Detinguts per robar en interior de vehicles en diverses localitats de la Plana Alta

 

La Guàrdia Civil i la Policia Local d’Orpesa, han detingut a una dona i un home 27 i 30 anys, veïns de Madrid, com a presumptes autors de set delictes de robatori amb força en interior de diversos vehicles produïts en les localitats de Benicàssim, Orpesa i Torreblanca.

Els guàrdies civils de les Àrees d’Investigació de Benicàssim i Orpesa treballant coordinades-+ van iniciar una investigació relativa als robatoris a l’interior de diversos vehicles que s’estaven cometent en eixes localitats durant la nit, en la via pública.

 

Modus operandi

 

El modus operandi era sempre el mateix, els robatoris es consumaven principalment durant la matinada, sent el seu objectiu principal, furgonetes en l’interior de les quals pogueren trobar material de construcció i bricolatge, accedint al seu interior després de fracturar les finestretes o forçar els barrets forts dels panys per a sostraure tots els efectes, posteriorment carregaven el material en una altra furgoneta de la seua propietat i es desplaçaven a la província de Madrid on les eines per a la seua posterior venda.

Després de diversos seguiments i obtenció de proves gràcies a una eficaç coordinació policial es va aconseguir identificar als presumptes autors, un home i una dona amb residència temporal a Cabanes.

Durant la seua estada a la província de Castelló perpetraven els il·lícits per a posteriorment transportar el botí a Madrid.

Durant la seua detenció el passat dia 16 de juliol van ser recuperades una sèrie d’eines que estaven preparades per al seu posterior trasllat a la capital, sent entregades als seus legítims propietaris.

La Guàrdia Civil continua amb la investigació oberta no descartant la possibilitat de la seua implicació d’altres delictes d’idèntiques característiques en les mateixes localitats.

L’actuació ha sigut realitzada per efectius de Guàrdia Civil de Benicàssim i Orpesa, amb la col·laboració de Policia Local d’esta última localitat.

Últimes notícies

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.

Gerard Moreno admet l’ansietat del Vila-real en les remuntades

Gerard Moreno ha reconegut després de la derrota davant el Betis que al Vila-real li ha pogut l’ansietat quan s’ha vist per darrere en el marcador i que a l’equip li falta contundència per a tancar els partits quan s’avança.

Dani Ceballos torna a jugar amb el Betis nou anys després

Dani Ceballos ha tornat a vestir la samarreta del Betis en partit oficial nou anys després, en la victòria verd-i-blanca al camp del Villarreal. El migcampista d'Utrera ha entrat en la segona part i ha contribuït al triomf que impulsa l'equip a la zona alta.

El Betis remunta a La Ceràmica i afon a un Villarreal sense victòries

El Villarreal s’ha avançat amb un gol de Gerard Moreno, però el Betis ha remuntat abans del descans i ha infligit una nova derrota als groguets, que continuen sense conéixer la victòria en LALIGA EA SPORTS.

Dos detinguts a Benicàssim amb un quilo de càpsules d’amapola adormidera

La Guàrdia Civil ha detingut dos hòmens a Benicàssim després d’intervindre’ls més d’un quilo de càpsules d’amapola adormidera i pols triturada, considerats productes per a fabricar droga.

Real Madrid es juga mantindre el pols a LaLiga al camp d’un Elx obligat a reaccionar

El Real Madrid afronta una eixida clau al Martínez Valero per no despenjar-se del Barça, davant un Elx sense triomfs i amb urgència per puntuar com a local. Martín Anselmi confia en la possessió i en el talent de Buonanotte per frenar el potencial blanc.

Óscar Sánchez assumirà de forma interina la banqueta del València en Primera

Óscar Sánchez, tècnic del València Mestalla, dirigirà dimarts el primer equip en el camp de l’Alavés i es convertirà en el seixanta-cinqué entrenador del club en Primera Divisió, després de la destitució de Carlos Corberán.

Arresten a Gandia un pederasta reincident amb fotos sexuals del seu bebé i de la seua hijastra menor

La Policia Nacional ha detingut a Gandia un home de 39 anys, reincident, que havia produït i distribuït imatges sexuals del seu bebé d’un any i fotos íntimes de la filla menor de la seua parella sense consentiment. L’arrest s’ha produït després d’una investigació de ciberpatrullatge en fòrums pedòfils, i el detingut ja està en presó preventiva.