El Rototom Sunsplash llança este divendres els primers 1.000 abonaments a un preu reduït amb motiu del seu 25é aniversari

El festival de reggae més conegut del Mediterrani, el Rototom Sunsplash de Benicàssim, a la Plana Alta farà este divendres la prevenda dels seus primers 1.000 abonaments per al seu 25è aniversari. Amb motiu d'esta celebració el festival que se celebrarà del 16 al 22 d'agost de 2018, posa a la venda estos primers abonaments amb un preu reduït. A partir de les 23 hores es podrà optar a través de la web del festival a estos abonaments, 300 dels quals eixiran a la venda a meitat de preu; 100 euros, i altres 700 tiquets tindran un preu de 120 euros. Este preu engloba disfrutar dels set dies de concerts, debats, gastronomia internacional, activitats diverses i platja. Quan estes mil primeres s'esgoten a este preu tan especial; serà fins al pròxim 8 de febrer quan les entrades es podran adquirit a 1390 euros, sense càmping i 170 amb càmping. Poc a poc l'organització anirà revelant els tallers i les activitats que té programat el festival per a eixes dates. La cita més important del reggae en la seua edició passada va concentrar l'espectacular xifra de 220.000 assistents, de 98 països diferents; 13.000 d'ells menors de 13 anys que tingueren amb els seus pares per a disfrutar també del reggae en família.

  

 

Últimes notícies

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.

Ajuntaments socialistes se concentren per a donar suport al poble de Ceuta

Diversos ajuntaments socialistes, especialment de la Comunitat Valenciana, s'han concentrat este dimecres per a mostrar el seu suport a Ceuta i reclamar més col·laboració institucional i recursos per a la ciutat autònoma.

Alicia Giménez Bartlett amenaça en enviar Petra Delicado al convent si es repetix

Alicia Giménez Bartlett presenta la novel·la Bajo el cielo infernal, un nou cas de Petra Delicado marcat per la seua viudetat i una trama complexa al barri de la Mina.