Un home sembra el caos en Torrevieja després d’intentar robar en casa d’un Guàrdia Civil

Este dimarts, 22 de setembre, cap a les 16:30 hores, la Guàrdia Civil de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant) ha detingut a una persona pillada ‘in fraganti’ mentres intentava forçar el pany de la casa d’un agent. El Guàrdia Civil es trobava en eixe moment dins del seu domicili amb la seua filla de 9 mesos

 

En el moment del robatori, el Guàrdia Civil es trobava fora de servici, descansant en sa casa, al costat del seu bebé de 9 mesos. De sobte, li va parèixer sentir un soroll estrany a la porta del seu domicili. L’agent va observar que algú tractava de manipular el pany des de l’exterior.

 

Sense pensar-s’ho dos vegades, va obrir la porta i es va identificar. En vore’s sorprès, el lladre va pegar a fugir iniciant-se una persecució a peu. El Policia va trobar a uns obrers que treballaven en eixe moment i va sol·licitar la seua col·laboració mentres li donava al seu bebé als braços a un d’els obrers i va continuar corrent darrere de l’autor dels fets mentres li advertia: Alt, Guàrdia Civil!

 

El lladre va intentar atacar a l’agent amb unes tisores

No obstant això, el lladre, fent cas omís dels requeriments de l’agent, va continuar la carrera. En un moment donat, el delinqüent es va resistir a ser atrapat, i li va pegar diferents patades i punyades a l’agent. Com va vore que no era suficient, va traure unes tisores i va tractar de clavar-li-les a l’agent, conseguint així pegar-se a la fugida i ocultar-se dins d’una finca a escassos metres del lloc.

 

Però el Guàrdia Civil no va desistir, va continuar perseguint-lo mentres demanava suport als seus companys per telèfon. Immediatament van acudir diverses patrulles. Poc temps després, van poder atrapar al delinqüent dins de la parcel·la en la que s’havia amagat.

Altres dos veïns de l’edifici de l’agent van denunciar que esta persona havia intentat entrar a robar també en les seues cases eixe mateix dia. L’autor és un home de 54 anys, de nacionalitat francesa.

 

El lladre té antecedents penals

El presumpte autor de l’agressió ha sigut detingut i se li imputen delictes de temptativa de robatori en vivendes i atemptat contra un agent de l’autoritat. L’home compta amb antecedents per robatori en altres localitats de la comarca.

 

Després de ser presentat davant l’Autoritat Judicial, ha sigut posat en llibertat amb càrrecs. L’agent, que presenta numeroses contusions, es troba en bon estat de salut. 

Últimes notícies

El PSPV porta al Constitucional el dictamen de la comissió de la dana a Les Corts

El PSPV-PSOE ha presentat un recurs d’empara davant del Tribunal Constitucional per deixar sense efecte el dictamen de la comissió d’investigació sobre la dana a Les Corts, aprovat només amb els vots de PP i Vox. Els socialistes denuncien vulneració de drets, irregularitats en la tramitació i un intent de blindar políticament les responsabilitats del president Mazón i del Consell del Ventorro.

Mutxamel acollirà el primer homenatge institucional a les víctimes del terrorisme

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar este dimecres, 16 de setembre, el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, en record de les 44 víctimes mortals i dels valencians assassinats fora del territori. La jornada buscarà mantindre viva la memòria de les víctimes i reforçar el compromís democràtic de la societat valenciana.

Mutxamel serà la seu del primer Dia de les Víctimes del Terrorisme a la Comunitat

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, coincidint amb l’aniversari de l’atemptat més mortífer d’ETA al territori. La jornada, presidida per Juanfran Pérez Llorca, ret homenatge a les 44 víctimes mortals i als valencians assassinats fora de la Comunitat.

El Villarreal busca a la Ceràmica la primera victòria davant un Betis en ratxa

El Villarreal rep este dilluns un Betis en plena eufòria, després de tres derrotes seguides, sense poder fallar més en Lliga. El conjunt verd-i-blanc arriba amb molta moral després de batre el Real Madrid i el Lille en Champions.

Noves ajudes de 5,6 milions per a comprar més de 1.200 vehicles elèctrics

Ivace+i ha concedit 5,6 milions d’euros per a la compra de 1.249 vehicles elèctrics dins del programa Moves 2025, amb subvencions de fins a 7.000 euros per vehicle. La Conselleria d’Indústria destaca que el transport és el sector amb més consum d’energia a la Comunitat Valenciana.

Nou servici a Dénia per a controlar el dolor agut després de grans cirurgies

L’Hospital Universitari de Dénia ha posat en marxa una Unitat de Dolor Agut per a pacients hospitalitzats després de cirurgies majors, amb tècniques avançades de control del dolor i seguiment personalitzat durant l’ingrés.

El Castelló signa el millor inici lluny de Castalia en 104 anys

El CD Castellón ha guanyat els tres primers partits com a visitant en LaLiga Hypermotion, fita inèdita en els seus 104 anys, i es manté líder en solitari abans de rebre el Tenerife a Castalia.

Morcillo assegura que l’Elx competirà sense por davant el Madrid

Javier Morcillo, migcampista de l’Elx, garantix que l’equip competirà al màxim davant el Real Madrid este dimarts al Martínez Valero i agraïx el suport incondicional de l’afició franjiverda.