La jutgessa declara en risc extrem a la dona del Poli Díaz

 

La jutgessa ha declarat en situació de “risc extrem” a la dona de l’exboxejador Poli Díaz, prenent les mesures de protecció necessàries sobre la denunciant.

La magistrada titular del Jutjat de Violència sobre la Dona número 2 de Las Palmas ha considerat esta decisió segons les afirmacions de la dona, que va assegurar haver rebut galtades i amenaces de mort.

La denunciant declara que rebia “estirades de pèl i galtades amb la mà oberta” per part de Poli Díaz, que a més va arribar a amenaçar-la de mort en alguna ocasió.

Esta suposada actitud violenta de l’exboxejador ha portat a la víctima a témer per la seua vida, i d’aquí ve que la jutgessa haja declarat la situació de risc extrem.

Poli Díaz va ser detingut a Las Palmas de Gran Canaria per una presumpta agressió a la seua parella el passat 23 de juny i dos dies més tard va ingressar a la presó provisional comunicada i sense fiança.

La detenció de l’exboxejador ha frustrat el seu retorn al quadrilàter. “El combat no es podrà efectuar”, va reconéixer Antonio Ricobaldi, promotor de boxa i representant del Poli Díaz.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.