El Rototom Sunsplash llança este divendres els primers 1.000 abonaments a un preu reduït amb motiu del seu 25é aniversari

El festival de reggae més conegut del Mediterrani, el Rototom Sunsplash de Benicàssim, a la Plana Alta farà este divendres la prevenda dels seus primers 1.000 abonaments per al seu 25è aniversari. Amb motiu d'esta celebració el festival que se celebrarà del 16 al 22 d'agost de 2018, posa a la venda estos primers abonaments amb un preu reduït. A partir de les 23 hores es podrà optar a través de la web del festival a estos abonaments, 300 dels quals eixiran a la venda a meitat de preu; 100 euros, i altres 700 tiquets tindran un preu de 120 euros. Este preu engloba disfrutar dels set dies de concerts, debats, gastronomia internacional, activitats diverses i platja. Quan estes mil primeres s'esgoten a este preu tan especial; serà fins al pròxim 8 de febrer quan les entrades es podran adquirit a 1390 euros, sense càmping i 170 amb càmping. Poc a poc l'organització anirà revelant els tallers i les activitats que té programat el festival per a eixes dates. La cita més important del reggae en la seua edició passada va concentrar l'espectacular xifra de 220.000 assistents, de 98 països diferents; 13.000 d'ells menors de 13 anys que tingueren amb els seus pares per a disfrutar també del reggae en família.

  

 

Últimes notícies

Mirotic reforça el Valencia Basket per a la pròxima temporada

Nikola Mirotic s’incorpora al Valencia Basket per a esta temporada com a ala-pivot de formació local, aportant talent i un nou cup per a l’equip taronja. El montenegrí nacionalitzat espanyol, amb una llarga trajectòria en l’NBA i Eurolliga, arriba després del seu pas pel Mónaco.

Nikola Mirotic jugarà en el Valencia Basket esta temporada

Nikola Mirotic i el Valencia Basket han tancat un acord perquè l’ala-pivot jugue esta temporada amb l’equip taronja, tal com han anunciat en un vídeo a les xarxes socials gravat a l’aeroport de Manises.

La inflació puja en totes les autonomies i la Comunitat Valenciana es manté entre les més baixes

La taxa anual de l’IPC ha pujat al mes d’agost en totes les comunitats autònomes fins a una mitjana del 4,3%, mentre que la Comunitat Valenciana s’ha situat en el 4,1%, entre els increments més moderats.

La inflació a l’agost puja al 4,1 % en la Comunitat Valenciana

L’IPC d’agost s’ha situat en el 4,1 % en la Comunitat Valenciana, dos dècimes per davall de la mitjana estatal del 4,3 %, impulsat per l’encariment dels carburants.

Deting a Paterna dos hores després d’atracar un hostal

La Policia Nacional ha detingut a Paterna un home acusat d’atracar un hostal, només dos hores després del robatori, gràcies a una telefonada prèvia al 091 que va permetre relacionar-lo amb una discussió familiar.

Dimarts assolellat i més calor a la Comunitat Valenciana

Dimarts estarà marcat per un cel poc nuvolós o ras i un augment de les temperatures, sobretot a València i al nord d’Alacant. Dimecres arribaran núvols i possibles ruixats amb tempesta a l’interior nord, especialment a Castelló.

Retards de fins a 50 minuts en Rodalia a València per una avaria ja reparada

Els trens de Rodalia que passen per l’Estació del Nord han patit este dimarts retards de fins a 50 minuts per una incidència tècnica registrada dilluns i reparada cap a les set del matí.

El Betis s’imposa a Vila-real i reforça la seua candidatura europea

El Betis ha guanyat 1-2 al Vila-real a La Ceràmica amb un gran segon temps, que Manuel Pellegrini ha qualificat de partit de ‘sis punts’, mentre que Iñigo Pérez ha admés que la imatge grogueta després del descans és ‘danyina’ per a l’autoestima de l’equip.