Roben un gos de l’interior d’un habitatge i exigeixen un rescat

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana de Paterna a tres menors, dos de 16 anys i un de 17, com a presumptes autors dels delictes de robatori amb força i extorsió, després de pel que sembla sostraure un gos de l’interior d’un xalet i, a continuació, exigir a la seua propietària el pagament de 150 euros com a condició per a recuperar-lo.

Els fets van ocórrer al voltant de les nou de la nit, quan els policies van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un domicili de la localitat, on haurien sostret a un ca de l’interior i haurien demanat un rescat per aquest.

Una vegada en el lloc, els agents es van entrevistar amb l’habitant de la casa, que va manifestar que mentre no es trobava en l’habitatge li haurien sostret al gos, que estava a l’interior. L’animal portava una xapa identificativa, amb el número de telèfon de la seua propietària, per la qual cosa. moments després va rebre una trucada telefònica exigint-li el pagament de 150 euros per a retornar-li el ca, indicant-li un punt on efectuar l’intercanvi.

Després de conéixer els fets, policies de paisà es van dirigir al lloc indicat pels sospitosos, observant en aproximar-se a tres menors, que van emprendre la fugida en veure un vehicle policial retolat en els voltants.

Ràpidament, els policies van perseguir els sospitosos, alhora que donaven l’ordre d’“alt policia”, identificant-se com a agents de l’autoritat. Finalment, van aconseguir-ho, portant els menors barres metàl·liques amb les quals feien posat d’agredir-los, per la qual cosa els van instar que les llançaren al sòl.

Després de realitzar els oportuns esbrinaments, els tres menors, un de 17 anys i dos de 16, van ser detinguts com a presumptes autors dels delictes de robatori amb força i extorsió. Els arrestats han sigut posats a la disposició de Fiscalia de Menors, mentre que els agents han recuperat el gos sostret, sent retornat a la seua legítima propietària.

Últimes notícies

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.