Roben en Riba-roja de Túria 1.500 pernils ibèrics valorats en 200.000 euros

 

La Guàrdia Civil de Riba-roja de Túria, en la comarca del Camp del Túria (València), es troba investigant el robatori de 1.500 pernils ibèrics que tenen un valor total en el mercat de més de 200.000 euros. A demés, cada producte estava valorat en 130 euros.

 

Segons ha publicat el diari ‘Las Provincias’, el robatori es va produir en la matinada d’este dilluns, 23 de novembre, cap a les 00.30 hores, quan, una organització criminal formada per més de dos persones va entrar a furtar en una fàbrica de pernils.

 

Tal com pareix, els presumptes lladres van fer un forat en una de les parets d’una fàbrica de Riba-roja de Túria dedicada a l’elaboració de pernils i embotits de primera qualitat.

 

Una campanya de Nadal destrossada

Dins de l’empresa, els delinqüents es dedicaren a anar traient a l’exterior totes les peces de pernil sense fer soroll. Després van transportar tots els productes furtats al vehicle amb el que van arribar al lloc dels fets.

 

Fonts de l’Institut Armat han confirmat al citat mitjà que els agents han iniciat una investigació per esclarir el robatori. Els lladres han destrossat la campanya de Nadal d’una empresa dedicada a elaborar pernils ibèrics per a la seua posterior comercialització.

 

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.