El Rototom Sunsplash llança este divendres els primers 1.000 abonaments a un preu reduït amb motiu del seu 25é aniversari

El festival de reggae més conegut del Mediterrani, el Rototom Sunsplash de Benicàssim, a la Plana Alta farà este divendres la prevenda dels seus primers 1.000 abonaments per al seu 25è aniversari. Amb motiu d'esta celebració el festival que se celebrarà del 16 al 22 d'agost de 2018, posa a la venda estos primers abonaments amb un preu reduït. A partir de les 23 hores es podrà optar a través de la web del festival a estos abonaments, 300 dels quals eixiran a la venda a meitat de preu; 100 euros, i altres 700 tiquets tindran un preu de 120 euros. Este preu engloba disfrutar dels set dies de concerts, debats, gastronomia internacional, activitats diverses i platja. Quan estes mil primeres s'esgoten a este preu tan especial; serà fins al pròxim 8 de febrer quan les entrades es podran adquirit a 1390 euros, sense càmping i 170 amb càmping. Poc a poc l'organització anirà revelant els tallers i les activitats que té programat el festival per a eixes dates. La cita més important del reggae en la seua edició passada va concentrar l'espectacular xifra de 220.000 assistents, de 98 països diferents; 13.000 d'ells menors de 13 anys que tingueren amb els seus pares per a disfrutar també del reggae en família.

  

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca enaltix el talent de Generació Espontània en la UPV com a motor del futur tecnològic

Cotxes de Fórmula 1, coets i càpsules d'alta velocitat són alguns dels projectes de Generació Espontània de la UPV, que Pérez Llorca ha posat com a model de talent, formació pràctica i connexió amb el teixit empresarial.

Alacant aprova una ajuda de 300 euros per naixement o adopció des de 2026

L'Ajuntament d'Alacant aprova una ajuda de 300 euros per cada fill nascut o adoptat en 2026, duplicant el pressupost total i donant prioritat a les sol·licituds pendents de 2025.

Les víctimes de la DANA confien que Mazón diga la veritat davant la jutgessa

Les víctimes mortals de la DANA del 29 d'octubre confien que Carlos Mazón, citat com a testimoni per la jutgessa de Catarroja, diga tota la veritat i aporte llum sobre la gestió de la tragèdia.

Un home ferit d’un tret en el coll després d’una discussió en un barri d’Alacant

La Policia Nacional investiga un tiroteig en el barri Verge del Carmen d'Alacant en el qual un home resulta ferit en el coll durant una discussió, possiblement d'origen familiar.

Dos guàrdies civils reanimen a un veí amb RCP i un desfibril·lador a Alfafar

Dos guàrdies civils de la caserna d'Alfafar reanimen a un veí que va patir un infart a l'eixida del poliesportiu gràcies a les maniobres de RCP i a l'ús d'un desfibril·lador.

Alvise defén davant el Parlament Europeu mantindre la seua immunitat enfront de la causa del Suprem

La comissió d'Assumptes Jurídics del Parlament Europeu ha escoltat a Luis 'Alvise' Pérez abans de decidir si demana retirar la seua immunitat per una investigació del Tribunal Suprem per assetjament a una fiscal de delictes d'odi.

Alemanya vincula a un detingut a Elda i a una dona en Rheine amb un suposat espionatge per a Rússia

La Fiscalia alemanya atribuïx a un ucraïnés detingut a Elda i a una romanesa arrestada en Rheine labors de seguiment contra una persona vinculada a l'enviament de drons a Ucraïna.

El sector aeroespacial valencià es reforça amb un pla estratègic fins a 2030

El sector aeroespacial valencià, amb un creixement pròxim al 50% en el numere d'empreses i una facturacion anual de 735 milions, es recolza en un pla estrategico fins a 2030 per a guanyar posicion internacional. El full de ruta es basara en innovacion, sostenibilitat i colaboracion publique-privada, encara que fins i tot no té pressupost ni terminis tancats.