Rocío Flores tornarà a aparèixer en Mediaset gràcies a la seua plataforma de vídeos Mtmad

Gloria Camila y su sobrina Rocío Flores en una imagen en las redes sociales

Gloria Camila i la seua neboda Rocío Flores en una imatge en les xarxes socials | Instagram / @rotrece

El canal de vídeos de Gloria Camila i Kiko Jiménez per a Mtmad, la plataforma per als més joves que Mediaset intenta explotar al màxim a través de la seua pàgina web, contarà pròximament amb la presència de Rocío Flores.

La filla de Rocío Carrasco tornarà així a un mitjà del que normalment renega amb una aparició televisiva —tècnicament serà per Internet, encara que Mediaset és la propietària de la plataforma Mtmad—  després que fa uns mesos apareguera en el plató de ‘Supervivientes’ per a recolzar a Gloria Camila.

Primera aparició televisiva en ‘Supervivientes’

La seua primera experiència en televisió, més enllà d’esquivar als paparazzis que la seguien a ella i a la resta de la seua família entre jutjat i jutjat, va anar en el plató del ‘reality’ estrella de Telecinco i no va ser un moment molt agradable per a ella a causa dels nervis i la por a que Jorge Javier li preguntara sobre els problemes legals dels seus pares. 

Tot i eixos nervis, la presència de Gloria Camila va calmar a la filla de Rocío Carrasco, i sembla que al final la televisió li va agradar més del que podria semblar en un primer moment, ja que la tornarem a vore molt prompte en la web per a joves de Telecinco.

 

Rocío Flores con su tía Gloria Camila en 'Supervivientes'

Rocío Flores amb la seua tia Gloria Camila en ‘Supervivientes’ | Cedida

Apareixerà en ‘Como yo te amo’

Gloria Camila i Kiko Jiménez porten diversos mesos publicant i comentant el seu dia a dia en el canal ‘Como yo te amo’ de la plataforma Mtmad de Telecinco, enfocada essencialment als més joves, i la parella s’ha convertit en un dels seus referents. 

Pels seus vídeos ja han passat gran part de les seues famílies, des d’Ortega Cano, amb imatges del seu centre d’ensinistrament caní, fins a la mare de l’extronista de ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’. Ara és el torn de Rocío Flores, que va visitar a la seua tia durant l’últim pont de la Constitució.

Durant eixos dies, les dos joves van compartir grans moments, com a desdejunis, dies de compres i nits de festa, i la seua intenció ara és compartir eixos moments amb la resta de seguidors que tenen en Internet. 

Cal destacar que tia i neboda estan molt unides i mantenen un fort vincle en haver crescut pràcticament juntes, ja que Gloria Camila tan solament té 2 anys més que la filla major d’Antonio David i Rociíto.

 

 

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.