Roben en Riba-roja de Túria 1.500 pernils ibèrics valorats en 200.000 euros

 

La Guàrdia Civil de Riba-roja de Túria, en la comarca del Camp del Túria (València), es troba investigant el robatori de 1.500 pernils ibèrics que tenen un valor total en el mercat de més de 200.000 euros. A demés, cada producte estava valorat en 130 euros.

 

Segons ha publicat el diari ‘Las Provincias’, el robatori es va produir en la matinada d’este dilluns, 23 de novembre, cap a les 00.30 hores, quan, una organització criminal formada per més de dos persones va entrar a furtar en una fàbrica de pernils.

 

Tal com pareix, els presumptes lladres van fer un forat en una de les parets d’una fàbrica de Riba-roja de Túria dedicada a l’elaboració de pernils i embotits de primera qualitat.

 

Una campanya de Nadal destrossada

Dins de l’empresa, els delinqüents es dedicaren a anar traient a l’exterior totes les peces de pernil sense fer soroll. Després van transportar tots els productes furtats al vehicle amb el que van arribar al lloc dels fets.

 

Fonts de l’Institut Armat han confirmat al citat mitjà que els agents han iniciat una investigació per esclarir el robatori. Els lladres han destrossat la campanya de Nadal d’una empresa dedicada a elaborar pernils ibèrics per a la seua posterior comercialització.

 

Últimes notícies

Mazón i Argüeso hauran de donar explicacions sobre la DANA al Congrés el 21 de setembre

L’expresident de la Generalitat Carlos Mazón i l’exsecretari autonòmic d’Emergències Emilio Argüeso compareixeran el 21 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, en plena pressió política perquè s’amplien les declaracions sobre la gestió de la tragèdia del 29 d’octubre de 2024.

Preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i Túria per risc d’inundacions

El Centre de Coordinació d’Emergències ha activat la preemergència hidrològica groga al baix Xúquer i baix Túria i demana als ajuntaments que posen en marxa els seus plans municipals davant el risc d’inundacions.

Elx arriba als 36,9 graus malgrat la brusca baixada de temperatures per un front fred

Un front fred ha travessat este dimecres la Comunitat Valenciana i ha fet baixar les temperatures entre 4 i 8 graus en pocs minuts, encara que Elx ha registrat la màxima del dia amb 36,9 graus. Altres localitats del sud com Orihuela o Pego també han superat els 35 graus.

L’Elx veu amb bons ulls que Messi entre en el projecte de l’Eldense

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, ha assegurat que seria un orgull tindre Leo Messi com a líder del projecte del Deportivo Eldense, i ha ratificat la confiança en l’entrenador Martín Anselmi tot i el mal inici de Lliga.

Diakhaby es lesiona a l’aductor i deixa el centre de la defensa en quadre

Mouctar Diakhaby patix una lesió a l’aductor llarg de la cama esquerra i estarà diverses setmanes de baixa, deixant només un central del primer equip disponible.

Lemar reivindica l’alt nivell de la plantilla de l’Elx malgrat el mal inici

Thomas Lemar assegura en la seua presentació amb l’Elx que la plantilla té molt nivell i que, tot i el mal inici, el grup és fort i unit. El lateral Rubén Sánchez també confia en el projecte il·licità i es definix com un jugador potent i versàtil.

Eze Ponce torna a lElx motivat per LaLiga: oportunitat irrebutjable

Eze Ponce ha sigut presentat com a nou davanter de lElx amb un contracte duna temporada més una opcional i ha remarcat que tornar a LaLiga era una ocasió que no podia deixar passar, tot i el mal inici dequip.

Kevin Lomónaco es presenta amb l’Elx: ‘Sabia el club que era i era un somni’

El central argentí Kevin Lomónaco, de 24 anys, s’ha presentat com a nou jugador de l’Elx i ha assegurat que fitxar pel club il·licità era un somni. El defensa ha signat per quatre temporades, es veu preparat per debutar contra l’Athletic Club i confia a ajudar l’equip a revertir la situació.