5.4 C
València
Dijous, 27 novembre, 2025

Detinguts per robar en interior de vehicles en diverses localitats de la Plana Alta

 

La Guàrdia Civil i la Policia Local d’Orpesa, han detingut a una dona i un home 27 i 30 anys, veïns de Madrid, com a presumptes autors de set delictes de robatori amb força en interior de diversos vehicles produïts en les localitats de Benicàssim, Orpesa i Torreblanca.

Els guàrdies civils de les Àrees d’Investigació de Benicàssim i Orpesa treballant coordinades-+ van iniciar una investigació relativa als robatoris a l’interior de diversos vehicles que s’estaven cometent en eixes localitats durant la nit, en la via pública.

 

Modus operandi

 

El modus operandi era sempre el mateix, els robatoris es consumaven principalment durant la matinada, sent el seu objectiu principal, furgonetes en l’interior de les quals pogueren trobar material de construcció i bricolatge, accedint al seu interior després de fracturar les finestretes o forçar els barrets forts dels panys per a sostraure tots els efectes, posteriorment carregaven el material en una altra furgoneta de la seua propietat i es desplaçaven a la província de Madrid on les eines per a la seua posterior venda.

Després de diversos seguiments i obtenció de proves gràcies a una eficaç coordinació policial es va aconseguir identificar als presumptes autors, un home i una dona amb residència temporal a Cabanes.

Durant la seua estada a la província de Castelló perpetraven els il·lícits per a posteriorment transportar el botí a Madrid.

Durant la seua detenció el passat dia 16 de juliol van ser recuperades una sèrie d’eines que estaven preparades per al seu posterior trasllat a la capital, sent entregades als seus legítims propietaris.

La Guàrdia Civil continua amb la investigació oberta no descartant la possibilitat de la seua implicació d’altres delictes d’idèntiques característiques en les mateixes localitats.

L’actuació ha sigut realitzada per efectius de Guàrdia Civil de Benicàssim i Orpesa, amb la col·laboració de Policia Local d’esta última localitat.

Últimes notícies

Detinguda una parella a València per presumpta agressió sexual a la filla d’ella

La Policia Nacional va detindre a València a una dona i a la seua parella com a presumptes autors d'una agressió sexual a la filla d'ella. El jutjat els va deixar en llibertat amb una orde d'allunyament de la menor, que ara té huit anys.

Pérez Llorca arriba a la investidura i assegura que buscarà estabilitat

El candidat del PP ha defés a la seua arribada a les Corts que la Comunitat necessita 'moltíssima estabilitat' i que això buscarà. Evita confirmar un acord amb Vox i remet a l'hemicicle, on el seu discurs marcarà el sentit del vot.

Detingut després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant per una estirada a una dona que portava prop de 6.000 euros. La Policia ha recuperat més de 5.800 euros.

El bebé rinoceront del Bioparc València comença a explorar l’exterior i ja es pot votar el seu nom

La cria de rinoceront blanc de tres setmanes avança en la seua aclimatació i comença a reconéixer l'àrea exterior visible al públic. El parc obri una votació en línia per a triar entre Kairu, Meru i Dikembe.

La compravenda de vivendes en la Comunitat va pujar un 1% al setembre i el preu va escalar un 13,8%

La compravenda de vivendes en la Comunitat Valenciana va repuntar al setembre un 1% fins a 9.097 operacions. El metre quadrat es va encarir un 13,8% i els préstecs van créixer un 13,5%.

Cel buidat i màximes a l’alça, amb vent fort en el nord de Castelló

Cel poc nuvolós o buidat este dijous, amb mínimes a la baixa i gelades febles a l'interior. Les màximes pujaran i el nord de Castelló tindrà vent fort.

Les Corts voten la investidura de Pérez Llorca amb el suport de Vox en l’aire

Les Corts celebren el ple d'investidura de Juanfran Pérez Llorca en substitució de Carlos Mazón. Vox decidirà el seu vot després del discurs i el seu suport és clau.

Atzeneta del Maestrat ha registrat ratxes de 63 km/h i Morella de 56 km/h

L'interior de Castelló ha concentrat les ratxes més intenses de la jornada, amb 63 km/h a Atzeneta del Maestrat i 56 km/h a Morella. L'avís groc per vent del nord-oest seguix actiu fins al matí del dijous en diferents punts de la província.