Detingut per diversos delictes de robatori amb violència en establiments públics

 

La Guàrdia Civil d’Alfafar dins dels serveis establits de manera permanent, en el marc del pla d’actuacions per a la prevenció de robatoris amb violència, ha procedit a la detenció d’un home de 28 anys, de nacionalitat espanyola, com a presumpte autor de dos robatoris amb violència i intimidació.

Les investigacions van començar a la fi d’agost d’enguany, després de tindre coneixement de la comissió dels delictes de robatori amb violència i intimidació en dos establiments públics de la localitat de Catarroja.

Després de les perquisicions realitzades, es va poder determinar que este autor, en el mateix dia, va utilitzar una arma blanca, entre en dos establiments de la població abans esmentada i va amenaçar als seus empleats amb un ganivet.

Després va sostraure les caixes registradores, primer d’un bar i, més tard, d’una perruqueria la quantitat de 300 euros.

Fruit de la investigació, es va poder determinar la implicació del suposat autor i la seua vinculació amb els robatoris amb violència en la localitat de Catarroja.

Finalment, es va procedir, l’endemà passat la Guàrdia Civil d’Alfafar va procedir a la detenció d’un home de nacionalitat espanyola i 28 anys, per dos delictes de robatori amb violència i intimidació.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de 1a Instància i Instrucció número 2 de Catarroja.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El Hilali acusa a Rafa Mir de dir-li ‘Vas vindre en pastera’ i l’àrbitre va activar el protocol

El Hilali va acusar a Rafa Mir de dir-li 'Vas vindre en pastera' a l'Elx-Espanyol (2-2). L'àrbitre va activar el protocol antiracista i l'Elx va demanar prudència per falta d'evidències.

L’Elx demana respecte i prudència davant la falta d’evidències després de l’acusació a Rafa Mir

El club ha reclamat cautela després de l'acusació d'Omar El Hilali durant l'Elx-Espanyol, que va portar a l'àrbitre a activar el protocol contra el racisme. L'acta arreplega la suposada frase 'en pastera', no sentida per l'equip arbitral.

Fausto Díaz impulsa el primer títol del Manacor: campió de la Copa del Rei davant el Melilla

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla. Fausto Díaz va sumar 19 punts i la final va reunir 6.215 espectadors, rècord històric.

Fausto Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor va conquistar la seua primera Copa del Rei en derrotar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta, amb 19 punts de Fausto Díaz i un ambient de rècord.

Díaz guia l’històric títol del Manacor en la Copa del Rei

Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla amb 19 punts de Fausto Díaz, en una final amb rècord coper de 6.215 aficionats.

La borrasca Regina portarà vent intens i pluja des del dimarts en la Comunitat Valenciana

Regina arribarà a Espanya el dilluns, però en la Comunitat Valenciana es notarà sobretot entre dimarts i dijous, amb vent de nord-est persistent, pluja i onatge.

Fausto Díaz lidera l’històric primer títol del Manacor en la Copa del Rei

El Conectabalear CV Manacor es va proclamar campió de la Copa del Rei per 3-1 davant el Melilla i va aconseguir el primer títol de la seua història. Fausto Díaz va ser el màxim anotador amb 19 punts.

El Manacor fa història: primera Copa del Rei després de véncer 3-1 a Melilla

El Conectabalear CV Manacor es va imposar 3-1 al CV Melilla a la Fonteta i va alçar la seua primera Copa del Rei davant 6.125 aficionats, rècord del torneig