Rocío Flores tornarà a aparèixer en Mediaset gràcies a la seua plataforma de vídeos Mtmad

Gloria Camila y su sobrina Rocío Flores en una imagen en las redes sociales

Gloria Camila i la seua neboda Rocío Flores en una imatge en les xarxes socials | Instagram / @rotrece

El canal de vídeos de Gloria Camila i Kiko Jiménez per a Mtmad, la plataforma per als més joves que Mediaset intenta explotar al màxim a través de la seua pàgina web, contarà pròximament amb la presència de Rocío Flores.

La filla de Rocío Carrasco tornarà així a un mitjà del que normalment renega amb una aparició televisiva —tècnicament serà per Internet, encara que Mediaset és la propietària de la plataforma Mtmad—  després que fa uns mesos apareguera en el plató de ‘Supervivientes’ per a recolzar a Gloria Camila.

Primera aparició televisiva en ‘Supervivientes’

La seua primera experiència en televisió, més enllà d’esquivar als paparazzis que la seguien a ella i a la resta de la seua família entre jutjat i jutjat, va anar en el plató del ‘reality’ estrella de Telecinco i no va ser un moment molt agradable per a ella a causa dels nervis i la por a que Jorge Javier li preguntara sobre els problemes legals dels seus pares. 

Tot i eixos nervis, la presència de Gloria Camila va calmar a la filla de Rocío Carrasco, i sembla que al final la televisió li va agradar més del que podria semblar en un primer moment, ja que la tornarem a vore molt prompte en la web per a joves de Telecinco.

 

Rocío Flores con su tía Gloria Camila en 'Supervivientes'

Rocío Flores amb la seua tia Gloria Camila en ‘Supervivientes’ | Cedida

Apareixerà en ‘Como yo te amo’

Gloria Camila i Kiko Jiménez porten diversos mesos publicant i comentant el seu dia a dia en el canal ‘Como yo te amo’ de la plataforma Mtmad de Telecinco, enfocada essencialment als més joves, i la parella s’ha convertit en un dels seus referents. 

Pels seus vídeos ja han passat gran part de les seues famílies, des d’Ortega Cano, amb imatges del seu centre d’ensinistrament caní, fins a la mare de l’extronista de ‘Mujeres y Hombres y Viceversa’. Ara és el torn de Rocío Flores, que va visitar a la seua tia durant l’últim pont de la Constitució.

Durant eixos dies, les dos joves van compartir grans moments, com a desdejunis, dies de compres i nits de festa, i la seua intenció ara és compartir eixos moments amb la resta de seguidors que tenen en Internet. 

Cal destacar que tia i neboda estan molt unides i mantenen un fort vincle en haver crescut pràcticament juntes, ja que Gloria Camila tan solament té 2 anys més que la filla major d’Antonio David i Rociíto.

 

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

CLABE reunix 200 editors i directius de mitjans en un congrés clau sobre intel·ligència artificial i espanyol digital

La cita celebrada en La Rioja reforça el debat sobre el futur del periodisme, els drets d’autor i els nous models de negoci en l’ecosistema mediàtic

Mazón recorre la negativa al fet que l’Audiència revise documents clau de la DANA

La defensa de Carlos Mazón recorre la decisió del jutjat de Catarroja que rebutja enviar a l'Audiència Provincial documents concrets del cas de la DANA i denuncia indefensió.

Alacant obri la negociació per a continuar sent port d’eixida de The Ocean Race més enllà de 2027

L'alcalde d'Alacant confirma que ja s'han iniciat les negociacions per a mantindre a la ciutat com a port d'eixida de The Ocean Race després de 2027, secundat per Generalitat i Diputació, i destaca l'impacte econòmic i d'innovació de l'esdeveniment.

Puig reivindica a la universitat enfront de la cultura fake i el negacionismo

Ximo Puig defén en l'UJI el paper de la universitat i de l'educació humanista com a barrera davant la cultura fake, les faules i l'auge del negacionismo.

Mallorca i València es juguen un respir clau en la lluita per la permanència

Mallorca i València obrin la jornada 33 de LaLiga EA Sports en un dol directe per la permanència. Els dos equips busquen un triomf que els done aire i els permeta posar terra pel mig amb el descens.

Corberán reafirma la seua confiança en la plantilla del València malgrat la falta de punts

Carlos Corberán defén la implicació de la plantilla del València abans de visitar al Mallorca, admet que l'equip hauria de portar més punts i assumix la lluita per la permanència.

Calor i estabilitat per a arrancar la setmana en la Comunitat Valenciana, amb tempestes aïllades a l’interior

La penúltima setmana d'abril comença en la Comunitat Valenciana amb temperatures per damunt dels 25 graus, ambient estable i risc de ruixats vespertins amb tempesta a l'interior nord.

Pérez Llorca critica la regularització de migrants i veu un clar interés electoral

Juanfran Pérez Llorca sosté que la regularització massiva de migrants no està ben organitzada i la vincula a fins electorals, mentres aborda també polèmiques locals a Alacant.