Retira la pensió alimentària a uns fills

El Jutjat de Primera Instància número 8 de València ha declarat en sentència l’extinció de la pensió alimentària a uns fills, ja majors d’edat que estaven a càrrec del seu pare. El motiu ha sigut la falta de relació entre ells, a pesar que s’ha argumentat que el pare ha intentat restablir el contacte i que són els fills els qui «el rebutgen de ple».

En la sentència emesa el jutjat afirma haver intentat trobar motius coherents i amb fonament perquè tots dos «neguen la salutació i la mirada al seu progenitor», però no l’ha aconseguit.

Presentació de la demanda per part del pare

 

La demanda de modificació va ser presentada pel pare el novembre de 2011. Els motius al·legats són la falta de relació «rellevant i intensa». A la seua filla fa més de tres anys que no la veu ni coneix els seus estudis o dedicació i amb el seu fill més d’un any que no té contacte.  A més, el pare es troba en situació de desocupació i el rendiment acadèmic dels fills és baix.

 

El jutjat ha declarat: «ha quedat acreditat (…) que tots dos fills, no és que no tinguen relació amb el pare, que no tenen, sinó que no volen saber res d’ell».

Els dos fills van negar tindre relació amb ell en ser interrogats i també van admetre els intents d’aproximació del pare. Tampoc tindrien relació amb la seua àvia, que va arribar a Espanya en 2017 i a la qual a penes han vist. També es van utilitzar com a prova els missatges de WhatsApp entre les parts.

Últimes notícies

Pérez Llorca alerta que els centres de menors estan al 200 % i veu difícil assumir més xiquets migrants

Juanfran Pérez Llorca adverteix que els centres de menors de la Comunitat Valenciana estan saturats, amb ocupacions del 200 %, i veu molt difícil acollir més xiquets migrants mentre no hi haja més espai i personal.

Els fills del matrimoni irlandés mort a Cullera ja estan amb familiars

Els dos fills del matrimoni irlandés trobat mort en un xalet de Cullera, de 14 i 15 anys i amb necessitats especials, ja estan sota la cura de tres familiars desplaçats des d’Irlanda aquesta matinada. L’Ajuntament ha mobilitzat suport psicològic i social des del moment en què els adolescents van trobar els cossos dels seus pares.

Buñol es tenyeix de roig amb 22.000 persones en una Tomatina de rècord

Buñol ha donat inici a la Tomatina 2026 amb l’aforament complet, 22.000 participants i 150 tones de tomata pera llançades pels carrers del municipi.

El Palau de Congressos incorpora realitat augmentada sense ulleres en un pla pilot

El Palau de Congressos de València ha posat en marxa un projecte pilot de realitat augmentada sense ulleres per a convertir conferències i presentacions en experiències immersives durant nou mesos de proves.

Deting el gerent d’una empresa per simular un robatori violent de 6.500 euros

La Policia Nacional ha detingut a Alacant el gerent d’una empresa nacional acusat de simular un robatori violent de 6.500 euros i de quedar-se amb diners de la mercantil. Les lesions que presentava eren superficials i compatibles amb autolesions, i ja s’havia produït un altre furt de 2.450 euros en la mateixa empresa.

Un detingut a Monòver per robar quatre motos i diversos objectes en una casa de camp

La Guàrdia Civil ha detingut un home a Monòver acusat de robar amb força quatre motocicletes i diversos objectes en una casa de camp. Tres de les motos i part del material sostret s’han recuperat i s’han tornat al propietari.

Detingut a Chiva amb drogues i dos boligrafs-pistola en plenes festes

La Guàrdia Civil ha detingut un home de 62 anys a Chiva durant les festes patronals per portar diverses drogues i dos bolígrafs-pistola, a més de munició, i resistir-se greument als agents.

Les víctimes de la DANA tornaran a omplir València per reclamar que Mazón perda l’aforament

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre de 2024 i moviments socials han convocat este dissabte una concentració a València per exigir la fi de l’aforament de l’expresident de la Generalitat Carlos Mazón, quan es complixen 22 mesos de les inundacions que van causar 231 morts a la província de València.