RTVV torna el premi a la Unió de Periodistes per ser «una burla»

 

El comité d’empresa de RTVV ha retornat a la Unió de Periodistes el premi ‘Llibertat d’Expressió’ que li va concedir en 2013 per considerar este guardó «un sarcasme i una burla» després que esta organització haja sol·licitat la suspensió cautelar de la borsa de treball temporal de la nova radiotelevisió autonòmica, Á Punt. Sobre este tema, el comité d’empresa assenyala, en un comunicat, que este premi «no pot estar ni un minut més» en les seues mans perquè els és «impossible mirar amb orgull un guardó que ens encoratjava a lluitar quan aquells que aleshores ens animaven a fer-ho ara ens porten als tribunals fent gala del cooperativisme més ranci». «No el volem», ha recalcat. En eixe sentit, ha recordat que la Unió de Periodistes Valencians va lliurar este premi al Comité d’empresa de RTVV en 2013 per a “«er valdre la lluita dels seus professionals en defensa d’una ràdio i televisió públiques, en valencià i de qualitat». En eixe moment, s’havia aplicat un ERO contra RTVV que havia suposat l’acomiadament d’1.200 treballadors.

  

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.

Vox diu que no negocia amb el PP els pressupostos de la Generalitat i l’oposició alerta de més cessions

Vox assegura que no hi ha contactes amb el PP pels pressupostos i l’oposició avisa que el termini s’esgota abans de l’estiu.

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.