Un home sembra el caos en Torrevieja després d’intentar robar en casa d’un Guàrdia Civil

Este dimarts, 22 de setembre, cap a les 16:30 hores, la Guàrdia Civil de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant) ha detingut a una persona pillada ‘in fraganti’ mentres intentava forçar el pany de la casa d’un agent. El Guàrdia Civil es trobava en eixe moment dins del seu domicili amb la seua filla de 9 mesos

 

En el moment del robatori, el Guàrdia Civil es trobava fora de servici, descansant en sa casa, al costat del seu bebé de 9 mesos. De sobte, li va parèixer sentir un soroll estrany a la porta del seu domicili. L’agent va observar que algú tractava de manipular el pany des de l’exterior.

 

Sense pensar-s’ho dos vegades, va obrir la porta i es va identificar. En vore’s sorprès, el lladre va pegar a fugir iniciant-se una persecució a peu. El Policia va trobar a uns obrers que treballaven en eixe moment i va sol·licitar la seua col·laboració mentres li donava al seu bebé als braços a un d’els obrers i va continuar corrent darrere de l’autor dels fets mentres li advertia: Alt, Guàrdia Civil!

 

El lladre va intentar atacar a l’agent amb unes tisores

No obstant això, el lladre, fent cas omís dels requeriments de l’agent, va continuar la carrera. En un moment donat, el delinqüent es va resistir a ser atrapat, i li va pegar diferents patades i punyades a l’agent. Com va vore que no era suficient, va traure unes tisores i va tractar de clavar-li-les a l’agent, conseguint així pegar-se a la fugida i ocultar-se dins d’una finca a escassos metres del lloc.

 

Però el Guàrdia Civil no va desistir, va continuar perseguint-lo mentres demanava suport als seus companys per telèfon. Immediatament van acudir diverses patrulles. Poc temps després, van poder atrapar al delinqüent dins de la parcel·la en la que s’havia amagat.

Altres dos veïns de l’edifici de l’agent van denunciar que esta persona havia intentat entrar a robar també en les seues cases eixe mateix dia. L’autor és un home de 54 anys, de nacionalitat francesa.

 

El lladre té antecedents penals

El presumpte autor de l’agressió ha sigut detingut i se li imputen delictes de temptativa de robatori en vivendes i atemptat contra un agent de l’autoritat. L’home compta amb antecedents per robatori en altres localitats de la comarca.

 

Després de ser presentat davant l’Autoritat Judicial, ha sigut posat en llibertat amb càrrecs. L’agent, que presenta numeroses contusions, es troba en bon estat de salut. 

Últimes notícies

Aubameyang remunta a Vila-real i deixa el Villarreal sense victòria

El Deportivo de A Coruña ha remuntat al camp del Villarreal (2-3) amb un Aubameyang decisiu, autor del gol final i de dues assistències.

Golejada del Torrent en l’estrena en Tercera davant l’Español de San Vicente

El Torrent CF ha debutat en Tercera Federació amb una contundent victòria per 4-0 davant el CD Español de San Vicente a Sant Gregori i es presenta com un dels candidats a l’ascens.

Uns 200 menors s’ajunten a Elx per a batalles de farmeo d’aura convocades per xarxes socials

Al voltant de 200 jóvens, la majoria menors d’edat, s’han reunit al centre d’Elx per a participar en batalles de farmeo d’aura convocades a través de les xarxes socials. La trobada, difosa en poques hores amb un cartell generat amb IA, ha reunit adolescents que busquen guanyar reputació imitant balls de videojocs.

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.