Roba un mòbil a una xica en la parada de l’autobús i l’atrapen en un carrer paral·lel en València

 

Un home ha sigut detingut per presumptament robar un telèfon mòbil a una xica de 26 anys, en la plaça de Sant Agustí de València, en ple centre de la capital del Túria

 

Segons ha avançat el diari ‘Levante-EMV’, la víctima es trobava en una parada d’autobús de la plaça de Sant Agustí quan de sobte, un home li va furtar el mòbil i va pegar a fugir

 

Ràpidament, la xica va donar avis a la Policia i els agents van iniciar un dispositiu per localitzar al presumpte autor dels fets. La policia va detindre al sospitós molt prop del lloc a on es va produir el robatori.

 

L’home es trobava en el carrer Cervantes, a menys de 300 metres de distància de l’incident. Afortunadament, la Policia va poder recuperar el telèfon mòbil de la xica de 26 anys.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Trobat enterrat en formigó l’empresari vinculat al crim de la viuda de Sala

La Policia troba el cos que tot apunta que és de l'empresari Jesús Tavira, sepultat a més de dos metres en un aljub, embolicat en plàstic i amb múltiples ferides d'arma blanca. Hi ha quatre detinguts i no es descarten més arrestos.

Centenars de taxis col·lapsen el centre de València per a exigir límits a les VTC

Centenars de taxistes recorren el centre de València en marxa lenta per a denunciar l'intrusisme de les VTC i pressionar a la Generalitat perquè aprove un nou decret que limite estes llicències.

Consum eleva el seu benefici a 122 milions en 2025 i fixa la seua entrada a Madrid per a 2028

Consum tanca 2025 amb un benefici de 122 milions d'euros, un 12,3% més que l'any anterior, i anuncia la seua arribada a la Comunitat de Madrid en 2028 amb un supermercat a Parla.

Infermeria d’Urgències es mobilitza a València per la greu falta de personal

Personal d'Infermeria d'Urgències de diversos hospitals valencians es concentra per a denunciar una falta de personal que consideren insostenible i de risc per a pacients i professionals.

Pérez Llorca dona per conclosa la reconstrucció de Metrovalencia després de la dana amb 140 milions invertits

La Generalitat dona per finalitzada la reconstrucció de Metrovalencia després de la dana amb 140 milions invertits i l'obertura de València Sud i el nou Lloc de Comandament, i impulsa un pla d'inversions fins a 2030.

Presó provisional per a dos jóvens per intentar robar la bossa a una anciana i ferir-la de gravetat

Dos jóvens de 21 i 31 anys han ingressat a la presó provisional acusats d'intentar robar la bossa a una anciana de 86 anys a Torrevieja i causar-li greus lesions en tirar-la al sòl.

Detinguts a Calp cinc hòmens per una sèrie de robatoris de rellotges de luxe a Madrid, Port Banús i Benidorm

La Policia Nacional ha arrestat a Calp a cinc hòmens per tres robatoris amb violència i un furt de rellotges d'alta gamma a Madrid, Port Banús i Benidorm, inclòs un valorat en 500.000 euros.

Un 35% dels espanyols mai ha eixit del municipi on va nàixer

L'INE revela que quasi el 35% dels espanyols sempre ha viscut en el seu municipi de naixement, mentres que la mobilitat interna i l'arribada de població estrangera dibuixen un mapa demogràfic divers.