Rocío Flores tornarà a aparèixer en Mediaset gràcies a la seua plataforma de vídeos Mtmad

Gloria Camila y su sobrina Rocío Flores en una imagen en las redes sociales

Gloria Camila i la seua neboda Rocío Flores en una imatge en les xarxes socials | Instagram / @rotrece

El canal de vídeos de Gloria Camila i Kiko Jiménez per a Mtmad, la plataforma per als més joves que Mediaset intenta explotar al màxim a través de la seua pàgina web, contarà pròximament amb la presència de Rocío Flores.

La filla de Rocío Carrasco tornarà així a un mitjà del que normalment renega amb una aparició televisiva —tècnicament serà per Internet, encara que Mediaset és la propietària de la plataforma Mtmad—  després que fa uns mesos apareguera en el plató de ‘Supervivientes’ per a recolzar a Gloria Camila.

Primera aparició televisiva en ‘Supervivientes’

La seua primera experiència en televisió, més enllà d’esquivar als paparazzis que la seguien a ella i a la resta de la seua família entre jutjat i jutjat, va anar en el plató del ‘reality’ estrella de Telecinco i no va ser un moment molt agradable per a ella a causa dels nervis i la por a que Jorge Javier li preguntara sobre els problemes legals dels seus pares. 

Tot i eixos nervis, la presència de Gloria Camila va calmar a la filla de Rocío Carrasco, i sembla que al final la televisió li va agradar més del que podria semblar en un primer moment, ja que la tornarem a vore molt prompte en la web per a joves de Telecinco.

 

Rocío Flores con su tía Gloria Camila en 'Supervivientes'

Rocío Flores amb la seua tia Gloria Camila en ‘Supervivientes’ | Cedida

Apareixerà en ‘Como yo te amo’

Gloria Camila i Kiko Jiménez porten diversos mesos publicant i comentant el seu dia a dia en el canal ‘Como yo te amo’ de la plataforma Mtmad de Telecinco, enfocada essencialment als més joves, i la parella s’ha convertit en un dels seus referents. 

Pels seus vídeos ja han passat gran part de les seues famílies, des d’Ortega Cano, amb imatges del seu centre d’ensinistrament caní, fins a la mare de l’extronista de ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’. Ara és el torn de Rocío Flores, que va visitar a la seua tia durant l’últim pont de la Constitució.

Durant eixos dies, les dos joves van compartir grans moments, com a desdejunis, dies de compres i nits de festa, i la seua intenció ara és compartir eixos moments amb la resta de seguidors que tenen en Internet. 

Cal destacar que tia i neboda estan molt unides i mantenen un fort vincle en haver crescut pràcticament juntes, ja que Gloria Camila tan solament té 2 anys més que la filla major d’Antonio David i Rociíto.

 

 

Últimes notícies

Diego Conde jugarà cedit al Betis una temporada amb opció de compra

El porter Diego Conde arriba al Betis cedit pel Villarreal per una temporada, amb opció de compra i després de l’eixida de Pau López a l’Andorra.

Hugo Sotelo reforça el mig del Llevant cedit pel Celta amb opció de compra

El migcampista gallec Hugo Sotelo jugarà esta temporada al Llevant cedit pel Celta de Vigo, que ha inclòs una opció de compra del 50% dels seus drets. El futbolista, que ja és a València, s’incorpora esta vesprada a la pretemporada de l’equip de Luís Castro.

La jutgessa de la DANA rebutja citar a declarar l’edil valencià Juan Carlos Caballero

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA ha denegat la declaració del regidor Juan Carlos Caballero i ha desestimat també un recurs per investigar un possible fals testimoni de la diputada provincial Reme Mazzolari.

De Foios a campió del món: el camí de Ferran Torres fins a batre el ‘Dibu’ Martínez

Ferran Torres ha passat de jugar amb els seus gossos al pati de casa en Foios a marcar el gol del segon Mundial d’Espanya davant l’Argentina del ‘Dibu’ Martínez a New Jersey. Un recorregut marcat per l’ambició, els sacrificis familiars i una carrera d’elit que ara arriba al seu punt més alt.

Les màximes superen ja els 38 graus a la Comunitat Valenciana abans de la nova ona de calor

Les màximes han superat este dilluns els 38 graus en diversos municipis de València i Alacant, en la jornada prèvia a una nova ona de calor.

Dos asteroides porten ja el nom de dos investigadors de la Universitat d’Alacant

Dos asteroides han sigut batejats amb els noms de la geòloga Laura M. Parro i l’enginyer aeroespacial Eloy Peña Asensio, investigadors de la Universitat d’Alacant especialistes en petits cossos del sistema solar i defensa planetària.

De Foios al cim del món: el camí de Ferran Torres fins al gol de la final del Mundial

Ferran Torres, criat entre regats al carrer Major de Foios i partides amb els seus gossos, ha donat a Espanya el seu segon Mundial amb un gol decisiu davant l’Argentina del Dibu Martínez a New Jersey.

La nit de celebració pel Mundial deixa dos morts, dotze detinguts i més de huitanta ferits a Espanya

La victòria d’Espanya en la final del Mundial de futbol ha deixat un balanç tràgic: dos morts, més de huitanta ferits i almenys dotze detinguts en diferents punts del país, amb incidents destacats a Madrid, Barcelona i diverses localitats.