Retira la pensió alimentària a uns fills

El Jutjat de Primera Instància número 8 de València ha declarat en sentència l’extinció de la pensió alimentària a uns fills, ja majors d’edat que estaven a càrrec del seu pare. El motiu ha sigut la falta de relació entre ells, a pesar que s’ha argumentat que el pare ha intentat restablir el contacte i que són els fills els qui «el rebutgen de ple».

En la sentència emesa el jutjat afirma haver intentat trobar motius coherents i amb fonament perquè tots dos «neguen la salutació i la mirada al seu progenitor», però no l’ha aconseguit.

Presentació de la demanda per part del pare

 

La demanda de modificació va ser presentada pel pare el novembre de 2011. Els motius al·legats són la falta de relació «rellevant i intensa». A la seua filla fa més de tres anys que no la veu ni coneix els seus estudis o dedicació i amb el seu fill més d’un any que no té contacte.  A més, el pare es troba en situació de desocupació i el rendiment acadèmic dels fills és baix.

 

El jutjat ha declarat: «ha quedat acreditat (…) que tots dos fills, no és que no tinguen relació amb el pare, que no tenen, sinó que no volen saber res d’ell».

Els dos fills van negar tindre relació amb ell en ser interrogats i també van admetre els intents d’aproximació del pare. Tampoc tindrien relació amb la seua àvia, que va arribar a Espanya en 2017 i a la qual a penes han vist. També es van utilitzar com a prova els missatges de WhatsApp entre les parts.

Últimes notícies

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.