9.2 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

Rocío Flores tornarà a aparèixer en Mediaset gràcies a la seua plataforma de vídeos Mtmad

Gloria Camila y su sobrina Rocío Flores en una imagen en las redes sociales

Gloria Camila i la seua neboda Rocío Flores en una imatge en les xarxes socials | Instagram / @rotrece

El canal de vídeos de Gloria Camila i Kiko Jiménez per a Mtmad, la plataforma per als més joves que Mediaset intenta explotar al màxim a través de la seua pàgina web, contarà pròximament amb la presència de Rocío Flores.

La filla de Rocío Carrasco tornarà així a un mitjà del que normalment renega amb una aparició televisiva —tècnicament serà per Internet, encara que Mediaset és la propietària de la plataforma Mtmad—  després que fa uns mesos apareguera en el plató de ‘Supervivientes’ per a recolzar a Gloria Camila.

Primera aparició televisiva en ‘Supervivientes’

La seua primera experiència en televisió, més enllà d’esquivar als paparazzis que la seguien a ella i a la resta de la seua família entre jutjat i jutjat, va anar en el plató del ‘reality’ estrella de Telecinco i no va ser un moment molt agradable per a ella a causa dels nervis i la por a que Jorge Javier li preguntara sobre els problemes legals dels seus pares. 

Tot i eixos nervis, la presència de Gloria Camila va calmar a la filla de Rocío Carrasco, i sembla que al final la televisió li va agradar més del que podria semblar en un primer moment, ja que la tornarem a vore molt prompte en la web per a joves de Telecinco.

 

Rocío Flores con su tía Gloria Camila en 'Supervivientes'

Rocío Flores amb la seua tia Gloria Camila en ‘Supervivientes’ | Cedida

Apareixerà en ‘Como yo te amo’

Gloria Camila i Kiko Jiménez porten diversos mesos publicant i comentant el seu dia a dia en el canal ‘Como yo te amo’ de la plataforma Mtmad de Telecinco, enfocada essencialment als més joves, i la parella s’ha convertit en un dels seus referents. 

Pels seus vídeos ja han passat gran part de les seues famílies, des d’Ortega Cano, amb imatges del seu centre d’ensinistrament caní, fins a la mare de l’extronista de ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’. Ara és el torn de Rocío Flores, que va visitar a la seua tia durant l’últim pont de la Constitució.

Durant eixos dies, les dos joves van compartir grans moments, com a desdejunis, dies de compres i nits de festa, i la seua intenció ara és compartir eixos moments amb la resta de seguidors que tenen en Internet. 

Cal destacar que tia i neboda estan molt unides i mantenen un fort vincle en haver crescut pràcticament juntes, ja que Gloria Camila tan solament té 2 anys més que la filla major d’Antonio David i Rociíto.

 

 

Últimes notícies

Pedro Martínez refreda l’eufòria després del 103-76 del València Basket davant el Baxi Manresa

València Basket va atropellar 103-76 a Baxi Manresa i Pedro Martínez va rebaixar l'eufòria, destacant defensa, rebot i transició. El tècnic va defendre les rotacions per a una setmana exigent.

València Basket atropella al Manresa (103-76) i consolida la seua segona plaça

El conjunt taronja va imposar un ritme alt, va castigar les pèrdues del rival i va tancar el dol amb parcials demolidors. Pradilla va destacar amb 21 punts.

El Govern valencià dona suport a una transició democràtica i pacífica a Veneçuela

Susana Camarero ha expressat el suport del Consell a una transició pacífica i amb garanties a Veneçuela i ha demanat respecte als drets humans i l'alliberament de presos polítics. L'Executiu ha acudit a una concentració de la diàspora a València i ha reclamat responsabilitat a actors internacionals i fermesa al Govern d'Espanya.

Aemet ha activat el nivell groc per nevades a l’interior i per mala mar a Alacant

Aemet ha establit avisos per neu a l'interior de Castelló, València i Alacant, i per fenòmens costaners a Alacant. Les alertes s'escalonen per franges horàries i zones.

Indonèsia confirma que ha recuperat el cadàver de Fernando Martín i manté la busca de dos menors

Les autoritats indonèsies han confirmat la recuperació del cos de Fernando Martín després del naufragi del 26 de desembre i mantenen la busca de dos menors. La Policia investiga possibles negligències de la tripulació.

Quatre ferits en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l’altura d’Almenara

Quatre persones han resultat ferides en un xoc entre dos cotxes en la N-340 a l'altura d'Almenara. El sinistre s'ha produït a les 14.40 en el km 943 i ha obligat a tallar la via en els dos sentits.

La Generalitat convoca 600.000 euros en ajudes per a esportistes olímpics, paralímpics i de campionats en 2025

La Generalitat ha convocat per a 2025 ajudes a esportistes de la Comunitat Valenciana en fase de classificació i preparació per a Jocs i campionats. El pla disposa de 600.000 euros i prioritza el rendiment internacional recent amb un barem tècnic.

Les oficines d’assistència a les víctimes del delicte atenen 25.703 persones en la Comunitat Valenciana

La xarxa de 37 oficines ha atés 25.703 persones entre gener i setembre de 2025, un 6,18% més interanual. Baixen els casos de violència de gènere i pugen les derivacions policials.