Roben en Riba-roja de Túria 1.500 pernils ibèrics valorats en 200.000 euros

 

La Guàrdia Civil de Riba-roja de Túria, en la comarca del Camp del Túria (València), es troba investigant el robatori de 1.500 pernils ibèrics que tenen un valor total en el mercat de més de 200.000 euros. A demés, cada producte estava valorat en 130 euros.

 

Segons ha publicat el diari ‘Las Provincias’, el robatori es va produir en la matinada d’este dilluns, 23 de novembre, cap a les 00.30 hores, quan, una organització criminal formada per més de dos persones va entrar a furtar en una fàbrica de pernils.

 

Tal com pareix, els presumptes lladres van fer un forat en una de les parets d’una fàbrica de Riba-roja de Túria dedicada a l’elaboració de pernils i embotits de primera qualitat.

 

Una campanya de Nadal destrossada

Dins de l’empresa, els delinqüents es dedicaren a anar traient a l’exterior totes les peces de pernil sense fer soroll. Després van transportar tots els productes furtats al vehicle amb el que van arribar al lloc dels fets.

 

Fonts de l’Institut Armat han confirmat al citat mitjà que els agents han iniciat una investigació per esclarir el robatori. Els lladres han destrossat la campanya de Nadal d’una empresa dedicada a elaborar pernils ibèrics per a la seua posterior comercialització.

 

Últimes notícies

El president de la CHJ admet que hi hagué “molt poc temps de maniobra” al barranc del Poyo

Miguel Polo ha detallat al jutjat els missatges que va enviar després de la DANA de 2024, admetent que al barranc del Poyo hi hagué molt poc temps de maniobra i incidint en l’impacte sobre l’abastiment d’aigua i les infraestructures.

El festival FRESCA! tanca la sisena edició amb un 90% d’ocupació

El festival FRESCA!, impulsat per la Conselleria d’Educació, Cultura i Universitats i l’IVC, ha tancat la sisena edició a Alacant amb un 90% d’ocupació i un augment del 12% d’espectadors respecte a 2024. Cinc dels nou muntatges de gran format han esgotat entrades a Casa Mediterráneo, mentre que FRESCA! Al Carrer ha oferit dos espectacles gratuïts en els Jardins de la Diputació.

Quatre de cada deu conductors valencians no revisen la vista abans de conduir

El 42,3 % dels conductors de la Comunitat Valenciana no es fa revisions visuals periòdiques, malgrat que la vista és clau per a la seguretat viària. El COOCV recorda també la importància d’usar ulleres de sol adequades, sobretot amb lents polaritzades.

La Nau revisa la paradoxa del bikini i el turisme franquista 80 anys després

El Centre Cultural La Nau acull fins al 6 de setembre una mostra que analitza la paradoxa del bikini en ple franquisme i el paper de Benidorm com a símbol del turisme de masses.

Quinze anys de presó a un home per agredir sexualment dos xiquets d’11 i 14 anys

L’Audiència de València ha condemnat un home a quinze anys de presó per agressions sexuals a dos menors d’11 i 14 anys, i li ha imposat ordres d’allunyament, indemnitzacions i inhabilitació per a treballar amb xiquets.

Els agricultors de la Vall d’Uixó i Àvila comencen a tramitar sinistres per l’onada d’incendis

Agroseguro ha començat a rebre parts de sinistre per danys en explotacions agrícoles i ramaderes afectades pels grans incendis a la província d'Àvila, la Vall d'Uixó i La Mierla (Guadalajara). L'entitat recorda que no hi ha urgència per comunicar els danys i garantix la cobertura de produccions i ramat assegurat.

Sis detinguts per robar més de 33.000 euros en salons de joc de la Vega Baixa

Quatre hòmens i dues dones han sigut detinguts per sostraure més de 33.000 euros en dos salons de joc de Callosa de Segura i Rojales, després d’una investigació de la Guàrdia Civil.

La directora adjunta d’Arts Escèniques de l’IVC renuncia a opositar a una plaça fixa

La directora adjunta d’Arts Escèniques de l’IVC, María José Hernández Mora, ha renunciat a continuar en un procés selectiu al mateix organisme després de les crítiques del PSPV-PSOE, que li havia demanat triar entre opositar o deixar el càrrec. La responsable defensa que la seua candidatura era legal però no vol més polèmica al voltant del seu treball i del de la institució.
FILMOTECA D'ESTIU