La jutgessa declara en risc extrem a la dona del Poli Díaz

 

La jutgessa ha declarat en situació de «risc extrem» a la dona de l’exboxejador Poli Díaz, prenent les mesures de protecció necessàries sobre la denunciant.

La magistrada titular del Jutjat de Violència sobre la Dona número 2 de Las Palmas ha considerat esta decisió segons les afirmacions de la dona, que va assegurar haver rebut galtades i amenaces de mort.

La denunciant declara que rebia «estirades de pèl i galtades amb la mà oberta» per part de Poli Díaz, que a més va arribar a amenaçar-la de mort en alguna ocasió.

Esta suposada actitud violenta de l’exboxejador ha portat a la víctima a témer per la seua vida, i d’aquí ve que la jutgessa haja declarat la situació de risc extrem.

Poli Díaz va ser detingut a Las Palmas de Gran Canaria per una presumpta agressió a la seua parella el passat 23 de juny i dos dies més tard va ingressar a la presó provisional comunicada i sense fiança.

La detenció de l’exboxejador ha frustrat el seu retorn al quadrilàter. «El combat no es podrà efectuar», va reconéixer Antonio Ricobaldi, promotor de boxa i representant del Poli Díaz.

Últimes notícies

Bordalás seguirà al Getafe fins a 2028 després de renovar per dos temporades

José Bordalás ha renovat amb el Getafe per dos temporades i continuarà fins a juny de 2028, després de dues setmanes de negociacions.

Jorge Bellver oferix el seu càrrec al president de la Generalitat després de ser imputat pel cas Azud

El director general de Transparència, Jorge Bellver, ha posat el seu càrrec a disposició del president de la Generalitat després que l’Audiència Provincial de Valencia haja confirmat la seua imputació en el cas Azud. També ha demanat la suspensió temporal de la seua militància en el PP de la Comunitat Valenciana.

Diego López passa per quiròfan a Madrid pel trencament del lligament del genoll dret

L’extrem del Valencia Diego López ha sigut operat a Madrid del trencament del lligament creuat anterior del genoll dret i romandrà en observació abans de rebre l’alta hospitalària.

El president del Castelló promet que l’equip tornarà encara més fort després del colp de l’ascens

El president del CD Castellón, Haralabos Voulgaris, llança un missatge d’ànim després de quedar-se a les portes de l’ascens davant l’Almería i reivindica el creixement del club, la plantilla i l’entrenador Pablo Hernández.

Affengruber explica com fitxar per l’Elx l’ha obert la porta al Mundial

El central austríac de l’Elx David Affengruber assegura des de Califòrnia que la seua arribada al club fa dos anys ha sigut clau per disputar el Mundial amb Àustria.

Morant acusa Mazón de preocupar-se només per la imatge durant la DANA del 29-O

Diana Morant denuncia que al Govern de Carlos Mazón el 29 d octubre de 2024 només li preocupava la imatge. El PSPV-PSOE exigeix que Juanfran Pérez Llorca li retire l acta de diputat i cese els consellers que van gestionar la DANA.

El Villarreal aposta per la continuïtat en els banquets tècnics del futbol base

El Villarreal ha decidit mantindre una temporada més els mateixos entrenadors en el seu futbol base, amb David Albelda al Villarreal B, David Cifuentes al Villarreal C i Pepe Reina al Juvenil de Divisió d'Honor.

Baldoví acusa Mazón de prioritzar la imatge davant la gestió en la DANA del 29-O

Joan Baldoví acusa Carlos Mazón i el seu Consell de preocupar-se més per la imatge que per la gestió durant la DANA del 29 d octubre de 2024, en la qual van morir 230 persones.