Detingut per diversos delictes de robatori amb violència en establiments públics

 

La Guàrdia Civil d’Alfafar dins dels serveis establits de manera permanent, en el marc del pla d’actuacions per a la prevenció de robatoris amb violència, ha procedit a la detenció d’un home de 28 anys, de nacionalitat espanyola, com a presumpte autor de dos robatoris amb violència i intimidació.

Les investigacions van començar a la fi d’agost d’enguany, després de tindre coneixement de la comissió dels delictes de robatori amb violència i intimidació en dos establiments públics de la localitat de Catarroja.

Després de les perquisicions realitzades, es va poder determinar que este autor, en el mateix dia, va utilitzar una arma blanca, entre en dos establiments de la població abans esmentada i va amenaçar als seus empleats amb un ganivet.

Després va sostraure les caixes registradores, primer d’un bar i, més tard, d’una perruqueria la quantitat de 300 euros.

Fruit de la investigació, es va poder determinar la implicació del suposat autor i la seua vinculació amb els robatoris amb violència en la localitat de Catarroja.

Finalment, es va procedir, l’endemà passat la Guàrdia Civil d’Alfafar va procedir a la detenció d’un home de nacionalitat espanyola i 28 anys, per dos delictes de robatori amb violència i intimidació.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de 1a Instància i Instrucció número 2 de Catarroja.

Últimes notícies

Més mitjans contra l’incendi de Tuéjar en activar-se la situació 2 del pla forestal

L’incendi forestal declarat a Tuéjar ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial de Incendis Forestals i a reforçar de manera notable els mitjans aeris i terrestres, inclosa la UME.

La calor torna a colpejar l’interior de València amb 37,6 graus a Xàtiva

Les màximes han pujat fins a 3 graus en punts de l’interior de la província de València, amb 37,6 graus a Xàtiva, segons Aemet. En la ciutat de València el termòmetre també ha pujat fins als 32,3 graus.

Mompó i Pradas tornaran al Congrés per la comissió de la DANA el 28 de setembre

El president de la Diputació de València, Vicente Mompó, i l’exconsellera Salomé Pradas compareixeran de nou el 28 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, dins d’una nova ronda de testimonis sobre la gestió de la tragèdia.

Deu mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Tuéjar

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar ha mobilitzat deu mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres per a intentar la seua extinció.

València tanca 26 col·legis de zones inundables des de les 14 h per alerta taronja

L'Ajuntament de València suspén des de les 14 hores de dimecres les activitats en 26 centres educatius de zones inundables i afectades per la DANA i paralitza també l'esport a l'aire lliure, mercats i actes municipals.

L’oposició exigeix fer públic el dosier sobre Pérez Llorca mentre el PP el resta importància

PSPV i Compromís reclamen conéixer el suposat dosier intern del PP sobre Juanfran Pérez Llorca, mentre el PP el qualifica de xafardeig i Vox apel·la a la presumpció d’innocència.

Exonerats els consellers no executius de Banco de Valencia pel cas Grand Coral

Una vintena de consellers no executius de Banco de Valencia i Bancaja han quedat exonerats en el juí pel cas Grand Coral després que la Fiscalia Anticorrupció i l’Advocacia de l’Estat hagen retirat totes les acusacions. Els principals acusats han admés els fets i han defensat que els consellers només coneixien la informació que els traslladava el comitè de Riscos.

Alerta taronja este dimecres per fortes pluges a la província de València

Emergències ha activat per a este dimecres l’alerta taronja en tota la província de València per fortes pluges i tempestes, amb fins a 80 l/m2 en poques hores i possibilitat de granís de fins a quatre centímetres.