El Rototom Sunsplash llança este divendres els primers 1.000 abonaments a un preu reduït amb motiu del seu 25é aniversari

El festival de reggae més conegut del Mediterrani, el Rototom Sunsplash de Benicàssim, a la Plana Alta farà este divendres la prevenda dels seus primers 1.000 abonaments per al seu 25è aniversari. Amb motiu d'esta celebració el festival que se celebrarà del 16 al 22 d'agost de 2018, posa a la venda estos primers abonaments amb un preu reduït. A partir de les 23 hores es podrà optar a través de la web del festival a estos abonaments, 300 dels quals eixiran a la venda a meitat de preu; 100 euros, i altres 700 tiquets tindran un preu de 120 euros. Este preu engloba disfrutar dels set dies de concerts, debats, gastronomia internacional, activitats diverses i platja. Quan estes mil primeres s'esgoten a este preu tan especial; serà fins al pròxim 8 de febrer quan les entrades es podran adquirit a 1390 euros, sense càmping i 170 amb càmping. Poc a poc l'organització anirà revelant els tallers i les activitats que té programat el festival per a eixes dates. La cita més important del reggae en la seua edició passada va concentrar l'espectacular xifra de 220.000 assistents, de 98 països diferents; 13.000 d'ells menors de 13 anys que tingueren amb els seus pares per a disfrutar també del reggae en família.

  

 

Últimes notícies

Milers de docents omplin el centre de València per exigir una escola pública digna

Milers de docents, famílies i entitats cíviques han marxat pel centre de València i per les altres capitals de la Comunitat Valenciana per exigir una escola pública digna i advertir que el conflicte educatiu continua obert.

Mor un home de 83 anys mentre es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia

Un home de 83 anys ha mort este dijous al matí quan es banyava a la platja de l’Arenal de Xàbia. Els serveis d’emergència han intentat reanimar-lo sense èxit.

Hugo Duro demana perdó per les imatges rient a la banqueta del Valencia

Hugo Duro ha aclarit que no es reia de la difícil situació esportiva del Valencia en les imatges virals del partit contra el Sevilla i ha demanat perdó a lafició. Lel davanter assegura que el seu compromís amb el club és màxim i que assumeix lerror.

El Barça arriba llançat al Ciutat de València davant un Llevant sòlid a casa

El Barcelona visita diumenge el Ciutat de València com a líder incontestable de LaLiga EA Sports per a enfrontar-se a un Llevant reforçat pels seus bons resultats a casa. L’equip blaugrana encadena golejades, mentre que els granotes acumulen sis victòries seguides com a locals.

El pitjor inici del Valencia de Corberán encén totes les alarmes a Mestalla

El Valencia ha igualat el seu pitjor inici històric en LALIGA, amb només un punt de quinze, un sol gol i una afició cada vegada més dividida, mentres les lesions se succeïxen i la continuïtat de Carlos Corberán es qüestiona.

El BBVA Open Internacional de València obri edició amb més presència espanyola i tenistes del top-100

El BBVA Open Internacional de València de 2026 alça el teló este diumenge amb fase prèvia, ampli cartell de tenistes espanyoles i diverses jugadores situades entre les cent millors del món, i estrena un trofeu amb figura de fallera.

Castro confia en el factor Ciutat de València per plantar cara al Barça

Luís Castro assegura que el Levante afronta el duel davant el Barcelona amb la màxima concentració i confiança en el suport de l’afició al Ciutat de València. El tècnic remarca que el partit comença zero a zero i que preparen el xoc per a guanyar, sense reservar jugadors.

Pérez Llorca acusa Baldoví i Morant d’hipocresia per sumar-se ara a les protestes educatives

El president del PPCV, Juanfran Pérez Llorca, acusa Joan Baldoví i Diana Morant d’hipocresia per encapçalar ara mobilitzacions docents després d’huit anys de govern del Botànic. Defensa que el Consell actual ha posat en marxa millores salarials i un pla de reforç educatiu i d’ajudes pels incendis a Castelló.