Roben un gos de l’interior d’un habitatge i exigeixen un rescat

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana de Paterna a tres menors, dos de 16 anys i un de 17, com a presumptes autors dels delictes de robatori amb força i extorsió, després de pel que sembla sostraure un gos de l’interior d’un xalet i, a continuació, exigir a la seua propietària el pagament de 150 euros com a condició per a recuperar-lo.

Els fets van ocórrer al voltant de les nou de la nit, quan els policies van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un domicili de la localitat, on haurien sostret a un ca de l’interior i haurien demanat un rescat per aquest.

Una vegada en el lloc, els agents es van entrevistar amb l’habitant de la casa, que va manifestar que mentre no es trobava en l’habitatge li haurien sostret al gos, que estava a l’interior. L’animal portava una xapa identificativa, amb el número de telèfon de la seua propietària, per la qual cosa. moments després va rebre una trucada telefònica exigint-li el pagament de 150 euros per a retornar-li el ca, indicant-li un punt on efectuar l’intercanvi.

Després de conéixer els fets, policies de paisà es van dirigir al lloc indicat pels sospitosos, observant en aproximar-se a tres menors, que van emprendre la fugida en veure un vehicle policial retolat en els voltants.

Ràpidament, els policies van perseguir els sospitosos, alhora que donaven l’ordre d’“alt policia”, identificant-se com a agents de l’autoritat. Finalment, van aconseguir-ho, portant els menors barres metàl·liques amb les quals feien posat d’agredir-los, per la qual cosa els van instar que les llançaren al sòl.

Després de realitzar els oportuns esbrinaments, els tres menors, un de 17 anys i dos de 16, van ser detinguts com a presumptes autors dels delictes de robatori amb força i extorsió. Els arrestats han sigut posats a la disposició de Fiscalia de Menors, mentre que els agents han recuperat el gos sostret, sent retornat a la seua legítima propietària.

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana lidera la recuperació de flora amenaçada amb dos de cada tres accions a Espanya

La Comunitat Valenciana concentra el 65,6 % de les actuacions de conservació de flora amenaçada documentades a Espanya, malgrat representar només el 4,6 % de la superfície estatal. El territori destaca també per la colonització assistida i per la seua aportació als bancs de germoplasma europeus.

Mor un home de 80 anys en ser envestit per un bou en els bous al carrer de la Vilavella

Un veí de 80 anys ha mort després de rebre diverses envestides d un bou durant els bous al carrer de la Vilavella. L Ajuntament ha suspés tres dies els actes taurins i ha ajornat un concert previst.

Terremoto al Valencia CF: Corberán i Gourlay, destituïts i fi de l’actual àrea esportiva

El Valencia CF ha destituït l’entrenador Carlos Corberán, el CEO de futbol Ron Gourlay i tot el seu equip, enmig d’un inici de Lliga desastrós amb l’equip colista.

El PSPV porta al Constitucional el dictamen de la comissió de la dana a Les Corts

El PSPV-PSOE ha presentat un recurs d’empara davant del Tribunal Constitucional per deixar sense efecte el dictamen de la comissió d’investigació sobre la dana a Les Corts, aprovat només amb els vots de PP i Vox. Els socialistes denuncien vulneració de drets, irregularitats en la tramitació i un intent de blindar políticament les responsabilitats del president Mazón i del Consell del Ventorro.

Mutxamel acollirà el primer homenatge institucional a les víctimes del terrorisme

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar este dimecres, 16 de setembre, el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, en record de les 44 víctimes mortals i dels valencians assassinats fora del territori. La jornada buscarà mantindre viva la memòria de les víctimes i reforçar el compromís democràtic de la societat valenciana.

Mutxamel serà la seu del primer Dia de les Víctimes del Terrorisme a la Comunitat

La Generalitat ha triat Mutxamel per a celebrar el primer acte institucional del Dia de les Víctimes del Terrorisme en la Comunitat Valenciana, coincidint amb l’aniversari de l’atemptat més mortífer d’ETA al territori. La jornada, presidida per Juanfran Pérez Llorca, ret homenatge a les 44 víctimes mortals i als valencians assassinats fora de la Comunitat.

El Villarreal busca a la Ceràmica la primera victòria davant un Betis en ratxa

El Villarreal rep este dilluns un Betis en plena eufòria, després de tres derrotes seguides, sense poder fallar més en Lliga. El conjunt verd-i-blanc arriba amb molta moral després de batre el Real Madrid i el Lille en Champions.

Noves ajudes de 5,6 milions per a comprar més de 1.200 vehicles elèctrics

Ivace+i ha concedit 5,6 milions d’euros per a la compra de 1.249 vehicles elèctrics dins del programa Moves 2025, amb subvencions de fins a 7.000 euros per vehicle. La Conselleria d’Indústria destaca que el transport és el sector amb més consum d’energia a la Comunitat Valenciana.