16.1 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Detinguts per robar en interior de vehicles en diverses localitats de la Plana Alta

 

La Guàrdia Civil i la Policia Local d’Orpesa, han detingut a una dona i un home 27 i 30 anys, veïns de Madrid, com a presumptes autors de set delictes de robatori amb força en interior de diversos vehicles produïts en les localitats de Benicàssim, Orpesa i Torreblanca.

Els guàrdies civils de les Àrees d’Investigació de Benicàssim i Orpesa treballant coordinades-+ van iniciar una investigació relativa als robatoris a l’interior de diversos vehicles que s’estaven cometent en eixes localitats durant la nit, en la via pública.

 

Modus operandi

 

El modus operandi era sempre el mateix, els robatoris es consumaven principalment durant la matinada, sent el seu objectiu principal, furgonetes en l’interior de les quals pogueren trobar material de construcció i bricolatge, accedint al seu interior després de fracturar les finestretes o forçar els barrets forts dels panys per a sostraure tots els efectes, posteriorment carregaven el material en una altra furgoneta de la seua propietat i es desplaçaven a la província de Madrid on les eines per a la seua posterior venda.

Després de diversos seguiments i obtenció de proves gràcies a una eficaç coordinació policial es va aconseguir identificar als presumptes autors, un home i una dona amb residència temporal a Cabanes.

Durant la seua estada a la província de Castelló perpetraven els il·lícits per a posteriorment transportar el botí a Madrid.

Durant la seua detenció el passat dia 16 de juliol van ser recuperades una sèrie d’eines que estaven preparades per al seu posterior trasllat a la capital, sent entregades als seus legítims propietaris.

La Guàrdia Civil continua amb la investigació oberta no descartant la possibilitat de la seua implicació d’altres delictes d’idèntiques característiques en les mateixes localitats.

L’actuació ha sigut realitzada per efectius de Guàrdia Civil de Benicàssim i Orpesa, amb la col·laboració de Policia Local d’esta última localitat.

Últimes notícies

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.

Pérez Llorca defén el retorn de menors no acompanyats i dades de delinqüència transparents

En la seua investidura, Pérez Llorca ha defés ordenar la immigració amb sentit comú i ha plantejat el retorn de menors no acompanyats als seus països d'origen. Ha reclamat dades transparents sobre delinqüència, controls d'edat i cooperació estatal i europea per a combatre màfies i reforçar la vigilància.

Pérez Llorca veu el Pacte Verd Europeu com la major amenaça per al camp i recolza Cofrentes

En la seua investidura en Les Corts, Juanfran Pérez Llorca ha denunciat que el Pacte Verd Europeu imposa costos i burocràcia i ha demanat igualtat enfront d'importacions de tercers països. També ha defés mantindre oberta la central de Cofrentes

Pérez Llorca apel·la a l’estabilitat en la seua investidura mentres Vox espera el seu discurs

El candidat del PP ha defés que la Comunitat Valenciana necessita 'moltíssima estabilitat' i ha evitat confirmar un pacte amb Vox, els vots del qual són decisius. El ple arranca a les 11 amb el seu discurs i Vox decidirà llavors el sentit del seu vot.