El Rototom Sunsplash llança este divendres els primers 1.000 abonaments a un preu reduït amb motiu del seu 25é aniversari

El festival de reggae més conegut del Mediterrani, el Rototom Sunsplash de Benicàssim, a la Plana Alta farà este divendres la prevenda dels seus primers 1.000 abonaments per al seu 25è aniversari. Amb motiu d'esta celebració el festival que se celebrarà del 16 al 22 d'agost de 2018, posa a la venda estos primers abonaments amb un preu reduït. A partir de les 23 hores es podrà optar a través de la web del festival a estos abonaments, 300 dels quals eixiran a la venda a meitat de preu; 100 euros, i altres 700 tiquets tindran un preu de 120 euros. Este preu engloba disfrutar dels set dies de concerts, debats, gastronomia internacional, activitats diverses i platja. Quan estes mil primeres s'esgoten a este preu tan especial; serà fins al pròxim 8 de febrer quan les entrades es podran adquirit a 1390 euros, sense càmping i 170 amb càmping. Poc a poc l'organització anirà revelant els tallers i les activitats que té programat el festival per a eixes dates. La cita més important del reggae en la seua edició passada va concentrar l'espectacular xifra de 220.000 assistents, de 98 països diferents; 13.000 d'ells menors de 13 anys que tingueren amb els seus pares per a disfrutar també del reggae en família.

  

 

Últimes notícies

Corberán valora l’empat: partit equilibrat i exigència de Mestalla

Carlos Corberán ha qualificat d’equilibrat l’empat del València CF contra el Celta de Vigo i ha admés que l’equip va defensar més del que volia. El tècnic ha defensat la línia de cinc, ha reclamat reforços i ha mostrat respecte per l’exigència de Mestalla.

Javi Guerra dona per bo l’empat del València contra el Celta a Mestalla

El migcampista del València Javi Guerra ha valorat com a just l’empat sense gols contra el Celta en l’estrena de LALIGA a Mestalla i ha demanat el suport de l’afició per al pròxim partit de lliga.

Empat gris a Mestalla en l’estrena de Lliga entre Valencia i Celta

Valencia CF i Celta de Vigo han inaugurat la seua temporada de Lliga amb un empat sense gols a Mestalla, en un partit gris i escàs d’ocasions, marcat també per la melancolia pel compte arrere cap a l’adéu de l’actual estadi.

Contingut l’incendi de Segorbe, que manté 630 hectàrees cremades però continua actiu

Els bombers han aconseguit contindre l’avanç de l’incendi de Segorbe, que es manté en 630 hectàrees cremades però continua actiu i no està estabilitzat. Gátova seguirà desallotjada almenys fins diumenge per seguretat.

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.