9 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Roben en Riba-roja de Túria 1.500 pernils ibèrics valorats en 200.000 euros

 

La Guàrdia Civil de Riba-roja de Túria, en la comarca del Camp del Túria (València), es troba investigant el robatori de 1.500 pernils ibèrics que tenen un valor total en el mercat de més de 200.000 euros. A demés, cada producte estava valorat en 130 euros.

 

Segons ha publicat el diari ‘Las Provincias’, el robatori es va produir en la matinada d’este dilluns, 23 de novembre, cap a les 00.30 hores, quan, una organització criminal formada per més de dos persones va entrar a furtar en una fàbrica de pernils.

 

Tal com pareix, els presumptes lladres van fer un forat en una de les parets d’una fàbrica de Riba-roja de Túria dedicada a l’elaboració de pernils i embotits de primera qualitat.

 

Una campanya de Nadal destrossada

Dins de l’empresa, els delinqüents es dedicaren a anar traient a l’exterior totes les peces de pernil sense fer soroll. Després van transportar tots els productes furtats al vehicle amb el que van arribar al lloc dels fets.

 

Fonts de l’Institut Armat han confirmat al citat mitjà que els agents han iniciat una investigació per esclarir el robatori. Els lladres han destrossat la campanya de Nadal d’una empresa dedicada a elaborar pernils ibèrics per a la seua posterior comercialització.

 

Últimes notícies

El Reial Madrid remunta al València Basket (94-79) i reforça el seu lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va voltejar un 17 a baix i es va imposar 94-79 al València Basket per a afermar-se líder de la Lliga Endesa. Hezonja, Llull i Krämer van guiar la reacció.

El Reial Madrid remunta al València (94-79) i consolida el lideratge abans de la Copa

El Reial Madrid va derrotar 94-79 al València després de neutralitzar un inici irresistible des del triple. Hezonja va liderar la reacció i l'equip viatjarà a la Copa com a cap de sèrie.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits del València Basket

L'entrenador dirigix el seu partit 231 davant el Reial Madrid i empata amb Miki Vukovic en el ránking de trobades del club. Ja lidera en victòries amb 171.

Pedro Martínez iguala a Miki Vukovic com a tècnic amb més partits al València Basket

L'entrenador del València Basket aconseguix els 231 partits oficials dirigits i empata amb Miki Vukovic en el primer lloc de l'històric del club. Ja lidera en victòries amb 171 i és el primer a sumar més d'un títol amb l'equip masculí.

Hugo Duro agraïx els aplaudiments després dels xiulets en el seu retorn al Coliseum

El davanter del València va ser rebut amb xiulets i també amb aplaudiments en la seua tornada al Coliseum. Després del partit, va agrair el suport i va desitjar sort al Getafe.

València trenca huit mesos sense guanyar fora amb un 0-1 a Getafe

El València es va imposar 0-1 al Getafe i va firmar el seu primer triomf a domicili de la temporada. El resultat curta onze partits sense guanyar fora i la sequera en el Coliseum des de 2018.

Tárrega va patir un gir en el genoll i Corberán demana un central per al València

César Tárrega es va retirar a la mitja hora després d'un gir en el genoll davant el Getafe. Corberán va explicar l'antecedent d'edema ossi i va reclamar fitxar un central davant les baixes.

Corberán enaltix a Gayà com a exemple de sentiment valencianista

València va guanyar 0-1 al Getafe amb un gol decisiu de Gayà, la seua primera victòria a domicili del curs. Corberán va destacar el lideratge del capità i la necessitat de sumar.