7.6 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

La jutgessa declara en risc extrem a la dona del Poli Díaz

 

La jutgessa ha declarat en situació de “risc extrem” a la dona de l’exboxejador Poli Díaz, prenent les mesures de protecció necessàries sobre la denunciant.

La magistrada titular del Jutjat de Violència sobre la Dona número 2 de Las Palmas ha considerat esta decisió segons les afirmacions de la dona, que va assegurar haver rebut galtades i amenaces de mort.

La denunciant declara que rebia “estirades de pèl i galtades amb la mà oberta” per part de Poli Díaz, que a més va arribar a amenaçar-la de mort en alguna ocasió.

Esta suposada actitud violenta de l’exboxejador ha portat a la víctima a témer per la seua vida, i d’aquí ve que la jutgessa haja declarat la situació de risc extrem.

Poli Díaz va ser detingut a Las Palmas de Gran Canaria per una presumpta agressió a la seua parella el passat 23 de juny i dos dies més tard va ingressar a la presó provisional comunicada i sense fiança.

La detenció de l’exboxejador ha frustrat el seu retorn al quadrilàter. “El combat no es podrà efectuar”, va reconéixer Antonio Ricobaldi, promotor de boxa i representant del Poli Díaz.

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.