RTVV torna el premi a la Unió de Periodistes per ser «una burla»

 

El comité d’empresa de RTVV ha retornat a la Unió de Periodistes el premi ‘Llibertat d’Expressió’ que li va concedir en 2013 per considerar este guardó «un sarcasme i una burla» després que esta organització haja sol·licitat la suspensió cautelar de la borsa de treball temporal de la nova radiotelevisió autonòmica, Á Punt. Sobre este tema, el comité d’empresa assenyala, en un comunicat, que este premi «no pot estar ni un minut més» en les seues mans perquè els és «impossible mirar amb orgull un guardó que ens encoratjava a lluitar quan aquells que aleshores ens animaven a fer-ho ara ens porten als tribunals fent gala del cooperativisme més ranci». «No el volem», ha recalcat. En eixe sentit, ha recordat que la Unió de Periodistes Valencians va lliurar este premi al Comité d’empresa de RTVV en 2013 per a “«er valdre la lluita dels seus professionals en defensa d’una ràdio i televisió públiques, en valencià i de qualitat». En eixe moment, s’havia aplicat un ERO contra RTVV que havia suposat l’acomiadament d’1.200 treballadors.

  

 

Últimes notícies

Luís Castro avisa després de la victòria davant el Mallorca: si penses que està fet pots morir

Luís Castro celebra que el Llevant quede a un sol punt de la permanència matemàtica després de véncer al Mallorca, però advertix que no poden relaxar-se abans de l'últim partit davant el Betis.

Les tempestes descarreguen fins a 48,8 l/m² a Siete Aguas i obliguen a tallar la N-3

Les tempestes de la vesprada a l'interior de la Comunitat Valenciana han deixat fins a 48,8 l/m² en quatre hores a Siete Aguas i han obligat a tallar un tram de la N-3 per fang i pedres.

El Llevant s’avança al Mallorca després d’una greu fallada defensiva

Un gol de Carlos Espí després d'un greu error de David López posa per davant al Llevant davant el Mallorca, en un partit on els locals patixen una lesió i el meta Ryan evita l'empat.

Un golàs de Chust avança a l’Elx davant un Getafe amb deu al descans

L'Elx marxa al descans 1-0 gràcies a un gran gol de Víctor Chust després d'una primera part de domini total davant un Getafe que juga amb deu per l'expulsió de Djené.

El València remunta a la Reial Societat i marxa al descans amb avantatge a Anoeta

El València s'imposa per 1-2 al descans a Anoeta després de remuntar el gol inicial de Aihen gràcies als punts de Javi Guerra i Hugo Duro.

El València Basket frena a Jaworski i torna a guanyar en la Lliga Endesa

El València Basket s'imposa 88-83 al Surne Bilbao Basket, resistix els 31 punts i 8 triples de Justin Jaworski i tala una ratxa de tres derrotes en la Lliga Endesa.

Elustondo s’acomiada d’Anoeta com a capità en el seu últim partit amb la Reial Societat

Aritz Elustondo afronta el seu últim partit a Anoeta com a capità de la Reial Societat davant el València, després d'onze temporades en el primer equip i un emotiu comiat a l'afició.

Óscar Trejo s’acomiada de Vallecas com a titular en el Raig-Vila-real

Óscar Trejo torna a l'onze del Rayo Vallecano per a acomiadar-se de Vallecas com a titular davant el Vila-real, en el seu últim partit a casa abans de deixar el club.