La jutgessa declara en risc extrem a la dona del Poli Díaz

 

La jutgessa ha declarat en situació de «risc extrem» a la dona de l’exboxejador Poli Díaz, prenent les mesures de protecció necessàries sobre la denunciant.

La magistrada titular del Jutjat de Violència sobre la Dona número 2 de Las Palmas ha considerat esta decisió segons les afirmacions de la dona, que va assegurar haver rebut galtades i amenaces de mort.

La denunciant declara que rebia «estirades de pèl i galtades amb la mà oberta» per part de Poli Díaz, que a més va arribar a amenaçar-la de mort en alguna ocasió.

Esta suposada actitud violenta de l’exboxejador ha portat a la víctima a témer per la seua vida, i d’aquí ve que la jutgessa haja declarat la situació de risc extrem.

Poli Díaz va ser detingut a Las Palmas de Gran Canaria per una presumpta agressió a la seua parella el passat 23 de juny i dos dies més tard va ingressar a la presó provisional comunicada i sense fiança.

La detenció de l’exboxejador ha frustrat el seu retorn al quadrilàter. «El combat no es podrà efectuar», va reconéixer Antonio Ricobaldi, promotor de boxa i representant del Poli Díaz.

Últimes notícies

Dijous amb ruixats, tronades fortes i granís a la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta este dijous ruixats i tronades localment fortes, amb granís i ratxes molt intenses de vent, després d’un dimecres de calor rècord. Les mínimes pujaran en el litoral, mentres que les màximes baixaran en la major part del territori.

Nit sufocant al litoral i prelitoral valencià amb fins a 35 graus

La pròxima matinada es preveu extremadament calorosa a bona part del litoral i el prelitoral valencià, amb vent de ponent i mínimes entre 30 i 35 graus. Avamet advertix que moltes poblacions podrien no baixar dels 30 graus tot i les tronades vespertines.

Vaga dels vigilants de prevenció d’incendis en Vaersa el 30 i 31 d’agost

STAS-Intersindical, UGT i CCOO han convocat vaga del personal vigilant-operari de prevenció d'incendis forestals en Vaersa els dies 30 i 31 d'agost i mantindran demà una nova protesta davant el Palau de la Generalitat per exigir millores laborals i de servei.

Xàtiva, Alzira i Guadasséquies baten rècords de calor amb més de 44 graus

Xàtiva ha marcat este dimecres 44,1 graus i s’ha situat com la temperatura més alta d’Espanya, mentre que Alzira ha arribat als 44,7 graus i Guadasséquies als 44,2, segons Aemet i Avamet.

Cinc municipis valencians ja superen els 42 graus, les temperatures més altes d’Espanya

Carcaixent, Xàtiva, l’aeroport de València, Polinyà del Xúquer i València ciutat encapçalen hui les màximes d’Espanya, superant totes els 42 graus, amb avís roig activat al litoral valencià.

Incendi al barranc del Carraixet en un dia roig per calor extrema

Diversos equips terrestres i quatre mitjans aeris treballen en l’extinció d’un incendi de vegetació al barranc del Carraixet, en Bonrepòs i Mirambell, en una jornada de risc extrem per calor a la província de València.

Detingut a València per un tiroteig a l’accés sud de la ciutat

La Policia Nacional ha detingut un jove de 22 anys a València com a presumpte autor d’un tiroteig al principal accés sud de la ciutat, a la zona de la rotonda dels Anzuelos. No s’han registrat ferits, encara que la investigació continua oberta.

Bioparc adapta la dieta i crea pluja artificial per a cuidar els animals davant l’onada de calor

Bioparc València ha reforçat el seu protocol d’estiu per l’alerta roja per calor amb gelats especials, sistemes de pluja artificial i seguiment dels animals més vulnerables.