La jutgessa declara en risc extrem a la dona del Poli Díaz

 

La jutgessa ha declarat en situació de “risc extrem” a la dona de l’exboxejador Poli Díaz, prenent les mesures de protecció necessàries sobre la denunciant.

La magistrada titular del Jutjat de Violència sobre la Dona número 2 de Las Palmas ha considerat esta decisió segons les afirmacions de la dona, que va assegurar haver rebut galtades i amenaces de mort.

La denunciant declara que rebia “estirades de pèl i galtades amb la mà oberta” per part de Poli Díaz, que a més va arribar a amenaçar-la de mort en alguna ocasió.

Esta suposada actitud violenta de l’exboxejador ha portat a la víctima a témer per la seua vida, i d’aquí ve que la jutgessa haja declarat la situació de risc extrem.

Poli Díaz va ser detingut a Las Palmas de Gran Canaria per una presumpta agressió a la seua parella el passat 23 de juny i dos dies més tard va ingressar a la presó provisional comunicada i sense fiança.

La detenció de l’exboxejador ha frustrat el seu retorn al quadrilàter. “El combat no es podrà efectuar”, va reconéixer Antonio Ricobaldi, promotor de boxa i representant del Poli Díaz.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca viu amb emoció l’Ofrena a la Verge dels Desemparats en un dia molt important

El president de la Generalitat Juanfran Pérez Llorca desfila en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat, destacant el privilegi de participar al costat de la seua filla en un dia molt important per a ell.

La Cantina planta una falla per a no oblidar la DANA i homenatjar les víctimes

El centre de voluntariat La Cantina planta per segon any la falla No oblidar la DANA en Russafa com a monument a la memòria i homenatge a les víctimes de les inundacions.

Pérez Llorca viu una Ofrena molt emotiva al costat de la seua filla en les Falles de València

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, participa en l'Ofrena a la Verge dels Desemparats molt emocionat i destaca el privilegi de viure-la al costat de la seua filla.

València entra en la recta final de les Falles amb la ciutat abarrotada de turistes

València afronta els últims dies de les Falles de 2026 amb la ciutat saturada de visitants, alta ocupació turística i un calendari festiu intens que culmina en la Nit del Foc i la Cremà.

APTUR CV denuncia sabotatges en 450 vivendes turístiques de València després de les Falles

APTUR CV denuncia una onada de vandalisme en panys i façanes d'unes 450 vivendes turístiques a València durant els últims dies de les Falles, amb danys que xifra en 250.000 euros i un impacte en la convivència veïnal i la imatge de la ciutat.

Rototom Sunsplash 2026 revela un primer cartell amb Major Lazer, Shenseea i Protoje

El Rototom Sunsplash 2026 anuncia un potent primer avanç de cartell amb Major Lazer Soundsystem, Shenseea, Protoje, G-5 i referents històrics del reggae i el ska.

Més de 300 bombers vetlen per la seguretat en la cremà de les Falles de València 2026

Més de 300 bombers i un centenar de voluntaris de Protecció Civil integren el dispositiu especial per a la Nit de la Cremà a València, que supervisarà 95 falles amb especial atenció a les de major risc.

Modernitat i tradició enlluernen en la penúltima i eixordadora mascletà de les Falles 2026

La Pirotècnia Caballer FX Global Foc combina foc digital i pólvora clàssica en una mascletà de 180 quilos i cinc minuts de ritme ascendent que fa vibrar la plaça de l'Ajuntament de València.