El Rototom Sunsplash llança este divendres els primers 1.000 abonaments a un preu reduït amb motiu del seu 25é aniversari

El festival de reggae més conegut del Mediterrani, el Rototom Sunsplash de Benicàssim, a la Plana Alta farà este divendres la prevenda dels seus primers 1.000 abonaments per al seu 25è aniversari. Amb motiu d'esta celebració el festival que se celebrarà del 16 al 22 d'agost de 2018, posa a la venda estos primers abonaments amb un preu reduït. A partir de les 23 hores es podrà optar a través de la web del festival a estos abonaments, 300 dels quals eixiran a la venda a meitat de preu; 100 euros, i altres 700 tiquets tindran un preu de 120 euros. Este preu engloba disfrutar dels set dies de concerts, debats, gastronomia internacional, activitats diverses i platja. Quan estes mil primeres s'esgoten a este preu tan especial; serà fins al pròxim 8 de febrer quan les entrades es podran adquirit a 1390 euros, sense càmping i 170 amb càmping. Poc a poc l'organització anirà revelant els tallers i les activitats que té programat el festival per a eixes dates. La cita més important del reggae en la seua edició passada va concentrar l'espectacular xifra de 220.000 assistents, de 98 països diferents; 13.000 d'ells menors de 13 anys que tingueren amb els seus pares per a disfrutar també del reggae en família.

  

 

Últimes notícies

La exalcaldesa de Chiva afirma que no va rebre instruccions oficials durant la DANA del 29 d’octubre

La exalcaldesa de Chiva sosté davant la jutgessa que cap organisme oficial la va informar ni li va donar instruccions durant la DANA del 29 d'octubre i que desconeixia l'existència del Cecopal.

Castelló recupera la Copa d’Europa de clubs amb 580 atletes de dotze països

La Copa d'Europa de clubs torna després de set anys d'absència i es disputa este cap de setmana en l'estadi Gaetà Huguet de Castelló, amb 580 atletes de dotze països i 24 equips masculins i femenins.

Educació condiciona la represa de la negociació amb els sindicats al document compromés

Educació reprendrà la negociació amb els sindicats docents quan reba el document compromés, després de més de 30 reunions i una oferta de 200 euros mensuals per docent i més de seixanta mesures.

Evacuada la segona planta de l’Hospital de Torrevieja per un incendi sense ferits

Un incendi declarat en la segona planta de l'Hospital de Torrevieja ha obligat a desallotjar la zona. El foc continua actiu i no s'han registrat ferits.

Morant recolza a Zapatero i acusa a Aznar de tindre a la mitat del seu Govern a la presó

Diana Morant defén el llegat de José Luis Rodríguez Zapatero, expressa la seua confiança en ell i contraposa la seua gestió a la de José María Aznar, a qui enlletgix que diversos dels seus ministres acabaren a la presó sense que ell fora investigat.

La comissió de les VPP citarà a Barcala i a 81 testimonis però deixa fora a Camarero i Pérez Llorca

La comissió d'investigació de Les Corts sobre les vivendes de protecció pública a Alacant cita a l'alcalde Luis Barcala i a 81 compareixents, però exclou a Susana Camarero i a Juanfran Pérez Llorca, la qual cosa enfronta als grups.

El professorat culmina la segona setmana de vaga amb protestes en el centre de València

El professorat de l'ensenyança pública no universitària de la Comunitat Valenciana tanca la seua segona setmana de vaga indefinida amb una gran manifestació a València i concentracions a Alacant i Castelló.

Catalá veu preocupant la imputació de Zapatero per delictes tan greus

María José Catalá considera preocupant que José Luis Rodríguez Zapatero siga el primer expresident imputat per delictes que qualifica de molt greus i reclama reflexió interna en el PSOE.