Un home sembra el caos en Torrevieja després d’intentar robar en casa d’un Guàrdia Civil

Este dimarts, 22 de setembre, cap a les 16:30 hores, la Guàrdia Civil de Torrevieja, en la comarca del Baix Segura (Alacant) ha detingut a una persona pillada ‘in fraganti’ mentres intentava forçar el pany de la casa d’un agent. El Guàrdia Civil es trobava en eixe moment dins del seu domicili amb la seua filla de 9 mesos

 

En el moment del robatori, el Guàrdia Civil es trobava fora de servici, descansant en sa casa, al costat del seu bebé de 9 mesos. De sobte, li va parèixer sentir un soroll estrany a la porta del seu domicili. L’agent va observar que algú tractava de manipular el pany des de l’exterior.

 

Sense pensar-s’ho dos vegades, va obrir la porta i es va identificar. En vore’s sorprès, el lladre va pegar a fugir iniciant-se una persecució a peu. El Policia va trobar a uns obrers que treballaven en eixe moment i va sol·licitar la seua col·laboració mentres li donava al seu bebé als braços a un d’els obrers i va continuar corrent darrere de l’autor dels fets mentres li advertia: Alt, Guàrdia Civil!

 

El lladre va intentar atacar a l’agent amb unes tisores

No obstant això, el lladre, fent cas omís dels requeriments de l’agent, va continuar la carrera. En un moment donat, el delinqüent es va resistir a ser atrapat, i li va pegar diferents patades i punyades a l’agent. Com va vore que no era suficient, va traure unes tisores i va tractar de clavar-li-les a l’agent, conseguint així pegar-se a la fugida i ocultar-se dins d’una finca a escassos metres del lloc.

 

Però el Guàrdia Civil no va desistir, va continuar perseguint-lo mentres demanava suport als seus companys per telèfon. Immediatament van acudir diverses patrulles. Poc temps després, van poder atrapar al delinqüent dins de la parcel·la en la que s’havia amagat.

Altres dos veïns de l’edifici de l’agent van denunciar que esta persona havia intentat entrar a robar també en les seues cases eixe mateix dia. L’autor és un home de 54 anys, de nacionalitat francesa.

 

El lladre té antecedents penals

El presumpte autor de l’agressió ha sigut detingut i se li imputen delictes de temptativa de robatori en vivendes i atemptat contra un agent de l’autoritat. L’home compta amb antecedents per robatori en altres localitats de la comarca.

 

Després de ser presentat davant l’Autoritat Judicial, ha sigut posat en llibertat amb càrrecs. L’agent, que presenta numeroses contusions, es troba en bon estat de salut. 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Generalitat Valenciana recorrerà el decret estatal de regularització d’immigrants

La Generalitat Valenciana presentarà un recurs contra el decret del Govern per a regularitzar a immigrants, en considerar que arriba sense finançament ni planificació i que saturarà els servicis públics autonòmics.

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.