Detingut per diversos delictes de robatori amb violència en establiments públics

 

La Guàrdia Civil d’Alfafar dins dels serveis establits de manera permanent, en el marc del pla d’actuacions per a la prevenció de robatoris amb violència, ha procedit a la detenció d’un home de 28 anys, de nacionalitat espanyola, com a presumpte autor de dos robatoris amb violència i intimidació.

Les investigacions van començar a la fi d’agost d’enguany, després de tindre coneixement de la comissió dels delictes de robatori amb violència i intimidació en dos establiments públics de la localitat de Catarroja.

Després de les perquisicions realitzades, es va poder determinar que este autor, en el mateix dia, va utilitzar una arma blanca, entre en dos establiments de la població abans esmentada i va amenaçar als seus empleats amb un ganivet.

Després va sostraure les caixes registradores, primer d’un bar i, més tard, d’una perruqueria la quantitat de 300 euros.

Fruit de la investigació, es va poder determinar la implicació del suposat autor i la seua vinculació amb els robatoris amb violència en la localitat de Catarroja.

Finalment, es va procedir, l’endemà passat la Guàrdia Civil d’Alfafar va procedir a la detenció d’un home de nacionalitat espanyola i 28 anys, per dos delictes de robatori amb violència i intimidació.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de 1a Instància i Instrucció número 2 de Catarroja.

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.