Detingut per diversos delictes de robatori amb violència en establiments públics

 

La Guàrdia Civil d’Alfafar dins dels serveis establits de manera permanent, en el marc del pla d’actuacions per a la prevenció de robatoris amb violència, ha procedit a la detenció d’un home de 28 anys, de nacionalitat espanyola, com a presumpte autor de dos robatoris amb violència i intimidació.

Les investigacions van començar a la fi d’agost d’enguany, després de tindre coneixement de la comissió dels delictes de robatori amb violència i intimidació en dos establiments públics de la localitat de Catarroja.

Després de les perquisicions realitzades, es va poder determinar que este autor, en el mateix dia, va utilitzar una arma blanca, entre en dos establiments de la població abans esmentada i va amenaçar als seus empleats amb un ganivet.

Després va sostraure les caixes registradores, primer d’un bar i, més tard, d’una perruqueria la quantitat de 300 euros.

Fruit de la investigació, es va poder determinar la implicació del suposat autor i la seua vinculació amb els robatoris amb violència en la localitat de Catarroja.

Finalment, es va procedir, l’endemà passat la Guàrdia Civil d’Alfafar va procedir a la detenció d’un home de nacionalitat espanyola i 28 anys, per dos delictes de robatori amb violència i intimidació.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de 1a Instància i Instrucció número 2 de Catarroja.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La sentència del cas Vinícius fixa un punt d’inflexió contra el racisme en l’esport

La fiscal delegada de delictes d'odi a València destaca que la sentència del cas Vinícius suposa un abans i un després en la resposta penal al racisme, en un context de infradenuncia i auge de la violència en l'esport.

Pérez Llorca descarta pensar en la seua reelecció i reivindica que només treballa per la Comunitat

Juanfran Pérez Llorca insistix que no dedica temps a la seua possible reelecció com president de la Generalitat i que centra tot el seu esforç en la recuperació i en les necessitats dels valencians.

Xoc en Les Corts per la derogació del decret de lloguers i el vot del PP

La derogació en el Congrés del decret que prorrogava contractes de lloguer i limitava pujades enfronta a PP, PSPV, Compromís i Vox en Les Corts.

El PP defén a Susana Camarero davant la seua citació per la dana i el PSPV reclama que diga la veritat

El PP es mostra confiat davant la citació judicial de Susana Camarero per la gestió de la dana, mentres el PSPV insistix que haurà de dir la veritat i Compromís planteja canvis en emergències.

Tania Candiani convertix l’IVAM en un ecosistema especulatiu amb arrels imaginades

L'exposició Radix de Tania Candiani transforma una sala de l'IVAM en un ecosistema immersiu on es creuen art, ciència i pensament ecològic per a explorar l'invisible que sosté la vida.

El jutjat eximix al tècnic municipal en la causa del castell unflable de Mislata

El Jutjat d'Instrucció número 4 de Mislata ha exonerat a l'enginyer tècnic municipal per l'accident del castell unflable en el qual van morir dos xiquetes en 2022 i manté l'acusació contra el propietari i responsables de la atraccion.

El porter del Llevant Álex Primo passarà per quiròfan per una lesió en el muscle dret

Álex Primo, tercer porter del Llevant de 21 anys, serà operat en les pròximes setmanes d'una luxació en el muscle dret amb lesió de labrum després de lesionar-se en un entrenament.

El València Basket busca reacció davant el Panathinaikos per a viatjar amb avantatge a Atenes

El València Basket rep de nou al Panathinaikos amb l'obligació de reaccionar en el Roig Arena després de perdre el primer partit i sense marge per a fallar abans de viatjar a Atenes.