Roben un gos de l’interior d’un habitatge i exigeixen un rescat

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana de Paterna a tres menors, dos de 16 anys i un de 17, com a presumptes autors dels delictes de robatori amb força i extorsió, després de pel que sembla sostraure un gos de l’interior d’un xalet i, a continuació, exigir a la seua propietària el pagament de 150 euros com a condició per a recuperar-lo.

Els fets van ocórrer al voltant de les nou de la nit, quan els policies van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un domicili de la localitat, on haurien sostret a un ca de l’interior i haurien demanat un rescat per aquest.

Una vegada en el lloc, els agents es van entrevistar amb l’habitant de la casa, que va manifestar que mentre no es trobava en l’habitatge li haurien sostret al gos, que estava a l’interior. L’animal portava una xapa identificativa, amb el número de telèfon de la seua propietària, per la qual cosa. moments després va rebre una trucada telefònica exigint-li el pagament de 150 euros per a retornar-li el ca, indicant-li un punt on efectuar l’intercanvi.

Després de conéixer els fets, policies de paisà es van dirigir al lloc indicat pels sospitosos, observant en aproximar-se a tres menors, que van emprendre la fugida en veure un vehicle policial retolat en els voltants.

Ràpidament, els policies van perseguir els sospitosos, alhora que donaven l’ordre d’“alt policia”, identificant-se com a agents de l’autoritat. Finalment, van aconseguir-ho, portant els menors barres metàl·liques amb les quals feien posat d’agredir-los, per la qual cosa els van instar que les llançaren al sòl.

Després de realitzar els oportuns esbrinaments, els tres menors, un de 17 anys i dos de 16, van ser detinguts com a presumptes autors dels delictes de robatori amb força i extorsió. Els arrestats han sigut posats a la disposició de Fiscalia de Menors, mentre que els agents han recuperat el gos sostret, sent retornat a la seua legítima propietària.

Últimes notícies

Ordre d’evacuació a Catí per l’incendi forestal de Tírig via Es-Alert

Emergències ha ordenat evacuar Catí per l’avanç de l’incendi forestal de Tírig i ha avisat la població amb un Es-Alert. Els veïns han de eixir per la CV-128 o la N-232 en direcció a Xert i seguir les indicacions de la Guàrdia Civil.

224 vivendes públiques per a famílies vulnerables en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha adjudicat en l’últim any 224 vivendes del parc públic a famílies vulnerables, la majoria a la província de València, amb un servici d’acompanyament social per a garantir una integració estable.

Castelló ultima els preparatius per a viure l’eclipsi solar com un esdeveniment històric

Castelló ha posat en marxa dos grans escenaris a les platges del Gurugú i del Pinar per a seguir l’eclipsi total de sol del 12 d’agost, amb divulgadors científics de primer nivell. L’Ajuntament ha treballat més de dos anys per convertir la cita en un esdeveniment històric.

La belga Skywings obrirà un nou centre de formació al aeroport de Castelló

L’escola de pilotatge belga Skywings ha acordat amb l’aeroport de Castelló obrir un nou centre de formació que reforçarà l’activitat operativa i generarà ocupació al territori. La companyia ja té quatre aeronaus basades a Castelló i uns 60 alumnes belgues hi fan pràctiques cada any.

Els bombers forestals alerten d’una situació crítica en Sgise en plena campanya d’incendis

La Secció Sindical SPPLB Bombers Forestals GVA ha denunciat una situació operativa crítica en Sgise en plena campanya estival d’incendis, amb unitats sota mínims i negociacions laborals bloquejades. El sindicat adverteix de conseqüències greus si la Conselleria no aplica millores i no reforça el dispositiu.

Trobeu mort un home de 45 anys en una hamaca a la platja de La Vila Joiosa

La Guàrdia Civil ha localitzat este diumenge el cos sense vida d’un home de 45 anys en una hamaca d’una platja de La Vila Joiosa, sense signes de violència aparent. La causa de la mort es determinarà amb l’autòpsia a l’Institut Anatòmic Forense.

El PSPV porta a Fiscalia Massó per dir que Sánchez és ‘capo de la màfia corrupta’

El PSPV-PSOE ha presentat una denúncia davant la Fiscalia Provincial de València contra la presidenta de Les Corts, Llanos Massó (Vox), per un presumpte delicte d’injúries amb publicitat després d’haver qualificat Pedro Sánchez de ‘capo de la màfia corrupta’ en la xarxa social X.

Més de 2.700 jóvens ja tenen aval de la Generalitat per a comprar la seua primera vivenda

La Generalitat ha avalat 2.718 jóvens de la Comunitat Valenciana en set mesos de 2026 per a comprar 1.812 vivendes, amb més de 39 milions en garanties i finançament de fins al 100 % del preu.