Rocío Flores tornarà a aparèixer en Mediaset gràcies a la seua plataforma de vídeos Mtmad

Gloria Camila y su sobrina Rocío Flores en una imagen en las redes sociales

Gloria Camila i la seua neboda Rocío Flores en una imatge en les xarxes socials | Instagram / @rotrece

El canal de vídeos de Gloria Camila i Kiko Jiménez per a Mtmad, la plataforma per als més joves que Mediaset intenta explotar al màxim a través de la seua pàgina web, contarà pròximament amb la presència de Rocío Flores.

La filla de Rocío Carrasco tornarà així a un mitjà del que normalment renega amb una aparició televisiva —tècnicament serà per Internet, encara que Mediaset és la propietària de la plataforma Mtmad—  després que fa uns mesos apareguera en el plató de ‘Supervivientes’ per a recolzar a Gloria Camila.

Primera aparició televisiva en ‘Supervivientes’

La seua primera experiència en televisió, més enllà d’esquivar als paparazzis que la seguien a ella i a la resta de la seua família entre jutjat i jutjat, va anar en el plató del ‘reality’ estrella de Telecinco i no va ser un moment molt agradable per a ella a causa dels nervis i la por a que Jorge Javier li preguntara sobre els problemes legals dels seus pares. 

Tot i eixos nervis, la presència de Gloria Camila va calmar a la filla de Rocío Carrasco, i sembla que al final la televisió li va agradar més del que podria semblar en un primer moment, ja que la tornarem a vore molt prompte en la web per a joves de Telecinco.

 

Rocío Flores con su tía Gloria Camila en 'Supervivientes'

Rocío Flores amb la seua tia Gloria Camila en ‘Supervivientes’ | Cedida

Apareixerà en ‘Como yo te amo’

Gloria Camila i Kiko Jiménez porten diversos mesos publicant i comentant el seu dia a dia en el canal ‘Como yo te amo’ de la plataforma Mtmad de Telecinco, enfocada essencialment als més joves, i la parella s’ha convertit en un dels seus referents. 

Pels seus vídeos ja han passat gran part de les seues famílies, des d’Ortega Cano, amb imatges del seu centre d’ensinistrament caní, fins a la mare de l’extronista de ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’. Ara és el torn de Rocío Flores, que va visitar a la seua tia durant l’últim pont de la Constitució.

Durant eixos dies, les dos joves van compartir grans moments, com a desdejunis, dies de compres i nits de festa, i la seua intenció ara és compartir eixos moments amb la resta de seguidors que tenen en Internet. 

Cal destacar que tia i neboda estan molt unides i mantenen un fort vincle en haver crescut pràcticament juntes, ja que Gloria Camila tan solament té 2 anys més que la filla major d’Antonio David i Rociíto.

 

 

Últimes notícies

Espanya s’enfronta a un episodi de calor extrema pròpia de la canícula estiuenca

Espanya encadena dies de calor excepcional per a maig, amb màximes per damunt de 34 graus, nits tropicals i rècords històrics de temperatura sense una clara data de finalització.

Nova marxa de docents recorre el centre de València i pressiona a Educació en plena vaga indefinida

Milers de docents tornen a manifestar-se pel centre de València fins a la Conselleria d'Educació en el tretzé dia de la vaga indefinida en l'ensenyança pública no universitària.

Es tanca el termini d’al·legacions a l’informe sobre el llop amb fort xoc entre ecologistes i autonomies

Finalitza el termini per a al·legar a l'informe sexennal sobre el llop ibèric amb un pols entre ecologistes, que demanen reforçar la seua protecció, i comunitats llobateres, que qüestionen la seua mal estat de conservació.

Rafa Mir afronta este dijous un juí per agressió sexual amb petició de més de deu anys de presó

El futbolista Rafa Mir serà jutjat este dijous en l'Audiència de València per presumptes delictes d'agressió sexual i lesions, pels quals la Fiscalia sol·licita 10 anys i mig de presó, mentres el seu defensa insistix que les relacions van ser consentides i demana la seua absolució.

Nou detinguts i set investigats durant les festes de Santa Quiteria a Almassora

La Guàrdia Civil deté a nou persones i investiga a altres set en el dispositiu especial de seguretat de les festes de Santa Quiteria a Almassora, amb més d'un centenar de sancions tramitades.

Nou ajornament en la lectura de conclusions del juí a Juliol d’Espanya per agressió sexual

La lectura de les conclusions finals en el juí al metge i expresident de Les Corts Juliol d'Espanya per presumpta agressió sexual i tracte degradant a dos pacients es posposa de nou, ara a l'1 de juny.

23 detinguts a València i Alacant per ciberestafas a veïns de Cantàbria

La Guàrdia Civil de Cantàbria ha detingut a 23 persones i manté a altres dos investigades a València i Alacant per diverses ciberestafas a càntabres que haurien suposat més de 65.000 euros en perjuís.

CSIF es desmarca de les protestes docents i aposta per negociar amb Educació

CSIF, un dels convocants de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana, desconvoca les protestes per a prioritzar la negociació amb la Conselleria d'Educació després d'aconseguir un acord de pujada salarial i altres millores.