Retira la pensió alimentària a uns fills

El Jutjat de Primera Instància número 8 de València ha declarat en sentència l’extinció de la pensió alimentària a uns fills, ja majors d’edat que estaven a càrrec del seu pare. El motiu ha sigut la falta de relació entre ells, a pesar que s’ha argumentat que el pare ha intentat restablir el contacte i que són els fills els qui “el rebutgen de ple”.

En la sentència emesa el jutjat afirma haver intentat trobar motius coherents i amb fonament perquè tots dos “neguen la salutació i la mirada al seu progenitor”, però no l’ha aconseguit.

Presentació de la demanda per part del pare

 

La demanda de modificació va ser presentada pel pare el novembre de 2011. Els motius al·legats són la falta de relació “rellevant i intensa”. A la seua filla fa més de tres anys que no la veu ni coneix els seus estudis o dedicació i amb el seu fill més d’un any que no té contacte.  A més, el pare es troba en situació de desocupació i el rendiment acadèmic dels fills és baix.

 

El jutjat ha declarat: “ha quedat acreditat (…) que tots dos fills, no és que no tinguen relació amb el pare, que no tenen, sinó que no volen saber res d’ell”.

Els dos fills van negar tindre relació amb ell en ser interrogats i també van admetre els intents d’aproximació del pare. Tampoc tindrien relació amb la seua àvia, que va arribar a Espanya en 2017 i a la qual a penes han vist. També es van utilitzar com a prova els missatges de WhatsApp entre les parts.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga imposa una multa de cinc mil euros al València Basket pel llançament d'objectes a la pista davant el Panathinaikos i endurix el focus disciplinari sobre diversos incidents recents.

Multa de cinc mil euros al València Basket per llançament d’objectes en Eurolliga

L'Eurolliga ha multat al València Basket amb cinc mil euros per llançament d'objectes a la pista en el segon partit de quarts davant el Panathinaikos i ha imposat sancions addicionals al president del club grec i al jugador Mike James.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en l’Eurolliga

L'Eurolliga imposa al president del Panathinaikos una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir per invadir l'àrea d'anotadors i encarar-se amb els àrbitres a València.

Sancionat el president del Panathinaikos amb tres partits sense poder assistir en Eurolliga

El president del Panathinaikos, Dimitrios Giannakopoulos, ha sigut castigat amb una multa de 10.000 euros i tres partits sense poder assistir després de les seues protestes a València.

El València busca aprofitar les rotacions de l’Atlètic per a acostar-se a la permanència

El València rep a un Atlètic bolcat en la Champions amb l'opció de fer un pas quasi definitiu cap a la permanència. Les nombroses rotacions blanc-i-vermelles i el desgast europeu poden afavorir al conjunt local.

Tres jóvens espanyols, entre els 73 convidats al Combine previ al draft de la NBA 2026

Sergio De Larrea, Aday Mara i Bava Miller figuren entre els 73 jugadors citats al AWS NBA Draft Combine 2026, el gran aparador previ al draft a Chicago.

La Film Symphony Orchestra estrena a València el seu concert Wanted dedicat al western

La Film Symphony Orchestra torna al Palau de la Música de València amb el comiat de Toon Story i l'estrena de Wanted, un nou concert dedicat a les grans bandes sonores del western.

El Consell reivindica la seua aposta per crear més i millor ocupació en la Comunitat Valenciana

La Generalitat subratlla el seu compromís amb una ocupació estable i de qualitat, amb especial atenció a jóvens i dones, i destaca la creació de més de 110.000 llocs de treball en l'últim any.