Detingut per diversos delictes de robatori amb violència en establiments públics

 

La Guàrdia Civil d’Alfafar dins dels serveis establits de manera permanent, en el marc del pla d’actuacions per a la prevenció de robatoris amb violència, ha procedit a la detenció d’un home de 28 anys, de nacionalitat espanyola, com a presumpte autor de dos robatoris amb violència i intimidació.

Les investigacions van començar a la fi d’agost d’enguany, després de tindre coneixement de la comissió dels delictes de robatori amb violència i intimidació en dos establiments públics de la localitat de Catarroja.

Després de les perquisicions realitzades, es va poder determinar que este autor, en el mateix dia, va utilitzar una arma blanca, entre en dos establiments de la població abans esmentada i va amenaçar als seus empleats amb un ganivet.

Després va sostraure les caixes registradores, primer d’un bar i, més tard, d’una perruqueria la quantitat de 300 euros.

Fruit de la investigació, es va poder determinar la implicació del suposat autor i la seua vinculació amb els robatoris amb violència en la localitat de Catarroja.

Finalment, es va procedir, l’endemà passat la Guàrdia Civil d’Alfafar va procedir a la detenció d’un home de nacionalitat espanyola i 28 anys, per dos delictes de robatori amb violència i intimidació.

Les diligències han sigut entregades en el Jutjat de 1a Instància i Instrucció número 2 de Catarroja.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Carlos Álvarez patix una lesió de turmell i perilla la seua final de Lliga amb el Llevant

Carlos Álvarez patix una lesió de sindesmosis en el turmell esquerre i podria perdre's els últims quatre partits de Lliga amb el Llevant, a l'espera de la seua evolució.

El València Basket patix davant un combatiu Ensino Lugo però assegura el passe a semifinals

El València Basket va remuntar en el Roig Arena per a imposar-se 73-70 al Durán Maquinaria Ensino Lugo i certificar el seu bitllet a semifinals de la Lliga Femenina Endesa, on es mesurarà al Spar Girona.

València Basket es jugarà el passe a la final davant Girona sense factor pista

València Basket s'enfrontarà al Spar Girona en les semifinals de la Lliga Femenina, una eliminatòria a doble partit en la qual el conjunt valencià no tindrà el factor pista a favor.

Tres ferits en una col·lisió frontal amb un cotxe en sentit contrari en l’A-7 a Tibi

Tres persones han resultat ferides en una col·lisió frontal en l'A-7, a l'altura de l'eixida de Tibi, després que un dels vehicles circulara en sentit contrari.

Controlat l’incendi en la campa exterior d’un desballestament d’Orihuela

El foc declarat en la campa exterior d'un desballestament a Orihuela ha quedat controlat este diumenge al migdia després dels treballs continuats del Consorci Provincial de Bombers d'Alacant.

Quatre persones moren ofegades, entre elles dos menors, en una platja d’Oliva

Quatre persones, inclosos dos menors d'11 i 14 anys, van morir ofegades a la platja Aigua Morta d'Oliva. Altres dos van ser evacuades a l'Hospital de Gandia amb símptomes d'ofegament.

Aspes guia al Celta a una victòria clau davant l’Elx

Iago Aspas lidera el triomf del Celta per 3-1 davant l'Elx, un resultat que impulsa les seues opcions europees i complica encara més la permanència il·licitana.

Obasohan lidera al Baxi Manresa en un agònic triomf davant el València Basket

El Baxi Manresa es va imposar per un ajustat 104-102 al València Basket en un partit decidit en l'últim minut, marcat pels 30 punts de Retin Obasohan i un desenllaç molt criticat per Pedro Martínez.