Roben un gos de l’interior d’un habitatge i exigeixen un rescat

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana de Paterna a tres menors, dos de 16 anys i un de 17, com a presumptes autors dels delictes de robatori amb força i extorsió, després de pel que sembla sostraure un gos de l’interior d’un xalet i, a continuació, exigir a la seua propietària el pagament de 150 euros com a condició per a recuperar-lo.

Els fets van ocórrer al voltant de les nou de la nit, quan els policies van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un domicili de la localitat, on haurien sostret a un ca de l’interior i haurien demanat un rescat per aquest.

Una vegada en el lloc, els agents es van entrevistar amb l’habitant de la casa, que va manifestar que mentre no es trobava en l’habitatge li haurien sostret al gos, que estava a l’interior. L’animal portava una xapa identificativa, amb el número de telèfon de la seua propietària, per la qual cosa. moments després va rebre una trucada telefònica exigint-li el pagament de 150 euros per a retornar-li el ca, indicant-li un punt on efectuar l’intercanvi.

Després de conéixer els fets, policies de paisà es van dirigir al lloc indicat pels sospitosos, observant en aproximar-se a tres menors, que van emprendre la fugida en veure un vehicle policial retolat en els voltants.

Ràpidament, els policies van perseguir els sospitosos, alhora que donaven l’ordre d’“alt policia”, identificant-se com a agents de l’autoritat. Finalment, van aconseguir-ho, portant els menors barres metàl·liques amb les quals feien posat d’agredir-los, per la qual cosa els van instar que les llançaren al sòl.

Després de realitzar els oportuns esbrinaments, els tres menors, un de 17 anys i dos de 16, van ser detinguts com a presumptes autors dels delictes de robatori amb força i extorsió. Els arrestats han sigut posats a la disposició de Fiscalia de Menors, mentre que els agents han recuperat el gos sostret, sent retornat a la seua legítima propietària.

Últimes notícies

El PSPV tanca files amb Vicent Mascarell davant el juí oral per presumptes calúmnies al PP

El PSPV-PSOE ha reafirmat el seu suport total a Vicent Mascarell i ha criticat l’obertura de juí oral per un presumpte delicte de calúmnies al PP arran d’un vídeo on atribuïa al partit un acte vandàlic contra la seu socialista de València.

La tercera ona de calor dispara els 41,8 °C a Beneixama i la tempesta deixa ratxes de 80 km/h

L’inici de la tercera ona de calor ha deixat fins a 41,8 graus a Beneixama i una tempesta molt intensa ha registrat ratxes de vent de més de 80 km/h en municipis de les comarques valencianes.

Els embassaments del Xúquer baixen al 60,8 % i els del Segura al 56,4 % en plena onada de calor

La reserva hidrica continua el descens estival: el Xuquer es troba al 60,8 % i el Segura al 56,4 %, encara per damunt de fa un any i de la mitjana de la darrera decada.

El Levante incorpora de nou Manu Sánchez cedit pel Celta per a la temporada 2026-27

El Celta ha tancat amb el Levante UD la cessió amb opció de compra del lateral Manu Sánchez per a la temporada 2026-27, en el que serà el seu segon any al Ciutat de Valencia.

Tres dones assassinades en 24 hores en possibles crims masclistes a Màlaga, Toledo i Alacant

La portaveu del Govern ha condemnat els tres presumptes assassinats masclistes registrats en 24 hores a Màlaga, Toledo i Almoradí (Alacant), que podrien elevar a 33 les víctimes mortals d'enguany. La Guàrdia Civil investiga els casos mentres es recorden els servicis d'atenció 24 hores a víctimes de violència masclista.

El nou complex administratiu de Jesús concentrarà servicis provincials a partir de 2029

La Diputació de València invertirà 22,75 milions d’euros en un nou complex administratiu al barri de Patraix que centralitzarà des de 2029 bona part dels servicis provincials. El projecte combinarà tres edificis nous amb immobles històrics i inclourà mesures de sostenibilitat i d’eficiència en la gestió.

La jutgessa de la DANA exigix saber qui va redactar l’informe 4 d’Emergències

La jutgessa que investiga la DANA ha ordenat a l’AVSRE identificar el tècnic que va elaborar l’informe número 4 del 29 d’octubre de 2024 i aclarir quan es va remetre a la llista de difusió oficial, davant les discrepàncies entre dos versions del mateix document.

Encauen 14 persones per presumptes sobrecostos en obres de casernes de la Guàrdia Civil a la Comunitat

Un jutjat de València ha encausat 14 persones, entre elles un tinent coronel de la Guàrdia Civil, per presumptes sobrecostos i una suposada xarxa de corrupció en obres de casernes entre 2018 i 2022.