6.9 C
València
Dijous, 1 gener, 2026

Roben un gos de l’interior d’un habitatge i exigeixen un rescat

Agents de la Policia Nacional han detingut en la localitat valenciana de Paterna a tres menors, dos de 16 anys i un de 17, com a presumptes autors dels delictes de robatori amb força i extorsió, després de pel que sembla sostraure un gos de l’interior d’un xalet i, a continuació, exigir a la seua propietària el pagament de 150 euros com a condició per a recuperar-lo.

Els fets van ocórrer al voltant de les nou de la nit, quan els policies van ser comissionats per la Sala del 091 perquè acudiren a un domicili de la localitat, on haurien sostret a un ca de l’interior i haurien demanat un rescat per aquest.

Una vegada en el lloc, els agents es van entrevistar amb l’habitant de la casa, que va manifestar que mentre no es trobava en l’habitatge li haurien sostret al gos, que estava a l’interior. L’animal portava una xapa identificativa, amb el número de telèfon de la seua propietària, per la qual cosa. moments després va rebre una trucada telefònica exigint-li el pagament de 150 euros per a retornar-li el ca, indicant-li un punt on efectuar l’intercanvi.

Després de conéixer els fets, policies de paisà es van dirigir al lloc indicat pels sospitosos, observant en aproximar-se a tres menors, que van emprendre la fugida en veure un vehicle policial retolat en els voltants.

Ràpidament, els policies van perseguir els sospitosos, alhora que donaven l’ordre d’“alt policia”, identificant-se com a agents de l’autoritat. Finalment, van aconseguir-ho, portant els menors barres metàl·liques amb les quals feien posat d’agredir-los, per la qual cosa els van instar que les llançaren al sòl.

Després de realitzar els oportuns esbrinaments, els tres menors, un de 17 anys i dos de 16, van ser detinguts com a presumptes autors dels delictes de robatori amb força i extorsió. Els arrestats han sigut posats a la disposició de Fiscalia de Menors, mentre que els agents han recuperat el gos sostret, sent retornat a la seua legítima propietària.

Últimes notícies

Un jove ha mort i un menor ha resultat ferit en un xoc entre moto i cotxe a València

Un jove de 22 anys ha mort i un menor de 12 ha resultat ferit en un xoc entre una moto i un cotxe en la CV-315, en el desviament cap a Carpesa, a València. Dos unitats del SAMU i un SVB han acudit i els sanitaris han confirmat la defunció malgrat la reanimació.

El DOGV publica una vintena de nomenaments d’assessors en la Generalitat

El butlletí oficial ha oficialitzat una vintena de nomenaments, la majoria en Presidència, i inclou a José Manuel Cuenca com a personal eventual per al expresident Carlos Mazón. Les resolucions fixen efectes des de finals de novembre i al desembre, reflectint la reorganització després del relleu en la Presidència.

Dos detinguts per furts a majors amb el mètode de l’abraç al Campello

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens amb requisitòries per la seua presumpta implicació en furts a persones majors prop d'un banc del Campello. Després de passar a disposició judicial, van quedar en llibertat amb mesures cautelars.

L’oposició titlla de decebedora el discurs de Llorca i el PP el veu il·lusionant

El missatge de Juanfran Pérez Llorca ha dividit a les Corts: PSPV i Compromís parlen de decepció i hipocresia, mentres el PP el qualifica de realista i il·lusionant.

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero, els quatre del València que acaben contracte en 2026

Correia, Cömert, Dimitrievski i Rivero acaben el seu vincle al juny de 2026 i des de l'1 de gener poden pactar el seu futur amb altres clubs. Així està cada cas

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte al juny i ja poden negociar el seu futur

Pedraza, Parell i Thomas Partey acaben contracte el 30 de juny de 2026 i, des de l'1 de gener, són lliures per a negociar amb altres clubs. També conclouen les cessions de Manor Solomon i Rafa Marín, i finalitza el contracte de Marcelino.

Simat frega els 1.000 l/m² de pluja entre setembre i desembre

Les precipitacions han deixat 977,4 l/m² en Simat, al capdavant del ránking de Avamet. A València s'han acumulat entorn de 420 l/m² des del 28 de setembre.

Pérez Llorca reafirma el compromís del Consell amb fets i recursos fins a una recuperació completa

El president ha defés la col·laboració institucional i ha promés mantindre recursos i accions fins a completar la recuperació després de la dana, amb especial focus en vivenda, ocupació i servicis públics.