Un home sembra el caos en Torrevieja després d’intentar robar en casa d’un Guàrdia Civil

Este dimarts, 22 de setembre, cap a les 16:30 hores, la Guàrdia Civil de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant) ha detingut a una persona pillada ‘in fraganti’ mentres intentava forçar el pany de la casa d’un agent. El Guàrdia Civil es trobava en eixe moment dins del seu domicili amb la seua filla de 9 mesos

 

En el moment del robatori, el Guàrdia Civil es trobava fora de servici, descansant en sa casa, al costat del seu bebé de 9 mesos. De sobte, li va parèixer sentir un soroll estrany a la porta del seu domicili. L’agent va observar que algú tractava de manipular el pany des de l’exterior.

 

Sense pensar-s’ho dos vegades, va obrir la porta i es va identificar. En vore’s sorprès, el lladre va pegar a fugir iniciant-se una persecució a peu. El Policia va trobar a uns obrers que treballaven en eixe moment i va sol·licitar la seua col·laboració mentres li donava al seu bebé als braços a un d’els obrers i va continuar corrent darrere de l’autor dels fets mentres li advertia: Alt, Guàrdia Civil!

 

El lladre va intentar atacar a l’agent amb unes tisores

No obstant això, el lladre, fent cas omís dels requeriments de l’agent, va continuar la carrera. En un moment donat, el delinqüent es va resistir a ser atrapat, i li va pegar diferents patades i punyades a l’agent. Com va vore que no era suficient, va traure unes tisores i va tractar de clavar-li-les a l’agent, conseguint així pegar-se a la fugida i ocultar-se dins d’una finca a escassos metres del lloc.

 

Però el Guàrdia Civil no va desistir, va continuar perseguint-lo mentres demanava suport als seus companys per telèfon. Immediatament van acudir diverses patrulles. Poc temps després, van poder atrapar al delinqüent dins de la parcel·la en la que s’havia amagat.

Altres dos veïns de l’edifici de l’agent van denunciar que esta persona havia intentat entrar a robar també en les seues cases eixe mateix dia. L’autor és un home de 54 anys, de nacionalitat francesa.

 

El lladre té antecedents penals

El presumpte autor de l’agressió ha sigut detingut i se li imputen delictes de temptativa de robatori en vivendes i atemptat contra un agent de l’autoritat. L’home compta amb antecedents per robatori en altres localitats de la comarca.

 

Després de ser presentat davant l’Autoritat Judicial, ha sigut posat en llibertat amb càrrecs. L’agent, que presenta numeroses contusions, es troba en bon estat de salut. 

Últimes notícies

Folk irlandés, èpica celta i molt rock: The Waterboys omplin el Roig Arena

The Waterboys han convertit el Roig Arena de València en un pub ideal amb quasi tres hores de folk irlandés, èpica celta, country i rock clàssic, en l’únic concert que oferiran enguany a Espanya. El recital s’ha centrat en l’univers de 'Fisherman's blues' i el nou triple disc 'Atlantic rain', amb el suport de Steve Earle.

Mor una xiqueta de 11 anys en caure un pilar sobre dos germans a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit este dijous a Alzira després que els caiguera al damunt un pilar duna vivenda a la zona del Motor de lAigua-Casella.

Mor una xiqueta de 11 anys en desplomar-se un pilar d’una vivenda a Alzira

Una xiqueta de 11 anys ha mort i el seu germà de 9 ha resultat ferit en desplomar-se un pilar d’una vivenda a la zona del Motor de l’Aigua-Casella, a Alzira, segons el CICU.

El Consell anirà al CPFF però votarà en contra del nou model de finançament

La Conselleria d’Hisenda ha confirmat que assistirà este divendres al Consell de Política Fiscal i Financera, on defensarà el vot en contra del nou model de finançament autonòmic, després que la Comunitat de Madrid haja anunciat que no acudirà.

L’interior de València crema: màximes per damunt dels 38 graus en ple setembre

L’interior de la província de València ha patit este dijous màximes de fins a 38,7 graus, amb avís groc per calor extrema segons Aemet. Les capitals de província han registrat valors més moderats, al voltant dels 31-32 graus.

Els 38 processats del cas Azud: així es repartixen els papers en la trama

La fi de la instrucció del cas Azud ha deixat una radiografia detallada dels 38 processats, el paper que haurien jugat en la trama i els delictes que la jutgessa els atribuïx de manera indiciària.

El Levante estrenarà una quarta equipació blau marí en homenatge al seu fundador

El Levante ha presentat una nova quarta equipació blau marí que ret homenatge al fundador del club, José Ballester Gozalvo, i a la seua esposa, Teresa Molins Gausach. L’equip estrenarà la camiseta este diumenge a La Rosaleda davant el Málaga, coincidint amb el 117é aniversari de la fundació del club.

Trobe de restes òssies d’un bebé en una casa de Tarragona després de la denúncia del seu iaio

Els Mossos d'Esquadra han localitzat restes òssies d’un bebé en una casa de Santa Bàrbara (Tarragona), on buscaven proves després que el iaio denunciara la desaparició del menut. Els pares han sigut detinguts a València en una causa per homicidi.