policia Local regula el trànsit a la zona.

Desallotgen la zona de la Gola de Pujol per un possible incendi a la Devesa de El Saler

Tres mitjans aeris i sis dotacions de Bombers de València s’han mobilitzat este dijous per un possible incendi a la Gola de Pujol, a la Devesa de El Saler, on s’ha desallotjat l’aparcament i es controlen els accessos de manera preventiva.

Arcadi España insta la Generalitat a defensar la finançació valenciana davant el PP

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, reclama a la Generalitat i a les autonomies del PP que defenguen els interessos dels seus territoris en el nou model de finançació, que preveu 3.669 milions per a la Comunitat Valenciana. Adverteix que el Govern no pot imposar el model i que l’última paraula la tindran les Corts Generals.

El Govern recorda a la Generalitat que li correspon netejar els barrancs i reclama lleialtat

La comissionada del Govern per a la reconstrucció després de la dana, Zulima Pérez, ha remarcat a Mislata que la planificació i la retirada de canyes invasores en barrancs són competència de la Generalitat i dels ajuntaments, no de la CHJ, i ha reclamat més lleialtat institucional.

Atrapat un fals comprador per robar en vivendes d’Alacant i Múrcia

Un home de 58 anys ha sigut detingut acusat de diversos furts en vivendes d’Alacant i Múrcia que visitava fent-se passar per comprador, amb un perjuí superior als 56.000 euros.

Arcadi España critica el debat sobre el CNI i reclama més solidaritat amb Ceuta

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, considera que el debat sobre el CNI aporta poc i apel·la a la solidaritat de les comunitats autònomes, especialment davant l’acollida de menors migrants a Ceuta.

Robatori al MUVI: sostreuen gran part del llegendari Tresor de Villena

Gran part del mític Tresor de Villena, un conjunt únic d’orfebreria de l’Edat del Bronze descobert en 1963, ha sigut robat del Museu de Villena (MUVI). La col·lecció inclou 59 peces, majoritàriament d’or, considerades de les més importants d’Europa.

Roben el Tresor de Villena: 66 joies úniques amb quasi 10 quilos d’or

Un robatori al museu de Villena s’ha saldat amb la desaparició de les 66 peces del Tresor, un conjunt únic de quasi 10 quilos d’or i dues peces amb ferro d’origen meteòric, considerat un dels grans símbols arqueològics de la península Ibèrica.