Roben en Riba-roja de Túria 1.500 pernils ibèrics valorats en 200.000 euros

 

La Guàrdia Civil de Riba-roja de Túria, en la comarca del Camp del Túria (València), es troba investigant el robatori de 1.500 pernils ibèrics que tenen un valor total en el mercat de més de 200.000 euros. A demés, cada producte estava valorat en 130 euros.

 

Segons ha publicat el diari ‘Las Provincias’, el robatori es va produir en la matinada d’este dilluns, 23 de novembre, cap a les 00.30 hores, quan, una organització criminal formada per més de dos persones va entrar a furtar en una fàbrica de pernils.

 

Tal com pareix, els presumptes lladres van fer un forat en una de les parets d’una fàbrica de Riba-roja de Túria dedicada a l’elaboració de pernils i embotits de primera qualitat.

 

Una campanya de Nadal destrossada

Dins de l’empresa, els delinqüents es dedicaren a anar traient a l’exterior totes les peces de pernil sense fer soroll. Després van transportar tots els productes furtats al vehicle amb el que van arribar al lloc dels fets.

 

Fonts de l’Institut Armat han confirmat al citat mitjà que els agents han iniciat una investigació per esclarir el robatori. Els lladres han destrossat la campanya de Nadal d’una empresa dedicada a elaborar pernils ibèrics per a la seua posterior comercialització.

 

Últimes notícies

Gerard lamenta el gol final encaixat pel Villarreal al Metropolitano

Gerard Moreno, autor del 1-1 de penalti davant l Atlético de Madrid, ha lamentat que el Villarreal encaixara un segon gol que considera molt evitable i ha destacat el marge de millora amb el nou entrenador, Íñigo Pérez.

El Villarreal d’Íñigo Pérez ix del Metropolitano frustrat després de deixar escapar la victòria

Íñigo Pérez admet que el Villarreal se’n va del Metropolitano amb frustració després d’un 2-2 en què guanyava 1-2 i jugava amb superioritat numèrica. El tècnic defensa que el seu equip ha interpretat el partit quasi a la perfecció, però lamenta haver deixat escapar més punts en este inici de LALIGA.

Tete Morente entra en l’onze inicial de l’Elx contra un Barça amb Espart i Adeyemi

Tete Morente és l’únic canvi en l’alineació de l’Elx respecte a la primera jornada, en un duel contra el Barcelona on destaquen el canterà Xavi Espart i el debut de Karim Adeyemi en LaLiga.

Giuliano salva un punt per a l’Atlético davant el Villarreal amb deu

L’Atlético de Madrid ha empatat 2-2 contra el Villarreal gràcies a un gol final de Giuliano Simeone, en inferioritat numèrica després de l’expulsió de Le Normand i amb dos penals a favor del conjunt groguet.

Troben el cadàver d’un home a Gátova sense relació amb l’incendi ni el desallotjament

S’ha localitzat el cos sense vida d’un home a Gátova, on este diumenge tornen prop d’un miler de veïns desallotjats per l’incendi de Segorbe. La Policia descarta que la mort tinga cap vincle amb el foc o amb l’operatiu de desallotjament.

Osasuna debuta en Lliga davant un Llevant que vol canviar la dinàmica

Osasuna inaugura la seua temporada en Lliga este dilluns a El Sadar davant un Llevant que necessita millorar la imatge oferida en el debut davant l’Espanyol.

Aemet activa més avisos per fortes pluges i tronades a Castelló i València

Aemet ha ampliat per a este diumenge l’avís groc per fortes pluges i tronades al sud de Castelló i al litoral de València, que se sumen a l’interior nord valencià.

Els veïns de Gátova tornen a casa però hauran de quedar-se confinats

Els veïns de Gátova desallotjats per l’incendi de Segorbe poden tornar a les seues vivendes, però han de mantindre’s confinats i consumir només aigua embotellada. El foc de la Serra Calderona ha quedat estabilitzat després d’haver cremat 631,82 hectàrees.