Un home sembra el caos en Torrevieja després d’intentar robar en casa d’un Guàrdia Civil

Este dimarts, 22 de setembre, cap a les 16:30 hores, la Guàrdia Civil de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant) ha detingut a una persona pillada ‘in fraganti’ mentres intentava forçar el pany de la casa d’un agent. El Guàrdia Civil es trobava en eixe moment dins del seu domicili amb la seua filla de 9 mesos

 

En el moment del robatori, el Guàrdia Civil es trobava fora de servici, descansant en sa casa, al costat del seu bebé de 9 mesos. De sobte, li va parèixer sentir un soroll estrany a la porta del seu domicili. L’agent va observar que algú tractava de manipular el pany des de l’exterior.

 

Sense pensar-s’ho dos vegades, va obrir la porta i es va identificar. En vore’s sorprès, el lladre va pegar a fugir iniciant-se una persecució a peu. El Policia va trobar a uns obrers que treballaven en eixe moment i va sol·licitar la seua col·laboració mentres li donava al seu bebé als braços a un d’els obrers i va continuar corrent darrere de l’autor dels fets mentres li advertia: Alt, Guàrdia Civil!

 

El lladre va intentar atacar a l’agent amb unes tisores

No obstant això, el lladre, fent cas omís dels requeriments de l’agent, va continuar la carrera. En un moment donat, el delinqüent es va resistir a ser atrapat, i li va pegar diferents patades i punyades a l’agent. Com va vore que no era suficient, va traure unes tisores i va tractar de clavar-li-les a l’agent, conseguint així pegar-se a la fugida i ocultar-se dins d’una finca a escassos metres del lloc.

 

Però el Guàrdia Civil no va desistir, va continuar perseguint-lo mentres demanava suport als seus companys per telèfon. Immediatament van acudir diverses patrulles. Poc temps després, van poder atrapar al delinqüent dins de la parcel·la en la que s’havia amagat.

Altres dos veïns de l’edifici de l’agent van denunciar que esta persona havia intentat entrar a robar també en les seues cases eixe mateix dia. L’autor és un home de 54 anys, de nacionalitat francesa.

 

El lladre té antecedents penals

El presumpte autor de l’agressió ha sigut detingut i se li imputen delictes de temptativa de robatori en vivendes i atemptat contra un agent de l’autoritat. L’home compta amb antecedents per robatori en altres localitats de la comarca.

 

Després de ser presentat davant l’Autoritat Judicial, ha sigut posat en llibertat amb càrrecs. L’agent, que presenta numeroses contusions, es troba en bon estat de salut. 

Últimes notícies

La jutgessa de la DANA rebutja citar a declarar l’edil valencià Juan Carlos Caballero

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha denegat la declaració del regidor Juan Carlos Caballero i ha desestimat també un recurs per investigar un possible fals testimoni de la diputada provincial Reme Mazzolari.

De Foios a campió del món: el camí de Ferran Torres fins a batre el ‘Dibu’ Martínez

Ferran Torres ha passat de jugar amb els seus gossos al pati de casa en Foios a marcar el gol del segon Mundial d’Espanya davant l’Argentina del ‘Dibu’ Martínez a New Jersey. Un recorregut marcat per l’ambició, els sacrificis familiars i una carrera d’elit que ara arriba al seu punt més alt.

Les màximes superen ja els 38 graus a la Comunitat Valenciana abans de la nova ona de calor

Les màximes han superat este dilluns els 38 graus en diversos municipis de València i Alacant, en la jornada prèvia a una nova ona de calor.

Dos asteroides porten ja el nom de dos investigadors de la Universitat d’Alacant

Dos asteroides han sigut batejats amb els noms de la geòloga Laura M. Parro i l’enginyer aeroespacial Eloy Peña Asensio, investigadors de la Universitat d’Alacant especialistes en petits cossos del sistema solar i defensa planetària.

De Foios al cim del món: el camí de Ferran Torres fins al gol de la final del Mundial

Ferran Torres, criat entre regats al carrer Major de Foios i partides amb els seus gossos, ha donat a Espanya el seu segon Mundial amb un gol decisiu davant l’Argentina del Dibu Martínez a New Jersey.

La nit de celebració pel Mundial deixa dos morts, dotze detinguts i més de huitanta ferits a Espanya

La victòria d’Espanya en la final del Mundial de futbol ha deixat un balanç tràgic: dos morts, més de huitanta ferits i almenys dotze detinguts en diferents punts del país, amb incidents destacats a Madrid, Barcelona i diverses localitats.

El dia que Ferran Torres va pensar a deixar el futbol: la lluita oculta darrere del Mundial

Ferran Torres ha explicat que fa pocs anys va arribar a plantejar-se deixar el futbol per la pressió i les crítiques, i que el treball amb un psicòleg ha sigut clau per a recuperar la il·lusió.

Dos detinguts per llançar adoquins a la Policia Local durant les celebracions del Mundial a València

Dos jóvens han sigut detinguts a València per llançar adoquins contra agents de la Policia Local durant les celebracions pel Mundial, en una nit que en general ha sigut tranquil·la a la ciutat.