Detinguts per robar en interior de vehicles en diverses localitats de la Plana Alta

 

La Guàrdia Civil i la Policia Local d’Orpesa, han detingut a una dona i un home 27 i 30 anys, veïns de Madrid, com a presumptes autors de set delictes de robatori amb força en interior de diversos vehicles produïts en les localitats de Benicàssim, Orpesa i Torreblanca.

Els guàrdies civils de les Àrees d’Investigació de Benicàssim i Orpesa treballant coordinades-+ van iniciar una investigació relativa als robatoris a l’interior de diversos vehicles que s’estaven cometent en eixes localitats durant la nit, en la via pública.

 

Modus operandi

 

El modus operandi era sempre el mateix, els robatoris es consumaven principalment durant la matinada, sent el seu objectiu principal, furgonetes en l’interior de les quals pogueren trobar material de construcció i bricolatge, accedint al seu interior després de fracturar les finestretes o forçar els barrets forts dels panys per a sostraure tots els efectes, posteriorment carregaven el material en una altra furgoneta de la seua propietat i es desplaçaven a la província de Madrid on les eines per a la seua posterior venda.

Després de diversos seguiments i obtenció de proves gràcies a una eficaç coordinació policial es va aconseguir identificar als presumptes autors, un home i una dona amb residència temporal a Cabanes.

Durant la seua estada a la província de Castelló perpetraven els il·lícits per a posteriorment transportar el botí a Madrid.

Durant la seua detenció el passat dia 16 de juliol van ser recuperades una sèrie d’eines que estaven preparades per al seu posterior trasllat a la capital, sent entregades als seus legítims propietaris.

La Guàrdia Civil continua amb la investigació oberta no descartant la possibilitat de la seua implicació d’altres delictes d’idèntiques característiques en les mateixes localitats.

L’actuació ha sigut realitzada per efectius de Guàrdia Civil de Benicàssim i Orpesa, amb la col·laboració de Policia Local d’esta última localitat.

Últimes notícies

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.

Els agricultors valencians perden 18 milions en una campanya nefasta de ceba i creïlla

AVA-Asaja calcula 18 milions d’euros en pèrdues per als productors valencians de ceba i creïlla en una campanya que qualifica de desastrosa, marcada per preus per sota de costos i major importació.